Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192044
Ez a Pannónia lehet, ha jól nézem a menetrendet.
Előzmény: M62 265 (192038)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192043

Akkor a másnapi vonat hamarabb megérkezik, mint az előző napi Pestre?

 

Nem lett volna egyszerűbb összekapcsolni őket, és akkor az előző napi vonat nem +29 órát, hanem csak +24 órát késett volna.

Előzmény: M62 265 (192038)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192042
Basszus, fél órát gugliztam aztán feladtam, tudtam hogy itt volt, a máv.hu -n nem találtam....

akinek esetleg nyomtatott változata van, scannelve, kérném!
Előzmény: benbe (192035)
gw Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192041

Miért, a Keletiben tisztítják őket? :))

 

Szombaton az EC174-en indulás előtt 5 perccel megjelent egy cigifüsttől messzire büzlő figura és mindent telespriccelt a WC-kben használatos illatosítóval (az utasokra is egyenesen rá)...

Előzmény: radio100jozsi (192039)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192040
Már nagyrészt újjáéledt azzal, hogy a Szobi oldal EC és Ex vonatai a Keletiből járnak.
Előzmény: HLP (192031)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192039
De akkor a páros vonatokat is át kéne oda tenni, mármint a Nyugatiba, aztán meg nincs berendezés a kocsik tisztitására a Nyugatiban, ezért akkor í szerelvényeket állandóan át kéne vinni a Keletibe.
Előzmény: division by zero (192032)
M62 265 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192038
Ha valaki nagyonsokat késő vonatot szeretne fotózni, menjen kora hajnalban a Keletibe: a szombat este Burgasból induló közv. kocsikkal Bp.-re közlekedő vonat ma, 21:15-kor jött el Lőkösházáról. Keletibe majd kb. +29 óra késéssel fog érkezni.
benbe Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192035
http://www.google.com/url?sa=t&ct=res&cd=1&url=http%3A//logisztika.mavinformatika.hu/pr/vasutas_hirlap/vh0421.htm&ei=rsD3Qrq7OZjuwQHCuNmODg - ezt a linket leltem, de sajnos, már nem él. De tudod, hogy miben kell keresned! Viszont itt a tárolt: http://64.233.183.104/search?q=cache:0DPfkU_YV7YJ:logisztika.mavinformatika.hu/pr/vasutas_hirlap/vh0421.htm+%C5%91+%22bet%C5%B1+a+legnehezebb%22&hl=en
Előzmény: Törölt nick (192028)
d0n camill0 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192034
Régi látvány fogadott 15:15-kor az IC603-as igaz +7-8 körül átrobogva látni Zuglóban.
Negyedórával korábban 5 km/h-val "robogott" Pestszentlőrinc felé. Ki tudja, mi volt a lassúság oka arrafelé?
Előzmény: radio100jozsi (192030)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192033

Vellanygépeknél megvárhatnád, amíg felteszik az áramszedöt.

 

Némely fradis vezér ezt nagyon jól tudja :-)))) Mint pl. ma:

Előzmény: czzf50 (192017)
division by zero Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192032
Egyszerübb lenne ha a Nyugatiba mennének... amennyit kavarognak a városban, annyi idő alatta gyalog átérni a Nyugatiból a Keletibe, ha valaki nagyon oda akarna érkezni...
Előzmény: radio100jozsi (192030)
HLP Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192031
Hoppá! Újraéled a Körvasút!
Előzmény: radio100jozsi (192030)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192030

Vágányzár lesz,

 

Van.

 

Elkezdődött a 120-ason a Tápiószecső-Nagykáta szakasz felújítása, a MÁV oldalán ott a vágányzári menetrend. A páratlan nyíregyi IC-k visszatértek régi helyükre, azaz a 100(a)-sra, Szolnok-Cegléd-Köki-Városligeti delta-Rákosrendező-Körvasút-Kőbánya felső-Keleti útvonalon járnak mától bő 1 hónapig tán. Régi látvány fogadott 15:15-kor az IC603-as igaz +7-8 körül átrobogva látni Zuglóban.  

Előzmény: HLP (192029)
HLP Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192029

Aztán kipróbálom valamely nap a városnéző nyíregyi IC-t Szolnoktól Cegléden át a Keletig.

 

Ez milyen vonat? Vágányzár lesz,

Előzmény: radio100jozsi (192011)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192028
Kicsit OFF: Volt egy nagyon jó cikk a MÁVos neon feliratokról. Egy ürgét mutattak be, aki ezekkel foglalkozott, szinte már egyedüliként. Aki bescannelte, vagy elmentette (Mattil esetleg??) kérem szépen küldje el. Fontos - hát persze, hogy az, ez relatív, de tényleg hasznát vennénk.
gw Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192027

Tényleg, kijavítottam....

 

Felőlem akárhol is lehet az áramszedője, de csak a Te kedvedért :)

Előzmény: czzf50 (192017)
terepasztalos Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192026

Hello,

bocs, hogy belepofázok, de az nem egyszerű bulivonat lesz,

hanem az a bizonyos diszkóvonat.

A MÁV miért nem csinál ilyet nyáron pl. a Balaton mellett?

Talán nõne az utasok száma.

Előzmény: Törölt nick (192002)
Hajós Gabi Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192025
" nem foglalkozom az Opel ülésének plüssével,

inkább azzal, hogy mikor lesz a szöcskén, vagy bármely MAGYAR GYÁRTMÁNYÚ

villanygépen légkondi."


