Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Eduscho34 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 30
"ezek szerint nagyon nívos környéken laktok,hogy annyi fullos Insignia bóklászik arrafelé :)"

No, azért ne túlozzunk::)) Igaz, hogy Debrecen mostanság az egyik legélhetőbb magyar város, de itt se jött el a kánaán... a keleti végeken vagyunk, azaz itt az opel corsát és astrát jelent. (Bár egyre több a c veki az utóbbi hónapokban).
Szerintem inkább az a magyarázat, hogy azon tehetősebb emberek veszik most egy páran az Insit, akik eddig is ennyit adtak ki egy jó prémiumért, és azért mint pl. Te, vagy Fender. Én kakukktojás vagyok, de boldogan kakukkolok!!! (ÚÚÚÚ, mekkora képzavar:P)
Előzmény: edyv6 (24)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.26 0 0 29

Jaja, én is láttam a tévében, hogy van valami német mozgalom, a "mentsük meg az opelt" cimmel.

Előzmény: fenderazigazi (28)
fenderazigazi Creative Commons License 2009.10.26 0 0 28

Nem tudom!:)

Viszont tény, hogy pláne, hogy most kijött az Astra I ennyi pozitív véleményt a sajtóban az Opelről még soha nem volt Németeknél!!

Előzmény: Törölt nick (27)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.26 0 0 27

Ez nem azért van, mert mióta orosz lett az opel, egyre jobban fikázzák a németek ?

:-)

Előzmény: fenderazigazi (26)
fenderazigazi Creative Commons License 2009.10.26 0 0 26

Most konfiguráltam a német oldalon egy A4 avantot. Úgy, hogy nem V6-os motor, hanem a 2,0TFSI (ami azért nagyon szuper motor ugyan), vonóhorog és egy két apróságtól még eltekintve bő egy misivel drágább! Hathengeres motorral 3,0TDI-vel meg le sem merem íni, hogy mennyibe kerül...

Szóval legyen az kisebb benzines, diesel vagy nagyobb motor... ettől függetlenül nagyon jó az ára az Insigniának!

Aki csak a presztizsre hajt az ezért a pénzért egy soványan felszerelt A6-ot alap motorral esetleg kaphat és egy 520i-t vagy d-t alapban...

edy!!

Van fennt vagy az auto bild-en egy OPC Sports tourer teszt a Passat R36, BMW 335i és az S4 avant között.

 

http://www.autobild.de/artikel/vier-sportliche-kombis-im-vergleich_995488.html

 

összefoglalva veri a VWR36-ot még úgy is, hogy a 0-100-ra gyorsulása jobb a passat-nak, de kanyargós pályán vastagon veri az OPC. A BMW335i-t és a S4 azért jobb, de nézd meg az árukat! Méretben viszont veri azokat.

A legnagyobb hátránya, ami a sima Insigniának is sajnos: az iszonyatosan nagy súlya! Nagyon sok lovat igényel:))

fenderazigazi Creative Commons License 2009.10.24 0 0 25

Örülök, hogy hasonlóan gondolkodunk!!:)

Annak is nagyon örülök, hogy ilyen jó tapasztalatod van a lámpáról!!

Én sajnos lemondtam a sportülésről a bézs miatt, pedig németeknél már lehet rendelni az AGR-t bézsben is! Azért nem aggódom, mert az adamv6 kocsijában fantasztikus volt az is, akárcsak az automata váltó!!:)))

A kombi képeket mutattam a feleségemnek, mert ő aggódott, hogy nem néz olyan jól ki kombiban... már nem aggódik!!

A motor, amit választottál a legmegbízhatóbb GM motor! Nem fogtál vele biztosan mellé!!

Holnap jó időt mondanak!! Irány kirándulni azzal a szépséggel!!!:)

Jó hétvégét!!

Előzmény: Eduscho34 (22)
edyv6 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 24

igy most már világos,erre mifelénk(Siófok és környéke)elég kevés Insignia van,rajtunk kívül még talán 1 db full fapad 1.6-os.... :(

 

ezek szerint nagyon nívos környéken laktok,hogy annyi fullos Insignia bóklászik arrafelé :)

 

 mi is úgy voltunk vele,hogy ez igazán ugy élvezhető,ha minden extra benne van ami kell,sajnos ez is 14mill-nál állt meg,de ilyen motorral,ilyen felszereltséggel,nem nagyon találsz mást a piacon,pedig hidd el végigjártunk 1 pár Márkát,nem pont OPEL-t kerestünk,hanem valami Premium darabot,de ő rá esett a választás végül(a legjobb választás)

 

az automata szerintem veri az 5-er automatáját,nagyon hasonló a DSG-hez,nagyon meglepödtünk mi is....

