Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fabi77 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9010

 

Én a magam részéről a neten rendeltem a Startguminál! Mindíg lehet valami jó akciót kifogni valahol, csak utána kell járni!

Előzmény: sternburg (9009)
sternburg Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9009
Hol vesztek téli gumikat majd az autókra?
dokeee Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9008
A gumi, az mondjuk jó nagy kibaszás, ekkora autóra 15 colos bőven elég, mijafasznak 35e ft-os gumi egy ilyenre. A többi mókusvakítás.
Előzmény: knbm (9001)
hge1.3 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9007
Szép autó!

De jó lenne, ha már én is fel tudnám rakni a fényképeimet az enyémről......
Remélem hamar át tudod venni!
Előzmény: knbm (9001)
sternburg Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9006

Azóta is így megy Audi 3 al:)

Nekem mindig tetszett a Cee'd, kifejezetten örülök  hogy van.

Az igaz, hogy nekem i30 jobban tetszik és közelebb áll hozzám.

Előzmény: knbm (9004)
knbm Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9005
Nekem nagyon bejött. Akik a szalon előtt látták mind odavoltak tőle.
Előzmény: sternburg (9003)
knbm Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9004
Egyébként én nem a Hyundai ellen beszélek. Egy cég, műszakilag azonosak.

A Audis hasonlat azért sántít mer amikor az A/3 kijött a konszern padlólemezén az azért volt mert az Audinak addig nem volt ilyen kicsi autója így kézenfekvő volt, hogy a konszern meglévő padlólemezéhez nyúltak. (nem előre megtervezte az Audi csak és kipróbáltatta a többövel, hogy elég jó-e)

Én nem azt mondtam, hogy a KIa a régebbi. Talán tont a fiatalság adhat dinamizmust.
Nekem a KIA jobban tetszik ezért vettem azt. Neked a Hyundai tetszett jobban és azt vett.....és ez így van rendjén.
Ezzel részemről lezárva. TESÓ.
Előzmény: sternburg (9002)
sternburg Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9003
Érdekes ez a füstös lámpa. Hogy mutat élőben ez a szín?
Előzmény: knbm (9001)
sternburg Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9002

Ha megengeded, akkor ebben volt nem is egy téves info.A Hyundai megvette a Kiát.

A Hyundai jóval korábban kezdett gyártani autót, mint Kia. Első diesel motorjaik a Mercedes dieselek licenszei voltak pl.

A Hyundainak már korábban saját fejlesztései voltak. Amit írsz, hogy előbb jön ki Kia a modellekkel, ez bevált módszer (főleg pénz van a háttérben) Lsd. VW, Skoda, Seat,Audi Audi 3 a Golf alapjára épül és általában később jön ki. Audi biztos nem tud maga tervezni :)

A Hyundai külföldön 5 év garanciát ad! Itthon Hyundai nem foglalkozott nagyon a piaccal, mert nem jelentett neki igazán nagy piacot. Nézz kicsit amerikai vagy akár nagyobb európai lapokat:)

Az új Accent meglepődsz, de már 2005 (de lehet, hogy 2004.ben)ben megjelent külföldön....:)Ennyire nem foglalkozott a Hyundai része mamutcégnek Magyarországgal eddig.

 

A Kia hatalmas ugrásokkal megy előre, és ehhez nyomja magát oda háttérben a Hyundai.

 

Szóval így kicsit más a leányzó fekvése, igaz?

 

Nem kell keresni hogy melyik autó jobb vagy sem, mert másoknak hozták létre ezeket, mint ahogy a fenti márkákat is.

Előzmény: knbm (9000)
knbm Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9001
Ime a képek az Ceed SW EX Sport.
A képek a szalon előtt készültek amikor kipróbálhattam. A forgalomba helyezésre még egy hetet kell várnom.
Amit nézni kell:
-lámpa
-hűtőrács
-17" alufelni 225/45x17 Minhelin gumi.
-alupedálok
-tempomat
- csomagháló





