Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191794

Kösz az infót! Ezekszerint nosztalgiavonat ment oda.

 

Előzmény: M40 120 (191792)
M40 120 Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191793

Mástól is rázkódik, pl. az sem tesz jót a rázkódás ellen, hogy "légrugós".

Olyan mint amikor a ringatózó IK 66-os lecserélték zötyögős IK 260 helyijáratban.

Előzmény: _nyunyuka (191767)
M40 120 Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191792

Egy kérdés: Milyen messze van az állomástól a reptér?

Nézd meg tépképen, pl itt: www.terkepcentrum.hu

Kinn van a falu szélén a röptér. Nincs túl közel.

 

Vagy van oda valami iparvágány, ahová kitolják a különvonatot?

Van, de nem tolták, hanem kiment az a saját "kerekén". :-)

 

De ha átnézel a NOHABos topikba még képek is vannak/lesznek.

 

Előzmény: v_peti (191789)
bádoglovas Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191791

"M47 1302 vitte, a pécsi tartalék az 1214 volt."

 

Így precíz! Megosztanád velünk, - szegény hírmorzsákból élőkkel - a többi részletet is. Én sajnos csak a leírtakat hallottam a hajnali eseményekről.

Vajon az utasokkal mi lett? Vártak jó sorsukra? Szidták a folyton növő fákat?

 

Én pedig továbbra is azon a véleményen vagyok, hogy az a fa, amelyik olyan magas, hogy eléri kidőlése esetén a síneket a vasúti közlekedésre veszélyes! Csak idő kérdése, mikor dől rá a pályára. Lehet, hogy 1 év múlva, lehet, hogy 5 év múlva, vagy 10 év múlva. Ahogy a fa öregszik ez az idő mindig közelebb lesz. Ilyenkor pedig széttárja a vasút a kezét; nahát, ki gondolta volna?

Ha pedig a törvények nem teszik lehetővé a vasútra veszélyes magánterületen lévő fák kivágását, akkor a törvényeken kell változtatni, éspedig az emberi életek védelme érdekében.

Előzmény: félkéz kontra (191776)
Sh2 Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191790

Szerintem akkor meg éppen hogy láttalak Szokolyán fotózni, ha a beszúrt képed úgy négy óra körül készült. Én az utolsó kocsiból néztem ki hátrafelé, éppen Paphegyre tartottam a vont. telepre.

Előzmény: szili1250 (191788)
v_peti Creative Commons License 2005.08.07 0 0 191789

http://www.origo.hu/itthon/2005080670ezren.html

 

Kecskeméti repülőnap, 70 000 ember, és holnap folyatódik a program.

 

Vajon hányan utaztak ebből a különvonattal, vagy menetrendszerinti vonatokkal?

 

Egy kérdés: Milyen messze van az állomástól a reptér? Vagy van oda valami iparvágány, ahová kitolják a különvonatot?

 

Közben rákerestem az Interneten. A Kunság Volán különjáratokat is indít, amelykre egy retúrjegy 300 Ft. 

 

A cikk alapján úgy tűnik, hogy érdemes vonattal menni. A cikk a korai kelést és indulát javasolja, de talán a vonattal való utazás lenne a célszerűbb.

 

 

 

szili1250 Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191788
Hááát...nem tom:-)
Előzmény: Sh2 (191786)
Sh2 Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191787

Amúgy meg egy kis beszámoló az én olvasatomból

 

1. kép: reggel a 7:55-ös zónázóval indultam Kismarosra, és belefutottam véletlenül a kecskeméti különmenetbe indulás előtt.

2. kép: a "hétötvenötös", leánykori nevén 2112 Verőcén. Ezúttal nem TGV+szimpla egység, hanem egy dupla futotta, de így is bőven volt még ülőhely.

Vácott egy kis zagyva számsor begyűjtés is történt, nevezetesen

Bmxt 21-05 016, Bmx 22-05 030 és 031-re az alábbiak érvényesek

a (mai) felirat szerint: REV Sl 05.08.02 Nyugati/Északi [120].

