Kettő illetve majdnem három problémám nekem is ugyanaz mint ami neked.
- Az olvasó lámpa két oldalán a kapcsoló nekem sem marad OFF állásban. Az izzó eltávolításával oldottam meg. Szívesen ötletelnék veled mi lehet a gond.
- A könyöklő alatti ki tárolót én nem tudom bezárni, folyamatosan nyitva van. Engem zavar. Nem is kellene oda, megfelelne ha egyáltalán nem nyílna. Cserélhetünk :)
- Folyamatosan problémáim vannak a mikrokapcsolókkal a zárban. Ha tudsz segíteni kicserélni aránylag olcsón szereztem kapcsolót :D
A könyöklő elején lévő kis tárolót nem bírom kibillenteni. Mintha csavar fogná. Egészet kéne kiszedni? Mármint kéziféktől hátsó szellőzőig?
Most hétvégén kellett szétbontanom nekem is a középkonzolt, a könyöklőt relatíve egyszerű kiszedni, kettő darab torx csavart kell kicsavarozni, plusz 3db menetes anya fogja, nem nagy meló.
Viszont a könyöklő nagy rekesze, az a szöszös kemény anyagú, az kipattintható és kihúzható, csak abban nem vagyok biztos, hogy a kis tárolóhoz így hozzá lehet-e férni. Mindenestre ha ki akarod szedni a könyöklőt, akkor ezt úgy is meg kell tenni, én a helyedben ezzel kezdeném, hátha meg lehet spórolni az egész könyöklő kiszedését.
Van egy ilyesmi belső lámpám a garázsban, ha gondolod, odaadom ingyen, hátha összeraksz a kettőből egy működőt (nem emlékszem, hogy mi baja volt, de ha nem dobtam ki, akkor bizonyos funkciói még jók, hátha pont azok, amik neked kellenek).
Győrben tudok olyan szerelőt, aki jó és nem lehúzós, de a mosonmagyaróvári márkaszerviz is jó, csak az azért drágább.
Ez az ominózus lámpa kapcsoló. A 2 szélső az "olvasó lámpa" kapcsolója. Nem marad kikapcsolt állapotban.
A rángatásra a családtag adott egy olcsó tippet. Szerencsére neki is volt ilyen jelenség. Csak ő saját kárán tanulta meg.
A PD elemeket cserélték ki neki. Viszont mellette van elvileg egy "kábelköteg" ami az olaj hőmérsékletét továbbítja a komputernek és ez alapján állítja a befecskendezést a komputer. Elvileg ez egy 10.000 és tétel. Remélem tényleg ez lesz. Azért kiolvasással kezdem.
A könyöklő elején lévő kis tárolót nem bírom kibillenteni. Mintha csavar fogná. Egészet kéne kiszedni? Mármint kéziféktől hátsó szellőzőig?
Szerviz témában az a baj, hogy sok a kókler, nem saját káromon szeretném kitapasztalni ki a jó és megbízható. És nem utolsó sorban nem csillagászati áron dolgozik. Esetleg pl.. nem cserélteti ki az összes PD elemet sokszázért egy olajhőmérő miatt. Ha érted mire céloztam.
Hosszú idő után Novemberben, sikerült beszerezni egy használt, de remélhetőleg sokáig működőképes 2004 es évjáratú, 292.000 et futott, elvileg szervizelt és megkímélt, 1.9 PDTDI, 130 pacis Business Superb-t.
Régi vágy volt, mivel a családban van aki 8 évig nyúzott egy hasonló példányt.
Tehát nem ismeretlenül vágtunk bele a projektbe.
Apróbb hibái, mint minden 10 éves autónak, ennek is vannak. Reméljük csak aprók...
Egyébként azóta 6500km mentünk vele, vegyes használatban. Mikor elhoztuk, 0-áztam a komputert. Azóta 5,3 az átlag fogyasztás.
Lenne azért pár kérdésem.
A legnagyobb most hétfőn jött elő. Fertődiek vagyunk, Pesten jártunk. Autópálya 130 as tempó tempomattal. Már hazafelé jöttünk amikor az egyik emelkedőn felfelé el kezdett rángatni a motor. Azóta előzésnél és komolyabb gyorsulásnál 4es és 5ös fokozatban maradt ez a rángás. Ilyenkor nem is akar rendesen gyorsulni. Mi lehet a probléma?
A többi elektromos gond. Ami mind a vásárlás óta jött elő.
- Indexrelé kattogás. Néha semmi, néha folyamatos kattogás.
- Első két olvasólámpa kikapcsolhatatlan.
- vezető felőli ajtót nem érzékeli nyitottnak csak már félig bekattant zárnál. Ennek a mechanizmusát már ismerem, ehhez csak beszerzési lehetőség érdekelne, esetleg házi praktika.
- A középső könyöklő elején a kis tartó fiók nem csukódik. Meg a hátsó hamutartó. Ez utóbbit már megoldottam.
Minden kedves segítséget és hasznos információkat köszönök szépen ☺
Attól függően, hogy melyik végállásban van, egy menetben le, vagy fel teljesen és kétszer rányomni, vagy húzni a gombot teljesen, aztán ugyanez a másik irányba is.
Talán ott a gond, hogy Johni barátunk nyaralás előtt csinálta, valószínűleg nem ilyen hőmérsékleti viszonyok között és ilyenkor teljesen más a műanyagok ellenállása feszegetéskor...
Több éve cseréltem, de tutira simán kijött.
Nyaralás előtt 2 órával purcant ki, gyorsan kellett megoldani.
Nem kell bontani semmit, csak a fekete műanyag takarót.
Szerintem 10 perc az egész.
Eljött az idő, hogy a Skoda Superb I-ben akksit kelljen cserélni. El is vittem egy autóvillamosságishoz, de nem tudta kiszedni a régi akksit. Leszedte azt a takaró lemezt, ami alatt az akkumulátor van, kiszedte az akksit lefogató kis lemezt, de épp hogy nem fért ki az akkumulátor, mert a szélvédő alján van egy műanyag lemez, és az útban volt, feszegetni meg nem merte, nehogy eltörjön.
Nem ezek az ajtóban lévő, nyitásérzékelő mikrokapcsoló halálának biztos jelei?
Bigjohni kartársra kérdezz rá itt a topikban, hátha van még javító szettje, de ha nem vagy barkácsolós ternészetű, akkor Donibcsi beszerzi és be is szereli neked.
Sziasztok! Van egy 2003 évjáratú 1.9 PDTDI 74KW-os Superb-m, melynek a belső világítása teljesen odavan ( sem az olvasó lámpa, sem a külső visszapillantó tükrök alján lévő helyzet jelző fény, ill. a napellenzőben lévő világítás sem üzemel )! Egyáltalán nem világít, még az ajtók nyitására sem reagál. Az ajtókilincs ill. a műszerfalon lévő ledek pedig világítanak. Esetleg van tippetek mi lehet a baja, a biztosítékok jók ill. a computeres kivizsgálás sem dobott fel hasonló hibakódot! Elméletileg semmi sincs rajta átalakítva, minden gyári! Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: Csabi