Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Doki1984 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9049

Ezek a képek a szívritmusom elleni támadás! Nagyon szép!!!

Gratula hozzá! :)))

Előzmény: edeba (9031)
tgera Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9048
OFF

Bocs, abszolút nem témába vág, csak eszembe jutott:

Azt hiszem Te raktál be Megane órán sok 2-est, meg nemrég írtál izzó cseréről is. Nem voltál Meganeklubos véletlenül? Lehet, hogy csak keverem a nickedet mással..

TGera
Előzmény: G4b0 (9047)
G4b0 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9047
Gratula a kocsihoz és sok sikert! Azonban csak kis kötekedés a részemről, hogy az elektromos csomag önmagában nem tartalmazza a tempomatot, csak a plusz. :) Tolatóradart tetettél rá, hogy szuperál, milyen? Mennyire esztétikusan néz ki így utólag felszerelve?
Előzmény: edeba (9046)
edeba Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9046
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat!

Az Autóvárosban vettük-készletről, ezért nincs benne az elektr. csomag - ez a tempomat és az ülésfűtés miatt sajnálatos, - tolatóradart tetettem rá.

A csomagtartót már teszteltük, lapraszerelt IKEA-szekrény(2 db 190*40*10cm doboz) befért ledöntött ülésekkel.

Azért zseniális a formaterv, mert sok részlet lehet ismerős más autókról, de ha nem KIÁ-ról volna szó, eszünkbe sem jutna, hogy ezt "lopták valahonnan".

Ha teljesen hátratolom az ülést, nem tudom kinyomni teljesen kuplungot. Ez a 190cm-es magasságom figyelembe vételével meglepő.
Kemény az ülés, emiatt nem gémberedek el fél óra után, mint az eddigi autóimban.

Egyelőre ennyi a tapasztalat.

Üdv
Ede bá
Előzmény: hge1.3 (9044)
Tettestárs Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9045
Gratulálok, sok baleset mentes kilométert!!!
Előzmény: edeba (9031)
hge1.3 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9044
Gratulálok!!!

Annyit meg tudsz nekem mondani, hogy mikor rendelted? És, hogy hol.

Sok balesetmentes kilómétert neked :)
Előzmény: edeba (9031)
ProgiBee Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9043
A vevők döntöttek, döntenek és dönteni fognak. Az eladási statisztikákból ki fog derülni majd, hogy hogyan. Mind a két típus nagyon jó és ez a lényeg, csak az a baj, hogy ezt még elég kevesen akarják felfogni és elfogadni.
Előzmény: zotty1 (9039)
zotty1 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9042
Elölről a fényszórók kicsit hajaznak a Corollára szerintem azért. Illetve a hátulja a is a lámpatestet leszámítva. Nekem egyébként az elején először a Mazda hasonlóság jött le, akkor nem is értettem, hogy miért Corollázza mindenki. Amúgy vannak rajta ismerős elemek a PUG 307-ről és a Honda Jazzről is.
Előzmény: Vatomi (9040)
zotty1 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9041
A Cee'd esetében viszont amivel kezdek egyre jobban elégedett lenni az az átlagfogyasztás: a legutolsó tankolás után 4,6l-re jött ki, 941km-t mentem vele az üzajelző kigyulladásáig. Igaz, ebből kb. csak 40km volt város, a többi országút és autóút, fele hosszban a sebességhatárokat max 10%-al túllépve, fele hosszban meg jobban odalépve. Azért még finoman hajtom, mert csak 2900km van benne.
A fenti átlagfogyi természetesen klíma nélküli adat. Viszont a reggeli hideget nagyon nem szereti: 6 fokban Pápa-Celldömölk (kb 25km) távra 5l átlagfogyit mutatott. Ugyanezen az úton délután vissza 21 fokban 4,2l lett az átlag. Az út többnyire sík, magasságkülönbség nem jelentős a két város között.
Vatomi Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9040
Akkor miért hívja mindenki corolla klónnak? Inkább mazda klón nem? Szeritem a tervezőasztalon azért ott voltak a mazda tervei is, csak puskázásként:)
De bántani a tervezőket, az összhatás viszont teljesen más.
Előzmény: zotty1 (9038)
zotty1 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9039
A Cee'd vs i30 vitába nem akarok belefolyni de a hétvégén volt szerencsém szemügyre venni egy kiállított grafitszürke i30-at. Nem tudom milyen felszereltségi szint volt, de a belterét meglátva kénytelen voltam megállapítani, hogy körökkel szebb mint a a Cee'd beltere. Sokkal szebb a műszerfal, kormány, középkonzol, ajtóborítás, az ajtón van kárpit és az üléskárpit is jóval szebb mintázatú.
Ha most vennék kocsit akkor a kettő közül én inkább a Hyundai-t választanám, elsősorban a beltere miatt.
Ami még meglepett, hogy élőben jobban mutat a Hyundai mint fotókon.
zotty1 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9038
Nemcsak kivülről hasonlit a Mazda 3-ra, az ajtók belső borításának formája is ugyanaz, csak a Mazdában van ajtókárpit, meg igényesebbek az anyagok.
Előzmény: Vatomi (9028)
Jaanee Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9037

