Keresés

Részletes keresés

m61019andras Creative Commons License 2005.06.12 0 0 99
És tapolcai katonaságom idején hányszor jöttem vele haza Nohabbal! :-)))))
Előzmény: V43 blue (90)
Swamplord Creative Commons License 2005.06.11 0 0 98

Ez a kép is ott készült, illetve pár méterrel arrébb, a stadionunk mögött!

 

M62 260, Zalaegerszeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt még szombathelyi gép volt.

Előzmény: V43 blue (92)
V43 blue Creative Commons License 2005.06.11 0 0 96

taxxx :

A 260-as, NEM remotorizált Szergej.

 

Ki mondta hogy az? :-))

Előzmény: Törölt nick (94)
Mad Scientist Creative Commons License 2005.06.11 0 0 95

Ezt mondta ő is...

 

Mostanában elég sok nem remot-szergejt látok Egerszeg környékén. Ma például a 260-ast láttam.

Előzmény: Törölt nick (94)
V43 blue Creative Commons License 2005.06.11 0 0 93
Egyébként szabad kérdeznem, hogy miért mondjátok a nyári menetrendre, hogy rossz?
V43 blue Creative Commons License 2005.06.11 0 0 92

Nos azt a vén szergejt a Plus-nál levő átjárónál láttam (ZTE stadion), hogy ment a delta felé. kb két hete láttam egyet az Egeszegi állomáson is.

 

Nem is volt az olyan rövid időszak! De tényleg szép emlék a Nohabos Göcsej Ex a 29-esen, ukki körüljárással...

Nosztalgiázás céljából szoktam néha úgy Bp-re utazni, hogy a 29-es vonal felé megyek, inkább átszállogatva, mint a 20-ason.

Pedig a 20-asnak is van nagyon szép része: Ajka-Várpalota között csodálatos a táj! Csak már egy kicsit unom. :-)

 

A 20-asban Ajka és Székesfehérvár közt azt nem szeretem, hogy végig kanyarog, és a függönyt állandóan huzogatni kell...:-)

Előzmény: Swamplord (91)
Swamplord Creative Commons License 2005.06.11 0 0 91

Elképzelhetetlennek tartom, hogy megszűnjön, hiszen ez az egyetlen nemzetközi vonat a 25-ös vonalon.

 

Én is bízom benne, hogy megmarad. Habár az általad leírt ok lenne a legjelentéktelenebb a megszüntetés ellen.

 

Igazándiból én azt a (rövid) időszakot sírom vissza, amikor még a Göcsej Express (ekkor még nem IC) a Balaton északi partján azaz a 29-esen közlekedet...:-((( Sokkal de sokkal szebb útvonal volt...

 

Nem is volt az olyan rövid időszak! De tényleg szép emlék a Nohabos Göcsej Ex a 29-esen, ukki körüljárással...

Nosztalgiázás céljából szoktam néha úgy Bp-re utazni, hogy a 29-es vonal felé megyek, inkább átszállogatva, mint a 20-ason.

Pedig a 20-asnak is van nagyon szép része: Ajka-Várpalota között csodálatos a táj! Csak már egy kicsit unom. :-)

 

Mostanában elég sok nem remot-szergejt látok Egerszeg környékén. Ma például a 260-ast láttam.

 

Azannyát! Mit keres itt Sv-i Szergej?? Visszatért egyet az is nosztalgiázni? :-)) Hol láttad? Zeg-en, a deltán, esetleg Zalaszentivánon?

 

Van rá esély, hogy a közeljövőben lesz Zalaegerszegről a BP-Keletibe (esetleg nyugatiba) közvetlen vonat?

 

Keletibe van esély, szvsz 1-2 %, vagyis semmi...

A Nyugatiba viszont biztos, hogy nem fog innen vonat menni. Az a pályaudvar az esztergomi, a szobi, a debreceni, biharkeresztesi, stb. vonalakat szolgálja ki.

Előzmény: V43 blue (88)
V43 blue Creative Commons License 2005.06.11 0 0 90

Ma meg milyen furcsa kimondani, hogy közvetlen kocsik Zalaegerszeg-Constanta között... Emlékek... :-((((

 

Igazándiból én azt a (rövid) időszakot sírom vissza, amikor még a Göcsej Express (ekkor még nem IC) a Balaton északi partján azaz a 29-esen közlekedet...:-((( Sokkal de sokkal szebb útvonal volt...

