Keresés

Részletes keresés

V43 1346 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197093
Sopronban milyen baleset volt???
Előzmény: she who (197061)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197092
Gondolom egy 350-es Gorillát láttál, pedig az inkább a Nyugatiban gyakori.
Előzmény: she who (197072)
v_peti Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197091

Nekem is éppen ez jutott eszembe. em tudok kinek a halvaszületett ötlete volt ez, de remélem majd elüti az ötletgazdát egy hat elemit végzett úriember füves cigivel a szájában.

 

Előzmény: vaskerék (197043)
czzf50 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197090
Ugyanmár, mindent meg lehet oldani, egy zöld + 100-as lassújel. :-))
Előzmény: exmv (197088)
v_peti Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197089

Úgy gondolom, Peti )sokszor) nem tudja felméárni annak a régi alapigazségnak a tartalmát, hogy :....."...A szavaknak súlya van !....."

 

Azt hiszi , ez egy szlógen.

Pedig nem az.

 

A szó fegyver.

 

Aki kiszabadítja a szellemet a palackból, az később ne hivatkozzon arra, hogy :......".....hát én nem úgy gondoltam, nem httem, hogy.....

 

.....................:-(((((((

 

Igazad van., De van jópár eset, amikor ezt felmértem. Csak éppen nem tudsz róla, mert ugyebár pont emiatt nem szerepel itt a topikon.

 

Előzmény: Törölt nick (197051)
exmv Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197088

Van azért néhány olyan váltó, amin 80-nal vagy 100-zal lehet átmenni kitérő irányba.

 

A 80km/h -ra alkalmas nem is kuriózum. Kitérőbe 100km/h sebességet pedig váltóra nem enged a Szent Utasítás. Lehet (jelzés szerint) 40, 80, 120.

Előzmény: v_peti (197081)
v_peti Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197087

.Gondolod, hogy vezérigazgatói utasításba kapta a sofõr: hajts fiam, ahogy a csövön kifér, hogy elvegyük az utasokat a vasúttól ? :-)))

A sofõr csak egyszerûen haza akart menni (vagy éppen nem haza) minél hamarabb.

 

Ez nem biztos. Ugyanis, ha ha ez volt az odaútja, akkor visszafelé úgyis csak akkor jöhet, amikor a menetrend engedi neki.

Amúgy meg éppen azért írtam indrekt módot, mert nem titkos utasításra csinálja, hanem csak egyszerűen siet.

 

Előzmény: Gödény (197046)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197086
Csak azért kérdem, mert a Máv Taui járnak asszem Salzburg felé is, és nem tudom, hogy arrafelé milyen a pálya. A váltókhoz üzenem, hogy akkro tévedtem, köszönöm a javítást.
Előzmény: she who (197079)
czzf50 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197085
Van 80-as, söt 120-as kitérö is beépítve. "Bázeli angol" az tényleg nincs.

A mi 1047-eseink Németországban lettek megzavarva, München-Würzburg között, majd emká48 pontosít, hogy hol, mennyivel. A 100-as Gigantok az 1-esen próbafutnak, vagy ha nem jön össze, akkor a 80-as vonalon kisebb sebességgel.
Előzmény: v_peti (197081)
v_peti Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197084

Most akkor ezt hogy kell érteni?

1. Szünetel a Bombardier által elindított eljárás, azaz jöhetnek a motorvonatok, és ha fél éven belül nem fog akadékoskodni a Bombardier, akkor minden rendben van.

2. Újabb fél évet kell várni a motorvonatokra.

 

 

Előzmény: talpfaszámláló (197047)
v_peti Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197083

Mondjuk ez tényleg durva eset. :(((

 

 

Előzmény: 424 009 (197057)
benbe Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197082
40, 80, 120, VMAX fokozatok ismeretesek jelenleg a MÁV-nál. A bázeli kitérő egy átszelési váltó. Nagysebességű kitérő szép számmal van nálunk, de nem az egyes vonalon.
Előzmény: v_peti (197081)
v_peti Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197081

a nagysebességű váltó úgy tudom, hogy az attól nagysebességű, hogy kitérő irányba is lehet menni 80-100-zal (hívják bázelinek is), ha jól tudom, ilyen nincs országunkba. Ha helytelenségeket írtam volna, akkor kérem a nálamnál nagyobb tudósú embereket, hogy javítsanak ki.

Van azért néhány olyan váltó, amin 80-nal vagy 100-zal lehet átmenni kitérő irányba.