3. kép: ez itten a 2126 sz. párkányi vonat, természetesen csíkos ingával, Kismaroson.

4. kép: V63 037 Stúrovo felől suhan egy tehervonattal.

5. kép: V63 150 talán szintén Párkányból, ezúttal gépmenetben.

6. kép: V43 1227 már a Nyugatiban, 14 db csíkos Bhv-val a háta mögött.

7. kép: M41 2177, aki nem sokkal a kép készülte előtt befejezte mai esztergomi barangolását.

 

      

 

 

 

 

 

 

Üdv:

eShá

 

Sh2 Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191786

Jó képek! :)

 

Nem találkoztunk ma véletlenül Kismaroson? :)

Előzmény: szili1250 (191785)
szili1250 Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191785

Mai utazásom pár kép erejéig (mert a 019-es Nohabról már sok jó képem van, de még az életben nem fotóztam Mk48-ast, sőt, látni is csak kétszer láttam Szilvásváradon, és nagyon szeretem ezt a kis mozdonyt:-))

Tehát:

 

Mk48 2017 körüljár Királyréten no.1

 

Mk48 2017 körüljár Királyréten no.2

 

Mk48 2017 Szokolya-felső megállóhelyre érkezik Kismaros felől

 

Mk48 2018 és 2014 Paphegyen, a fűtőház előtt.

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191784

Szia!

 

Expresszvonat másodosztályú kocsijába bevihető a kutya, akár van helyjegyed, akár nincs, mivel az Ex nem kötelező ülőhelybiztosítással rendelkező vonat. A kutyára élőállat-jegyet kell váltani.

Előzmény: BAKTER (191751)
pallee Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191783

"120-ason ilyet nem terveznek?"

 

De. Viszont ott be kell érni 6 pár plusz vonattal.

Előzmény: Nandesz2 (191781)
bárány Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191782
Úgy tűnik, az osztrák-magyar mozdonyfordulókat nehezebb összerakni hatékonyan. 3 nap alatt Sopronban a következőket láttam: esti IC bécsújhelyről érkező része (5 kocsi) 3 Herkulessel, délután deutschkreutzba menő inga végén plusz egy bérelt GYSEV Taurus, délelőtt bécsújhelyre menő személyvonat (2 kocsi) mindkét végén 1-1 Herkules. Pedig nem is trainspotterkedtem, csak úgy jártamban-keltemben láttam.
Nandesz2 Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191781
120-ason ilyet nem terveznek?
Előzmény: pallee (191780)
pallee Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191780

"Szeptembertől megszűnik Szemeretelep MH. Hogy áll a ferihegyi peron építése, és mi lesz a Szemeretelepről bejáró utasokkal, akik eddig fizető utasként igénybe vették a (BKV-nál minőségibb) szolgáltatást, pláne, hgy pont szeptembertől jön a kombinált bérlet, ami emelheti az utaslétszámot?"

 

Szó nincs róla. Az egyetlen dolog ami történik majd a 100-ason a BKSZ-szel összefüggésben, hogy majdnem egész nap fél órás követés Monorig (ha jól emlékszem) 8 pár új vonat segedelmével...

 

üdv. pallee

Előzmény: benbe (191118)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191779
Ma kaptam infot :E hó15.-én mennek átvenni a 10 új desirót Krenfeldbe(08.15-18-ig).Azt nem mondták ,hogy mikor és hogyan jönnek a gépek.Szóval nem biztos,hogy a gépekkel együtt jönnek haza 18.-án de isten tudja.
oldmumus Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191778
Ez pont igy van, en kedden hasznaltam eloszor az uj palyat ahogy jottunk az alfoldre es akkor lattam ezt.
Előzmény: radio100jozsi (191711)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191777
Keptol balra es vissza kb. 150m-re jo fagyit mernek:P ;-)
Előzmény: BAKTER (191747)
félkéz kontra Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191776

"Utána 807 a pécsi tartalékkal,"

 

M47 1302 vitte, a pécsi tartalék az 1214 volt.

