Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mados Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21507

Dailyben nincs 2,2-es motor,csak 2,3-as,meg 3,0-es. Iveco márkaszervizben dolgozom.

Előzmény: té.bé (21504)
té.bé Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21506

Bírják azok is csak a tízezres olajcsere ,jó üzemanyag.

Nálunk most AVIA kút nyilt. 

Nagyon jó ,előtte az EGR szelep szopatott a molos löttyel.

ÁLítólag szlovéniából hozzák, vagy mol ha nagyon kifogy, de az is adalékolva.

Kereskedésbe Bárdis ducatók 600000kilóméterrel eladók,jól szrvizeltek és mégegyszer ennyit kellnekik bírni.

De azok 2,3as motorral.

Előzmény: majkel (21505)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21505

Ő legalább ért hozzá :))

 

Amúgy ezek a motorok szerintem nincsenek többre limitálval.

Nyilván nagyban függ a használati módtól, amit alább kifejtettem.

Előzmény: té.bé (21504)
té.bé Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21504

Göbi szereti magát elfoglalni.

 

Roadtrain forumtárs Dailyvel is befürdött a 2,2es motorral.

De ő 400000kilóméternél járt.

 

Előzmény: mados (21502)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21503

Nekem erről a széthullásról az a véleményem és ez ezekre az autókra (furgonokra) különösen igaz, h szétbaxák őket.

Ütik-vágják hidegen, ha valami lemállik addig használják amíg nagyobb baj lesz belőle, betartva a jól hangzó 42e-Km-es olajcsere periódust meg biztos irány a halálba.

Tehát a paraszt módon való gyilkolást semmi sem bírja, sokkal érzékenyebb szerkezetek ezek.

Ezt a PUMA témát meg már megvitattuk, én nyugodtan ücsörgök benne :))

Előzmény: mados (21502)
mados Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21502

Ja,a tolatóradart,meg a vezetett szervízkönyvet kifelejtettem. :-) Az enyém is Combinato.

Göbi a Speedzonban is bevállalta a Pumát,a lakóautójába,azóta már egész rutinosan szedi ki,meg rakja be a motort.:-)))))  Amikor a múltkor összefutottunk,akkor kérdeztem,hogy miért szaladt be tátott szájjal a f@szerdőbe,azt mondta,hogy kérdezgette a haverjait és van köztük,aki Boxerrel futárkodik és semmi baja vele.Kérdeztem,hogy kipróbálja a 2,3-ast? Azt mondta,hogy NEM. :-))))))))))))  Biztos vagyok benne,hogy vannak nagyon jó Puma motoros autók,amikkel semmi gond nincs ,de én túl sokat vagyok Európa legtávolabbi pontjain,(Szicilia,Portugália,Normandia,stb) ahhoz,hogy be merjem vállalni... Ez a 150 lovas Sofim egy jó kompromisszum,130 lovas talán kevés lett volna a vontatáshoz,3.0-ra meg nem volt pénzem.Talán nem is baj,a 2,3-as kevésbé eszi a váltót .Ja és az enyém is piros:-)))))))))))

Előzmény: majkel (21500)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21501

Ez még lemaradt:

 

130Lóerős változat, 2.5T horog, központi zár.

Leszervizelve 70e km-nél, Összes szűrő és minden folyadék.

majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21500

Majd megnézem ha nagyon unatkozom, néha engem is zavar, ha beleakad a kezem :))

Tegnap gugliztam utána, mindenki csak megoldást keres a kikapcsolására.

 

Az enyém 2013/06 Boxer 2.2 Hdi, a rettegett PUMA motoros :))

59e-rel vettem 1,5 éve, most van benne 75e, szerintem kibírja még valameddig az év 10e kilométeremmel :D

Német származású, valami papáé volt.

Még a gyári (DOT szám) nyári gumijai 60%-osak!! (van hozzá téli szettem is felnin)

Szervízkönyv meg az összes számla a gumiszőnyegig bezárólag, amit az ebay-ról rendelt.

8 személyes rövid busz, combinato, tehát az ülés sorok kiemelhetők a padlóból, ellentétben a panoramaval.

Direkt ilyet kerestem és hatalmas mázlim volt, h ebbe az autóba beleakadtam.

Volt még pár kritérium a 8 személyes (nem kell sezlony előre) kivitelen kívül.

Gyári tempomat, ülésfűtés, elektromos ablak, klíma. Ez pipa.