 

igen elég kevés 1.8-as van(gondolom) a 2.8-asból az egéssz országba(a magyar adatbázis szerint)7db van+a Fender-é Januárba :)

 

A topictalit meg megbeszéljük....

Előzmény: Eduscho34 (23)
Eduscho34 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 23
A mini topic taliban benne vagyok!

Bocs! Az utolsó hozzászólásomban próbáltam egyértelművé tenni, mire utaltam a "legtöbben ezt rendelik" kifejezéssel. . Arról írtam, hogy mi is szürke szedánt szerettünk volna, csak kisebb motorral, de kombi lett, és utána írtam, hogy a legtöbben "olyat" rendelnek. De az "olyat" az a Te autódra vonatkozik: vagyis akik Insigniát vesznek errefelé, minimum 2,2 motor, full extra, 11-12 milliós mindent bele, csak van, aki külön kéri a hatsebességes kézi váltót. 1.8-as kombi alig van, talán nincs is több.
Előzmény: edyv6 (21)
Eduscho34 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 22
Szinte minden szavaddal egyetértek, én is ugyanígy látom! (Már az elmúlt időszakban is feltűnt, hogy sok mindenről nagyon hasonlóan gondolkodunk: sznobizmus, felirat az autón "meglepinek", svájci mentalitás, német autótesztek, hazai helyzet, stb.)
A lámpáról is csak Téged tudlak idézni: ilyen jól autóval még nem láttam!!! A nagyon szeretett c vekim leggyengébb pontja a lámpa volt, még a 12 éves A vekim is szebben világított. De az AFL+ lámpa - az egy csoda! Nem véletlenül vette meg a BMW a következő 5-höz:P Nekem nem villognak szemből, csodálkoztam is, pedig fel voltam rá készülve.
Az apróbb gondokról pedig: a német fórumon olvasom olyanoktól, akiknek céges autójuk Passat, új Golf, vagy Avensis: azok sem jobbak, ott is csörög minden másodikban valami, stb. Ami neke még szóba jött, az a Honda Accord kombi volt, de a mai autós műsorból kiderült: jóval gyengébb a Vekinél.
Az enyém egyébként Edition, prémium és vezető csomaggal, +ködlámpa, elektromosan behajtható tükrök, sport ülések (zseniális), napellenző roló hátra, cd500 navi. Azaz minden, ami nekem kell.
Előzmény: fenderazigazi (18)
edyv6 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 21

Szia.

 

Gazdasági tk lett,de már alakul a javítás,nekem semmi bajom nem lett,vizes úton 5 fokban,nyárigumival(50-el)megcsúsztam,és hát rossz helyen volt az oszlop.....

 

Fender amint írtam,szerencsére nem lett semmi bajom....

 

 

Eduscho,az utolsó hozzászólásod,nem értettem?

 

Amugy meg a bömbi helyet,Január,vagy Februárba jön az OPC Insignia...már alig várom

 

esetleg csinálhatnánk 1 mini topik talit majd....

Előzmény: Eduscho34 (19)
Eduscho34 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 20
Mármint olyan, mint a Tied: full extra nagy motorral, a kérdés csak az automata váltó.
Előzmény: Eduscho34 (19)
Eduscho34 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 19
Gyönyörű!
Pontosan ilyet szerettünk volna mi is, csak kisebb motorral, de az a fránya hátsó fejtér... De már nem bánom! A kereskedő mondta, hogy a legtöbb Insignia megrendelése hasonló, és a legtöbben a BMW-től jönnek át. (Azért nem semmi!)

Remélem nem lett komoly bajod, és Te is csak max "gazdasági totálkárra" törted az autót. Az "A" Vectránk tört így, de mindannyian karcolás nélkül kiszálltunk, sőt még be is álltam vele egy parkolóba. Négy hét múlva már vidáman futott, de addigra már ott volt nekünk a C veki.
Előzmény: edyv6 (17)
fenderazigazi Creative Commons License 2009.10.24 0 0 18

