Keresés

Részletes keresés

Votom Creative Commons License 2010.11.24 0 0 6428

Na akkor nem csak én vettem észre a pályaudvar végén lévő piros mérőkocsit! :) Leakartam fotózni, de sietni kellett órára... Ez pontosan milyen mérőkocsi?

Előzmény: Vumurt89 (6426)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.24 0 0 6427

Melyik volt benne, a felsővezeték-mérő kocsi?

Szinte napra pontosan kettő éve a 5502/5505-be volt besorozva:

 

Előzmény: Vumurt89 (6426)
Vumurt89 Creative Commons License 2010.11.24 0 0 6426

Senki nem fotózta ma Eger környékén a mérőkocsis gyorsot?

jbaal Creative Commons License 2010.11.24 0 0 6425

Ha nem tetszik, nem kell autóval közlekedni, senki nem mondta, hogy kötelező.

Az a természetes, ha egy ember gyalog közlekedik, nehogy már valami lusta autós ki akarja tiltani őket az utcáról.

Előzmény: zsobozso (6424)
zsobozso Creative Commons License 2010.11.24 0 0 6424

"... egy előre ismert (táblával is jelzett) konfliktushelyen..."
Nincs jelezve gyalogosforgalom, gylogátkelő + pláne, mert ilyen ott nincs.
Minden hely konfliktus, ahol nem oda valók közlekednek, annak sem örülne senki, ha én a járdán közlekednék autóval, mert ott rövidebb.

beee ;)

Előzmény: sincsavar 1.1 (6423)
sincsavar 1.1 Creative Commons License 2010.11.24 0 0 6423

Ezek szerint az állomás megközelítésének megnehezítésével jó úton haladnak afelé, hogy a vasútról valamelyik balesetveszélyesebb közlekedési módra szoktassák rá az embereket (autó, motor...) a közlekedésbiztonság jegyében. Ismerős széleslátókörűség:)

 

Egyébként az Ady E utcában szerintem gond nélkül végig lehet jönni a város felől a vasút oldalán is anélkül, hogy egyszer is le kéne lépni az útra, vagy a sárra. Nekem is kellemesebb ott, mint a túloldali kerítések tövében, 20 centivel arrébb engem éppen megenni kívánó házőrző kedvencekkel barátkozni.

 

Off

Egyébként napi szinten azért nem ismerem az ottani állapotokat, de a leírtak alapján a Te esetedben leginkább nem balesetveszélyről van szó, hanem a toleranciát helyettesítő szándékos veszélyeztetésről, egy előre ismert (táblával is jelzett) konfliktushelyen. Üdv: egy veszélyes birka utas

 

Előzmény: zsobozso (6417)
zsobozso Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6422

Van járda, csak az messze esik a kedves utasokank.
A járda közvettlenül a házak előtt található, mit ahogy a kandelláberek is (ezért sötét az úttest).
A fasor pedig a járda és  az úttest között jól leárnyékolva a közvilágítást.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (6418)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6421

Ha egyszer új állomás épül oda, akkor hátha megoldódik ez az áldatlan állapot. Addig is nem lehetne egy ideiglenes átjárót építeni oda?

Előzmény: robcso83 (6420)
robcso83 Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6420

Gyerekek van járda csak ti se láttátok, hát még az aki nem is keresi. Sok a gond, az hogy kint nincs rendes járda az egy dolog az átjáró csak kijelölt közlekedési útvonal a vsutasoknak, nem pedig gyalogos megközelíthatőségi lehetőség a peronok és/vagy az állomás területe felé, erre a bizonyíték a járda nem egyenes, megtörik a másik pedig az ötödig vágányon túl vége van nincs szilárd burkolatú út szal ez a tutijó unió...

Előzmény: dyz (6419)
dyz Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6419

Ha jól értem, egy városi úton fennálló hiányosság (nincs járda) miatt kell a vasútnak szívatni saját utasait?

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6418

Az Ady Endre utcán nincs járda!

Az Érsekkert felől érkezve bal oldalt parkolók meg üzletek vannak, járdára nem emlékszem, pedig párszor jártam arra. Jobb oldalt az út mellett van valami medvecsapás, de azt sötétben nem látni /2008 óta kapott világítást?/, és nincs lebetonozva, gidres gödrös, saras. Így nem csoda, ha mindenki a széles kocsiúton ment.

Előzmény: zsobozso (6417)
zsobozso Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6417

Nem a vasúton átjárás a balesetveszélyes (legalábbis nem ezért zárták be a kaput, bár az is az)
hanem a sok birka utas kiszédeleg az Ady E utcára és nem ám a járdán, vagy a fasor alatt megy neeeem,az út közepén,
és természetesen neki áll feléjebb ha valaki megszólítja.
Az ott autókijárat nem gyalogos ,ennek megfelelően nincs hozzás közlekedési infrasruktúra kiépítve a gyalogosok számára
az egyébként is rosszul megvilágított Ady utcán kószáló gyalogosok ezért veszélyesek, persze a járda jól + van viágítva,
de a birka az birka, és az összes hőbörgőnek üzenem, én még le is hegeszteném, amíg meg ne tanulják a helyüket a gyalogosok.

Csak hogy a valós oldalról is megivágítsam a dolgot, hozzáteszem nekem is kellemetlen mert én is arról szoktma megközelíteni
az állomást, és ha autóval vagyok igenis balesetveszélyes a birkák között szlalomozni!

Előzmény: Törölt nick (6416)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6416

Köszi a választ! Hihetetlen mik vannak. Szólni kellene a helyi fémgyűjtő kisiparosoknak, hogy éj leple alatt vigyék el a kaput, és nem lenne mit bezárni. :-)

 

Komolyra fordítva a szót azt nem értem, hogy mi az ami balesetveszélyt jelent ebben a kapuban. Eger nem átmenő állomás, hogy zavaró legyen az állomáson keresztül járkálás. Nem tudom mi lehetne a megoldás az ügyben, hogy újra szabadon lehessen járni errefele is.