Van még fűtött elektromos tükör, nem hajtja be magát.

Dupla klíma/fűtőbox, tehát hátul is van és a mennyezeten fúj be.

ABS/ASR/Hill holder/tolató radar.

A műszerfalon a térkép tartó nem nyitható. Ez azért ilyen, mert a dupla légzsákosoknál direkt így csinálják.

Került bele egy lakóautó Remis fényzáró rolószett.

Személyautóként van használva a saját sport cuccaim hurcolására :)

Nincs ütve soha, 6.5-7.5 között fogyaszt.

Előzmény: mados (21499)
mados Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21499

Diaggal ki lehet.Legalábbis nekem ezt mondták az okosok. Én személy szerint nem tudom eldönteni,hogy szeretem-e,időnként rohadtul idegesít az állandó villogás.

Az enyém 2013-as euro 5-ös,2,3 Mjet,150 lovas ,robotváltós, 8 személyes,középhosszú -magas.Valószínűleg a robotváltó miatt nincs benne sem hillholder,sem ASR,viszont legalább vontató program van. Kell is mert (ki)használom a 3 Tonnás horgot. Motoros-fűthető-motorosan becsukható tükrök nekem is vannak,motoros ablakok,központi zár,elöl-hátul klíma és fűtés,gyári tempomat,gyári rádió,gyári navi( Tomtom),így nincs irattartó,mert annak a helyén van a navi dokkolója.Az enyém belga volt,törötten vettem Brüsszelben,így telibe van fújva,elég randán. Most van benne 210000.

 

Előzmény: majkel (21491)
csiburento Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21498

Nem, csak nem szeretem az alufelniket... Acélfelni hívő vagyok. 

Előzmény: majkel (21497)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21497

Mi a baj az Alessiokkal?

Szgk-ra valók?

Előzmény: csiburento (21493)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21496

Nekem a C4 Grand Picassoban Exclusive-ben volt ilyen.

DE ott is csak azokban az autókban van benne, amelyekbe megvették az extra security csomagot a két rétegű oldal ablakokkal egyetemben.

A centrál távírányítón a zárás utáni 3másodpecen belüli ismételt megnyomással lehetett aktiválni.

Előzmény: csiburento (21495)
csiburento Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21495

Amikor nem lehet belülről sem nyitni kilinccsel az ajtót.

Talán retesz zár a másik neve, de ebben nem vagyok biztos. 

Előzmény: kicsi20 (21494)
kicsi20 Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21494

Mi az a Dead lock?

Előzmény: csiburento (21493)
csiburento Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21493

Köszönöm az információkat. 

Furcsa számomra az ablak ilyen működése, mert a kapcsolón egyértelműen érzem a kvázi második kapcsolást, ezért reménykedtem, hogy csak valami betanítási hiányosság (FORD trükkökkel próbálkoztam), és a szakácskönyv is úgy fogalmaz, hogy mindkét ablak ilyen funkciókkal bír. 

Az index visszaokosítása lehetséges? (Menüben kerestem, hiába.) 

 

Egy kis bemutatkozás részemről:

Szóval az autóm 2007-es Francia piacos, mely 2008-ban került forgalomba Magyarországon újonnan. Első tulajdonostól 112.000km-el, 2,3as 6 sebességes, LIGHT3500kg, 130Mj., közepes-hosszú tengelytáv, fülkés alváz, 215/70R15C pipellőkön, sajnos ALESSIO alufelnikkkel, acél felninek jobban örültem volna. Az eleje teljesen át lett fényezve, mert fullra lehámlott, sérülve nem volt. Fényezés miatti szét és össze szerelés nem túl jól sikerült, van rajta mit csinálni még. Nem tudom mi az alap felszereltség, de ebben van ASR gomb (sárga kipörgő kereket mutat a műszerfal forszírozott induláskor), vezető ülés alatt fűtőtest és ventillátor, fűtött villany tükrök, manuális klíma, fedcomp, utólagos tempomat. Viszont nincs külső hőmérséklet érzékelő, nincs DEAD LOCK (vagy nem tudom működésre bírni), riasztó nem gyári, nincs gyári rádió, nincs automatikus fényszóró, nincs felhajtható irat asztal, nincs HILL HOLDER, nincs szintszabályozás, nincs első ködfényszóró, sem tolató kamera, sem radar. A fényszórók sem gyáriak már, hanem DEPOsok, viszont motorosak. Az utólagos DRL többször megviccelt, de már csináltam hozzá egy tranzisztoros áramkört, hogy ne legyen izzó hiba. Valamint problémát okozott a bal oldali tükör, állandóan kilazult, és becsukódott menet közben (el van törve benne egy fém kúp), körömlakkal javítva. Majd valamikor tavasszal, vagy nyáron egy olajcsere, gázolajszűrő csere, valamint egy pár hátsó lengéscsillapító csere vár rám.

