Keresés

Részletes keresés

Future 184 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41446

Azért a nyugat kezében is van ütőkártya, jól megvámolják a kínai exportot, és a multik elviszik a termelést más országokba, az USA már el is kezdte, a kínai cégek is telepítenek ezért külföldre termelő üzemeket, amik az USA piacra termelnek, mert úgy megkerülhetik a vámokat.

Előzmény: ShaReRe (41445)
ShaReRe Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41445

Persze arról beszélek, amikor politikai céllal el fogják lehetetleníteni a Teslát országon belül. Ne legyen igazam, de ettől tartok.

Előzmény: Future 184 (41444)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41444

Kína akkor is a legnagyobb piac marad, amit vámokkal védenek, szóval nincs más lehetősség, vagy ott épít gyárat, vagy lemond a legnagyobb autópiacról, ezt csinálja India is, csak ott nincs elég fizetőképes kereslet.

Előzmény: ShaReRe (41443)
ShaReRe Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41443

Ehhez kapcsolódva (utólag könnyű okoskodni) Musk helyében inkább Koreában nyitottam volna gyárat. Lesz még gondja Sanghajjal, sajna.

Előzmény: ShaReRe (41442)
ShaReRe Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41442

Kínában eléggé negatív irányba fordult a politika. Úgy látom, hogy egyre inkább bezárkóznak és mindeközben a demagógia fel van csavarva. Aspirál a világelsőségre, de ezt szövetségesek nélkül nehéz meglépni. Szóval lesz még onnan jövő probléma bőven.

Előzmény: szilvatövis (41435)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.03 -1 0 41441

A VW hátránya idén tovább növekszik az EV eladásokban a Teslához képest, ahogy tavaly is történt, mikor majdnem megduplázódott a különbség a két gyártó között, megközelítve az 500 ezer körüli értéket, idén az olló nem zárul, hanem tágulni fog.

Előzmény: Future 184 (41439)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41440

Úgy fognak járni mint a Porsche Taycan, kinyitották a pofonos ládád, miközben semmi nincs a tarsolyban, az látszik, hogy nem tudnak EV-t gyártani majd 400kg-al nehezebb az autójuk, pályán már ma sincs esélye, csak egyenesben.

Előzmény: szilvatövis (41438)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41439

Előbb tudni kellene a VW pontos számait, a Tesla legalább 1.5 millió autót fog gyártani.

Előzmény: toromon36 (41434)
szilvatövis Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41438
toromon36 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41437

Meglátjuk, hogy a vegyesvállalatok szétválnak-e. Meglátjuk, hogy több lesz-e a kínai befektetés. Mindenesetre úgy néz ki otthon már egyáltalán nem félnek e versenytől és nálunk is megpróbálkoznak vele. 

Előzmény: szilvatövis (41435)
szilvatövis Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41436

Az elemzők várakozását messze meghaladó számokat közölt előzetesen a Tesla: 308 600 autót értékesítettek a 263 ezres elemzői várakozásokkal szemben, és több mint 305 840 autót gyártottak 2021 utolsó negyedévében.

https://www.portfolio.hu/uzlet/20220102/szenzacios-szamokat-arult-el-magarol-a-tesla-519048

 

 

A folyamatos áremelés, üzemi marzs növelés arra utal, hogy az EV-k iránti kereslet gyorsabban növekszik, mint ahogy az autógyárak a kínálatot bővíteni tudják. Jelenleg még mindig abban a kegyelmi állapotban vannak az autógyárak, hogy kevéssé egymás modelljeivel kell versenyezniük, mint a most még kvázi végtelen lehetőségeket kínáló ICE piaccal.

szilvatövis Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41435

Eddig, ha jól tudom egyedül a Teslának engedték meg.

Érdekes fejlemény, nem tartják már, hogy tanulnivalójuk lenne a százévesektől?

EV szinten nemhogy mankóra nincs szükségük, de lehet, hogy Európának van tanulnivalója....

Előzmény: toromon36 (41431)
toromon36 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41434

Számokat kérek VW vs Tesla. 

 

Segítség, hogy mi várható az idei évben.

The New Future: 49 Upcoming Electric Cars for 2022 (topelectricsuv.com)

Előzmény: Future 184 (41413)
True_RMS Creative Commons License 2022.01.03 0 0 41433

"És nem, nem csak az EV számít, de ezt is képtelen vagy megérteni." 

2,850,000, autót gyártottak Németországban 2021-ben, ilyen keveset utoljára 1974-ben sikerült nekik, 2017-ben még a dupláját tudták.
Félelmetes zuhanásban vannak, teljesen jogos a Nokiás párhuzam.

Előzmény: tfe_tng (41417)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41432

EV átállás van, most a kínaiak kegyesen megengedik, hogy megvehessék a 100 évesek a bezárásra ítélt ICE gyárakat, 10 év múlva már semmit nem kapnának értük.

Előzmény: toromon36 (41431)
toromon36 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41431

"A kínai állam majd megmondja hogy mit vesznek tömegével, és - dobpergés - nem a tesla lesz az. Egyenlőre még eltűrik őket, ahogy a többieket is, még van IP amit el lehet "tanulni".

"

A kínaiak liberalizálják az autógyártást. Totalcar - Magazin - Alapjaiban változhat meg a kínai autóipar

Előzmény: tfe_tng (41426)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41430

Ember, próbáld már meg megérteni, amit írtam. 

Előzmény: Future 184 (41429)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41429

Dugd csak homokba a fejed, a Nokia bukást remélem már látod, vagy még mindig piacvezetőnek gondolod őket?

Előzmény: tfe_tng (41428)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41428

Nokia is bezárt

 

Ez a párhuzam nem állja meg a helyét, több okból sem. 