Hát azt hiszem tényleg nem alaptalan a lelkesedésem! Nem azt mondom, hogy ez a világ legjobb autója, de ennyiért ilyen minőséget és formát nagyon nem lehet kapni. Ugye szerencsétlen Vectra mindig megkapta, hogy nagyon egyszerű, de praktikus a formája. Az insignia meg váltott egyet és mindent a formának... Ezért a kombi kisebb, mint az én vectrám, de míg a vectra soha nem okozott vizuális élményt az Insignia nagyon is sokat... Ami nekem a leginkább bejön az az a minőség és kidolgozottság (ajtócsukás, futóműhang, stb..), amit csakis prémium autókban tapasztaltam. Tudom, hogy a BMW-ben más dimenzió, de még soha nem volt egy "sima" középkategóriás kocsi ennyire közel... Pont most találtam egy S80-as Volvo vs. Insignia videótesztet és ott is pont ez jön ki... Nem nobelebb és jobb minőségű autó a Volvo, mint az Insignia... Hogy a fejekben mikorra lesz ez így nem tudom, de látod, hogy milyen szépen sikerült az Audinak feljönnie... Egészen a 80-as évekig (és sok helyütt németeknél még ma is) az csak egy feltuningolt VW és mégis...

Szóval nagyon ott van... Engem meg soha nem érdekelt, hogy ki mit tartott rólam és ezért nekem egy Opel Insignia jó felszereltséggel sokkal jobb autó, mint egy Audi A6 egy alap kivitelben... A többiek sznobsága engem nem hat meg!:)))))

Láttam már corsa-val járni olyan embert, aki megvehetne egy magyar várost simán, de nem volt hajlandó a presztizsre áldozni.d

 

Szóval gyönyörű! Elöször a boci pofája nem tetszett, de már megszoktam!

Most jóleső irigységet érzek, mert tudom milyen fantasztikus egy új autót belakni, pláne, hogy ilyen csodaszép!! Milyen lámpa van benne?

Sajnos én az ország másik felén vagyok, de igérem, hogy ha meglesz a gép januárban megyek meglátogatom a hulla-t és akkor dobok egy mailt, hátha találkozhatunk!!

 

Edy!! Mi történt? Nem lett semmi bajod? Nagyon sajnálom, mert az a gőzmozdony nagyon ott volt!!

Előzmény: Eduscho34 (14)
edyv6 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 17

Ja...

 

Eduscho,isten hozott az Insignia-k táborába,biztos megfog oldodni a probléma,mi naagyon megvagyunk elégedve vele.... Mégegyszer grat!

 

A forum kedvéért ide is belinkelek egy pár képet róla.Mint látni,2.8-as összes extra,olyan mint ami Fender-nek lessz,csak nem kombi :)

edyv6 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 16

szia...

 

megnézem neked hogy mi van a leírásba....

 

bocs a késői válaszért,csak sikerült összetörni a bömös-t ezért nem voltam beszámítható az utobbi hetekben....

 

amugy,hogy mennek a dolgok?hogyan telik a várakozás,nekem piszok szarul az OPC iránt....

Előzmény: fenderazigazi (12)
Eduscho34 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 15
Ja! És 4-ben ugyanaz, mint Neked a Cruse-al: az a bizonyos megtorpanás. Ha turbo lenne, turbolyuk, de nem az. Tehát 50-60 között gázt adunk, és mintha 6.-ban lenne... Persze még be sincs járatva, tudom.
Előzmény: fenderazigazi (13)
Eduscho34 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 14
Hello Fender!

Akkor most megint kishazánkban ünnepelsz, ez jó!
Azért írtam egyfelől a C vekis fórumba, mert ott már sokakat "ismerek", és jó a társaság, másfelől itt meg sajnos nem nagyon indult be a fórum. Na de most! Feltűnésem időszakos lesz a lekötöttségeim miatt, ez ne zavarjon.
Ami engem zavart, hogy három hét kellett az első ezer km lezavarásához. Ha más mondja nem hiszem el! Mint egy óvodás gyerek, úgy türelmetlenkedtem. (Egyébként nagyon tetszik a lelkesedésed: Te, aki már vezettél olyan autó csodákat is, amiket én csak újságból ismerek, sőt Insigniát is, hogy tudsz lelkesedni... Ez jó!)
A tapasztalataimat leírtam a C vekis fórumon, azóta csak annyi, hogy kezdünk összebarátkozni, és ha a szervíznek igaza lesz: tehát bejáratás után csendesedik a motor, akkor nem lesz semmi baj. Ill az a bizonyos rezonancia: ma délután megnézem: az a gyanúm, hogy valami berezonál, és azt adja át az utastérnek. Nem vészes, de erre nyűgös vagyok. A C vekinél is ilyen volt a hűtő felfüggesztés, amit mondtam a szervízben, de ők előbb minden mást kicseréltek, majd jött a gyárból a leírás: tipushiba, csere. Akkor hittem azt, hogy értek az autókhoz, míg el nem olvastam a hozzászólásaitokat a fórumon...
Ha erre jársz, Neked is áll az ajánlatom, nemcsak Hullának:)
Előzmény: fenderazigazi (13)
fenderazigazi Creative Commons License 2009.10.19 0 0 13
Az Opel.hu-n megtalálható az Insignia használati utasítása... végre nem kell kölcsönadni másoknak lemásolni!!!:)
fenderazigazi Creative Commons License 2009.10.15 0 0 12

A következőre én is menni szeretnék, de addigra én sem Vectra tulajdonos leszek már!! Nagyvégre!:)

Ez a "GM technical data" nincs meg elektronikus formában?

