Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sternburg Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8732
Látta valaki a Viasat Hyundai i30 tesztjét?
zotty1 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8731
Hát nem vagyok benne biztos, hogy a 4200 a jó érték, mert idáig ahány nyomatékgörbét láttam mindenhol 5200-nál van a maximum.
Egy számot véletlenül könnyebb elírni, mint egy nyomatékgörbét átrajzolni. Vásárlás előtt a nyomatékmaximumnak külön utánanéztem, mivel sehol nem találtam 1.6-os benyás tesztautót: ha 4200-nál lett volna a nyomaték maxmimuma, látatlanba is azt vettem volna a dizel helyett.
Előzmény: Pancelos72 (8729)
vlevi Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8730
Sósavval törölje, majd vakolja.
Előzmény: scenic(725) (8725)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8729
Pancelos72 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8728

No felhívtam a Kia Motors műszaki ügyintézőjét, bizony a Szlovén és UK oldalon van jól. Tehát rossz adat másolása miatt nem csak a nemzetközi, de a hazai honlapon is rossz az adat szerepel, ahogy a PDF és nyomtatot brosúrákban is.

4.200-nál adja le a max nyomatékot az 1,6-os benzines.

Előzmény: tgera (8726)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8727

A Kia honlapja szerint az 1,6 benzines max. nyomatékához tartozó fordulat 5.200, nem 5.000. Az i30 4.200-as adata valószínű ugyanúgy elírés, ahogy a Kia Szlovén oldalán: http://www.kia.si/ceed/

 

Köszönöm a kinevezést! :)

Előzmény: tgera (8726)
tgera Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8726
Pancelos, ha már mindenáron számokat vársz tőlem, akkor olvasd el legalább a nemrégi kérdésemet az 1,6-os benzinmotor katalógus adataira. Szerintem elírta a KIA a fordulatszámot, te szakértő vagy, biztosan ki tudod javíttatni! :)

Tgera
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8725
Apáméknak 6700-as Yamit vettem, hát vannak benne érdekességek :DDD
Előzmény: Törölt nick (8724)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8724
Akkor még nem olvastad a Yamada DVD játékos használati utasítását.
Haláli!
Kínairól lett magyarítva fordítógéppel. Besz@rás.



Előzmény: KiberLovag (8719)
vlevi Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8723
Nem az üléshuzatot kellene úgy átalakítani, hogy a fejtámlán keresztül rá tudd húzni az ülésre? Arra gondolok, hogy kivágod annyira, hogy fel tudd rakni, aztán egy szabóval rendesen elvarratod a lyukat. Gondolom nem akarsz mindíg szervízbe menni, amikor az üléshuzatot tisztítod.
Előzmény: Tettestárs (8715)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8722
Ez volt a lenyelt hsz-om! Írtam másikat és megjelent! Kíváncsi vagyok most mit dob fel!?
Előzmény: Tettestárs (8720)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8721
Lenyelte az enyémet is! Nagyon úgy néz ki, hogy improvizálnom kell, hogy megoldjam a problémát! Az egyik oldalon, amerről a retesz van ki tudtam emelni, kicsit feszítve, de a másik nem enged! Az ülést meg nem akarom szétbontatni!
Előzmény: KiberLovag (8719)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8720
Szia! Pedig úgy néz ki van rá okom, mert aktív a fejtámla, és nem hagyja magát!!! Ha nem bírom kiszedni, gondolkodhatom, hogy hogyan oldom meg! De valamit úgyis kitalálok!
Előzmény: Kopida (8717)
KiberLovag Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8719

Elolvast a kolléga a lényeget is:

 

"Ha a jármű fel van szerelve egy aktív fejtámasszal, az nem távolítható el."

 

Kicsit magyartalan, de szó szerint le van írva... :)

Előzmény: Kopida (8717)
KiberLovag Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8718

Na szóval lenyelte a hsz-t a fórum... :( Vagy úgy járok, hogy egyszercsak kétszer lesz... de jobb többször, mint egyszersem... :)

 

Szóval az aktív támasz kioldó-mechanizmusa magában a fejtámlában van... nem karostul billentenek az új gépek, hanem a támla mozog... ez a módi, állítólag biztonságosabb... gyakorlatilag a fejtámlát csak az ülés megbontásával lehet kiszedni, gondolom jól meg van bonyolítva, hogy csak szervízben...

