Keresés

Részletes keresés

Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.08.13 0 0 1757

Egy ideje így van, és egy darabig így is marad. Mármint a gúgölban...

 

Előzmény: firmin (1754)
wrn30601 Creative Commons License 2009.08.13 0 0 1756

Lásd 1727 sz. hozzászólást:

"Urak, az 1890-ben elkészült pozsonyi Ferenc József hid napra pontos átadási dátuma micsoda? Tud valaki segíteni?"

 

Előzmény: Doctor Suburbia (1755)
Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.08.12 0 0 1755

Mi volt a kérdés?

 

Előzmény: wrn30601 (1753)
firmin Creative Commons License 2009.08.11 0 0 1754
wrn30601 Creative Commons License 2009.08.10 0 0 1753
Ne strapáljátok magatokat, meg van a válasz saját kérdésemre: 1890.12.30.
Előzmény: wrn30601 (1727)
Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.08.10 0 0 1752

Nekem Smena 8M! ;-)

 

Előzmény: troppauer (1751)
troppauer Creative Commons License 2009.08.10 0 0 1751
iigen igen:)

Előzmény: Doctor Suburbia (1750)
Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.08.10 0 0 1750

1982? :-)

 

Előzmény: troppauer (1749)
troppauer Creative Commons License 2009.08.09 0 0 1749
sziasztok


séta közben készült ez a kép az újpesti vasúti híd alól

(persze nem túl informatív, de jópofa)


Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.08.02 0 0 1748

Nem tudom, hogy miért nem építették be egy átfogó koncepcióba a hidat, pl. mint gyalogos átjáró két irodaépület között.

 

Ahogy azt sem értem, hogy a Madarász és a Tomori utcát miért nem hosszabbítják meg, ha már a vasúti töltést elbontották...

 

Előzmény: Dizma (1747)
Dizma Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1747
"Szerencsére a pályaudvar épülete még áll a Párkány utcában"... és jól is néz ki, fel lett újítva. (nem mostanában)

"A híd bontása meg kérdéses: ki fogja lebontani?"
Majd aki az öböl és a Váci út közötti telket megveszi, és építtettni fog rajta, arra rálőcsölik ennek terhét.
Előzmény: Doctor Suburbia (1745)
Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1746

Én is erre gondoltam, csak furcsa volt egy kicsit a beállítás. Amúgy minek oda beton? És pl. a Népszigeten miért van még mindig elkerítve egy rész a parton?

 

Előzmény: sincsavar 1.1 (1740)
Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1745

A vágány helye elég jól látható még ma is, szinte a teljes vonalon. A Dagály utcánál elég élesen ketté is vágja a környéket.

 

A poén, hogy két helyen, ahol a közút keresztezi a vasútat, a táblák szerint még jár rajta vonat (!!!), így ott autóval szépen le kell(ene) lassítani 30-ra.

 

Szerencsére a pályaudvar épülete még áll a Párkány utcában, nem messze a Volán állomástól.

 

A híd bontása meg kérdéses: ki fogja lebontani? Elvégre nem kettő fillér egy ilyen művelet...

 

Előzmény: Dizma (1739)
kombi Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1744
Múlt vasárnap vagy 3 babakocsis családot is láttam, amíg áttekertem a hídon.

És sajnos mindegyiket az északi járdán (bicajútnak nincs kitáblázva hivatalosan), ahol a bringások közlekednek.

A déli járdán, ha már a rámpát megszüntették, rakhattak volna a lépcsőkre valami babakocsi közlekedést lehetővé tevő segédeszközt, mert így a babakocsival a Rómaira átkelők továbbra is a bicajosok között kénytelenek közlekedni.
Előzmény: drnyulas (1743)
drnyulas Creative Commons License 2009.07.28 0 0 1743
Nehéz elhinnem, hogy a kismamák tömegesen vennék igénybe a hídon való kocsitolás lehetőségét.
Előzmény: Dizma (1714)
drnyulas Creative Commons License 2009.07.28 0 0 1742
Ide minek rámpa?Ez gyalogos járda, ott a lépcső.
Bringásoknak ott a túloldal.
Végre különválasztva!
Előzmény: Dizma (1724)
écsapa Creative Commons License 2009.07.27 0 0 1741

  Ezek a régi járda betonelemei.