Hátha benne van az automata nyomaték terhelése is valahol..

Előzmény: edyv6 (11)
edyv6 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 11
hát féligmeddig csládostól,mindenkinek tetszett az Insignia.....meg a Bömbi :)

ha rákérdezel C Veki forumon Iszap-tól,és Masi-tól a tesztről,akkor élménybeszámolojuk lessz mind2-ről,kiváncsi vagyok.....
amugy tök jó volt,jövőre már lefoglaltuk a napot,már most....




u.i:tultöltéssel 15mp 2200-as rpm-től ..... Gm technical data
Előzmény: fenderazigazi (8)
fenderazigazi Creative Commons License 2009.10.12 0 0 10

OK!!!!:) Igaz!! Ez az elsődleges funkciója tudom!:)  Biztosan, csak a hidegben történő meghajtás ellen véd? Nem vettem észre, hogy melegen már engedné az enyém... A régi váltók 6AT visszavettek a nyomatékból, viszont nem tudom, hogy az Insignia aisin automatája visszavesz-e és mennyire!

Viszont tény, hogy az ilyen gyorsítások nekem zabálják a gumit, még a TC mellett is, mert gondolom ilyenkor azért valami minimális slip azért van, mire a TC beavatkozik. A "guminyikkanás" azért mindig megvan, pedig az enyém csak 150LE-s és még nem a 260LE-s Insignia... Azért, ha találnál adatot róla, hogy miképpen avatkozik be (mennyi időre és mekkora nyomatékot enged, milyen körülmények között) azt megköszönném. Gondolom a túltöltéses 400Nm-t biztosan csak már folyamatos haladásnál engedi szintén...

Utálom, hogy nincsenek sehol igazán részletes műszaki adatok: nyomatékgörbe, áttétel, stb... vagy csak én nem tudom!:)

Előzmény: Csapszi (9)
Csapszi Creative Commons License 2009.10.12 0 0 9

"hogy maradjon gumi is"

Nem ezért!

A váltó olajhőfokát figyeli, hogy azt ne nyüstőld szét hidegen.

 

Előzmény: fenderazigazi (8)
fenderazigazi Creative Commons License 2009.10.12 0 0 8

Családostól voltatok? Nekem a gyerekek szülinapja volt, de fél szemmel figyeltem a fórumot.

Tetszett a Vectrás körnek az Insignia?

Már egyre nehezebben bírom kivárni....

Döbbentem azon, hogy tényleg 400Nm-es a túltöltési nyomaték! Ha esetleg valahol megtaláljátok, hogy mennyi ideig engedi a túltöltést azt megköszönném!

Azt is keresem még, hogy ugyanúgy, mint az én régi automatámnál, ennél is induláskor egy darabig nem enegedi a teljes nyomatékot a kerekekre(hogy maradjon gumi is) viszont erről adatot sehol nem találtam!

Üdv és pihenjétek ki alaposan!:)

Előzmény: edyv6 (7)
edyv6 Creative Commons License 2009.10.11 0 0 7

hát minden oké......

 

tegnap megvolt a trophy szuper jó volt csak egy kicsit leszerepeltünk helyeszés-ben,

 

hát gyorshajtás passz,lehet jövő héten lessz :) volt egy két meleg helyzet Trophy-n

 

egy E-osztályt kellet magyam mögé utasítanom 5-be 3000-es fordulaton :D

Előzmény: fenderazigazi (6)
fenderazigazi Creative Commons License 2009.10.09 0 0 6

adam, edy??? Whattafuck?

Mi a helyzet a géppel? Minden OK! Semmi meghibásodás? Semmi gyorshajtás?:)))

Jó hétvégét!

p.team Creative Commons License 2009.07.31 0 0 5
Köszi az infót! Szép napot! pisteam
Előzmény: fenderazigazi (4)
fenderazigazi Creative Commons License 2009.07.29 0 0 4

még nem tudom, de szerintem ennyi sajnos az ára! Az enyém 2007 májusi és 160.000km 150LE-s automata elegance caravan.

