Vaaagy... nem logikai bukfenc miatt miatt szerepel nála téves adat, hanem mivel az oldal szerkesztői a szabadidejükből áldoznak az adatbázis frissen tartására, így egyrészt morálisan nem elvárható az, hogy minden egyes bejegyzés a napra pontos valóságot közölje, másrészt egy ekkora flottánál azért 1-2 ilyen eltérés még statisztikai hibahatáron belül van. Meg ugye a harmadik az, hogy ha jelzed feléjük az észlelésedet, szerintem nem fognak őrjöngve neked esni.
Ezt én is értem, csak azt tartottam furcsának, hogy az oldalon a GVP-nek esetében nem tudták utólag a helyes dátumot írni, a borsodiak esetében pedig igen. A JOB-os 280-asok sem voltak "ideiglenesen leállított" kocsinak kiírva még 2022 elején sem, azokat is később mégis be tudták írni 2020-as selejtek. Ha viszont nem voltak leállítottnak véve 2022-ben sem, akkor a GVP-s esetből kiindulva nem azokat is 2022-es selejtnek kellene írniuk?
Mondom én az oldal gondolatmenetét nem értem, nem a dolgok hivatalos menetét.
A vasi GVP-940 selejtezése Fotobuson utólag egyébként miért nem az aktuális selejtezési dátum idejére lett feljegyezve?
Borsodos 280-asok is több évig állományban voltak ott a könyvben, holott már rég-rég nem dolgoztak (JOB-660 pl.). azok selejtezése utólag viszont a valós dátumra lettek táblázatba jegyezve.
Az a baj, hogy ezek az utóbbi évben nem kristályosodnak ki azonnal.
Az, hogy hogy adják le a rendszámot, illetve hogyan törlik a forgalmi állományból az adott gépet, sajnos egyre többször tér el egymástól - bizonyára valami biztosításos vagy egyéb pénzügyi/gazdasági oka lehet, a pontos miértet nem tudom. Eleve több lépcsősre is emelték a folyamatot az adminisztrációjukban, pl. van most már olyan státusz is, hogy selejtezésre vár...
A rekorder eddig a vasi GVP-940, az a könyvből csak tavaly esett ki, miközben valami két-három évvel előtte adták le a rendszámát.
Eredetileg B&B Travel-bérlések voltak (Békéscsabára bejegyzett tenderpozitívra maszkírozott kamucég), de mivel nem hullottak ki a bérelt/alvállalkozós gyepálásnál, ezért feltételezem, hogy lízingelték, vagy később megvették.
Látva a kommentedet, nagyon megörültem, hogy újra működik a JSZP, és lekérhető minden, ám hamar rá kellett jöjjek, hogy a HGR-en kívül semmit nem ad le továbbra sem azok közül, amiket eddig sem lehetett, amiben megint semmi logika, még csak az se, hogy azért mert ki lett vonva, mivel több busz is ki lett vonva tavaly, de úgyanúgy hibát dob rájuk. A HGR-nél furcsa, hogy csak decemberben vonták ki, hisz már nyáron tudni lehetett, hogy nem megy többet...
Igen, bocsi, arra gondoltam, láttam is utólag, hogy rosszul írtam, de szerkeszteni a kommentet ugye nem tudtam. Viszont ugye be van írva a "vége" dátum a Volánbusznál is, ami megzavaró lehet, így tényleg úgy fest, mintha befejezte volna a pályafutását a Volánbusznál.
....".....Készült egy táblázat - ha érdekli képviselőtársaimat, szívesen oda tudom ezt is adni - mind a tíz vonalról, aminek az eszközmódosítása megtörtént, azaz a vasútról autóbuszra álltunk, az autóbusz követte a vasút menetrendjét, megállóhelyeit, és zsír új buszok álltak rendelkezésre, teszem hozzá.
Én azt a módszert választottam, hogy nem bíztam a véletlenre, és az államtitkár kollégáimat köteleztem arra - ez mondjuk egy egészen kőkorszaki menedzsmentmódszer -, hogy ne jelezzék előre, hogy mikor, de menjenek végig a vonalon. Juhász Tünde államtitkár asszony megjelent a mezőhegyesi vonalon, méghozzá IX. hónap 1-jén, 4 fővel utazott együtt Mezőhegyesről Újszegedre, és leírta nekem a személyes tapasztalatait.
Az összes vonalat végigjárták az államtitkár kollégáim, pontosan azért, hogy első kézből legyen visszajelzés, hogy tiszta volt a busz, jött menetrendben, időben, milyen volt a buszsofőr - úgyse ismerték fel őket, a miniszter elnyomja a nyilvánosságban az államtitkárait -, ezért fontos információkkal rendelkezünk arról, hogy mi volt az utaslétszám például azon a napon.
Tíz fő alatti utaslétszámmal mentek az autóbuszok, és tíz fő alatti utaslétszámmal mentek ezek a vonatok is..................."
Beszerzéses topicban láttam egy olyat, hogy JSG-511 és LIW-792 selejt, nos, a JSG-ről én is úgy tudom, hogy az, mert annyira szét van rohadva, viszont a LIW nekem teljesen új infó. Tud erről valaki valamit? Fotobuson selejtnek van beírva, lehet csak onnan van az infó, ha igen, azt nem kell teljesen elhinni, emlékszem tavaly a HYG-625-öt is beírták selejtnek, pedig csak motorfelújítás miatt pár hónappal később kapott műszakit...
Továbbá úgy hallottam, hogy a HSX-202-ben motort cserélnek, nem tudom mennyire igaz, meg hogy mennyire éri meg, minden esetre talán így van esély arra, hogy kapjon még egy évet az LTE-942 is amire nagyon nagy szükség van jelenleg a megyében.
Anno réges-régen Szarvason nagy divatja volt annak, hogy a 10.10-es piaci napi Szarvas-Örménykút járatra (melyen szigorúan 266-os járt, még végig a "Berinkán", azaz a Szarvas-Örménykút-Hunya-Mezőberény összekötő úton) a "nénik" már jóval indulás előtt felszálltak a buszra, amikor az még oldalt a parkolóban állt. Egy forró nyári napon az öreg Antal Lajos, aki sofőrként nap mint nap ezen a járaton rótta köreit, aznap valószínűleg bal lábbal kelt fel. Az örménykútin szokás szerint az indulás előtt legalább fél órával megjelentek az öregasszonyok, hogy idő előtt felszálljanak a buszra. Az öreg Antal Lajosnak ez aznap annyira nem nyerte el a tetszését, de a nénik csak nem tágítottak. No, főhősünk ekkor gondolt egyet, felengedte a buszra a hölgykoszorút, majd azon a szép forró napon beindította a 266-ost, csutkára ráadta a fűtést, leszállt, becsukta a buszt és hagyta melegedni a társaságot. Többé soha senki nem akart idő előtt felszállni az örménykúti járatra....