A teljesen új erős túlzás. Valóban teljes számítási mechanizmusokat cseréltek le, de te ebből leginkább annyit látsz, hogy más mondjuk egy lövés eredménye. Ami teljesen más, az az Urban Chaos, de az is kötelező darab:)
ezt asszem kihagyom, nincs most kedvem újra megtanulni az egészet. viszotn azt be lehet valahogy kapcsolni, hogy a halottak cuccait össze lehessen szedni mindenképp?
en steroidot vettem fel erosembernek, de igorral egyetemben nem valtottak be a hozzajuk fuzott remenyeimet (steroid erosnek eros volt, de buta is, mint a fold, ugyhogy szepen eltanacsoltam, miutan kinyitott mindent :))
A legfontosabb, hogy egy rakás fegyvert tettek bele. Igazából sok apró csiszolás van benne, a fegyverek lőtávjától a sebzésszámításig sok minden. Meg az optionsben is van változás.
Tudtommal sehogy. Mondjuk én úgy játszok, hogy az indulócsapaton kivül nem nagyon bérelek mást, csak akit a szigeten szedek össze, így sose voltak anyagi gondjaim....
A későbbi harcokra megfontolhatnád valami Grizzly-szerű nagydarab ember alkalmazását is. Jól jön az, amikor cipekedni kell, mondjuk 2-3 rakétavetőt tankok ellen:) Persze, pont Grizzly-t az elején kell felvenni, ne második szintűként szenvedjen a végén...
Barry lecserélhető, csak legyen helyette más. Azért szeretik, mert viszonylag jól hoz többet (explosives, lockpicking, mechanic) is, és olcsó. Később, ha gyengének érzed a harcokra, még mindig szerelgethet, meg lejjebb levő városokba mindig őt küldöm körbenézni (padlássöprés:) ), mert ő nem fut bele csapdákba.
a h2h/knifing/martial arts éppen nappal nem megy.:) Éjszaka sokkal rövidebb távokat kell befutnod. Egyébként szvsz kb. bármilyen felszereltséggel, a játék bármelyik szakaszában könnyebb éjjel. Óvatos, defenzív taktika: szép lassú osonás a sötétben, lehetőleg mindig fedezés alatt realtime, amint körökre vált, szinte semmi mozgás (fegyveres harc esetén), hanem megpróbálni lerendezni a látható ellenfelet, aztán megint realtime osonás.
1.13-as patchnél nincs meg az az előnye a leütésnek, hogy felszedhetsz minden cuccot az ellenféltől, mert simán, az options-ból is állíthatod ezt.
ebben mi a pláne? :) pont az az érdekes a játékban, hogy felszedsz pár embert az elején, és ők szerzik a TP-t. azon monnyuk gondolkodtam, hogy 2 kettes csapatban járatom őket, az egyik arra a másik a másik irányba.ennek látom értelmét. de nem hajt a török. :)
Chitzena - Chitzena SAM - San Mona - Drassen - Drassen SAM
(chitzena szerintem nagyon kiesik, mikor be van védbe milicistákkal, többet arra sem nézek.)
Esetleg (max közepes fokozaton) meg lehet azt játszani, hogy Chitzena-t és Drassen-t is elfoglalod az első nap:
- felbérelsz legalább két profi zsoldost, olyat, akinek van jó felszerelése, 1 napra
- Ira-t felszedet
Ira és az egyik fullos zsoldos megtisztítja Chitzena-t, az IMP és a másik zsoldos meg Drassen-t. Mivel első nap van, alig fogják védeni :)
Ira és IMP rögtön elkezd miliciát képezni.
Így elméletben a második napon már lesz két védett városod és két bányád, és jöhetnek azok a zsoldosok, akikkel igazából akarsz játszani.
(amíg megérkeznek meg meg lehet oldani a San Mona-i questeket)
Ehhez az eljáráshoz azok a srácok a legjobbak, akik magas szintűek jó fegyverekkel, és magas a leaderhipjük, vagy van teaching (így besegítenek a milicia képzésbe).
Tehát: Len, Scope, illetve kicsit drágábban Gus és Scully
Persze, hogy nem a tanítás miatt kell:) Csak pl. a marksmanship, medical, explosives vándorol felfele harcok közben, a leadership viszont emlékezetem szerint csak oktatáskor. Ezért szeretek inkább arra adni 10-el többet, a többivel szemben.