Keresés

Részletes keresés

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.03 0 0 7742

                skyteam dax 125  --17500km ........a történések fotókkal,és megjegyzésekkel.............használj fordító programot........üdv zs

 

http://www.twolefthands.nl/motor/Dax/Page2/page2.htm

 

 

 

                  http://www.twolefthands.nl/motor/Dax/Page3/page3.htm

 

                                     http://www.twolefthands.nl/motor/Dax/Page4/page4.htm

 

                                                     http://www.twolefthands.nl/motor/Dax/Page5/page5.htm

 

 

                                                                http://www.twolefthands.nl/motor/Dax/Page6/page6.htm

 

                                                                             http://www.twolefthands.nl/motor/Dax/Page7/page7.htm

 

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.03 0 0 7741

      skyteam-- dax --125 ......17500 km  történései szépen lekönyvelve..........a holland nyelv fordítását megoldja a google ..........üdv zs

Itt látható, hogy az olcsó kínai Honda Dax utánzattal ez nem egy végtelen utazás, csak a benzinpumpa meglátogatása miatt. Hildo úgy véli, hogy legalább jó betekintést nyerhet abba, hogy mire számíthat egy 125 köbcentis Skyteam Dax karbantartási költségeit illetően. Az alkatrészekre vonatkozó összegeket a kényelem kedvéért 1 euróra kerekítettük.

És... vigyázz a kiegészítők vásárlásakor, jelentősen feldobják a kilométerárat!

 

Vásárlási költségek:

00000km - 2008.07.12 - 1300 euró - Új 125cc-es Skyteam Dax vásárlása

 

Fix költségek:

WA biztosítási díj - 26,04 euró évente (maximális kármentesség)

Útadó - 25 euró 3 hónaponként

 

Fenntartási költségek 2008:

00000 km - kiindulási helyzet 2008

00489km - 20/07/2008 - 12 euro - Olaj cserélve Shell 10W40 félszintetikus és szelepek beállítva

00563km - 2008.07.21. - 35 euró - Lánczár

01024km - 2008.07.29 - 244 euro - 17t + 16t lánckerék, DID 420 lánc (még nincs felszerelve), Mikuni VM26 szénhidrát,

                                                          110+115+120 fő fúvóka (nem használt), Takegawa elosztó készlet, Takegawa

                                                          légszűrő. A 16t-s lánckerék soha nincs felszerelve, a 17t tökéletes.

02498km - 2008.08.16. - 15 Euro - Olaj cserélve Shell 10W40 félszintetikus + Denso U20FSR-U gyújtógyertya

03372km - 2008.09.05. - 189 euró - Faddybike kipufogó

03496km - 2008.09.07 - 43 euro - Michelin S1 110/80-10 hátsó buba (35), biba (8) nincs szerelve, régi még rendben

03793km - 2008.09.12. - 135 euro - Gazi 33cm lengéscsillapító szett (eredeti már teljesen elhasználódott)

03905km - 2008.09.14 - már fizetve - DID 420 láncra szerelve

03964km - 2008.09.16. - 1 euro - Hátsó lámpa izzója

04256km - 2008.09.21. - 9 euró - Busz fehér Tectyl

04745km - 2008.10.14. - 1 euró - Hátsó lámpa izzója

05061km - 2008.11.18. - 12 euro - Olaj cserélve Shell 10W40 félszintetikus

05169km - 2008.11.28. - 43 euró - H-4 fényszóró egység (25) + Philips Vision Plus H-4 izzó (18)

06330km - végeredmény 2008 (6330 km 2008-ban)

Összes karbantartási költség 2008-ban: 739 euró (11,7 cent kilométerenként)

 

Fenntartási költségek 2009:

06330km - kiindulási helyzet 2009

07452km - 2009.09.26. - 1 euró - Hátsó lámpa izzója

07589km - 2009.10.18. - 12 euro - Olaj cserélve Shell 10W40 félszintetikus

07589 km - végeredmény 2009 (1259 km 2009-ben)

Összes karbantartási költség 2009-ben: 13 euró (1,0 cent kilométerenként)

 

Fenntartási költségek 2010:

07589km - kiindulási helyzet 2010

08129km - 2010.04.22. - xxx euró - Szelepek beállítva

09316km - 2010.06.25 - 48 euro - ContiTwist 110/80-10 TL 63L M/C hátsó buba (28) + Schwalbe biba (10) + lánc (10)

