Keresés

Részletes keresés

sztgyi Creative Commons License 2011.04.16 0 0 5651

Üdvözlöm a Topiklakókat!

Én is Júpíszís lettem!

Nem tudom, örüljek-e ennek.

A Fájbernettől került át néhányezer kábeles a Júpíszíhez.

Eladtak minket a Júpíszínek.

Lenne egy kérdésem. Sokszor küld a Júpíszi az ügyfeleinek ilyen csekkeket?

Hogy lehet ezt befizetni?

Azt nem is kérdezem, mennyibe kerül ez annak, aki a cehhet állja?

Azt sem kérdezem, mi értelme?

dani1812 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 5650

Ez nekem se tiszta. Én azt nem értem miért pont a hírcsatornát veszik ki... Emiatt van a felbődülés. A másik meg, hogy miért csak egyes településeken veszik ki? Nekünk semmilyen értesítés nem volt a számlán erről. Legutóbbi a Pax és a Hálózat volt.

Egyébként ma már mindenért lehet pereskedni... pl. aki pert nyert a dohánygyár ellen az USA-ban, mert rákos lett... és kártérítést kapott.

 

A legutóbbi számlán viszont van egy érdekes dolog: 4807 Ft-ra nő a 4600 Ft-os ADSL Bronze Solo (2560/512 kbit/s) internetcsomagunk havidíja. A honlapon még mindig 4600-ért hirdetik... Azt írják a számlán, hogy a költségek megnövekedése miatt, de inflációt el nem érő mértékben... 2011. februárban lett megkötve ez a csomag újra 4600 Ft-os díjon. Másnál nem változtattak így önkényesen?

Előzmény: jamais48 (5648)
alibabusic Creative Commons License 2011.04.05 0 0 5649

Ráadásul nekem már a Január 17.-i számlán rajta volt,hogy megszűnik az Echo, Március 16.-án!!!

Ennyit a pártatlan tájékoztatásról!!

Előzmény: jamais48 (5648)
jamais48 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 5648

Lehet hogy én vagyok buta, de nem értem kristálytisztán a dolgot.

Milyen alapon indítanak pert? A "pártatlan tájékoztatás" elvén? Na ne!

Lehetőség van csomag- vagy szolgáltatóváltásra.

Ismereteim szerint a szolgáltató fenntartja a jogát a csatornák változtatására.

Az már szomorúbb, hogy elkezdték "visszafejleszteni" az analog műsorkínálatot.

Előzmény: dani1812 (5645)
BBéci Creative Commons License 2011.04.05 0 0 5647

 Bár én soha nem néztem azt a csatornát, így észre sem vettem, hogy kivették a kínálatból, de egy UPC elleni per gondolata melengeti a szívemet.

Előzmény: dani1812 (5645)
54w Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5646

Már négy éve én is így csinálom.

Utáltam-utálom a reklámokat,és ennek kivédésére MINDIG előre beprogramozom a rekorderemet.

Ha mégis bármi is adódik váratlan nézésre, akkor én is szándékosan

20-30 perccel a műsor felvétel kezdete után kezdem el nézni.

 

Gyönyör a reklámokat átpörgetni! :)

Előzmény: alibabusic (5642)
dani1812 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5645

Echo TV analóg csomagból való kivételéből úgy tűnik pereskedés lesz.

http://www.echotv.hu/videotar.html?mm_id=178&v_id=7228

Napi max. 30 percet TV-zek, de ez egyike volt azoknak, amiket szoktam nézni olykor-olykor. Digitális meg csak 1 helységben van, hála az stb.-hez való ragaszkodásnak.

BBéci Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5644

 Én viszont csak akkor kapcsolom be a tévét, ha valami konkrét műsort, filmet meg akarok nézni.

2004. júniusa óta használok merevlemezes DVD-felvevőt.

Előzmény: Meister (5641)
WYW Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5643

Nekem is ilyen van, semmi baj vele.

Előzmény: ezustgolyo (5639)
alibabusic Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5642

Igazad van!

Nekem az első naptól (2008.03.31.) van felvevős boxom.

Azóta nem nézek olyan "élő" filmet,melyben van reklám!!

Sőt már a F1-es időmérőt is kb. 20 perccel később kezdem el nézni.

A végére utolérem az élő adást..:)

Előzmény: BBéci (5640)
Meister Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5641

Lehet, de én nem nézek felvételről. Ha tudnám, hogy mit akarok nézni, akkor azt letölteném.

