Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

scenic(725) Creative Commons License 2007.09.16 0 0 8762
Ejnye! Hát van szived ilyet feltételezni? :-))
Előzmény: sternburg (8761)
sternburg Creative Commons License 2007.09.16 0 0 8761
Nem tudom, talán vmi. hétköznapibb  sokkal financiálisabb oka lehetett:)
Előzmény: scenic(725) (8758)
G4b0 Creative Commons License 2007.09.16 0 0 8760
Jah és EX a felszereltség..., ez lemaradt! :)
Előzmény: G4b0 (8759)
G4b0 Creative Commons License 2007.09.16 0 0 8759

Hali!

 

Először is gratulálok csorbannak, majd lehet megírja miért! ;)

 

Másodszor meg ma végre megrendeltem a tatabányai K-N kereskedésben a Ceed-et. Le a kalappal előttük, főleg a tulaj előtt! :)

KIA Cee'd SW 1.6 CRDi kompass blue + classic kárpit (2 tónusú) + elektromos csomag plusz

 

3-4 napja lehet rendelni az elektromos csomag pluszt, ami +160.000 Ft és a sima elektromos csomagon felül tartalmazza még a tempomatot!!! :) Ezt nem tudtam kihagyni. Most már csak a centi vágás jön, mert elvileg november végére, december elejére itt az autó.

 

Üdv

scenic(725) Creative Commons License 2007.09.16 0 0 8758
Nem lehet, hogy lecsúszott vákuum csöve az autónak? :-) Volt már rá példa a ceed-esek közt is.
Visszatették az illetőnek és nem győzött áradozni, hogy mennyire jól megy a gép.
Előzmény: sternburg (8757)
sternburg Creative Commons License 2007.09.16 0 0 8757

Az egyik kijelentés saját mondatában tekeri ki saját magát.

Emelkedőn gyenge és mégis kis furdulatszám tartományban ajda le az erejét?

Itt fizikálisan nem stimmel valami......

Amennyiben kis fordulatszám tartományban adja le az erejét, az azt jelenti, hogy nem a nagy pörgetések híve...de akkor éppen ezért elég hamar kell erejénél lennie , nem igaz?

Hangos motor? szeretném látni, hogy mihez viszonyítottak, ugyanis a kategória 90 % át vezettem már és ellenkező tapasztalatom van.

 

 

Előzmény: scenic(725) (8756)
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.16 0 0 8756
kivagyok má ettől a Zindextől....

Szóval, még egy részlet jutott eszembe az i30 kapcsán. Az, hogy két dolgot fikáztak.
Az egyik az, hogy a motor gyenge emelkedőn, valamint kis fordulatszám tartományban adja le a nyomatékot. Hmmm.
A másik negatívum, hogy hangos a motor, legszivesebben egy vödör purhabbal borítanák be az egészet.
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8755
Sziasztok.
Bocsi hogy mással jövök, van egy kis tapasztalat.

Xenon projekt téma.

Említettem anno, hogy kicsit erősebb a fénye két foltban, kiégette még a kisagyat is a szemből jövőknek. Egy fokot le kellett tekertem, úgy jó lett

Ma kiszedtem az égőket, megvan a hiba.
4!!!! mm-el hátrébb van az ívfény a halogéneshez képest.
Nem jó pontban világít az égő. :((
Az volt a baj, hogy nem tökéletesen terítette a fényt, kissé szórt.
Hát ezért.

Hétfőn kicseréltetem.
sternburg Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8754

Olyan érzetem van, hogy nehezen tudják megemészteni , hogy Hyundai-Kia rendesen bezavart a kompaktkategóriába....Pedig ez is verseny.Van rá pénz, hogy jobbat csináljanak akkor miért olyan hihetetlen ?:)

 

i30 formatervét is akarják itt-ott kóstolgatni...erre csak azt lehet mondani, hogy el kell menni és megnézni:))(a BMW 1 es tervezője nem tagadta meg magát, na és.....olyan rossz az ?:))

 

A teszt elején bevallottan igyekeztek hibát találni :)

Előzmény: scenic(725) (8751)
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8753
Való igaz. Tom1939-nek szántam. :-))
Előzmény: G4b0 (8752)
G4b0 Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8752
Értem én, de gondolom ezt nem nekem szántad. ;)
Előzmény: scenic(725) (8750)
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8751
Látom pont ezt irtad te is, bocs a duplázásért :)
Előzmény: sternburg (8749)
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8750
A Viasaton lévő tesztben azt mondták, hogy ez a közép felszreltségű i30, és 115 lovat mondtak rá, hogy annyi van benne, mégis izéltek, hogy 2500 fordulatnál jön meg az ereje, alatta gyenge, vagy lomha és még soroltak pár ilyen jelzőt... Három csillagot adtak csak a motorra, a többire négyet.
Kicsit értetlenül álltam a dolog előtt, én vezettem már 115 lovas Ceed-et és az mindenhol ment mint a raketa :) Akkor most hasonló súlyú és külsejű, ugyanazzal a motorral szerelt i30 miért megy rosszul a ceed meg miért jól? Én ezt nem bírom összerakni a buksiban.
Előzmény: G4b0 (8746)
sternburg Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8749

Még egy nagy baromság elhangzott.....nem húz a 90 Le -s 2500 alatt :)

Elmondanám, hogy kb. 1800 körül kezd érezhetően ! húzni, bár igaz, hogy 2000 felett férfiasabb lesz.

Jobban húz érzetre, mint a "régebbi" 1.5 CRDi, a 110 Le -vel!