Előzmény: robcso83 (6414)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6415

Sz*rjon ütközőbakot az a kötekedő városlakó! Jól kitolt pár város és főiskolai hallgató állampolgártársával.

Előzmény: robcso83 (6414)
robcso83 Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6414

A válasz egyszerű és prózai: Az egyik feltehetően kötekedő utas/ittlakó beírt a Heves Megyei Hírlapba , hogy balesetvezélyes az átjárás és mivel az NKH egyszer már bezáratta, másnap kijöttek és láss csodát megint büntetéssel fenyegetnek, hát be lett zárva, hogy miért van olykor nyitva? Ez egy igen egyszerű dolog, a tisztelt átjárni kívánó állampolgárok pillanatragasztóval nyomják tele a lakatot a kapun, de mivel ez egy üzemi út így biztosítani kell a bejárást, ergó leverik a laktot, amíg nincs új lakat addig nyitva a kapu és a kör bezárult. A fogralmi lassan rosszlakat múzeum, mert el kell tenni, ha kijönne az NKH lehessen bizonyítani, hogy csak leltári hiányosságról van szó...

Előzmény: Törölt nick (6407)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6413

Egyértelműen a szarvaskői alagútnál készült az archív fotó.

Előzmény: erdőszéli (6409)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6412

Az évszám még talán stimmel, de a "méricskélések" még mindig folynak, a tervezés pedig csak most kezdődött. Hort-Csányban csak az utasforgalom szűnne meg (döntés még erről sincs), forgalmi kitérőként megmaradna, az iparvágánnyal együtt. Emőd megszüntetéséről sosem volt szó, csak a megállóhellyé alakításáról, mivel ott jelenleg a lakosság gyűjtögető hajlama miatt vonatot nem állíthatnak félre. Mivel még csak a tervezés folyik, egyelőre a csatlakozó vonalak sorsáról sem tudni semmit. A tervezők itt olyan megoldásokat keresnek, amelyek hasznai nagyobbak a költségeknél, magyarul javítják a megtérülést. A ráhordó vonalakon nem egy bizonyos pályasebesség elérése a cél, hanem az illeszkedés az ütemes menetrendhez, jó átszállással. Nem érdemes pénzt kiadni néhány perc menetidőcsökkentésért, ha utána azt a vonat az állomáson tölti várakozással.

Előzmény: robcso83 (6401)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6411

Nekik ebben mi az élvezet? Akik az Almagyar vagy a főiskola B épülete felől jönnek, kerülhetnek megint. De ezt már akkor elkezdték, amikor utolsó évemet tapostam a fősulin.

Akkor az NKH záratta, be mert balesetveszélyes állítólag.

Előzmény: Votom (6408)
erdőszéli Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6410
Előzmény: erdőszéli (6409)
erdőszéli Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6409

talán szarvaskő?

 

Votom Creative Commons License 2010.11.23 0 0 6408

Elvileg a rendőrségnek

Előzmény: Törölt nick (6407)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6407

Nem tudja valaki Egerben mi ez a kapu zárogatós/nyitogatós folyamat? Egyszer zárva, egyszer nyitva. Kinek élvezet ez az állomáson? Jó az utasokat szívatni? 3 hete zárva volt, 2 hete nyitva, most megint zárva? Mindez miért? 

bodrostomi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6406

Ha sárba teszed, teljesen mindegy hogy fa vagy beton.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (6403)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6405

Igen betonaljakra cserélték hál' Istennek, közvetlenül a perontetős rész mellett. Ahogy elnéztem még így is maradt cserélnivaló.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (6403)
V43 1279 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6404

"a pálya állapota kezd annyira siralmas lenni, hogy a sebességet le akaják venni..."

 

Na ja, ezt el is hiszem.

 

OFF

Nézzetek át az Észak alföldi dízel topikba, ott leírja az olvtárs, hogy egy munkavonatot kemény 3 km/h engedtek közlekedtetni!

ON

Előzmény: robcso83 (6401)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6403

Legalább betonaljakra cserélték a talpfákat? Mennyi ócska talpfa van még az állomási vágányban?

Előzmény: Törölt nick (6402)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6402

Ma Füzesabonyban az 5. vágány ki volt zárva a forgalomból. Pár keresztaljat kicseréltek, gondolom, hogy járható maradjon a vágány. Viszont amit kiszedtek onnan, az már inkább humusz volt mint talpfa. Nem csoda az a 10km/h-s lassúmenet a vágányon.

robcso83 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6401

Én csak egyet tudok, azt hogy a pálya állapota kezd annyira siralmas lenni, hogy a sebességet le akaják venni...

Egyébként 2015-ben felújjítják a 86-ost 120-as lesz a pálya, merthogy a 80-ast akkor fogyják Hatvan-Miskolc között felújítani, már voltak méricskélések, tervek, általában véve itt is egyszerűsödnek az állomások vágányzatai és megszűnik Hort-Csány és Emőd, mondjuk ezeket eddig is sejteni lehetett...

Előzmény: bodrostomi (6390)
V43 1279 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6400

Az hogy a menetvonal/menetrend ki van adva az még nem jelenti azt, hogy közlekedni is fog rajta vonat.

Előzmény: bodrostomi (6397)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 6399

Ezek arra valóak, hogy abba a menetvonalba ne lehessen személyvonatot közlekedtetni.

Nézegesd egy kicsit a 147-es vonal hasonló menetrendjét!

Előzmény: bodrostomi (6391)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!