  (10 éve ezeken még sétáltunk :-)))

  (a kivágott kép jobb szélén, halomban állnak)

Előzmény: sincsavar 1.1 (1740)
sincsavar 1.1 Creative Commons License 2009.07.27 0 0 1740
Éppen a biciklis hídon jöttünk át, amikor jött a vonat, megláttam azokat a beton izéket, gondoltam majd előtérnek jók lesznek (a patak híd felőli partja)
Egyébként én sem emlékszem rájuk az utóbbi 10 évből, valószínűleg a tavalyi hídépítésen pakolhatták őket oda.
Előzmény: Doctor Suburbia (1732)
Dizma Creative Commons License 2009.07.26 0 0 1739
Sajnos az egész híd el fog tűnni, ahogy a vizafogó- vágány, és a -pályaudvar is eltűnt. (a vágány még nyomaiban fellelhető) Ez uraim az urbanizáció.
Előzmény: Doctor Suburbia (1734)
Dizma Creative Commons License 2009.07.26 0 0 1738
Ezen morfondírozok én is...
Előzmény: Doctor Suburbia (1733)
Dizma Creative Commons License 2009.07.26 0 0 1737
Szerintem a bicajos híd északi végéről készült. Cseles fotó, mert nem látszik a Aranyhegyi-patak medre, se maga a kis híd.
Előzmény: Doctor Suburbia (1732)
Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.07.25 0 0 1736

Lehet, csak egy picit furcsán néz ki így fotón...

 

Előzmény: radio100jozsi (1735)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.07.25 0 0 1735
Ez csak is a Budai oldalt lehet, ott van ez a rövid ártéri nyílás, ráadásként a hídtól Észak-Nyugatra készült a kép.
Előzmény: Doctor Suburbia (1732)
Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.07.25 0 0 1734

Már hónapok óta nem tudok ezzel megbékélni...

 

Előzmény: Intersziti (1726)
Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.07.25 0 0 1733

Ez a felhajtó kinek volt a begyében? :-(

 

Előzmény: Dizma (1724)
Doctor Suburbia Creative Commons License 2009.07.25 0 0 1732

A felső kép hol készült? Nem tudom beazonosítani, pedig vagy 20 éve járok oda...

 

Előzmény: sincsavar 1.1 (1722)
V43-1123 Creative Commons License 2009.07.22 0 0 1731

Szerintem ő a hídmester, és a munkanap végén épp zuhanyozni készül :-)))

Más: ma egy autódaru és 4-5 munkás szorgoskodott az Újpesti Híd mellett hagyott K-hídon. Ez azt jelenti, hogy most szállítják a Vasúti Parkba, vagy (leírni is alig merem) esetleg a kohóba?

Előzmény: Dizma (1730)
Dizma Creative Commons License 2009.07.18 0 0 1730
Urak!
Erről valamit nem tudtok? :-D
Nagyon szép szerkezete van!
wrn30601 Creative Commons License 2009.07.06 0 0 1729

A 25 vonalon Rigács előtt pályakorrekció keretében - úgy tűnik - új híd is épül a ? patak felett. Van az itt folyó akcióról valakinek közelebbi információja? 

Előtérben az új híd alapozási munkálatai. D21475a.jpg

radio100jozsi Creative Commons License 2009.07.05 0 0 1728
150 éves az első, és 60 éves a jelenleg is álló Tokaji hídszerkezet.

Az 1859. május 24-én került átadásra az első fa hídszerkezetű Tokaji Tisza-híd, míg a jelenleg is álló acél hídszerkezet 1949. július 3-án került átadásra a hozzá tartozó ártéri hidakkal a Tokaj-Rakamaz közötti vasúti szakaszon.

Ennek alkalmából ismerhetitek meg a Tokajnál található Tisza híd rövid leírását és fotóját a www.vasutihid.hu weboldalon.

Figyelgetve az időpontokat, ha lesz időm, készítek egy táblázatot a weboldalamra, melyben az első, és a ma is álló hídszerkezet átadásának a dátuma lesz megtalálható, így könnyen figyelve az évfordulókra.

Jó nézelődést!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!