Előzmény: sternburg (8748)
sternburg Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8748
Erről annyit mondanék, hogy én vezettem....megkérdezném, hogy mennyit is vezették a dieselt?:) szóval a nem megy jól után meg autópályán áradoztak, hogy milyen jól megy......ez nem furcsa?:)
Előzmény: scenic(725) (8742)
sternburg Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8747

Egyetértek:)

Előzmény: Tom1939 (8745)
G4b0 Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8746

Arra azért érdemes figyelni, hogy az i30 esetében a 90LE-s dizel csak a legalacsonyabb felszereltséggel (Classic) rendelhető.

Előzmény: Tom1939 (8745)
Tom1939 Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8745
Ma voltam cee'd-et és i30-at tesztelni. Az i30 jobban tetszik (igényesebb belül) de a cee'd is nagyon jó autó. Az 1.6os dízel tényleg nagyon jó. Az i30-as 90 lovas dízele nem teljesen ugyanaz mint a 115-ös azt mondták. Mindkettőn változó geometriás turbó van, de a 90 lovason kisebb. Hogy ez igaz lehet e nem tudom, mert műszaki analfabéta vagyok:)
zotty1 Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8744
Dehogynem, ugyanis akkor megúsztam volna a dizel felár jelentős részét is. Ráadásul ha 4200-on lett volna az 1.6-os maximuma, akkor érzésre normál használatban SZVSZ jóval jobban menne, mint az 1.4-es a maga kb. 5500-as nyomatékmaximumával. Meg azért valljuk be: egy benyásnak jóval szebb hangja van mint a dizelnek, nem kattog, nem csattog, nem büdös és hamarabb be is melegszik és olcsóbb a fenntartása. Cserébe viszont erős és keveset eszik.
Én viszont csak a nyomaték miatt vettem dizelt, mert nekem az évi kb. 10ekm futásteljesitmény mellett soha nem térül meg a felára. Városban is keveset megyek, országúton meg a sebességhatárokat többnyire betartva nincs túl nagy különbség egy 1.6-os benzines és az 1.6-os dizel között.
Autópálya más kérdés de ott keveset megyek.
Számomra egy turbós benzines lett volna az ideális, ami árban a gyenge benzinesek és a dizel között lenne, csak sajna a Cee'dhez jelenleg ilyen nincs, ezért választottam a dizelt.
Előzmény: Pancelos72 (8736)
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8743
az 1.6-os benzinesnek 5200-on van a nyomatékmaximuma. Még a 2.0-s benzines is 4600-on adja le a nyomatékmax-ot.

Eredeti képméret


Előzmény: Pancelos72 (8736)
scenic(725) Creative Commons License 2007.09.15 0 0 8742
Szia

Igen, én láttam :))) Totál lehaltam, hogy az 1.6 crdi-re azt mondták, hogy nem megy jól, viszont mondták, hogy MÁS gyártók autójában már vezettek 1.6-os dizelt és az meg milyen jól ment. Itt biztosan a Ceed-re gondoltak. :)
Szóval akkor hogy is van ez? Nem csak a kasztni más a két autóban, hanem a motorban is vannak különbségek??
Előzmény: sternburg (8732)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8741
Igen, így van! Azt hiszem ez a gyártónak is újdonság lesz, valószínűleg módosítani fognak a szabásmintán!Pedig gyártottak már Cee'd-re, de úgy látszik nem reklamáltak. Én úgy tervezem, visszaküldöm nekik, alakítsanak rajta! No nem azért, hogy reklamáljak, mert mint írtam nagyon szép munkát végeztek, hanem mert úgy is van egy kis adósságuk!
Előzmény: sternburg (8740)
sternburg Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8740
ok, csak arra akartam célozni, hogy kellő helyen megoldott illesztés , pl szétkapcsolható, stb.....megoldás lehet. Tehát belekalkulálva azt is, hogy aktív fejtámlák annak.
Előzmény: Tettestárs (8739)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8739
Már bocsi kicsit lemaradtál! :-) Már megvarrattam, és pont ez a problémám, hogy a két első ülés támlájára nem tudom rátenni a fejtámla miatt! Pedig méretpontos, kimondottan Cee'd-re készült. Amúgy nagyon patent, és minőségi anyagokból készítették.
Előzmény: sternburg (8738)
sternburg Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8738
üléshuzatot...varratni is lehet és nagyon jó minőségeket
Előzmény: Tettestárs (8737)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8737
Mire gondolsz,mit kellene varratnom?
Előzmény: sternburg (8735)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8736
Mivel én sem voltam biztos, felhívtam az illetékest, hogy akkor most 5.200 vagy 4.200. Ő mondta, hogy 4.200 és hibásan másolgatják az adatokat. Magam nem mértem meg :)
Ugye nem mondod komolyan, hogy egy kis változás a görbe ívében és máris lemondasz 100 Nm-ről? :)
Előzmény: zotty1 (8731)
sternburg Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8735
Varratni biztos tudsz rá megfelelőt és kielégítőt...
Előzmény: Tettestárs (8733)
era16 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8734
Én végig vágtam az üléshuzatot ahol ki kell vágni a a fejtámlának ,és vartam rá tépőzárat!
Előzmény: Tettestárs (8733)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.14 0 0 8733
Én is erre gondoltam, valoszínüleg ez lesz a megoldás! Sok választási lehetőségem nincs! Azért egy dologot érdekesnek tartok! Vagyunk itt egy páran, másnak nincs üléshuzat az autójában???
Előzmény: vlevi (8723)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!