Keresés

Részletes keresés

koller andor Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191627
Igazad van, én 178cm magas vagyok. Bodo-ból visszajövet leszálltunk Fauske állomáson, buszos kaland Kirunáig. Majd onnan Stockholm-Helsinborg-Koppenhága-Odense(a vasúti múzeum miatt)- Hamburg útirányon át haza. Azt hiszem a kieli csatorna felett egy "kör"-hídon jöttünk amikor Hamburghoz közelítettünk. Szíriáért irigyellek, de nagyon. Én is terveztem egy É.-Afrikai utat, de történelmileg máshogy alakult.
Előzmény: rutthin (191622)
Infós Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191626

Változott az, csak nem adták ki újra az egészet (pont, mint az F2-es módosítások). Lapcserével módosítandó 4 módosítás van benne (a 4. 2004. augusztustól érvényes), a 3-diknál az egészet kellett cserélni. Azóta változott többször táviratilag, nyilván a Közlekedési Értesítőben történt megjelenés után, mert addig nem hivatalos (26 éven aluliak utazási kedvezménye, 50 km és az az alatti menetjegyeket visszaváltása, HongaroCard üzletpolitikai kedv., BalatonMix üzlpol. kedv., BalatonCard üzlpol. kedv., Expressz vonatok helyjegy-anomáliái, telefonos jegyrendelés a III. Részben stb.).

 

:-)

Előzmény: gertam (191598)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191625
Előzmény: Sinbiciklis (191624)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191624
Ilyen:
Előzmény: trancegod (191623)
trancegod Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191623
Köszi az infót! Sajna Bz....
Előzmény: HLP (191621)
rutthin Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191622

Ne nézz fel rám, mert csak 1,74 magas vagyok, lehet hogy én néznék fel rád...

Bodo-ig mi is elmentünk vonatozni egy kollégámmal szintén fényképezési céllal! Csak akkor még zömében Nohab-ok jártak az NSB hálózatán.

Egyébként a csak fényképezési célú utazásaim közül talán Szíria volt a legérdekesebb...

Előzmény: koller andor (191619)
HLP Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191621

Azt a másik fura vonatot nem láttad ami Siófok felől érkezhetett: V43+AB+AB+AB?

Az mi lehetett?

 

Kanizsai személy szokott ilyen összeállításban járni.

 

Balassagyarmatra közlekedő napi két vonat mi szokott lenni? M41, vagy Uzsgyi vagy egyéb?

 

Bpről BZ.

Előzmény: trancegod (191618)
HLP Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191620
MN
Előzmény: koller andor (191617)
koller andor Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191619
Szia Rutthin! Cs.Csabát kérdeztem egyszer arról, hogy kit takar ez a nick-név. Azóta felnézek Rád! Néhány fénykép kedvéért- vasutas koromban- én is elmentem egész Bodo-ig. Tovább nem volt vasút.
Előzmény: rutthin (191615)
trancegod Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191618

Szép "napos" reggelt mindenkinek!

Balassagyarmatra közlekedő napi két vonat mi szokott lenni? M41, vagy Uzsgyi vagy egyéb? Remélem nem BzMot!!! Már két hónapja BzMot undorban szenvedek.

Köszi előre is.

 

__misi:

 

Fehérváron én is láttam a különvonatot, szerintem Zánkára ment, mert a 9704 első by fele is le volt zárva gyerekeknek.

Azt a másik fura vonatot nem láttad ami Siófok felől érkezhetett: V43+AB+AB+AB?

Az mi lehetett?

koller andor Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191617
Ennyit a sajtó szavahihetőségéről! Melyik újság írta?
Előzmény: HLP (191614)
rutthin Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191616
Azért az 50 meg a 150 perc között elég nagy különbség van. Meg aztán ez így megy szinte nap mint nap.
Előzmény: gw (191612)
rutthin Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191615
Hát igen, lehetséges.... Bár én is leutaztam egyszer Belgrádból Athénba csak úgy, reggelre oda értem, este ugyanazzal a vonattal vissza Belgrádba, és sikerült. Néhány fotó kedvéért tettem meg az utat.
Előzmény: HLP (191613)
HLP Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191614
Újságból ollóztam, nem ismerem a helyszínt!
Előzmény: koller andor (191611)
HLP Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191613
Ez igaz. De a Szolnokra lejutás továbbra sem reális.
Előzmény: rutthin (191609)
gw Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191612
A Báthory ma reggel Zsolnára 50 perc késéssel érkezett, ezért a szlovák belföldi rész az eredeti mozdonnyal rendes időben leközlekedett, a nemzetközi viszont kicsit későn kapott gépet, és már belekerült a csúcsba, ezért tovább csúszott.
Előzmény: rutthin (191609)
koller andor Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191611
A 451.-es út Szentest elkerülő szakaszán NINCS!!!!!!!!! szintbeni vasúti átjáró. A Szentes Hódmezővásárhely-Népkert vonalszakaszt felüljáróval hidalták át. Leesett a hídról a Trabant?
Előzmény: HLP (191603)
HLP Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191610
Maestralra most 60 perc van kiírva Kotornál.
rutthin Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191609

Persze a Báthory BELÉPŐ késéséről nem tehet a MÁV, így igaz. De arról igen, hogy a már késett vonat még 1,5 órát áll Győrben, + még a tolatási művelet a Venezánál.

Ha érkezés után tovább küldik az eredeti géppel, kb. 11.20-11.30 körül Bp.-en lett volna.