Előzmény: Tettestárs (8715)
Kopida Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8717
Szia!

Ne ess kétségbe! :)
Fejtámla kiszerelése
Előzmény: Tettestárs (8715)
KiberLovag Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8716
Nos kéne egy pontos szerelési leírás... állítólag az aktívsága miatt nem szedhető ki, és ez logikus, mert a szerkezet magában a fejtámlában van, nem pedig billenti az egész fejtámlát... ez az új módi... régebben volt a billentés...
Előzmény: Tettestárs (8715)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8715
Húúú! Ha ez igaz, akkor bajban vagyok, mert nem tudom felrakni az üléshuzatot!!!
Előzmény: KiberLovag (8713)
vlevi Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8714
Én is szívesen megnézném, kivezethető-e az USB, ha tudnám hogy lehet hozzáférni a rádióhoz. Elég lenne egy USB drótvéget bedobni a kesztyűtartóba, és ott rádugni egy pendriveot.
Előzmény: KiberLovag (8634)
KiberLovag Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8713
A szervízben azt mondották vala, hogy rendeltetésszerűen nem lehet kiszedni, csak ha szerizelni kell, de akkor bontani kell az ülést... viszont nem néztek tételesen utána...
Előzmény: Tettestárs (8712)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8712
Sziaztok! Egy kis segítségre lenne szükségem!
Ha valaki tudja, hogyan lehet az első ülésekből a fejtámlát kivenni írja már le nekem legyen szíves! Előre is köszi!

T.
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8711
válasz a megane-on :)
Előzmény: tgera (8710)
tgera Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8710
Szívemből szóltál!!!

A hatfokozatú automatát el tudnám képzelni, néha kevés a 4. Sajnos csak a 2.0 dci-hez adják Renault-ék, de ott már alapból, ha automatát rendelsz az én 4-esemet felváltva.

A kormány-váltó fülek tényleg praktikusak, béna ez a mostani választókaros kézi kapcsolgatás.

Az indítógomb meg pazar dolog, látom (használom) értelmét.

Ui.:

Érdekes, hogy mindenki azt hiszi, hogy a nickem logikája T-Gera, pedig nem :)

Egyszer végre összefuthatnánk már valahol személyesen is, lenne közös témánk azt hiszem. Mail-t olvastad?

Tgera
Előzmény: scenic(725) (8708)
tgera Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8709
Igen, a Shuma utódja a Cerato.

Tavasszal még volt kereskedésben új is, baromi jó áron szerintem.

"Egy volt Shuma tulaj" :-))

Tgera
Előzmény: scenic(725) (8707)
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8708
T(e)Gera!! Ezt a kocsit neked találták KI(a) mérnökök :))

" hatfokozatú, automatikus sebességváltón keresztül jut el a kerekekhez. A szekvenciálisan kapcsolható erőátvitelt
a kormány mögötti fülekkel lehet vezérelni, az alumínium középkonzolon lévő kapcsolóval csak az állítható be, hogy
előre vagy hátrafelé szeretnénk haladni. Ezen a tenyérbe simuló formájú kapcsolón kapott helyet a motorindító gomb is. "


Automata váltó + indítógomb, na mit szólsz? :)))
Előzmény: tgera (8706)
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8707
No, ezt még nem. De már láttam olyan KIA sportautót hogy az embléma bármi lehetett volna az elején :-)
SHUMA utódja mi lenne? a Cerato?
Előzmény: tgera (8706)
tgera Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8706
Ezt láttad már?

LINK
Előzmény: scenic(725) (8704)
tgera Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8705
Scenic

Benzin 15 ezer, dízel 20 (honlap szerint)

Tgera
Előzmény: scenic(725) (8704)
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8704
Előbb irtam neked de az index lenyelte. Már megint....

Azt kérdeztem, hogy sikerült megérdeklődnöd, hogy a benzines és dizel autóknál hány km-nél kell olajat cserélni ?
Előzmény: West(KIA LURDY) (8697)
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.13 0 0 8703
Na és azt megtudakoltad már, hogy az olajat a benzin és dizel üzemű Ceed-nél hány km után kell cserélni?
Előzmény: West(KIA LURDY) (8670)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!