10216km - 2010.10.07 - 15 euro - Olaj cserélve Castrol Power RS ​​10W40 félszintetikus (12.50) + NGK gyújtógyertya (2.50)

                                                        + szelepek ellenőrizve (a hézag még rendben van)

10974km - 2010.08.31. - 4 euró - Üzemanyagszűrő + üzemanyagvezeték

10983km - 2010.09.12 - 68 euro - 3,5 literes benzintank (45) + még nem szerelt 17t (5) +32t (18) lánckerék

10983 km - végeredmény 2010 (3394 km 2010-ben)

Összes karbantartási költség 2010-ben: 135 euró (4 cent kilométerenként)

 

Fenntartási költségek 2011:

10983 km - kiindulási helyzet 2011

10983km - 2011.04.15. - 14 euró - Üzemanyagcső 1,5 méteres "megerősített" gumi

11262km - 2011.04.16 - 42 euro - Sebességmérő hajtás (12,95), zselés akkumulátor márkájú Nitro (23,50) + szállítási költség

11853km - 2011.02.06 - 11 euro - Üzemanyagszűrő. alumínium bronz szűrőbetéttel

13022 km - végeredmény 2011 (2039 km vezetés 2011-ben, motorblokk rozoga)

Összes karbantartási költség 2011-ben: 67 euró (3,3 cent kilométerenként)

 

Fenntartási költségek 2012:

13022 km - kiindulási helyzet 2012

Eredeti Skyteam 125cc blokk váltó probléma, új Daytona 150cc blokk szerelve.

13084km - 2012.08.19. - 1099 euró - Daytona 150 2V blokk (900) + olajhűtő (100) + lánc (18) + 17 és 32t lánckerekek

                                                           (már fizetve) + 4 LED jelzőfény 913953 (59) + 4 terheléskiegyenlítő 913943 (22)

13223 km - 2012. 08. 24. - 10 euró - Hátsó belső cső (dörzsölt gumi)

13504km - 2012.09.03. - 14 euró - Olajcső (14) + tömlőbilincsek (4)

13577km - 2012.09.04 - 14 euro - Olaj cserélve Castrol Power RS ​​10W40 félszintetikus, szelephézag ellenőrizve

13647km - 2012.09.09. - 38 euró - M-Flash Motogadget LED villogó automata

13856km - 2012.09.15. - 8 euró - 18 fogú első lánckerék

14386 km - 2012.09.30 . - 17 euró - 15 + 17,5 üresjárati jet Mikuni VM26 + szállítási költség (17)

14554 km - 2012.10.03 . - 48 euró - Heidenau 350-10 első gumi (38), Schwalbe biba (10)

14637km - 2012.10.07. - 43 euró - Halogén tömített gerenda (18), kipufogóburkolat (25)

14728 km - 2012.10.18. - 197 euró - Keihin PE28 (Daytona verzió)

                 - 2012.10.31. - 27 euró - K&N R-1060 légszűrő

15036 km - végeredmény 2012-ben (2012-ben 2014 km-t vezettek)

Összes karbantartási költség 2012-ben: 1518 euró (75,3 cent kilométerenként)

 

Fenntartási költségek 2013:

15036 km - kiindulási helyzet 2013

15232km - 2013.09.21. - 437 euró - Javítás/munka/villanyok felújítva, gyújtógyertya kábel + NGK sapka, NGK gyújtógyertya,

                                                         CDI gyújtás C50 NT komplett, akkumulátor doboz, csatlakozók, kickstarter

15628km - 2013.10.06. - 29 euro - Olaj cserélve Castrol Power RS ​​10W40 félszintetikus (14) + olajszűrő (15)

15856 km - végeredmény 2013-ban (820 km vezetés 2013-ban)

Összes karbantartási költség 2013-ban: 466 euró (56,8 cent kilométerenként)

 

Fenntartási költségek 2014:

15856 km - kiindulási helyzet 2014

16623km - 2014.06.13. - 15 euro - Olaj cserélve Castrol Power RS ​​10W40 félszintetikus (15)

16816km - 2014.07.01 - 6 euró - Új gyújtógyertya (1584 km után elromlott az NGK)

17033 km - 2014.07.13 . - 61 euró - Bridgestone ML50 110/80-10 TL 58J (41) + ChinaBiBa (10) + Kínai lánc (10)

17185 km - végeredmény 2013-ban (1599 km 2014-ben)

Összes karbantartási költség 2013-ban: 82 euró (5,1 cent kilométerenként)

 

Fenntartási költségek 2015:

17185 km - kiindulási helyzet 2015

 

 

 

A vásárlás óta megtett összes kilométer 2014-ig: 17185 km

Összes karbantartási költség 2014-ig: 3020 euró

Teljes karbantartási költség kilométerenként (benzin és fix költségek nélkül) 2014-ig: 17,6 cent

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.03 0 0 7740

Szerintem telitalálat lesz a a kis cl-250/300 Honda. Felhasználva az építőszekrény elvet, gondolom jön hozzá a chopper,és racer változat is .......