 

Ha már javítasz..

 

"A fák pedig viharban továbbra is kidőlnek."

 

Mindegyik azért nem.

 

"Tehát senki ne mondja, hogy nem a vasút hibája!!!"

 

Én mondom!

Előzmény: bádoglovas (191752)
by-169 Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191775
Köszi az infót ugyis találkozni fogok mert szentesre csak azzal tudok menni. Azt nem hiszem hogy a Bx-nél tágasabb.
Előzmény: M41 2202 (191768)
koller andor Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191774
A sógorom menetirányító Marosvásárhelyen, vettem a fáradtságot és felhívtam. Megkértem kérdezze meg a kollégáit. Nos a felsővezetékszakadás igaz, csak még volt más is. Kidőlt fától kezdve, átereszt megemelő kiáradt patakig minden. A fél országban áll a vasút. Moldva szinte teljes területén, Déda -Szeretfalva között földcsuszamlás stb.
Előzmény: rutthin (191760)
M41 2202 Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191773

"Dízelmániásoknak lehet, hogy tetszik..."

 

Akkor lehet, azért nem tűnt fel annyira a hangja...:DDD

 

 

"...de az átlag utasoknak nem hiszem..."

 

Valami baj lehet a zenei ízlésükkel? :)))

Előzmény: division by zero (191771)
benbe Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191772
division by zero>No meg a motor bömböléséről se felejdkezzünk el! Dízelmániásoknak lehet, hogy tetszik, de az átlag utasoknak nem hiszem... benbe>na igen, német csúcstechnika...
Előzmény: division by zero (191771)
division by zero Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191771
"Az ülések arra a távolságra, amire kitalálták nekem megfelelnek, nem kényelmetlenebb a posta Bhv üléseinél."
Mondjuk a posta Bhv ülések elég kényelmetlenek úgy 1 óra után :-)

"A rázkódás a rossz pályaállapotok miatt ugyanúgy érvényesül mint más járműveknél"
Én Nyugati-Angyalföld között szoktam tesztelni, Bhv 1000x jobb futású...

No meg a motor bömböléséről se felejdkezzünk el! Dízelmániásoknak lehet, hogy tetszik, de az átlag utasoknak nem hiszem...
Előzmény: M41 2202 (191768)
rutthin Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191770
Ami bennünket érintett, csak a Pannonia volt.
Előzmény: Törölt nick (191769)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191769

 

a többi nemzetközi mennyit késett az állítolagos felsővezeték szakadás miatt? vagy csak a Pannónia-Expressz alkotot ilyen maradandó és emlékezetes késést?

Előzmény: rutthin (191760)
M41 2202 Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191768

Meg lehet szokni. Keleti kényelem.:)

 

A Ax/Bx-eknél tágasabb nem kell annyira összekuporodni, ha valaki eléd ül, ebből a szempontból kényelmesnek tekinthető.

 

Az ülések arra a távolságra, amire kitalálták nekem megfelelnek, nem kényelmetlenebb a posta Bhv üléseinél.

 

A légkondíciónáló működésekor eléggé hangos, egyébként viszonylag normális pályán (pl. 135-ös vonal) átlagosnak mondható.

 

A rázkódás a rossz pályaállapotok miatt ugyanúgy érvényesül mint más járműveknél, de a Bz-nél jobban tompítja.

Előzmény: by-169 (191764)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191767
A Desirónál kényelmesebb. Attól ráz, hogy szar a pálya. A 130-ason Nagytőke-Kunszentmárton között főleg.
Előzmény: division by zero (191765)
BAKTER Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191766
Holnap az M1 tv-ben 21 órakor (A szólás szabadsága) motorvonatos téma lesz.
division by zero Creative Commons License 2005.08.06 0 0 191765
Fogjuk rá, hogy kényelmes... nagyon hangos, nagyon rázkodik...
Előzmény: by-169 (191764)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!