DOT 4-et tegyél bele esetleg 5.1-et! Nekem Ausztriába az Ivecon a DOT 4 felforrt lefelé az Alpokon. Pedig motorfékkel fékkel rásegítve ereszkedtem. Látható az 1. képen, hogy a felhők felett voltam.
Van egy olyan érzésem, hogy Bogárba keresel rádiót, ha viszont mégis érdekelne egy hárms golf gyári alfa magnós rádiója, ami már szintén elég retro, szólj itt bátran! Hibátlan és 2500 az ára, jó magyar forintban...
Kár érte, sajnos az ilyen átalakítottak elég hamar kimentek a divatból és szinte mindig flex volt a vége vagy a kert vége a füvön vagy fa alatt..nehezebb egy ilyet eredetire felújítani, mint egy eredetit "csak" felújítani..nem beszélve a sok hiányzó alkatrészről, amik le lettek cserélve tuning szímszó alatt. De ezek ellenére bőven menthető és biztos el is jön majd a vevő, a komoly, aki nem azzal nyit, hogy az ár feléből akar még alkudni xx százalékot.
Eladnám fellelt állapotú 1960-as évjáratú Faltdachos,karosindexes bogaramat.
Amit tudni kell róla: 1960-as évjárat, alvázszáma: 2662213 A karos indexesekből az utolsó évjárat,gyárilag Faltdachos.
Az autó 15 éve lett ebbe az állapotba átalakítva,a motorját 10 éve felújították majd hamarosan száraz ,fedett helyre került ahol majd 10 évet állt.
Az elmúlt 15 éveben nem ment 10000km-t...
Ma is működöképes,de természetesen a karburátort és a tankot rendbe kell rakni...
A karosszéria jó állapotban van , természetesen azért akad vele munka. Egy jó ismerősömé volt és amikor 15 éve elkezdte "felújítani" kértem,hogy eredetire csinálja meg,de sajnos ez lett belőle.
A karosindexek helyét lefalazta ,de könnyen visszabontható...
Nincs meg a két lökhárítója,az eredeti kormánya,kúpos dísztárcsái,a csomfedél díszléce stb...
A tető nem szakadt és teljesen beázásmentes.
Szürke forgalmija van de már új rendszámmal. Gyári színe piros volt.
Papírjai tiszták,simán átíratható.
Jó restaurálási alap,de én inkább lemondanék róla más projektek miatt ha valaki restaurálni szeretné és jó kezekbe kerülne ...