Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

semmiho Creative Commons License 2002.06.03 0 0 3891
"Érzésre valamit változott, mert váltás után néha be-bedadogott egy kicsit a motor üzemanyagért vagy levegőért kapkodva, de egy jó 1 óra üzem után helyreállt minden. " - mármint érezni lehetett, hogy valami kalibrálás van folyamatban és kísérletezget ott elől valami, mert ezt korábban nem csinálta.
Előzmény: semmiho (3890)
semmiho Creative Commons License 2002.06.03 0 0 3890
Csak lekötöttem az aksi mínuszos saruját kb. 10 percre. Az autó órája is lenullázódott, középen a konzonon és a rádióm is elfelejtett mindent, alapvetően innen gondolom, hogy sikerrel jártam. Ezután visszakötöttem a mínuszt és járattam 5 percig a motort, alapjáraton (A PSA-fórumban írta valaki, hogy ezt kell csinálni). Ezután diszkrét, max. 2000-2500-as fordulattal közlekedtem egy negyed órát, majd elkezdtem úgy pörgetni, hogy szép finoman húzatgattam csak ki. Érzésre valamit változott, mert váltás után néha be-bedadogott egy kicsit a motor üzemanyagért vagy levegőért kapkodva, de egy jó 1 óra üzem után helyreállt minden.
Szóval csak annyi, hogy le kell kötni az aksit egy 5-15 percre és már kész is.
Persze van bennem egy kis bizonytalanság, hogy végülis sikerült-e a reset, hiszen nem tudom azt semmivel sem kontrollálni, hogy a vezérlő computer kondenzátorai is teljesen lemerültek-e és tényleg elfelejtett-e mindent.
Utánanéztem, az aksi lekötése nem ütkötik a helyes üzemeltetéssel. A kezelési útmutató olyat is ír, hogy hosszabb nem használat ideje alatt érdemes lekötni az aksit. Ha ezért szólnak a szervízben, odanyomom az orruk alá a 206 manualt. ;)
Előzmény: 206wrc (3889)
206wrc Creative Commons License 2002.06.03 0 0 3889
semmiho

Nekem is cserélve lett a szűrő.
Lehet hogy nekem is resetelni kellene?

Leirnád hogy mit és hogy csináltál?
köszönöm

206wrc

Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2002.06.03 0 0 3888
Jaja, a speciális kulcs nem fogta meg a speciális csavart, úgyhogy 3 másodperccel tovább tartott a kerékcsere. Gondolom F1-ben ezért nem használnak kerékőrt :)
Előzmény: semmiho (3887)
semmiho Creative Commons License 2002.06.03 0 0 3887
Kifejthetnéd bővebben. Megpróbálták "lecsatolni" a kerékőrt és a felni gyengébb volt a pájszernél? ;)
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (3886)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2002.06.03 0 0 3886
Akik kerékőr-vásárlás előtt állnak, javaslom, hívjanak meg inkább engem fagyizni, több értelme van :) Tegnap voltam centríroztatni :)
semmiho Creative Commons License 2002.06.03 0 0 3885
A computer-reset után egy kicsit mintha kevésbé morgós, de annál inkább érces orgánummal üvöltő lenne az autóm. A hétvégén örömmel konstatáltam, hogy nem nagyon bírnak megelőzni s gázfröccseimre nincs az a szeme sarkából huncútan kacsintgató csajszi, aki oda ne nézne, ki a fene ez az állat (bezzeg barátnőm a szemere vetette, ha velem van, sosem hajtok, csak nagypapásan, finoman cammogok, hehe). ;)
Szumma-szummárum: a 206 szerintem mint csajozós autó, egész jól használható, főleg ha kiszáll a délceg, daliás lovag az oroszlán karmai közül, miután finoman megzabolázta a rendre utasítandó, üvöltő vadócot. =D

Üdv, Semmiho

Zoldalma Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3884
Na jó, ide is berakom: Pug 309 Turbo. Alul a hűtő alatt az az intercooler :-) Szóval sok mindent lehet, ha az ember akarja.
Előzmény: maadie (3881)
semmiho Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3883
Én csak arra lennék kíváncsi, van-e annyi ménes egy PUG-ban, mint amennyinek a papíron írják. Valaki fogatta már be a gall lipicait valami fékpadon?