knbm Creative Commons License 2007.09.25 0 0 9000
Azért Hyundai KIA mert a Hyundai a nagyobb. Az erősebbik kutya ba....k elvén.
Nekem valóban úgy tűnik, hogy a KIA adja az észt a Hyundai a pénzt. Az eléggé sánta érv, hogy a Hyundai megvárja amig kiforr aztán gyártja csak ha-ha -ha. Az hogy kiforrott az autós piacon annyit jelent, hogy régebbi. Lásd Opel Astra Cassic és egy durvább példa a Dacia. (sértődés ne essék nem a hyundai-ra hoztam példaként).
Szerintetek? A KIA megtervezi a Ceed-e. A Hyundai ugyenerre az alapra csinál egy kocsit 9 hónappal később mert megvárja hogy kiforrjon.
A KIA épitett egy Európai gyárat, a Hyunday közel két évvel későbbre építi meg európai gyárát bizonyára azért mert megvárja míg az európai gyár kiforrott konstrukció lesz.
Ugye, hogy sántít?
A hét év gari ugyanez csak marketingötletben. Vajon mikor meri ugyanezt meglépni a Hyundai?
A RIO megjelent 2005 ben az új Accent ami dettó RIO csak (csúnyább szerintem) 2006-ban.
A KIA nek kellet a Hyundai mert ott volt a sok lóvé,a Hyundainak meg a KIA mert ott volt az ész. Az, hogy apa fia megint az erősebb kutya hasonlatot erősíti. Ha a papa megveszi a KIA-t odaülteti a kicsi fiát az élére. Ha a gyerek nem hülye akkor teljesen logikus lépés. Az is, hogy a fiú le akarja pipálni az apucit.
Előzmény: vidi313 (8996)
sternburg Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8999

Ma olyan szép  SW-t láttam...egy Alfa sportwagon mellett állt és állítom, hogy jobban nézett ki.

knbm Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8998
A sport csomag valójában csak az elektromossal együtt rendelhető de a behajló tükör helyett tempomat van benne. Nekem sokkal szimpatikusabb. Csináltam pár képet a sport csomagos sw-m ről még az este folyamán feltöltöm.
Előzmény: G4b0 (8986)
sternburg Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8997

nekem is ilyen infoim vannak, emellett melyik gyár készített előbb autót?

Előzmény: vidi313 (8996)
vidi313 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8996
A cégegyüttes megnevezésének helyes sorrendje: Hyundai/KIA. A fejlesztéseket valóban a KIA végzi, és amikor már megvannak a gyakorlati tapasztalatok úgy gyártásban, mint használatban, akkor jön a Hyundai hasonló típusa, már kiforrottabban, a kezdeti kibákat kiküszöbölve. Információim szerint a cégegyüttes apa és fia cége. Apa Hyundai, fia KIA.
Előzmény: sternburg (8993)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8995
Csatlakozom az első mondathoz! :-)
Előzmény: pinyo1 (8990)
sternburg Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8994

Nincs nagy különbésg közöttük.Nézd meg őket személyesen.

Kicsit más stílusú autók, de nem jobb vagy rosszabb egyik sem szerintem.

 

Kereskedés válogatja, hogy milyen a hozzáállás. Én hallottam Kia-ban is elképesztő dolgokat és Hyundaiban is elfogultságot.

Mások a szempontok, de nagyon sok hasonlóság van.

 

 

Előzmény: Brian63 (8984)
sternburg Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8993

3. pontban foglaltakkal erős ellenkező tapasztalataim vannak:

Kia kerekedés: A Hyundai az csak úgy becsatlakozott a Kia mellé, A Kia csinálja a fejlesztéseket, a Kia adja a szakértelmet:)

Erről ennyit :)

 

i30 CW visszafogottabb az biztos. Más stílust képvisel ez is, mint SW.

 

Sok mindenben egyetértek amit írtál eddig, bár nekem Cee'd kicsit hangosabb bentről, de lehet, hogy csak érzet.

Előzmény: Pancelos72 (8991)
sternburg Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8992
Várom a többit is. Azt gyorsan pontosítanám, hogy mindkettő csomagtere 340 L...:) képeken mintha szélesebb lenne i30...
Előzmény: Pancelos72 (8989)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8991

1. Már hogyne lenne csendesebb, amikor vagy 4.000 helyett csak 3.000-et forog? :) Ez a poénja.

 

2. 20-25e Ft a benzines 15 és 30 ezres szervize a dízel kb duplája, de csak 20-40 ezer kilométernél.

3. A Hyundai-osok már csak ilyenek. De mindenhol.

Azonos a konstrukció, de eltérő karakterű hangolással, és felszereléscsomagokkal. Nagy különbséget nem veszel észre, ízlés kérdése. De azért a 7 év gari miatt igen komoly fogást kellene keresni a cee'd-en, hogy a másikat vegyem meg.

 

4. A kedvezmény nem évszak függő. Inkább a beragadt, készletfinanszírozott autókra kellene lecsapni, amiktől a kamat miatt már szabadulna a kereskedő.

