csak ugye ezt ahol a belsőt vettem nem árultak hozzá, de még egy mondat se volt hogy ezekkel kompatibilis csak a belső, mert akkor meg sem veszem, és nem eszem az ideget miatta
"26x1.75-ös gumiba nagy volt a tömör gumi több réteg belsővel megnagyobbítva is"
Na akkor tisztázzuk.
Ha nagy a tömör gumibelső akkor nem tudod ráhúzni az 1,75-ös külsőt, ha pedig mág ráhúztál a tömör belsőre tűzoltóslagot is, vastagításnak akkor méginkább megnagyobbítottad a bubibelsőt és méginkább nem férne rá az 1,75-ös külső.
A kínlódásod csak akkor lehet értelmes, ha a bubibelső kicsi az 1,75-ös külsőben, így tudnál csak tűzoltócsővel belepatkolni.
70+ éves, ráadásul nő, szóval nem nagyon lehet terelni a szokásait másfelé
de már megoldódni látszik a dolog, elől a tömör gumi van már a biciklibe, hátra meg vadászok majd olyan külsőt mint az első, addig is legalább tesztelni tudom mit ér a tűzoltó tömlő mint defektvédő szalag
szóval a mitas flash 26x1.75-ös gumiba nagy volt a tömör gumi több réteg belsővel megnagyobbítva is
mivel az ideg széjjel tépett körbejártam a rokonságot gumit keresgélni
az a vicc hogy az összes 26x1.75 gumiba nagy volt a tömör belső de nem egyformán , végül egy cheng shin tire külsőbe beleillett a tömör belső 2 hagyományos belsővel "felnagyítva", egész patent lett feszül mint modellen a cicanaci :))
olyan passzentos lett hogy le sem bírtam szedni, de legalább megvan a tuti külső
Én meg benéztem, természetesen az 1,5 nem jó. Basszus, és mi lenne, ha a tűzoltótömlőt, ha márt van ilyen csodafegyvered, tennéd a sima belső köré akár duplán, és a maradék ürességet pedig felfújnád? Anyós milyen defekteket szokott kapni? 100-as szegbe hajt bele, vagy dowwnhillezik a sírok között és becsípődik? Vagy az akácos erdőn hajt át?
megnéztem mit írtam......olyan régen volt már hogy elfelejtettem
ekkor még csak kérdeztem hogy ki mit javasol, 2" környékén de az 1.75 is jó
ez a tömör gumi ebbe a külsőbe nem lesz jó, rátettem 3 réteg belsőgumit még mindig lötyögött, további gumikat nem akartam szétvágni kínomban egy tűzoltó tömlő csíkot tettem be, így már viszonylag passzos volt de azért nem feszül úgy mint a dobon a bőr
közlekedni csapnivalóan szar vele így is, kínomban benne hagytam a tűzoltótömlőt és visszatettem a belsőt
nem tudom mennyit véd de legalább nehezebb :)
ha bicikli bolt környékén járok elviszem a belsőt aztán belepróbálom pár köpenybe, hátha lesz olyan amibe passzol
nincs öröklés, anyós él és virul csak örökké a temetőbe mászkál és örökké defektet kap(nagyon durva: néha van heti 2 defektje is, bár van amikor hetekig semmi), mivel egészen rosszul tud gyalogolni(70+éves csípőprotkós) ezért a lyukas bringával nem tud mozogni, volt hogy órákat várakozott mire valaki érte ment
mivel 1,75-ös volt a külső azt nem vettem de az 1,75ös bubi belső kisebb, de most kissé zavarban is vagyok hogy ha rendelnék egy másik 1,75öst abba jó-e lenne
az 1.5 nagyon kicsi abba nem fér bele sokkal nagyonn a külsőn a hely mit a felniben
mondjuk a belső ráhúzása nem is jutott eszembe, van itthon egy csomó lyukas javításra váró
(Nekem) cudar időben ketten dhpage-el felmentünk a HHH csúcsára. Cudar volt, mert a nyári cipőre se kamáslit, se újságpapírt nem tettem, és a -1-2 foktól lefagytak az lábaim. Odafent tornáztam, láblendítéssel próbáltam életet lehelni a lábujjaimba, ami sikerült is, mert baromira elkezdtek sajogni. :)
Hold nem volt, viszont helyenként vékony hóréteg maradt meg a korábbi mini hózáporokból.
A kerékpáros nem álló helyzetből indult a lámpánál, hanem engem, aki a piros lámpánál a szegély mellett várakozott a kerékpársávban, sávon belül megelőzött (xraminak: kikerült). Az autós kicsivel (értsd: másodpercen belül) ment el mellettem a forgalmi sávjában, nyilván akkor a lámpa előtt valahol előzte a másik bringást, de nem volt köztük ekkor sem jelentős sebesség különbség. Az autós a következő, neki piros lámpa felé lassulni kezdett, a bringás nem váltott tempót, és elkezdte utolérni az autót. Az autó ekkor sávot váltott, és megtörtént az ütközés - autó jobb hátulja, kerékpár bal eleje.
A kerékpáros reakciójából ítélve kettő dolgot tudok elképzelni:
-Nem vette észre a pirosat és az elsőbbsége biztos tudatában folytatta a kerékpársávon, hogy a sávot váltó autóssal szemben elsőbbsége van, defenzív vezetés gondolata itt fel sem merült.
-Nem vette észre a pirosat, és szándékosan kikényszerítette az elsőbbségét, akár baleset okozásával is (ilyenre is rengeteg példát látni, amikor valaki nem adja meg az elsőbbséget, és a védett helyzetben lévő gyenge kontaktig viszi a szitut, mert beleáll),
-Észrevette a pirosat, de úgy gondolta, hogy nem probléma, hiszen ő is előre megy, az autós is, a lámpa mögött meg majd a sávváltás szabályai miatt neki van elsőbbsége.
-Bele se gondolt semmibe, csak ment, mint a vakegér, amikor meg elesett, még neki állt feljebb.
Egyébként én magam szeretem ezeket a szétválasztós lámpákat, mert valódi biztonságot ad, a fehérvári úti itt pl. rögtön enged is tovább a következő a Móricz felé, de az Astoria előtt, a Kiskörúton a Szabadság híd irányába elég rossz, mert ott pont akkor enged el (útszűkület miatt van külön bringás és autós zöld, itt elfogy a kerékpársáv), amikor a következő lámpa piros lesz. :(
Én a Városligetnél a Dózsa György úti nagy kerékpár üzletben vettem anno,az enyém S-alakú,gumi borítású,3 lámpa van egy S formában,zöld,piros,sárga.4-et vettem,kerekenként kettö,úgy elhelyezve,H egymás alá kerüljön a két lámpa,így menet közben vastagabb a fény sík.Kis gomb elemmel működik,de elég hamar kifogy,ha valaki sokszor használja..ennyi.Nézz szét a neten,biztos találsz,ettől komolyabbak is vannak.