 

 

 

                                                                                

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.03 0 0 7739

Honda Solo 2003 -ból..........érdekes forma terv..........már gyárilag, rengeteg szín variációval lehetett rendelni..........pár darab eljutott hazánkba is.

 

 van aki ,nem bízta a véletlenre......... így könnyű túrázni ,hiszen kéznél van a pót bicaj.........üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.02 0 0 7738

                   Honda Grom 125-s variációk.........idézik, a régi legendás építéseket.........  fantasztikus  fantáziával........üdv zs

 

                                   

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.02 0 0 7737

1978-as Honda dax 50  a "Bomans "árverésen 12650 euróért kelt el..............a csodálatos állapotot látva, nincs kérdés az árral kapcsolatban........

 

                                      

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.02 0 0 7736

Honda dax-50 service manual 168- oldalon..........http://www.knallertsiden.dk/wp-content/uploads/honda_dax_AB23_service-manual.pdf     üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.02 0 0 7735

  Robogók teljesítmény fokozásában élen jár a MALOSSI cég.............gyári videó összeállításuk ,igen meggyőző......high-tech az tutti....üdv zs

 

https://www.youtube.com/watch?v=ChVaVEs24qM&t=5s - 1 rész

 

                                               https://www.youtube.com/watch?v=8QloTGFVpFM  2-rész

                                                                                         https://www.youtube.com/watch?v=AL87mSGdQSU 3-rész

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.01 0 0 7734

                    Egyedi épített Honda dax- st -125 -gépcsodák.........https://www.youtube.com/watch?v=ffAz_pJn_Fk&t=293s    üdv zs

 

:https://motosaigon.vn/honda-dax-st125-dep-voi-nhieu-choi-phu-kien-h2c.html   

                                                                                    

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.01 0 0 7733

                    jó kis katonai Honda Motra   .........  majdnem gyári....... üdv zs

 

                                                                                    https://www.youtube.com/watch?v=mUOOVorpD4Y

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.01 0 0 7732

                Honda Monkey- 125- locomotív stílusban........páratlan művészi építés , kiváló stílus.......a leírás, csak hab a tortán.......üdv zs

 

         

 

 



A Honda Z sorozatú motorkerékpárok először 1961-ben jelentek meg Japánban. A 49 köbcentis, 4,5 lóerős motorkerékpárt eredetileg a gyártó tulajdonában lévő vidámpark látogatóinak készítették el. Nem sokkal a parkba való integrálása után megkapta a „Monkey Bike” becenevet. Ennek oka az volt, hogy a motoros aránytalan volt a kicsi motorkerékpárhoz képest. Miután látta, hogy a Monkey-t milyen jól fogadja a közönség, a Honda bölcsen úgy döntött, hogy 1964-ben teljes körűen beindítja a modellt helyben. Néhány évvel később megkezdték a Monkey exportját Európába, majd Észak-Amerikába, ahol óriási sikert aratott.

2017-ben a Honda leállította a szeretett Z sorozat Monkey gyártását. A gyártó semmiféle lehetőséget nem látott arra, hogy ugyanazt a kis motort használva megfeleljenek a közelgő szigorúbb károsanyag-kibocsátási törvényeknek. Pusztító hír volt a Monkey-rajongóknak szerte a világon, de szomorúságuk rövid életű volt. A következő évben a Honda bemutatott egy vadonatúj Monkey 125-öt, amely ugyanazt a motort használta, mint a nagy sikerű Grom. Most 125 köbcentis motorral, 5 sebességes sebességváltóval, digitális mérőműszerrel és ABS-sel A Monkey 125 egy teljesen másfajta majom volt, de azt ígérte, hogy ugyanolyan szórakoztató lesz, mint elődje.

 

A Honda imponáló 33 éve a legnépszerűbb motorkerékpár-gyártó Thaiföldön. 2021-ben 1,236 millió motorkerékpárt adtak el. A 110 köbcentis Cub-stílusú Honda Wave az ország kétkerekű közlekedési eszköze. Ami a Monkey 125-öt illeti, gyorsan kultuszszerű követőt épített ki, és felkeltette az ország szokásvilágának figyelmét.