 

ICE autóba jó volt a VW is, de EV-be már nem az

 

Pontosan ugyanazt hozzák, hajtástól függetlenül. 

 

nem a VW-t veszik, hanem az Audit, Porschet, a VW eladás jelentéktelen

 

Szerinted ez Diess-t mennyire érdekli ? 

Előzmény: Future 184 (41427)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41427

Ha tapsolok, ha nem, meg fognak bukni, mert hibás a stratégia, a Nokia is bezárt.

A kínaiak technológia érzékenyek, a szart nem veszik meg, ICE autóba jó volt a VW is, de EV-be már nem az, lemaradtak, mint a borravaló. Az USA meg maximum a csoportnak nagy piac, és ott is értékre, az, nem a VW-t veszik, hanem az Audit, Porschet, a VW eladás jelentéktelen, gyakorlatilag láthatatlan.

Előzmény: tfe_tng (41426)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41426

> A magyar gazdaság is megbukik a VW bukásával

 

Igen, és ez bezzeg milyen jó is lesz majd nekünk, ugye ? Legalábbis te tapsolsz itt ennek a forgatókönyvnek, évek óta. 

 

nem érted, az EV drágább még ma, ha van aki hatékonyabban tudja gyártani, akkor tőle fogják megvenni az emberek

 

Elárulok egy titkot. Az emberek ballisztikus pályán leszarják, hogy milyen hatékonyan gyárt bárki. Van egy kerete, azt az autót fogja megvenni, ami a legjobban tetszik neki. A tetszés itt sok mindent takar, funkciók, kényelem, vezethetőség, design, akármi. Ez egy szubjektív játék. Próbálj meg egy alfást meggyőzni arról, hogy mennyire jó a tesla. Sok sikert. 

 

kínait nem érdekli a németek baja, a jobbat választja

 

Dehogy. A kínai állam majd megmondja hogy mit vesznek tömegével, és - dobpergés - nem a tesla lesz az. Egyenlőre még eltűrik őket, ahogy a többieket is, még van IP amit el lehet "tanulni".

 

amerikai eddig sem vett VW-t 

 

Ja, csak a 3. legnagyobb piaca, kutya nem veszi. 

Előzmény: Future 184 (41425)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41425

A magyar gazdaság is megbukik a VW bukásával. Látom nem érted, az EV drágább még ma, ha van aki hatékonyabban tudja gyártani, akkor tőle fogják megvenni az emberek, nem az ICE modellt választják, ezért hibás a VW stratégiája, ők azt képzelik, hogy a márkahűség is elég lesz, ami Európában 1-2 országban talán igaz is, de a világpiacon nem, a kínait nem érdekli a németek baja, a jobbat választja, az amerikai eddig sem vett VW-t a Bogár óta, csak minimális mennyiségben.

Előzmény: tfe_tng (41422)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41424

Hagyd, úgysem érti. 

Mi most mondtunk vissza decemberben egy rendelést plugin hibridre, mert egyszerűen képtelenek voltak szállítani (októberi volt a határidő). Vettünk helyette egy szalon EV-t, mert az volt (az utolsó pár darab az országban)

Előzmény: mica-r (41423)
mica-r Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41423

Más sem tudja követni a keresletet. 

Előzmény: Future 184 (41421)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41422

Tényleg. Hogy erre nem gondoltak ezek a fránya németek. Nyilván 100 év alatt se jöttek rá, hogy mi kell a vásárlóiknak, azért nyomorogták végig ezt a 100 évet. 

 

Model 3-ból több megy el, mint 6 fajta MEB-es autóból, amit gyártanak.

 

Európában nem. 

 

A teslának pedig illene odafigyelni a kínai gyártókra, mert jobb minőséget hoznak olcsóbban, darabszámra pedig már rég lehagyták őket, de neked minden hozzászólásoddal a VW-t kell ekézned. Behúztál egy egyes golfot első tulajtól valamikor, azért utálod ennyire ? 

Előzmény: Future 184 (41419)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41421

A szemellenzőről meg annyit, hogy nem tudják a Tesla keresletét kielégíteni a majd 100% növekedéssel sem, a várólisták egyre hosszabbak.

Előzmény: tfe_tng (41417)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41420

A VW nulláról kezdte az évet, azt könnyű szorozni, viszont éves átlagban a 87% nem lesz meg nekik.A Tesla 100%-ot is elérhette volna, ha a németek engedik beindítani a berlini gyárukat.

Előzmény: tfe_tng (41417)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41419

Az a helyzet, hogy lehet, ezt nem értették meg a németek, hogy nem sokfajta elektromos autó kell, hanem jó ár érték arányú, ahhoz meg egyszerűség és nagy sorozat szükséges, majd ha már nem lesz ICE autó a piacon, akkor lehet a variációk számát növelni. Model 3-ból több megy el, mint 6 fajta MEB-es autóból, amit gyártanak.

Előzmény: mica-r (41415)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41418

Nézd, nem fogom felnyitni a szemed, mert van pár NDA, amit nem fogok megsérteni. 

Nem kell elhinned, olvasgasd a tesla híreket, gyújts egy mécsest a musk oltáradnál. Senkit nem érdekel. 

Előzmény: Future 184 (41416)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41417

A tesla növekedése lassul. Nem látod ? Kezd telítődni a piac, csak rajtad van szemellenző. 

De még pár hónapja is magyaráztad a faszságot, hogy a tesla 100% fölött növekedik, aztán nem. A VW 138%-nál tartott Q3 végén. 

És nem, nem csak az EV számít, de ezt is képtelen vagy megérteni. 

Előzmény: Future 184 (41413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!