Szombaton az EC174-en indulás előtt 5 perccel megjelent egy cigifüsttől messzire büzlő figura és mindent telespriccelt a WC-kben használatos illatosítóval (az utasokra is egyenesen rá)...
De akkor a páros vonatokat is át kéne oda tenni, mármint a Nyugatiba, aztán meg nincs berendezés a kocsik tisztitására a Nyugatiban, ezért akkor í szerelvényeket állandóan át kéne vinni a Keletibe.
Ha valaki nagyonsokat késő vonatot szeretne fotózni, menjen kora hajnalban a Keletibe: a szombat este Burgasból induló közv. kocsikkal Bp.-re közlekedő vonat ma, 21:15-kor jött el Lőkösházáról. Keletibe majd kb. +29 óra késéssel fog érkezni.
http://www.google.com/url?sa=t&ct=res&cd=1&url=http%3A//logisztika.mavinformatika.hu/pr/vasutas_hirlap/vh0421.htm&ei=rsD3Qrq7OZjuwQHCuNmODg - ezt a linket leltem, de sajnos, már nem él. De tudod, hogy miben kell keresned! Viszont itt a tárolt: http://64.233.183.104/search?q=cache:0DPfkU_YV7YJ:logisztika.mavinformatika.hu/pr/vasutas_hirlap/vh0421.htm+%C5%91+%22bet%C5%B1+a+legnehezebb%22&hl=en
Régi látvány fogadott 15:15-kor az IC603-as igaz +7-8 körül átrobogva látni Zuglóban. Negyedórával korábban 5 km/h-val "robogott" Pestszentlőrinc felé. Ki tudja, mi volt a lassúság oka arrafelé?
Egyszerübb lenne ha a Nyugatiba mennének... amennyit kavarognak a városban, annyi idő alatta gyalog átérni a Nyugatiból a Keletibe, ha valaki nagyon oda akarna érkezni...
Elkezdődött a 120-ason a Tápiószecső-Nagykáta szakasz felújítása, a MÁV oldalán ott a vágányzári menetrend. A páratlan nyíregyi IC-k visszatértek régi helyükre, azaz a 100(a)-sra, Szolnok-Cegléd-Köki-Városligeti delta-Rákosrendező-Körvasút-Kőbánya felső-Keleti útvonalon járnak mától bő 1 hónapig tán. Régi látvány fogadott 15:15-kor az IC603-as igaz +7-8 körül átrobogva látni Zuglóban.
Kicsit OFF: Volt egy nagyon jó cikk a MÁVos neon feliratokról. Egy ürgét mutattak be, aki ezekkel foglalkozott, szinte már egyedüliként. Aki bescannelte, vagy elmentette (Mattil esetleg??) kérem szépen küldje el. Fontos - hát persze, hogy az, ez relatív, de tényleg hasznát vennénk.
Ezt nem tudom. de rajtam kivul meg szerintem nem sokan. Vannak sejteseim, pl. ugyan azt a kocsiparkot inditjak vissza ami mas kesve jott, szoval korforgas.
En csak ehhez annyit tudok hozzafuzni, hogy remelem a sajto/media majd ilyen lelkesedessel-vehemenciaval packazza majd azokat akik az en jogaimat => "szellemi termekemet" loptak el es sertettek meg.
Bátor kijelentés? Szerintem Magyarországnak SZÜKSÉGE VAN a vasútra. Gondolj csak Záhonyra, ahol a mai napig igen jelentős teherforgalom van. De a személyszállítás is olyan szükséges dolog, amiről hiába próbálja a MÁV leszoktatni az embereket. Gondolj csak a hajnali és esti zsúfoltságra, vagy a tömött Szeged-Budapest gyorsvonatokra (lehet, hogy máshol is tömeg van, de csak ezt ismerem, ezért ezt hoztam fel példának).
Tehát adott egy jelentős áru- és személyforgalom, amit nem lehet egyik pillanatról a másikra átterelni a közútra. Ha egy gigantikus csőd során a MÁV – mint vállalat – összeomlana, egy átmeneti időszak után úgyis VALAMI szerveződne a helyére. Azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy egy ilyen esetet abban a pillanatban kihasználna egy külföldi befektető, kihasználva a liberalizált vasúti szállítást.
Akárki kezdené újra, mozdonyvezetőre szüksége lenne. Mivel ez még mindig az a szakma, amit hosszú tanulóidőszak előz meg, utcáról nem tud felvenni senkit. És kik lennének a legjobban szem előtt? Természetesen a volt MÁV mozdonyvezetői.
Tehát erre alapoztam a bátorságomat. Persze hülye nem vagyok. Biztos alapos "racionalizálás" után szerveződne újra a vasút, aminek lennének áldozatai bőven. Valószínűleg sokan kerülnének utcára, és lennének mozdonyvezetők is köztük. De mivel létszámleépítés címén eddig még nem küldtek el mozdonyvezetőt a MÁV-tól, reméljük, hogy ez továbbra is így marad.
"Ez utóbbiról engem, de szerintem egyetlen mozdonyvezetőt sem kérdeztek meg, hogs szerintünk melyik lenne a legmegfelekőbb, legideálisabb, legcélravezetőbb, és még foltathatnám, ki-ki vonja le a konzekvenciát!"
Konzekvencia levonva.
Drága Vezér Úr!
Ön szerint melyik lenne a legmegfelelőbb, legideálisabb (!), legcélravezetőbb? A járművek műszaki leírása ismert. Itt a hely, az idő és a lehetőség véleményt nyilvánítani!
Óóóó, de ismerős helyek :) Kelet-Németországban nekem is hasonló érzéseim voltak, döbbenetes volt látni az egykori hatalmas, ma pusztuló infrastruktúrát...
egy kis képbeszámoló az elveszett sínek és az ütemes közlekedés világából: Kelet-Németország és Nyugat-Csehország (augusztusi utazások): www.wlab.fw.hu