Ezt az egyedülálló Honda Monkey 125-öt a 2022-es bangkoki Hot Rod Custom Show -n mutatták be Ez Chayakrit Kaewwongwan, más néven Winny Boy munkája, aki számos utángyártott motorkerékpár-alkatrészboltot üzemeltet, köztük az Advance Automotive Accessories-t és a Honda Monkey-központú márkát, a MonQey Kinget.

 

Chayakrit puha Hondái vannak. Ez a szenvedély a Majomra is kiterjed, és a múltban hihetetlen szokásokat épített fel a 125 köbcentis platformra (nézze meg Bosozoku-stílusú Majomját az alábbi képen!). Így amikor értesült arról, hogy a 2022-es bangkoki Hot Rod Show-t a tervek szerint el kell kezdeni, az tökéletes ürügy volt egy újabb, egyedülálló Monkey 125 kiadagolása számára.

 

 

Legutóbbi Monkey projektje mindössze 10 napot vett igénybe. Ennek az az oka, hogy már megtervezte a karosszériát a „DAX125 H2C Motorbike Idea Challenge” nevű helyi Honda-versenyhez. Végül egy másik egyedi Daxot épített erre az eseményre, így ahelyett, hogy ezt a tervet veszendőbe hagyta volna, újra a Majomra helyezte.

 

„A brit ipari korszak mozdonyainak tervezése inspirált” – mondja Chayakrit. „A steampunk stílus megszállottja is vagyok, ezért a kettőt egyesítettem, hogy létrehozzam ezt a dizájnt.”

Az egyik történelmi kép, amely Chayakrit esztétikájára visszhangzott, a Baldwin Locomotive Works of Philadelphia által épített áramvonalas mozdony volt. Az 1937-es Union Pacific P-13 2906-ot az ötvenes évek közepén leszerelték és sajnos leselejtezték, de a projektre gyakorolt ​​hatása jól látható.

„Úgy gondolom, hogy annak a korszaknak a dizájnja nagyon futurisztikus volt. Jó dizájnt közvetít, amit nagyon szeretek, ezért megalkottam ezt a karosszériát, és szerintem jól passzol ehhez a Honda Monkey 125-höz.”

 

 

Chayakrit egyéni motorkerékpár-építési módszere egy digitális vázlattal kezdődik a Photoshopban. A dizájnt közvetlenül a kiválasztott donor fotójára alkalmazza, hogy megfelelő arányokat állítson elő. Miután elégedett a kinézetével, felépíti a karosszériát, de a legtöbb nálunk bemutatott kerékpárral ellentétben ez a Monkey inkább ABS-műanyagból készül, nem pedig kompozit szálakból vagy kézzel formált alumíniumból. Chayakrit érvelése erre egyszerű. Minden nap ABS-t használ az üzletében árult alkatrészek gyártásához, és ez egy olyan anyag, amivel egyértelműen nagyon kényelmes.

 

 

A mindenre kiterjedő elülső burkolattól kezdve az üzemanyagtartályon, a hasfalon és a zsákos hátsó egységen át minden ABS műanyagból készül. Még az ellenőrző tányér stílusú panelek is ABS-ből állnak, ami segít minimálisra csökkenteni a súlyt. Ez természetesen nagyon fontos egy olyan kis kapacitású motorkerékpárnál, mint a Monkey

 

Az építkezés hátralevő részében Chayakrit eredeti alkatrészeket cserélt olyanokra, amelyek jobban megfeleltek a témájának. Az új, még alacsonyabb üléshelyzet felcsatolható kormányt és hátsó lábtartókat használ. Az alsó tartást a villák 4 hüvelyknyi leejtésével sikerült elérni, ami egy alig 40 centi magas bringánál sok, hátul pedig rövidebb Murazaki lengéscsillapítók vannak. A szélesebb karosszéria kiegészítéseként a kerekek szélesebb D-projekt keréktárcsákat és gumit használnak.

 

em meglepő, hogy a Chayakrit's Monkey 125 lenyűgözte a tömeget a bangkoki Hot Rod Show-n. Felkeltette a versenybírók figyelmét is, akik a Majomnak ítélték oda a legjobb kitüntetést a „Legjobb minibike” kategóriában.