Akkor te jós vagy!
Előzmény: Topitoni (192019)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192024
Ezt nem tudom. de rajtam kivul meg szerintem nem sokan. Vannak sejteseim, pl. ugyan azt a kocsiparkot inditjak vissza ami mas kesve jott, szoval korforgas.
Előzmény: Törölt nick (191987)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192023
En csak ehhez annyit tudok hozzafuzni, hogy remelem a sajto/media majd ilyen lelkesedessel-vehemenciaval packazza majd azokat akik az en jogaimat => "szellemi termekemet" loptak el es sertettek meg.
Előzmény: Topitoni (192019)
gw Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192022
úgyis el akartam menni valamikor, Te adtad az egyik lökést a múltkor (a másikat meg a főnököm, hogy elengedett 1 nap szabadságra) :))
Előzmény: bodecsabi (192018)
Streetride Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192021

Bátor kijelentés? Szerintem Magyarországnak SZÜKSÉGE VAN a vasútra. Gondolj csak Záhonyra, ahol a mai napig igen jelentős teherforgalom van. De a személyszállítás is olyan szükséges dolog, amiről hiába próbálja a MÁV leszoktatni az embereket. Gondolj csak a hajnali és esti zsúfoltságra, vagy a tömött Szeged-Budapest gyorsvonatokra (lehet, hogy máshol is tömeg van, de csak ezt ismerem, ezért ezt hoztam fel példának).

 

Tehát adott egy jelentős áru- és személyforgalom, amit nem lehet egyik pillanatról a másikra átterelni a közútra. Ha egy gigantikus csőd során a MÁV – mint vállalat – összeomlana, egy átmeneti időszak után úgyis VALAMI szerveződne a helyére. Azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy egy ilyen esetet abban a pillanatban kihasználna egy külföldi befektető, kihasználva a liberalizált vasúti szállítást.

 

Akárki kezdené újra, mozdonyvezetőre szüksége lenne. Mivel ez még mindig az a szakma, amit hosszú tanulóidőszak előz meg, utcáról nem tud felvenni senkit. És kik lennének a legjobban szem előtt? Természetesen a volt MÁV mozdonyvezetői.

 

Tehát erre alapoztam a bátorságomat. Persze hülye nem vagyok. Biztos alapos "racionalizálás" után szerveződne újra a vasút, aminek lennének áldozatai bőven. Valószínűleg sokan kerülnének utcára, és lennének mozdonyvezetők is köztük. De mivel létszámleépítés címén eddig még nem küldtek el mozdonyvezetőt a MÁV-tól, reméljük, hogy ez továbbra is így marad.

Előzmény: 1047 005-2 (191993)
scsabi Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192020
"Ez utóbbiról engem, de szerintem egyetlen mozdonyvezetőt sem kérdeztek meg, hogs szerintünk melyik lenne a legmegfelekőbb, legideálisabb, legcélravezetőbb, és még foltathatnám, ki-ki vonja le a konzekvenciát!"

Konzekvencia levonva.

Drága Vezér Úr!

Ön szerint melyik lenne a legmegfelelőbb, legideálisabb (!), legcélravezetőbb? A járművek műszaki leírása ismert. Itt a hely, az idő és a lehetőség véleményt nyilvánítani!
Előzmény: Topitoni (192010)
Topitoni Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192019

 

 ..-"Akit meg nem, az arra kiváncsi, hogy mennyi a Gaál fizetése"...

 

  Lehet, de nem hiszem, hogy ezen a veboldalon pont erre lennének kíváncsacsik,

  legfeljebb Te, vagy én, ha együttérzel a volt kollégáiddal, akik tisztelnek, és

  becsülnek, mint pld. ÉN is!

 

  A vasútbarátokat (függetlenül attól, hogy néha saját szemszögünkből nézve

  olykor nem hétköznapi kérdéseket tesznek fel), becsülöm!

 

  Egyébként igazad van. Ha bárki ezt az oldat nézi, lehetősége van megnézni a

  "valami húúúúú pont kukac hUUU" veboldalon, úgyhogy fölösleges nekem

  töketlenkedni ezzel.

 

  Még valami:

 

  Nemhogy Opelom, de még autóm sem lesz soha az életbe. Jogsim sincs, nem is

  volt, és szerintem nem is lesz, nem foglalkozom az Opel ülésének plüssével,

  inkább azzal, hogy mikor lesz a szöcskén, vagy bármely MAGYAR GYÁRTMÁNYÚ

  villanygépen légkondi.

 

  EZZEL KI FOGLALKOZIK???

 

  Erre ne is válaszolj! Tudom.

 

  SENKI!!!

Előzmény: Vendégsín (192006)
bodecsabi Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192018
Óóóó, de ismerős helyek :) Kelet-Németországban nekem is hasonló érzéseim voltak, döbbenetes volt látni az egykori hatalmas, ma pusztuló infrastruktúrát...

Csabi
Előzmény: gw (192013)
czzf50 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192017
Nálad márciussal kezdödik az augusztus? :-)

(Vellanygépeknél megvárhatnád, amíg felteszik az áramszedöt. )
Előzmény: gw (192013)
vasutTOM Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192015

Hátha valakit érdekel! Holnapután nyitunk!

 

_nyunyuka Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192014

Most jönnek a Balatoni túrák, ha jól emlékszem, ugye,?

 

Mire gondoltál, vasúti hidak a Balatonon? :P

 

 

Előzmény: HLP (192009)
gw Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192013

sziasztok

egy kis képbeszámoló az elveszett sínek és az ütemes közlekedés világából: Kelet-Németország és Nyugat-Csehország (augusztusi utazások): www.wlab.fw.hu

AdorfPlauen
_nyunyuka Creative Commons License 2005.08.08 0 0 192012
Meg az érdi autós kiruccanás, a "másik" privát fülkés Avmz-zés, és még mi jöhet! :-)))
Előzmény: radio100jozsi (192011)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!