Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2022.11.09 0 0 36015

kék a label file ! 

azt koll nezni.. :)

Előzmény: balabmw (36014)
balabmw Creative Commons License 2022.11.09 0 0 36014

A windows háttérkép jó lehet! :-D

Előzmény: Jenzen (36011)
409 Creative Commons License 2022.11.09 -1 0 36013

Ne legyen csatlakoztatva a diag az ABS-hez!!!

Kormány egyenesben. Beindítod, lenyomod a fékpedált annyira, hogy a nyomás meghaladja a ~35bar-t. Amikor ez megvan, megváltozik a két lámpa villogása. Elindulsz egyenesben ~20km/h sebességgel. Alászeded a kormányt (balra, vagy jobbra mindegy) 90° és 180°közötti helyzetbe és tartod stabilan míg a lámpák kialszanak.

Elvileg ennyi.

Előzmény: Jenzen (36012)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.09 0 0 36012

Hoppá! Nem jó képet töltöttem fel!  A lényeg néztem videókat hogy 15km re fel kel gyorsítani és ki kell tekerni a kormányt balra és akkor kilép a tesztből! De nem sikerült! 

https://www.youtube.com/watch?v=7AVPRj2BNuc

Vagy ez jó lehet?

https://www.youtube.com/watch?v=g7_NqnbDXRo&t=28s

Jenzen Creative Commons License 2022.11.09 0 0 36011

Jenzen Creative Commons License 2022.11.09 0 0 36010

De nem engedi! Indításnál errot dob! 

mica-r Creative Commons License 2022.11.08 0 0 36009

Végig kell csinálni a folyamatot

Előzmény: Jenzen (36007)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.08 0 0 36008

A tulaj ,szét ideggel! :P

Jenzen Creative Commons License 2022.11.08 0 0 36007

Sziasztok! Az Alhambra jó lett! Nagyon jól indul! De a második kérdésemre nem érkezte válasz vagy nem vettem észre! :p Adót egy wv transzporter t5 2007 es! El lett indítva az önteszt az abs nél és nem bírom kikapcsolni! (01486) Néztem videókat ,de ne nagyon sikerült egy sem! Van valakinek konkrét hibamegoldása! :p

 

409 Creative Commons License 2022.11.06 -1 0 36006

Hopp, most látom AFN, akkor meg a fene tudja.  :))

Előzmény: 409 (36005)
409 Creative Commons License 2022.11.06 -1 0 36005

 

 Ha olyanba való aminek egytömegű a lendkereke, (90le) akkor minek is lenne.

Előzmény: balabmw (36004)
balabmw Creative Commons License 2022.11.06 0 0 36004

Csak mert érdekelt kipróbáltam egy korai MSA15-öt,egyik kódblokkban sincs 300 1/min indítási küszöb.

(későbbi EDC15V-ben már van)

 

 

Előzmény: 409 (35966)
mica-r Creative Commons License 2022.11.06 0 0 36003

meleg alapjáratnál hány mg befecskendezést mutat a hdk?

Előzmény: mica-r (36002)
mica-r Creative Commons License 2022.11.06 0 0 36002

Az nem felújítás

Előzmény: Jenzen (36001)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.06 0 0 36001

Igen!

Előzmény: mica-r (35998)
balabmw Creative Commons License 2022.11.05 0 0 36000

Igen,és gondolom a gyári teljesítményekhez is elég a 850/37 és 950/43.

Mindegy,most megkeresem.

Előzmény: mica-r (35999)
mica-r Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35999

Csomó mérési érték korlátozott, nem tudni miért. Csak. Elégnek gondolták a gyári adatok ellenőrzéséhez, gondolom.

Előzmény: balabmw (35996)
mica-r Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35998

ez a felújítás mit takar? Tömítéscsere?

Előzmény: Jenzen (35968)
409 Creative Commons License 2022.11.05 -1 0 35997

Passz, nem tudom.

Előzmény: balabmw (35996)
balabmw Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35996

Ha már belementünk kérdeznék még én is.

 

Az MSA15 miért csak 847mg/H- ig látja a diag. a MAF mért értéket? Tudom " "diag.határ"de miért? Gondolom át lehet írni,csak nem tudom a címét..

A jelszint mérve 3.6V amikor 847,innen még 4.6V-ig emelkedik. Karakterisztikát követve kb.960-980ig.

Tehát "lát"tovább is. A 90 lovas füstkorlátozó térkép csak 850ig,a 110 lovas terkép 950ig van megírva,de felette is mér a légtömegmérő.

Az EDC15 légtömegmérő 1250ig lát,de a füstkorlátozó térképek ott is csak 850ig van megírva a 90 lovas tartalomban. Miért?

:)

 

Előzmény: 409 (35992)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35995

Na pont ez az! Kinyírta a fogas koszorút! Most cseréltem ! Ezért gondoltam hogy az indításnál nem jó valami!

Előzmény: 409 (35992)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35994

Köszi!Nagyon jó lett!

Előzmény: 409 (35990)
balabmw Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35993

Szóval ezt akartam:  :-)

 

Előzmény: 409 (35992)
409 Creative Commons License 2022.11.05 -1 0 35992

Az bizonyára azért nulla, hogy ne induljon addig. Az egész a kettőstömegű védelme miatt van. Alacsony fordulaton képes visszarúgni a motor*, ami inkább előbb mint utóbb, tönkre teszi a lendkereket.

 

* átkódolva előfordul, hogy nagyon rövid indítózáskor rúg egy nagyot és fordítva indul el néhány fordulatra.

Előzmény: balabmw (35987)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35991

Még egy kérdésem volna!Nem ez az autó!Egy transzporter t5 2007 es! Világlátott az esp lámpa! Elindítottam a hibaokod törlése után az diagnosztikát! Azt írta ,hogy aktív! Most az ESP elalszik, de az abs lámpa világit!Elvileg feltanulj?És elalszik a jelzés?

409 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35990

Az átkódolás a hidegindításra nincs hatással.

Előzmény: Jenzen (35989)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35989

Köszi! Jó lett! Kíváncsi leszek hidegen!Pöcc röf indul!444

Előzmény: 409 (35981)
balabmw Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35988

Ja,X tengelyen a motorvíz hőfok van. :-)

Előzmény: balabmw (35987)
balabmw Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35987

Azt hittem hogy pl. ez a 250 1/min-ig beírt nulla mennyiségek miatt indul nehezebben melegen.

 

 

 

 

Előzmény: 409 (35966)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35986

Mert a gépnek nem kéne net! :p

Előzmény: Jenzen (35985)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!