Én passzív, szörfölős típus vagyok, s végül a TV Paprikán lukadok ki havonta egyszer, mikor bekapcsolom a TV-m. :-)

Előzmény: BBéci (5640)
BBéci Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5640

Csak olyankor alszom ilyen elektromos készülékek közelében, amikor tévénézés közben elnyom a buzgóság, de a folyamatosan működő, pörgő merevlemez számomra már elvből elfogadhatatlan, még akkor is, ha teljesen zajtalan. Viszont áramtalanítani is lehet.

Egyre több ember szereti felvételről nézni a filmeket, műsorokat - kivéve a híradót és hasonlókat - hogy át lehessen ugrani a reklámblokkokat.

Előzmény: Meister (5638)
ezustgolyo Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5639

Én is féltem a hangoktól, 1 éve ezért nem rendeltem meg, aztán gondoltam egyet és kaptam egy Philips-et persze.

Semmi hangja nincs vagy én alszom mélyen.

Mindenesetre kellemesen csalódtam.

Előzmény: Meister (5638)
Meister Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5638
Nem. Soha.
Viszont a zúgás zavarna. Ismerem magam, tudom, hogy ha lenne benne merevlemez, 2 perc uát kidobnám az első éjszaka...
Előzmény: BBéci (5636)
Solt Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5637

Én is vennék HD-t, ha lehetne STB nélkül.

Előzmény: Meister (5634)
BBéci Creative Commons License 2011.04.04 0 0 5636

 A HD műsorokat nem szeretnéd újra megnézni? Soha nem fordul elő, hogy éppen nem tudsz valamit az adás idejében megnézni, de látni szeretnéd?

Előzmény: Meister (5634)
emp Creative Commons License 2011.04.01 0 0 5635

pontosan ebben a cipőben járok én is :(

Előzmény: Meister (5634)
Meister Creative Commons License 2011.04.01 0 0 5634

meg magukat, mert én is vennék HD-t, ha lehetne rögzítős nélkül...

Előzmény: Pretter (5633)
Pretter Creative Commons License 2011.03.31 0 0 5633

Miért, a Pace-HD még mindig nem lehet HD-s???

Nem értem ezeket. F@szok nagyon.

Van egy jó HD-s készülékük, de nem lehet használni, amire való.

Csak szopatják a lakosságot a gagyi SCART és kvázi-SCART gagyival.

Előzmény: ezustgolyo (5626)
ezustgolyo Creative Commons License 2011.03.31 0 0 5632

Én is, pár napot azért várok.

Előzmény: Törölt nick (5631)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 5631

Majd bejelentem ha nem javul.

Előzmény: ezustgolyo (5628)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 5630

elvileg ezt írtam hamarabb

Előzmény: Törölt nick (5629)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 5629

nekem is ez a bajom :(

Előzmény: ezustgolyo (5626)
ezustgolyo Creative Commons License 2011.03.31 0 0 5628

Nekem úgy sem jó! :(

Előzmény: Törölt nick (5627)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 5627

Visszaszívom!

Átállítottam 720p-re és most jobb lett.

Előzmény: ezustgolyo (5626)
ezustgolyo Creative Commons License 2011.03.31 0 0 5626

Tőlem most ment el a szerelő, rendeltem egy hd-dvr boxot, a megjegyzésbe felírattam, hogy lehetőleg cisco, mondanom sem kell, hogy az lemaradt a szerelő papírjáról.

Na mindegy, van ami viszont aggaszt, szerintem csúnyább a képe mint a Pace hd-nek volt.

Előfordulhat ez szerintetek?

Olyan mintha scart-on keresztűl menne a jel kb.

csnemarika Creative Commons License 2011.03.19 0 0 5625

Én is! Ismétlem, ha nem működik a netem, hogyan intézzem a reklamációmat?

Miért is kellene türelmesnek lennem? Ha egy nap késéssel fizetem be a számlámat, a következő havin szerepel a késedelmi díj, ráadásul előre kell fizetnem a szolgáltatást.

Időközönként önkényesen a UPC levesz egy- két csatornát a szolgáltatásaiból, ezért kellett nekem analógról pl a drágább digitális dobozosra előfizetnem.

Szerinted ez korrekt? Egyoldalúan dönt, telefonon kioktat, egyébként nem a hálókártya volt a hibás, tegnap szervizbe vittük az ő tanácsukra a szgépet, természetesen saját költségen,  ha az első telefonra, ami szintén több mint 40 perces volt, kiküldenek egy szerelőt, rég túl vagyunk a problémán!