A thai egyéni szcéna viszonylag új terület számunkra itt, a Return of the Cafe Racersnél, de biztos lehetsz benne, hogy ennek a fantasztikus majomnak köszönhetően sokkal jobban fogjuk figyelni!

 

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.01 0 0 7731

                                      Szépen lassan jönnek az utángyártott , egyedi cuccok Honda Dax st-125-höz............üdv zs

 

                                                              

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.01 0 0 7730

keeway x-light 125.........kultúrált ,klasszikus külsővel, küllős kerekekkel , ahogy kell.......   kíváncsi vagyok ,élőben hogyan fest....üdv zs

 

                      https://www.youtube.com/watch?v=LpDtnnD2GHE      +     https://www.youtube.com/watch?v=fCS0gqgLtTA

 

                                                            

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.01 0 0 7729

keeway f-act X 125...... https://www.youtube.com/watch?v=KOI6PnEzPQ4

 

                       -ötletes robogó városi közlekedésre, a színe teli találat. már csak az ár kérdéses. köszönöm, megkaptam a bort  . üdv zs -

gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.01 0 0 7728

                             A kutya fáját, nagyon durva a szöges gumi....... az extrém erős minibike is, egy kuriózum......nagyon jó a hangja a motornak........köszi.......... Buék......üdv zs.

gencsydani Creative Commons License 2023.01.01 0 0 7727
gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.31 0 0 7726

RIGA ami megkerülte a FÖLDET! 51.000 kilométert ment (eddig) Íme a legtöbbet futott RIGA 12-es!

 

                                    https://www.youtube.com/watch?v=Dq0V9KhCTv4

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.31 0 0 7725

                                            Tisztelt minimotoros barátaim......

 

                   Kilóméterekben gazdag boldog uj évet kivánok mindenkinek.üdvözlettel. zsolt.

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.29 0 0 7724

Egy feltörekvő török motor gyártó...........https://www.yukimotor.com.tr/product-details/risotto-125-benzinli/    egy ismerős robogót fedeztem fel.

 

A neve is jópofa-- risottó-125-- az ára 39000török líra= 780000ft  https://www.youtube.com/watch?v=BuVfibTG44I

 

Itthon viszont  Keeway versilia -125 névvel nyomják 815000ft ért       https://benelliaruhaz.hu/keeway-robogo/versilia-125     üdv zs

 

                                                  risottó versília

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.29 0 0 7723

          Városföldi mini motoros barátomnak ajánlom a következő videót.....Honda CT-181 customs.......sajnos európába nem jön .......üdv zs

 

                                                         https://www.youtube.com/watch?v=2cGlqcqRjYg

                                                                        

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.29 0 0 7722

Bakker...... litvánia lemaradt........https://www.youtube.com/watch?v=w-x9QWmT3A0    igazából ez a 4 -rész...a lengyel az 5- ik......bocsi.

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.29 0 0 7721

Két évvel ezelőtt felfigyeltem egy kedves, és szerény bácsikára török országban. Jópofa videói nagyon bejöttek nekem,főleg az önvédelmi csúzlis  tetszett nagyon...... mondjuk a 2150km-s túra is megsüvegelendő azzal a régi-- Kajak 100cm3 --- lélekvesztővel......

 

2022-ben beújított egy komolyabb járgányt ,és beutazta vele egyedül európát...........vadkemping hegyek, útszéli étkezés nála alap állapot.

 

remélem sikerül megfelelő sorrendben feltennem a vidókat......

 

   1 rész- https://www.youtube.com/watch?v=ZINR_NAqhWk 

 

   2-rész-https://www.youtube.com/watch?v=yqhAaOi8n4s&t=931s  románia

 

   3-rész-https://www.youtube.com/watch?v=8uo0OlHn3wc Macaristán .....hűha, ez rólunk szól.....

 

   4-rész-https://www.youtube.com/watch?v=QzQndaEnusQ lengyelek+ auschwitz.

 

                                                             kb.....4500km  oda -vissza ,nem semmi ,egy-- Mexiko 150cm3--- motorkával....... 

 

                              Felteszem magamnak a kérdést: miért hagytam abba ezt a fajta vegytiszta motoros életet??? pedig ......   

 

                   Újszerű állapotban meg vannak a régi túra cuccaim . Vajon hogy puhulhattam így el ,mert még itthon sem vadkempingezem?....

 

pedig nem tilos...???????           üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.29 0 0 7720

Itt egy másik elfeledett márka........Kanuni motors Türkie.......Annó : 1996-ban az MZ-teljes gyártó sorát megvették,és felélesztették az ETZ-251-t

 

                                                  most hol is tartanak?  érdemes megnézni a kaland robogójukat.......