 

Egyébként aki látta az i30 CW képeit, hááát. Elég visszafogott. És ugye ott van az SW nagy hátsóajtó-trükkje. http://www.km77.com/00/hyundai/i30/cw/gra/001.asp

Előzmény: Brian63 (8984)
pinyo1 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8990
Ahogy nézegettem a képeket nem változott a vélemyénem. A Cee'd nekem jobban tetszik. Bár azt már nem tudom eldönteni mennyire reálisan látok fél év imádat után :)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8989

Hát remélem a héten lesz erőm összefoglalni, de a lényeg.
MÁS! Kicsit olyan, mint összehasonlítani egy Mercit egy BMW-vel. Az eggyiket vezetni jó a másikban utazni. (Bár már itt sem egyértelmű, az új C futóműve már komolyan áll az úton. Ha megtanulnak normális motort és váltót gyártani a svábok, még lehet, hogy megéri majd az árát.)

 

Az i30 kormányán kevesebb a rásegítés, a futóműve lágyabb, viszont épp ezért a hirtelen irányváltásnál kevésbé spontán. Összefoglalva valahogy testesebb érzést kelt menet közben. A Cee'd, talán a legjobb szó, hogy légiesebb. Spontánabban, könnyedébben mozog, reagál a beavatkozásokra. A futómű feszesebb, de nem zajosabb. A váltó is könnyedébben mozog. Megfontoltabban jár a váltó az i30-ban, mint ha dermedtebb lenne az olaj. De ezt csak a Cee'd után érezni, egyébként pontos, de nem ösztönöz gyors váltásokra. Nyugodt, kényelmes utazáshoz inkább passzol.

 

Szóval ízlés kérdése, mindkettő jó autó. A részletekről (minőségérzet, kezelőszervek, stb.) a cikkben hamarosan. Addig is egy kis képes ízelítő:
http://kiaceed.info/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=106&func=viewcategory&catid=32

Az a képeken is egyértelmű, hogy a csomagtartó az i30 esetében kisebb!

Előzmény: sternburg (8967)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8988
Az első 3 fokozat azonos, a 4-5 hajszál különbséggel hosszabb.
Előzmény: vlevi (8963)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8987

Úgy, hogy az importőr tart készleten, amit komoly érdeklődés esetén kölcsönkér a kereskedés.

 

Előzmény: MotoGroom (8962)
G4b0 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8986
Mással nem tudom magyarázni ha valaki rendel egy elektromos csomagot + sportcsomagot és kap tempomatot, ami az elektomos csomag pluszba van benne. 5let? :)
Előzmény: Pitbull (8983)
vbandit Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8985
OFF
Nincs valakinek ismerőse a fogysztóvédelemnél?
Vagy a canon szervizbe (kamera kft)?
Brian63 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8984

Hali

 

A jövő év elejére tervezek autóvásárlást. Még nem tudtam eldönteni: 1,6 benzin-dízel SW Évi 12000km, fele-fele Bp. dugó-Autópálya

 

A nyílt napokon vezettem mindkettőt. Bár utáltam a dízeleket, (céges új astra és fókusz csörög-csattog melegen, induláskor fulladnak) megdöbbentem, hogy csendesebbnek tűnt a tesztutakon a dízel mint a benzines. Ez utóbbinak huzatáskor jellegzetes sivító hangja van szvsz.

 

Kicsit meginogtam a dízel felé, mivel szeretnék már egy autót ami az autópályán 130km/h-nál csendesebb mint a 7 éves 1,5 benzines lanosom. (az új fókusz és asztra nem ilyen) A tesztvezetés alapján az 1,6-os benzines sem.

 

Kérdéseim:

 

1. Tényleg csendesebb?

2. Mennyivel drágább a dízel szervízelése?

3. Nézegettem I30-at is (jövő év elejére itt a kombi) A "Hunyadi" kereskedők rendre némi felsőbbrendűséggel beszéltek a két márka viszonyáról. (áll. övék a jobb...)

Igaz ez? Nem azonosak a műszaki alapegységek? (alváz, motor, váltó...)

4. Jól gondolom, hogy év elején nagyobb esélyem van kedvezményekre?

 

köszi

 

 

 

Pitbull Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8983
A sportcsomag is tartalmaz tempomatot?

Nem lenne az kicsit anakronisztikus?
Előzmény: G4b0 (8982)
G4b0 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8982
A sportcsomag is tartalmaz tempomatot?
Előzmény: knbm (8980)
Akelacee Creative Commons License 2007.09.25 0 0 8981
Ma reggel Tatabányán jött mögöttem egy beige Cee'd KOU-... rendszámmal, villogtunk egymásnak. Jól nézhetett Kia két teljesen egyforma kocsi, többen utánunk is fordultak. :) Ha fórum-tag akkor üdv itt is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!