Nekem van egy tesztem, ami 307 1.6 16v vs. Civic 1.6 16v V-TEC összehasonlítás, az ATC-nél végezték. Azért szerintem ez is elég meggyőző és valószínűleg nem kell 5000km-enként generálozni sem ;)
Klikk hír!

Üdv, Semmiho

Előzmény: maadie (3881)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3882
Ha lenne topikuk, akkor ott nem a zörgő tetőablak, meg a központizár betegeskedése lenne a napi probléma, hanem a hetente generálozott motor, meg a repedő turbó :)
Hát mire jó ez? :)
Mármint az ilyen remek videofilmeken kivül :)
Előzmény: maadie (3881)
maadie Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3881
Egy ket erdekesseg ami PUGbol sosem fog kijonni, az ero (mert veluk, veluk van
:D) Az egyik egy toyota supra
a masik egy nemtommi
de van benne 852.9kW aza kb 1159LE es nem a tengelyen hanem ezt le is viszi az
aszfaltra!!
206wrc Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3880
Viszont neki nem kell dolgoznia napközben :)

Hát igen bérböl és fizetésből élöknek napközben dologzniuk kell.
:-DDDDDD

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (3879)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3879
"a tiédet már láttam, ez a nyomába sem ért"
Viszont neki nem kell dolgoznia napközben :)
Előzmény: vn99 (3878)
vn99 Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3878
WRC,

a tiédet már láttam, ez a nyomába sem ért:-))(lefety)

ezüstmetál volt az egész, de igen jól nézett ki.

V.

Előzmény: 206wrc (3877)
206wrc Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3877
Nem én nem voltam.

Melóztam

:-(
Ismét egy wrc-s autó

Előzmény: vn99 (3875)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3876
Nem, köszönöm :)
Jelenleg nincs kielégítetlen igényem a Xantiában :)
Előzmény: blackP (3872)
vn99 Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3875
'reggelt Oroszlánok!

tegnap nem innem járt valaki a külkeren egy ezüstmetál gti-vel+wrc spoiler?

semmiho Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3874
aztán szépen beállt - mármint az adagolás helyes mértéke ;))
Előzmény: semmiho (3873)
semmiho Creative Commons License 2002.05.31 0 0 3873
Tegnap lereseteltem az autó adatgyűjtő computerét. Ahogy a PSA-Citroen topicban is ajánlották, levettem egy 5-10 percre az aksim "-"-os saruját, aztán visszatétel után 5 perc járatás alapjáraton és egy kis kocsikázás. A reset valószínűleg sikerült, mert az autó váltásoknál kicsit fulladozott néhány percig (gondolom sok naftát kapott), de aztán szépen beállt. Lehet, hogy csak beképzelem, de szerintem halkabb lett és jobban is megy egy hangyányival! :))

Más. Következő ezzel a kompjuterezéssel a helyzet.
Az autómat 2001. február valahányadikán "gyártották le" a futószalagról, most nem emléxem pontosan (sorozatkódja 8849, csak nem emléxem rá, hol lehetett átszámíttatni a gyártási dátumra).
Namost ha eddig megszezett információim helyesek, akkor a multiplexes autóktól kezdve teszik a magasabb felszereltségű kocsikba a fedélzeti computert - olyat, mint amilyen BlackP autójában is van -, ez a 2001. nyarától gyártott autóknál van így. A középső nagy kijelzőt nézve pedig észre lehet ezt venni, hogy milyen az adott autó (a legegyszerűbb módszer persze még mindig az, hogy megnyomjuk a jobb oldali bajuszkapcsoló gombját;), szóval a nagyobb kijelzők közül is 2-féle van. Az egyik 100% pontmátrixos (ez az új és ilyen van a computeresekhez), a másik (régebbi) pedig Egy karakternyi magasan pontmátrix, alatta pedig mindenféle jelekkel sima digitális (rádió jelei és funkció-kijelzői) és a hőfoknál egy kis részen szintén pontmátrixos. Na én ezekre a különbségekre lettem figyelmes.