 

                                                                https://www.kanuni.com.tr/kanuni-seha-150-cc/

                                                                

      https://www.ekuralkan.com/kanuni-seha-150-cc-scooter  szép fotókkal.

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.29 0 0 7719

Szia.......jómagam 1996-03-ban gyártott Suzuki /Marutit használok ujj kora óta . A merkúrtól vettük még annó ...... , a 151500-km alatt semmi extra nem volt vele.........imádja az egész családom, és a baráti köröm is.......

 

Tavaj kipróbálhattam egy LML 125 BIKOLORT 4-t , nagyon tetszett a kidolgozása, és a kinézete ........ Tudnak jó strapa motort készíteni az indiaiak........

 

Sokan elfelejtik hogy a BMW -310 széria is teljesen  TVS -indiai gyártmány......... az árát inkább hagyjuk.

 

örülök ,hogy reagáltál a bejegyzésemre, nagyon régen szóltál hozzá a fórumhoz.......remélem motorozol még...jöhet pár fotó is....... szia zs

kopasz szuzukis Creative Commons License 2022.12.29 0 0 7718

Ha a Bajaj hozza a Maruti/Alto anyagminőséget és összeszerelést, helye lenne Európában is. Városi szöcskézőnek kiváló. Főleg a szénné tunningolt babakocsi-kerekű robogókkal szemben.

Előzmény: gzsolt1969 (7717)
gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.29 0 0 7717

Jó cikk, ha már az ember az indiai motorok világában keresgél....... TVS platina 110 ABS ........... 330000ft ért megvennéd ?   üdv zs

 

                                              https://onroad.hu/2022/12/22/az-elso-indiai-motor-amelyen-szeria-az-abs/

 

                                                              https://www.youtube.com/watch?v=7A_J0ynZNEY  

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.29 0 0 7716

India meglépte azt amiről még japán tárgyalgat, az európai unió pedig hallani sem akar............micsoda ötlet, a vevőnek is jó,és a gyártónak is!!!!!

 

íme az ujj MOPED specifikáció. 100cm3 alatti motor /99,7cm3 / 85kg alatti üres súly /84,2kg/  két személy szállítása 150kg ig-

 

vagy sofőr +50kg csomag!!!!!    a neve a terméknek: TVS XL-100 ....van belőle 5- féle felszereltség!   ára 40000ruppia = 180000ft !!!!!!!!!-tól .

 

99,7cm3 -4,3 le   75km/liter fogyasztás....szelephézagállítás ,és légszűrő csere előről , idom bontás nélkül!!!!!

 

Zseniális megoldás a láblemez ,raktérnek ,--7kg --ig terhelhető. A  kétfunkciós  csomagtartó , állítható kapaszkodóval telitalálat , árú szállításhoz.

 

A végsebesség  70km/h egy személlyel, két személlyel 55km/h ............tehát nem egy sport motor....a fékek is ehhez vannak igazítva -CBS--DOB.

 

A 16x2,50 gumik pedig filléres árúak. Központi állvány , oldalsó kitámasztó kombó pedig alap felszerelés. Önindító, berúgókar párossal együtt.

 

A hölgyek kedvéért ,és a könnyű vezethetőségért centrifugális kupplung-ot, és varió váltót kapott.  Alap felszereltség a bukó cső is. Bravó !!!!!

 

egy film címével  élve ,és idézve............KI A FASZA GYEREK   ?????.................  A tokozott lánc ,csak hab a tortán............és, az ára ??????

 

Nincs több hozzá fűzni valóm.                                   https://www.tvsmotor.com/tvs-xl100                        üdv zs  

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.22 0 0 7715

                                       Egy gyönyörű Honda ct-90-s.............ritka eredeti állapotban.........gyűjtői darab.............üdv zs

                                                                                      

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.22 0 0 7714

                                      Szia Balázs.....ezt a könyvet találtam a Monkey -125 -ös E4 -bicajodhoz......az ára is jó........üdv zs

 

                                            

 

                                  https://www.repairmanual.com/product/honda-monkey-125-cyclepedia-motorcycle-manual-printed/

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.22 0 0 7713

                               Egyedi készítésű ,és stílusú minibike-ok.....csak úgy karácsonyra....lehet kívánni .....még nem késő..........üdv zs

 

legminibb-4-zoll kerékkel-         

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!