Magamról: sajnálatos módon sokmindenhez van konyításom főleg műszaki vonalon, de semmihez sem értek kiugróan. 

majkel Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21492

Amikor én még dolgoztam a rendszerben, 10 éve, akkor így tudtam.

A nyugati országrészt Schwechatból terítették, a keletit MOL csepeli bázistelepe mögötti tartályparkjukból, ahová uszállyal hozzák az anyagot Schwechatból.

Azóta változhatott a rendszer.

Előzmény: kicsi20 (21488)
majkel Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21491

Diag vagy van valami rejtett trükk?

Az ablakemelő nekem is ilyen.

Előzmény: mados (21490)
mados Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21490

A komfort index kikapcsolható,van aki inkább kikapcsolja,mert idegesíti.Az ablakemelők nekem is így működnek,szerintem így gyári . ( Ducato 250 2,3 Mjet 2013)

Előzmény: csiburento (21489)
csiburento Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21489

Üdv Cartársak! 

Segítséget szeretnék kérni DUCATO X250 2,3 (2007) kapcsán. Tavaly sikerült hozzá jutnom,elég jól felszerelt. Két apróság problémám van.

Az egyik, hogy a user manual szerint van benne komfort index => egy érintés három villogás, de nem működik.

A másik az elektromos ablak, a bal oldali le-fel automata, a jobb oldali csak lefelé, felfelé nem megy, csak a kapcsoló folyamatos működtetésével, nem hinném, hogy kapcsoló hiba, mert egyikkel sem. 

Előre is köszönök minden ötletet, megoldást ezekre az apróságokra. 

Cs., 

kicsi20 Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21488

"Tehát MOL mindenki, MOL > Shell saját adalék és OMV saját minden."

Az OMW is a MOL-tól vásárolja az alapanyagot, kivéve a prémium minőségű benzin, gázolaj. Csak azokat hozzák Schwechatból.

Előzmény: majkel (21486)
Tibcsi8601 Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21487

Kb 30000 kilómétert használtam az autót megvétele óta. Először a részecskeszűrő tömődött el. Sokszor ment rövid távokat. Kimosattam és kb egy évig jó volt. Egyszer egy lámpánál leállt és nem indult el. A motor felső részén lévő nyomásszabályzó cseréje megoldotta a problémát. Aztán hidegen pl körforgalomból kigyorsítva egy kis torpanást éreztem. Aztán ritkán de előjött a csattogó hang. Részecskeszűrő megint eltömődött és ekkor került szervizbe. Itt elvégezték az alkatrészek cseréjét és a hiba eltűnt. Közben nyugdíjaztuk az autót mert jött egy másik helyette így nem sokat ment.( kb 1000-1500 km) Egy vidéki fuvar alkalmával újra elkezdte a csörgő zörgő hangokat és a rángatást. Azóta eltömte a részecskeszűrőt is, gondolom a füstölés miatt.

Sajnos ők a legtapasztaltabb szerelők a környéken, szinte csak ilyen furgonok javításával foglalkoznak. De nézte másik szerelő is menet közben és nem volt egyértelmű hiba ok. Egyiknek sincs ötlete. Azt monták ne költsek rá, adjam el így. 

Itt tartunk jelenleg.

Előzmény: majkel (21484)
majkel Creative Commons License 2021.01.03 0 0 21486

Remélem azzal tisztában vagy, hogy az OMV-n kívül, mindenkinek a MOL szállít.

Ők saját adalékot használnak a tartályautó töltőn, ennyi a különbség.

Tehát MOL mindenki, MOL > Shell saját adalék és OMV saját minden.

Ennyi a választék itthon.

Előzmény: té.bé (21485)
té.bé Creative Commons License 2021.01.03 -1 0 21485

Molos üzemanyag miatt volt gondom az egr szeleppel, letiltott mindent.

 

 

 

Előzmény: Tibcsi8601 (21483)
majkel Creative Commons License 2021.01.03 0 0 21484

Csak a részecskeszűrő miatt van benne hibakód.

 

A leírásod alapján ez már okozat.