Előzmény: Swamplord (84)
V43 blue Creative Commons License 2005.06.11 0 0 89

Még egy kérdés:

 

Van rá esély, hogy a közeljövőben lesz Zalaegerszegről a BP-Keletibe (esetleg nyugatiba) közvetlen vonat?

V43 blue Creative Commons License 2005.06.11 0 0 88

De nem baj, mert nagyon szeretem ezeket a szlovén kocsikat!

 

Swamplord csatlakozom a véleményedhez!

Kultúrált mellékhelység, tiszta fülkék, függönyök, és fektethető ülések.

Elképzelhetetlennek tartom, hogy megszűnjön, hiszen ez az egyetlen nemzetközi vonat a 25-ös vonalon. Így mi értelme lenne a villamosításnak? Teherforgalom esetén százszor inkább egy szergej mint egy gigant!

 

Ha már szergej: Mostanában elég sok nem remot-szergejt látok Egerszeg környékén. Ma például a 260-ast láttam.

Előzmény: Swamplord (67)
zoodam Creative Commons License 2005.06.11 0 0 87
Volt ma valami késés a Balatonnál??? (És még mindig 4kocsis a 9701?)
m61019andras Creative Commons License 2005.06.11 0 0 86
Egy kicsit OFF, de hónapok óta nem látom a topic alapítót, Csukacska 1991-et. Mi van Vele, nem tudja valaki?
Swamplord Creative Commons License 2005.06.10 0 0 85

Azután egy kicsivel lett innen vasúton közvetlenül elérhető Venezia (Ljubljana), aztán Trieste.

Jövőre meg Ljubljana is csak egy emlék lesz vajon?? :-(

 

Jó-jó, tudom, Taxxx Úr, nem a Citadella IC a fő bevétel-hozója a mi kis mávunknak, dehát én csak egy szimpla, egyszerű, kicsit álmodozós railfan lenni...

Előzmény: Swamplord (84)
Swamplord Creative Commons License 2005.06.10 0 0 84

A régi szép idők!

Hol van már az a vonat...

El kellett volna akkor tenni egy ilyen táblát emlékbe :-)

 

Ma meg milyen furcsa kimondani, hogy közvetlen kocsik Zalaegerszeg-Constanta között... Emlékek... :-((((

Előzmény: Törölt nick (83)
zoodam Creative Commons License 2005.06.10 0 0 80
Tudja valaki, hogy nyárra honnan kap mozdonyokat és kocsikat a 29/30-as vonalak?
zoodam Creative Commons License 2005.06.09 0 0 79
A máv honlapján azt írták,hogy "az utazóközönség kérésére"! Ennyi erővel tök' más is lehetne a nyári menetrend, ha figyelembe vennék az utazóközönség kérését! De ennyit legalább megtettek...
Előzmény: HLP (78)
HLP Creative Commons License 2005.06.09 0 0 78
Viszont nyáron egy órával korábban indul a Déliből 974. Tudod az okát?
Előzmény: zoodam (77)
zoodam Creative Commons License 2005.06.09 0 0 77
Igen. Főleg amikor az Ovidius román kocsijaival közlekedett. Szépen mutatott a 29-esen és legalább kényelmesek is voltak a 6személyes fülkék. Kár hogy az sincs már... Most pedig sima koszos magyar 2. kocsikkal közlekedik a 974/975. Kár érte...
Előzmény: HLP (76)
HLP Creative Commons License 2005.06.09 0 0 76

Legalább 1 vonat mehetne a Keletibe...

 

Bizony. Milyen jó volt az a Lökösháza-Celldömölk régen (974).