Előzmény: HLP (191608)
HLP Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191608
Azért aki azt tervezi, hogy egy éjszakás utazás után lemegy még Szolnokra és vissza, az szerintem nem gondolkodik reálisan. A Báthory késéséről a MÁV nem tehet. Ha kell, bíráljuk a Vasútat, de olyanáért ne, amiért nem felelős.
GyöBzs Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191607
Emlékezzünk a tavalyi rendszeres helytelen vágányon közlekedés miatti őrültségekre is vagy akár a "tűzrevigyázó" szolgálatra Margit hídnál, hogy az indokolatlan félelmekből fakadó sebességkorlátozásokat ne is emlegessük...
Előzmény: Vendégsín (191602)
félkéz kontra Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191606

"Azt hiszem az ilyen személyeskedő hozzászólásokat kellene hanyagolni a topikból..."

 

Vagyis A.G. hozzászólásainak 95%-át. Egyetértünk!!

Előzmény: IST (191595)
Vendégsín Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191605

A BoBo viszont túltermeli a levegőt a HÉV igénnyeihez képest és ezért a HÉV szerelvény befékez.

 

Ez így nem kerek. Épp a fékberendezés az, ami esetében fennáll a teljes kompatibilitás az egyes járművek között. Viszont sok másnál nálunk is meglepetést okoz, hogy nem üzemszerű összeállításban a járművek egyes berendezései nem, vagy nem megfelelően működnek. Pl. a "nagysebességű" vasútunk átadásakor a győri fogadásról haza tartó különvonatnál a vezérigazgató meglepődött, mikor mondtam neki, hogy kb. Komáromtól a Z1-es kocsik mellékhelyiségei nem lesznek használhatók, mivel a reprezentatív, de hülye vonatösszeállítás miatt nem áll rendelkezésre sűrített levegő. 

Előzmény: Törölt nick (191547)
rutthin Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191604

A mai Báthory ismét 150 percet késik belépőben, de ez engem már nem lep meg.

 

A tegnapi közlekedésével kapcsolatos dolgok igen. A késett vonat nemsokkal 10 óra előtt megérkezett Győrbe, mozdony leakad, elmegy (mert máshová jobban kell, mint egy nemzetközi vonatra!!). Aztán miután a gépet elvitték, kiderült hogy a 241-es VENEZIA (amivel a kocsikat tervezték küldeni tovább) 70 percet késik. Sebaj, a Báthory Győrben megvárta (végülis már mindegy volt neki), majd rásorozták a Venezia végére. De mivel a Báthory-nak ugye megállása van Komáromban, Tatán, Tatabányán+Bicskén, megértesítették a VENEZIA-t, hogy álljon meg ezeken az állomásokon. Így aztán az egyesített Venezia+Báthory 12.50-re már meg is érkezett a Keleti-be.

Voltak olyan utasok akik naivan eljöttek Lengyelországból, hogy Szolnokra lemennek, és este a visszaúti Báthory-val mennek vissza Lengyelországba, de rájöttek hogy ez nem fog menni, így aztán csak Budapestig jutottak. A kalauz elmondta nekik, hogy ja kérem ez a MÁV...

Előzmény: Andó Gergely (191581)
HLP Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191603
Súlyos sérülést szenvedett az az autós, aki vonattal karambolozott Csongrád megyében - tudta meg a HavariaPress. A 451-es út Szentest elkerülő szakaszán pénteken reggel eddig ismeretlen okból személyvonattal ütközött egy Trabant.

A karambol következtében az autó vezetője súlyos sérülést szenvedett. A helyszíni szemle és a műszaki mentés idejére a rendőrség az érintett szakaszon félpályás útlezárást rendelt el.
Vendégsín Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191602

De a gőzös túlméretes.

 

A fenét túlméretes. Ha a Bobó elfér, a gőzös is elfér. A füstje, meg a gőze ugyan kilóg a szerkesztési szelvényből, de ha a mi drótjaink 25 kV feszültségén nem okoz galibát, a HÉV 1100 V feszültségén sem okozott volna. Csak ma egyre több helyen teng túl az ész...

Előzmény: Törölt nick (191547)
_misi Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191601

Aznap A 9704 után Fehérváron láttam érkezőben a 3 kocsis különvonatot, ami Debrecenből érkezett, úgy láttam gyerekek voltak rajta. Ez mehetett tovább, és láthattad Csajágon.

Külön érdekessége volt, hogy a végén két zártárcsával közlekedett...

 

(pallee-nak köszönöm az infót /191528/)

Előzmény: trancegod (191543)
rutthin Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191600
Igen, ott van! Bár az az épület eredetileg a szociális épület volt, a felvételi épület (eredeti) már nincs meg, lebontották. Miután a szoc. épületben feleslegessé váltak helyiségek (Pl. a nagy ebédlő), oda költözött át a rendező felvételi épületéből a személyzet+irodák.
Előzmény: terkep-esz (191578)
M61-013 Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191599
***** :-)
Előzmény: IST (191595)
gertam Creative Commons License 2005.08.05 0 0 191598

PANTOGRÁFOSAT !

 

A MÁV honlapján ez a friss paraméter szerepel, a HIVATALOS ÜZLETISZABÁLYZAT-ban ! :-((((

 

 

1. kötet 78. oldal

 

 

243. KF.  A helybiztosítással közlekedő belföldi vonat 30 percen túli késése esetén a vasút az utas pót- és helyjegények, helyjegyének árát - ha az utas kártérítési igényt nem kíván benyújtani - a vonat megérkezését követő nap 24. órájáig téríti vissza a vonat által érintett állomás személypénztárában ....

 

UFF:

A Személyszállítási Üzeltszabályzat 1 oldalán ez olvasható:

Érvényes 1997. január 1-től

 

Azóta semmi nem változott ???

 

-Szegényes az eklézsia :-((

 

Üdv

geri

 

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!