Amúgy a sikertelen beavatkozás után vissza adták a zsetont?

Kell keresned valakit aki jártasabb a területen ez nyilván való.

Nem is értem mit vártak a hidrotőke cserétől.

A motorvezérlés minden mérhető paraméterét vizsgálni kell élő adatban, főleg úgy, hogy a hiba reprodukálható.

Ömlik valamiért bele a gázolaj, ezért füstöl ha nincs eldugulva a szívó oldal, amire kicsi az esély.

Ez a hiba egyszer csak úgy lett a semmiből, vagy volt valami előzménye??

Előzmény: Tibcsi8601 (21483)
Tibcsi8601 Creative Commons License 2021.01.02 0 0 21483

Csak a részecskeszűrő miatt van benne hibakód. Menet közben néztek nyomás korrekciót. Nagynyomású oldalon rendben voltak az értékek. Igazából nem voltak biztosak a porlasztó hibában ezért kezdték a próbapados vizsgálattal, ami szerint az egyiknek nem volt jó a porlasztási képe.( mondjuk más szerint olyan még nem volt, hogy azt mondták volna hogy mind a négy porlasztó jó volt a padon. Gondolom anyagi érdekekre gondolt.)  Azt hiszem egyébként max 40 fokon tudják vizsgálni a porlasztókat ami szerintem távol áll az üzemi hőmérséklettől. Az autó hidegen is produkálja a hibát, de ott ugye nem nyomom neki a gázt annyira igy talán ritkábban. 

Mivel az autó egy hónapja állt ezért valamit kénytelenek voltak  cserélni így jutottak el a nyomásszabályzó szelepig illetve a hidrotőkékig.

Sajnos azért nem mernek hozzányúlni mert nem akarnak több drága alkatrész cseréjébe belemenni. De az autó így gyakorlatilag használhatatlan és eladni se nagyon lehet így. 

Előzmény: majkel (21482)
majkel Creative Commons License 2021.01.02 0 0 21482

Le lett diagolva a paripa a beavatkozások elött??

 

Vagy a szokás út, cseréljünk ki valamit vakon és majd biztosmegjavulmertazvoltabaja.

 

Szóval ezeknél a komplex rendszereknél alkatrészeket cserélgetni találomra az a Lottó kategória.

Előzmény: Tibcsi8601 (21480)
majkel Creative Commons License 2021.01.02 0 0 21481

A gázolajszűrő és a nagynyomású közé és a motortól visszafolyó ágba beaplikálsz egy átlátszó műanyag csövet valamilyen módon.

Ezzel a módszerrel ki tudod szűrni HA van ilyen jellegű probléma.

Előzmény: BudaiJumper (21479)
Tibcsi8601 Creative Commons License 2021.01.01 0 0 21480

Kedves Fórumozók!

 

Egy 2011-es 2.0 multijet ducatoval vannak megoldhatatlannak tűnő problémáim. 

A tünetek: menet közben csattogó, csörgő hang a motorból, rántás, és fekete füst a kipufogóból.

Nemrég volt javítva az autó ugyanezzel a problémával, akkor a négy porlasztót lepróbálták és egyet rossznak minősítettek. Kapott egy új porlasztót de a hiba megmaradt. Ezután kicseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de a hiba ezek után sem szűnt meg. Ekkor megbontották a motort és az egyik hidrotőke alacsonyabb volt így az összeset kicserélték újra. Ezek után a hiba megszűnt. Kb 1500 km megtétele után újra előállt a hiba és most két szerelő közül egyiknek sincs fogalma mi lehet a baj. Természetesen a füstölés miatt a részecskeszűrő eltömődött és letilt az autó.

Hidegen melegen szépen indul, erő volt benne amig nem tiltott le. 

Próbáltam a neves benzinkutak csoda gázolaját tankolni illetve spurit is öntöttem a gázolajhoz de nem hozott eredményt.

Ha esetleg lenne valakinek valami ötlete, hogy mit lenne érdemes megnézni annak nagyon örülnék.

 Köszönettel Tibi

 

BudaiJumper Creative Commons License 2021.01.01 0 0 21479

izzitógyertyák nemrég cserélve, az jó. gázolaj folyást nem észlelek, a levegősödést hogy tudom csekkolni?

Előzmény: mados (21476)
cobra46 Creative Commons License 2020.12.29 0 0 21478

P.m ment.

 

üdv L.

Előzmény: majkel (21473)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!