Azért Te sem mész keveset!!:)

Én csak annyit tudok, hogy kipróbálva a 130LE-s, 160LE-s dieselt és a 2.0t és 2.8V6-ot, hogy még alapfelszereltséggel (az volt a 130LE-s) is nagyon átjön, hogy mennyivel jobba a karosszéria merevsége és a futómű (aktív rugózás nélkül is) és milyen csendes az utastér! Szóval nem csak a fullos jó gép. Gyönyörű a formája, akárhol voltam vele, mindenhol nézegették és kérdezgették, hogy mi ez a gyönyörű kocsi! Egy észrevételem van a adaptív lámpával kapcsolatban: még ilyen jól megvilágított körülmények között egy autóban sem vezettem! Azt mondtam, hogy végre látok!!! A kellemetlen csak az volt, mivel valószínűleg nagyon a határra feszítették a fényerőt többször kaptam villogtatást szemből. Az automata állásban le-fel kapcsolgatja a távolságit és tökéletes pontossággal! Viszont! Ha egyszer te kapcsolod le, akkor kilépsz az automata fényérzékelés és lámpakapcsolás móduszból és oda csak úgy tudsz belépni, hogy automatából a kapcsolót átállítod normálra (közben a helyzetjelző állásnál lekapcsolod egy pillanatra a lámpát!!!!) és vissza automatába... Én legalábbis nem találtam más módot!!

Már a 130Le-s is nagyon szépen megy, de a 160LE-s nagyon ott van! A hangja... hát azt már ismered! Ugyanolyan, mint a Vectráé!:) Kívülről nem változott, de bent nagyon kulturált! A rádióból a kisebbiket is teszteltem, de szerintem nem valami szépen szól... A menüje az alapja a most kijövő astra-cruze párosnak is.

Az aktív rugózás atom jó! Én nagyon élveztem! Sajnos automatát még nem tudtam kipróbálni, mert azt szeretnék, de most váltok dieselről benzinre... Amióta kipróbáltam az új direkt befecskendezős turbo 2.0t-t 350Nm nyomatékkal és egy húzós hétvégén 9liter körül fogyasztott olyan gyorsulási értékek és 250kmh-s végsebesség mellett...  Már régóta azért volt diesel kocsim (a fogyasztás mellett), mert nyomatéki rugalmassága miatt visszaváltások nélkül olyan komolyan megindul előzések közben, hogy öröm nézni! Na a 2.0T is ezt tudja, csak fent, ahol a dieselnek elfogy a levegője egy nagy lélegzettel még rá is kapcsol...

De érzelemmentesen és nem olyan génekkel, mint az enyém, mindenképpen a diesel a nyerő hosszú távra.

Műszerek jók, ajtó csukódás baromi jó! Engem már ezért többen lefikáztak, de volt egy időben egy 525i automat, amit cégesként használtam (bangle féle most futó 5er) hát nekem teljesen annak a karaktere jön be vezetés közben, a hátsókerék hajtás nélkül... sőt még az Insignia egy kicsit merevebbnek és nehezebbnek érződik.

Szóval ennyi! Nemrég mentem a 2,8-al, de annyira finoman megy, hogy fel sem tűnik a rakétaszerű gyorsulás!!

Előzmény: p.team (3)
p.team Creative Commons License 2009.07.25 0 0 3
Szia! Szintén most cserélem be a 1.9 cdti 120 lovas vecit, egy 2.0 160 lovas sportra.
Igazából én is tapasztalatokra várok. ja neked mennyiért számolnák mert az enyém 2006. 12. havi 180e km futással elegance felszerelés, metál, pajzs riasztó stb. 3,6 m. adnának érte (6.8 ért vettem!) pisteam
Előzmény: fenderazigazi (2)
fenderazigazi Creative Commons License 2009.07.21 0 0 2

Sziasztok Skacok!

Valamelyikőtöknek Insigniája van?

Én most állok a megrendelés előtt és mivel a mostani gépem egy Opel Vectra C, így kézenfekző a döntés...:)

Már minden alternatív atutót kipróbáltam, és az Insignia minden variációját, de egyenlőre ár/érték viszonya miatt az Insignia a nyerő.

Aminek viszont nagyon örülnék, ha mindenféle gyakorlati tapasztalatokról írnának az Insignia tulajok. A vectra c fórumon már van két ismerős, aki Insigniázik. Lehet, hogy ők még nem találtak ide!

Addig is sok sikert minden Insignia tulajdonosnak!

Előzmény: NiCK (1)
NiCK Creative Commons License 2009.06.08 0 0 1

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!