 

Előzmény: Csukacska1991 (197075)
she who Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197080
Nem látam, hanem láTTam...
she who Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197079

Jogos az észrevétel. :-)

Én legutóbb ÖBB-s Taut látam, de nem láttam rajta vmaxra jelölést...

Előzmény: Csukacska1991 (197077)
Nydqist Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197078

Nem tudja valaki véletlenül hogy melyik géppel indult most Cellből a 9203-as gyors Győr felé? Fontos lenne.

A válaszokat köszönöm. Nydqist

Csukacska1991 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197077
"Ha nálunk úgyis csak 160-nal mehetnek, akkor minek vizsgáztatnák 230-ra?"

De nem csak Magyarországon járnak a Tauk.

Előzmény: she who (197076)
she who Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197076

Csukacska1991!

 

"Én úgy tudom, hogy a 100-as Gigantoknak az 1-esen van a próbafutásuk. A Taukat pedid kiviszik Ausztriába vagy Németországba, erre én is kiváncsi vagyok (elvégre 160-as pályán kicsit sok lenne 253 km/h)."

 

Ha nálunk úgyis csak 160-nal mehetnek, akkor minek vizsgáztatnák 230-ra?

Előzmény: Csukacska1991 (197075)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197075
"Úgy olvastam valahol, hogy a mozdonyokat úgy vizsgáztatják, hogy 10%-al nagyobb sebességgel megzavarják, mint az engedélyezett. Azaz mondjuk a szergejt 100 helyett 110-ig küldik. De mit csinálnak a gysev tauval? 230 helyett 253-ig zavarják fel?
A V63 - 15x-es sorozatot meg 176-ig? Hol lehet itthon ilyet tenni?"

Én úgy tudom, hogy a 100-as Gigantoknak az 1-esen van a próbafutásuk. A Taukat pedid kiviszik Ausztriába vagy Németországba, erre én is kiváncsi vagyok (elvégre 160-as pályán kicsit sok lenne 253 km/h).

"Mitöl 160-as az egyes vonal? A pálya+felsővezeték miatt, vagy van más ok is? (szintbeli kereszteződések, nagysebességű váltók, stb?)"

A biztber, pálya, felsővezeték stb. összessége. A váltókról pedig úgy tudom, hogy egyenes irányba nincs sebességcsökkenés (ezért mennek az átmenő fővágányon az állomáson áthaladó vonatok), kitérő irányba pedig 40 km/h-val lehet menni, és a nagysebességű váltó úgy tudom, hogy az attól nagysebességű, hogy kitérő irányba is lehet menni 80-100-zal (hívják bázelinek is), ha jól tudom, ilyen nincs országunkba. Ha helytelenségeket írtam volna, akkor kérem a nálamnál nagyobb tudósú embereket, hogy javítsanak ki.
Előzmény: GARFIELD (196995)
rg7 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197074
A kérdés inkább az, hogy mióta nincs.
Előzmény: Csukacska1991 (197073)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197073
mióta van szentegáton vasút?
Előzmény: sínbohóc (197070)
she who Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197072

m6109andras!

 

"Ez nagy valószínűséggel a Balassagyarmatra tartó gyorsvonat, a " Palóc IC" lehetett."

 

Köszönöm a felvilágosítást. Ma délelőttre odáig "feljődtem", hogy sikerült róla lemaradnom... :-)

De legalább láttam egy Skoda mozdonyt a Keletiben. Amikor elment, akkor mögötte látható és hallhatóvá vált a 017-es NoHAB, egy mérőkocsi társaságában.

Előzmény: m61019andras (196923)
Gödény Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197071
Persze hogy lehet.
Arrafelé is vannak lelkes vasútbarátok.

Nem látom a nyomát a lapon annak, hogy ez egy hivatalos oldal lenne.
Előzmény: Törölt nick (197055)
sínbohóc Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197070

Ja és a GPS-hez ilyen térképeket kapnak:

 

Előzmény: Törölt nick (197056)
bárány Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197069
Amúgy is, nem tökmindegy, hány tonnás? :)
Előzmény: division by zero (197067)
kristoof Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197068

Szuper!

 

Köszönöm!

Előzmény: rg7 (197038)
division by zero Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197067
"140 tonnás tehervonat"
Ez valami kisvasút? :-)
Előzmény: RIKA424 (197064)
sínbohóc Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197066
VBO-ós, vagy reszortos vagy? :-)  Nyugdíjasnak csak a szája jár :-)
Előzmény: Törölt nick (197056)
czzf50 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197065
Nálunk is kint van a neten. Az intraneten. :-)
Előzmény: Törölt nick (197063)
RIKA424 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 197064

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!