Előzmény: zoodam (75)
zoodam Creative Commons License 2005.06.09 0 0 75
Ez is igaz, de mi értelme a kirándulócsoportoknak átszállni Kőbánya-Kispesten, ha már eleve az plusz időbe telik, a vonat meg csak késni fog az ilyenek miatt, bár a menetidejét nézve elég "lassú". Tavaly sokszor volt, hogy felszálltál rá Bfüred előtt, és álltál kint,mert nem volt helyed, meg sok volt a foglalt kocsi, amik már a 100-as vonalon le voltak foglalva és tele volt diákokkal. Egyszer az északi partnak is kedvezhetnének. A déli partnak ott a Sátoraljaújhely-Bszentgyörgy,vagy a Püspökl.-Miskolc-Nagykanizsa/Keszthely vonatok,plusz ez a nyári fürdővonat KöKin át. Az északi partnak milye van??? Délis "gyorsok" +1 KöKis "gyors". Ráadásul már jó pár éve megszűnt a közvetlen összeköttetés a 29-esnek Bp.Keletivel az utazók nagy bánatára. Ott még a csatlakozási lehetőségek is jobbak lennének... Legalább 1 vonat mehetne a Keletibe...
Előzmény: r1232 (73)
HLP Creative Commons License 2005.06.09 0 0 74
Pontosabban: A 16906-907-es vonat megszűnik (azaz nem indul, a 2. pótlék szerint csak külön rendeletre indul). Kőbányáról valóban indul vonat Tapolcáról. A Nyíregyről jövő és Keszthelyig közlekedő fürdővonatról itt lehet majd átszállni az északi part felé.
Előzmény: r1232 (73)
r1232 Creative Commons License 2005.06.09 0 0 73
Ez igy nem teljesen igaz. Kőbánya-Kispestről lesz vonat Tapolcára, és a vonatszám arra utal(16902-16903), hogy abból a térségből jön.Valószínű vmelyik nyíri vonatból akadhatnak majd le kocsik?
Előzmény: zoodam (71)
HLP Creative Commons License 2005.06.09 0 0 72

A 2 fürdővonat megszüntetését én is rossznak tartom.

IC-ről nem tudok mást, csak annyit, hogy a Batsányi Keszthelyig fog menni, és kocsijai onnan fordulnak a Szent István IC-re, ami Bpre megy a 30-ason.

Előzmény: zoodam (71)
zoodam Creative Commons License 2005.06.09 0 0 71
Főleg, hogy megszüntették a Nyíregyháza-Tapolca és vissza, valamint a Szeged-Tapolca és vissza fürdővonatokat... Arról nem is beszélve, hogy oké a Bp-Bfüred gyors, de a tavalyiban jobb volt a 9702/19702 /9706/29706/9703/9701/29701 közlekedéseinek a megoldása. És az IC-knek is több idő kell (+5perc Szfehérváron) a lejutásig... Én többet vártam a nyári menetrendtől, de kíváncsian várom, hogy válik be a mostani! Amúgy a nyári menetrendben mennyiben változik a Batsányi és a Tihany IC-k kocsiösszeállítása???
Előzmény: HLP (70)
HLP Creative Commons License 2005.06.09 0 0 70

Emberek! Szombattól érvényes a nyári menetrend. Ez mindig izgalmasabb eseményeket jelent a vasútbarátoknak!

Mad Scientist Creative Commons License 2005.06.04 0 0 69

Az ügyet  egy dolog gyorsíhatja fel :

egy partomlás.

 

Mint ahogy már volt is rá példa...

Éveken át 5 km/h volt a sebesség, mindig azon gondolkodtam, hogy leszállok virágot szedni néhány percre...

 

Aztán egy jó eső megtette a hatását, majd a kényszerű erősítés és pótlóbuszozás után lett 50.

 

Inkább vegyék le az 50-et 20-ra és maradjon még a vonal, mert nekem speciel nem tetszik ez a 20-27-29 megoldás. TÖbbek közt azért, mert több km, több menetidő. És mindezt ráadásul pénzért.

 

Viszont ha a hegy egy szép napon tényleg komolyan lemászik, akkor egy időre lőttek a 29-nek...

Előzmény: Törölt nick (58)
zoodam Creative Commons License 2005.06.01 0 0 68
Azért jó lenne, ha nyáron megint a Balatonnál járnának!!!:)))
Előzmény: aeomega (66)
Swamplord Creative Commons License 2005.05.28 0 0 67

Ugyanazért a kényelemért egyik vonaton (954/955) pótjegyet fizetek, a másikon (827/837) meg nem...

 

De nem baj, mert nagyon szeretem ezeket a szlovén kocsikat!

Előzmény: aeomega (66)
aeomega Creative Commons License 2005.05.28 0 0 66
Visszafelé pedig a reggeli Ex 827/837-el jönnek a kocsik. Nem tudom, miért erre jönnek, de én örülök, mert ezekben utazni sokkal jobb, mint egy ótvar Bo vagy Bp-ben.

(C)ae
Előzmény: zoodam (35)
konszolid Creative Commons License 2005.05.27 0 0 65

taxxx...

 

Semmi gond.

Előzmény: Törölt nick (63)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!