Kormány egyenesben. Beindítod, lenyomod a fékpedált annyira, hogy a nyomás meghaladja a ~35bar-t. Amikor ez megvan, megváltozik a két lámpa villogása. Elindulsz egyenesben ~20km/h sebességgel. Alászeded a kormányt (balra, vagy jobbra mindegy) 90° és 180°közötti helyzetbe és tartod stabilan míg a lámpák kialszanak.
Hoppá! Nem jó képet töltöttem fel! A lényeg néztem videókat hogy 15km re fel kel gyorsítani és ki kell tekerni a kormányt balra és akkor kilép a tesztből! De nem sikerült!
Sziasztok! Az Alhambra jó lett! Nagyon jól indul! De a második kérdésemre nem érkezte válasz vagy nem vettem észre! :p Adót egy wv transzporter t5 2007 es! El lett indítva az önteszt az abs nél és nem bírom kikapcsolni! (01486) Néztem videókat ,de ne nagyon sikerült egy sem! Van valakinek konkrét hibamegoldása! :p
Az bizonyára azért nulla, hogy ne induljon addig. Az egész a kettőstömegű védelme miatt van. Alacsony fordulaton képes visszarúgni a motor*, ami inkább előbb mint utóbb, tönkre teszi a lendkereket.
* átkódolva előfordul, hogy nagyon rövid indítózáskor rúg egy nagyot és fordítva indul el néhány fordulatra.
Még egy kérdésem volna!Nem ez az autó!Egy transzporter t5 2007 es! Világlátott az esp lámpa! Elindítottam a hibaokod törlése után az diagnosztikát! Azt írta ,hogy aktív! Most az ESP elalszik, de az abs lámpa világit!Elvileg feltanulj?És elalszik a jelzés?