Szerinted kompenzálnak majd a 3 nap nem létező net miatt és a tetemes telefonszámla miatt?

Alapból először kedvesen szoktam jelezni, ha gond van, de miért is kell 30 perceket várnom egy ügyintéző kapcsolására? A sokadik próbálkozás után elveszíti az ember a türelmét!

 

Előzmény: jamais48 (5624)
jamais48 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 5624

A válaszomat leírtam a "másik" fórumoldalon.

Előzmény: csnemarika (5623)
csnemarika Creative Commons License 2011.03.18 0 0 5623

Több éves UPC előfizetőként sokszor voltam azon az állásponton, hogy szolgáltatót váltok, azt hiszem megérett a helyzet:

1/Nincs számlatartozásom, bár mint több mint 5 éves előfizető, drágállom a szolgáltatást, az új belépők mindig kedvezőbb csomagot kapnak.

2/ Rendszeresen lelassul az internetünk, akadozik, vagy egyszerűen eltűnik.

3/ Semmi gond: van telefonos ügyfélszolgálat: ami felháborító: telefonszámlákkal tudom bizonyítani, hogy ügyintézőt minimum 30 perc után lehet csak elérni, addig is a hibabejelentő vonalon 2-3 percenként ajánlgatja az automata a kedvező csomagokat, másnapra ígér új előfizetés esetén TV-t, Netet, Telefont:-( Ha a hibavonalon telefonálok, nyilván ezek vagy valamelyik része már elvileg birtokomban van.

Hallgatom, hogy 10 percnél többet kell várni az ügyintézőre, próbáljam meg esetleg későbbi időpontban.

24 órán belül óránként próbálom, a végén 35 perc várakozás után kapok ügyintézőt, aki megállapítja, ninvcs szlatartozásom, nem vagyok korlátozva, átad egy műszakis kollégának. Még mindig az én telefonköltségemen. Újabb 10 perc után műszakis operátor javasolja, áramtalanítsam a modemet, megtörtént, változás nincs, üssek be ezt-azt, diktál, én pötyögök, semmi eredmény, telefon költségem az egekben, mert már 47 percnél tartok, netem még nincs:-(

Műszakis kolléga megvizsgálja, nem tudom mit, nem lát hibát, próbáljam a hálókártyát újra telepíteni és hívjam vissza őket.

Kérdésem, hogy esetleg a UPC nem tudna -e visszahívni, nem a válasz.

Kikeresem a hálókártyás DVD-t, reményeim szerint az, nem értek hozzá, nem sikerül persze, még annyira sem értek hozzá, nyilván, nem tisztem érteni.

Visszahívom a UPC-t, újabb 30 perc, addig automata értékesítené a vacak szolgáltatásaikat, szíves türelmemet kérik, ennyi idő után sem szívem sem türelmem, de hurrá, 35 perc után műszakis kollágához vagyok irányítva, elmondom neki panaszomat, nem tudom, mit kell csinálnom, nem értem, nem is akarom, előre fizetem a szolgáltatást, nem küldenének ki egy szerelőt?

Nem, vagyis igen, de az nekem pénzbe kerül, 2500 Ft maga a kiszállási díj, és egyáltalán nem biztos, hogy nem a számítógéppel van a gond, hívjak egy ismerőst, aki ért az informatikához, aztán hívjuk vissza őket.

Közben ketyeg a telefonszámlám, szóvá teszem, válasz, miért nincs UPC telefonom? Sokkal olcsóbban, sőt őket ingyér is tudnám hívni. Volt, többször nem volt vonal, mint amennyit tudtam használni, őt visszamondtam.

Személyes ügyfélszolgálaton ugye ez nem intézhető, ott kell állnom a modem mellett:-(

Több mint másfél órás telefonálás után az összes szolgáltatását visszamondom a UPC-nél. Ne gyakoroljanak kegyet az én vaskosan  kifizetett számlám után, ne kelljen több ezer Ft-t fizetnem minden második héten  telefonszámla gyanánt, mert az ügyintézésük egyszerűen a pofátlanság határát már nem súrolja, hanem átlépte.

 

digital_analog Creative Commons License 2011.03.14 0 0 5622

A Discovery HD Showcase adásánál egy-két tized másodpercet késik a hang a képhez képest. Zavaró, hogy valami nem épp akkor puffan, amikor földet ér. Ez másnál is jelentkezik?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!