Üdv, Semmiho

Előzmény: 206wrc (3871)
blackP Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3872
Mihaszna! Itt áll a Felsőzöldmáli úton egy 307 SW. Jól néz ki! Már nem akarsz ilyet venni?
206wrc Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3871
Én tavaj áprilisban vettem!
Akkor nekem semmi sincs :-(
Áh :-DDD

Jó kis lada abba volt egy kulcs az vagy beindult vagy nem, ott nem volt olyan hogy belementél egy gödörbe és leált, az ment helyen völgyön át. Ezek az elektronikák meg meghatározzák,a vezetési stilusomat is. Ez nem jó.
Minden környezetvédelmi dolgoknak megfelel a szoftver ami rajta van csak a kocsi nem megy többet 180nál. Jol van ez igy????

Előzmény: blackP (3868)
blackP Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3870
OFF
A munkahelyemen az e-mailekben időnként úgy próbálják áthidalni ezt a problémát, hogy: "Tisztelt Hölgy és Urak!". :DDD
Pedig már abszolút hozzászoktam, hogy az urak/fiúk/... közé magamat is beleértsem, úgyhogy nem muszáj külön kitérni rám. :)))
ON
Előzmény: 206wrc (3863)
semmiho Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3869
Na, kezd világos lenni. :)
Nekem a broadcomputer hiánycikk - legalábbis azért, mert a 206-os árlistájában alapban benne van, hogy jár hozzá ez a rendszer. Ennek ellenére én nem bírom előcsalogatni az enyémből ezt a funkciót annak ellenére, hogy már lassan többször nyomtam be a jobb oldali bajuszkapcsoló végét, mint amennyit megtette az autóm a 4 ütemet. ;))
A középső konzol kijelzőjén is próbáltam állítgatni, ami OFF-on van, azt ON-ra tenni, de nem engedi. Valami CDC -t lehetne meg rádiót ON állásba tenni. A rádióm mondjuk nem gyári, gondolom ezért nem engedi ezt. Hogy most ezzel függ-e össze az egész, azt nem tudom... Na mind1. ;)
Előzmény: monyesz (3866)
blackP Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3868
Szóval multiplex rendszerrel készülnek a 206-osok kb. tavaly nyár óta. Meg a 307-esek.
Ez valami olyasmit jelent, hogy nincs minden ketyeréhez külön vezeték, hanem minden egy áramkörön van és ezen küldözgetik a digitális jeleket a számítógépnek. Pontosabban: vannak olyan fontosabb alkatrészek amiknek van saját áramkörük, de a lényeg az, hogy kevesebb drótra van szükség.
Előzmény: 206wrc (3867)
206wrc Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3867
Hu án már tégyleg feladom.
További jo eszmecserét ez ügyben én csak szemlélő leszek most
:-)
Előzmény: monyesz (3866)
monyesz Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3866
>De nem is baj nekem ilyen nincs és nem is kell, a multiplex az jo volna hogy lássam hogy mennyit fogyaszt, és stb...
Na akkor neked boardcomputer kéne nem multiplex ! :)
Előzmény: 206wrc (3865)
206wrc Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3865
monyesz semmit teljessen köd ez nekem. De nem is baj nekem ilyen nincs és nem is kell, a multiplex az jo volna hogy lássam hogy mennyit fogyaszt, és stb... de ha azt nézném akkor meg felhuznám magam a fogyasztásomon. Ugy hogy jo ez igy ahogy van rárakok egy téglát a gázpedálra az jol van.
:-)
Én akkor is azt mondom PEUGEOT rulez :-)
Előzmény: monyesz (3864)
monyesz Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3864
A boardcomputer és a multiplex két egymástól független dolog. Ez segít a kiigazodásban ?
Előzmény: 206wrc (3863)
206wrc Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3863
Oroszlánok fiuk és BlackP
:-)

Én kezdem elveszteni a fonalat ebbe a multiplex, kinek mi volt gyárilag és miért nincs a másiknak dologban.
Ez vicc hogy PUG-ék mit össze nem kapvarnak ezekkel a rendszerekkel.

blackP Creative Commons License 2002.05.30 0 0 3862
Igen, 1.6 Premium gyári CD-s rádióval.
És már multiplex rendszerű.
Előzmény: semmiho (3861)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!