Nagyon helyes. A magyar labdarúgás alapvető érdeke hogy a PFLA helyreállíthassa ezt a vonalszakaszt, valamint a jövőben Lovasberényig (Fehérvárig). Aztán neki lehet kezdeni további stratégiai stadionépítéseknek pl. Véménden, Nekézsenyben vagy Bugacon, persze a megfelfő vasúti infrastruktúrával.
Minap jártam megint Esztáz-kő felé. Felfigyeltem hogy más is érdeklődött a kisvasút nyomai után. Csak nem te voltál? :)
A 2. híd után ahogy keresztezi az utat a nyomvonal más is próbálta keresni a sínek végét és meglett a másik sínszál is, illetve betonalj is. Ahogy néztem az a 6-8m pálya ott érintetlen maradt.
Régebben ezt én is kérdeztem, iparvágány maradvány, régen az 1 vg-ből ágazott ki és a főúttal párhuzamosan futottak be az egyik telepre /mintha akkor nekem a volán telepet vagy a helyén müködött üzemet mondták/