Sziasztok!

 

Visszaértem a bajoroktól. Sajnos nagyon jó söreik vannak! Valaki írta hozzak sört a következő talira. Hát hoztam pár üveggel, de sajna nem jósolok neki nagy jövőt a hűtőben :)

Kocsiról nem érdemes szót ejteni, mert olyan mint a meleg kés a vajban, siklik a pályán.

 

Látom kis parázsvita alakult ki a i30-as testvérrel. Tudjátok, a fiatalabbnak engedni kell, mejd megtanulja, hogy nincs igaza :)

 

üdv.

tgera Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9036
Sziasztok!

Valamelyikőtök nemrég említette, hogy szerinte milyen fos a Barum Polaris 2 téligumi. Hát én ezzel nem értek egyet. A KIA Shumámom Polaris 1 volt, és töléletesen megfelelt, pedig nem volt kis kocsi, ABS nuku.

Az előző 4 telet pedig egy Polaris 2-vel szerelt Megane kombival nyomtam le a legnagyobb havakban Ausztriától a Tátráig. A 4. szezonban is felment teli pakkal hólánc nélkül a popradi hegyekre, és még mindíg rendben van a mintája, idén is felteszem.

Soha nem kellett gumishoz vinni hiba miatt, most is rendben van.

TGera
ProgiBee Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9035
"Amennyiben nem tudod a helyzetet kezelni, akkor nem kell nyílvános fórumon próbálkozni". => igazad van :D
De ezt azért beszéljük meg légyszíves!

2007. februárja óta minden nap figyelemmel kísérem a cee'd fórum hozzászólásait. Feltűnt veled kapcsolatban, hogy itt próbálsz "reklámot csinálni" az i30 javára, a cee'd-es fórumban (nekem ez jött le). Helyzet kezelési képtelenségem csak erre vonatkozott, elnézést ha ezzel megbántottalak!
Előzmény: sternburg (9030)
sternburg Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9034
Egyetértek!!!
Előzmény: knbm (9033)
knbm Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9033
A magyar Hyundai képviselet egy holland magáncég tulajdona. A KIA Motors Hungary pedig a KIA Motors tulajdona. Látszik a különbség.
Előzmény: ProgiBee (9029)
sternburg Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9032
Nagyon szép! Hátulról is nagyon formás segge van. Na ebben azt hiszem jobban tetszik Cee'd mint a i30 CW.
Előzmény: edeba (9031)
edeba Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9031
Üdv, kollégák!

Pénteken sikeresen átvettük az új autónkat! SW 1.6CRDi EX, Piston Gray. Eddig kb. 300 kmétert mentünk, 6.8L a dugóban araszolós átlagfogyasztás. A gyorsulás a kiméletes bejáratás ellenére meggyőző, az autónak alapjáraton, felhúzott ablakokkal szinte nincs hangja.

Ede bá

sternburg Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9030

No comment.......

A két típusnak inkább össze kellene tartani, mint széthúzni mindenféle kisebbség érzés miatt. A tények egyoldalósága soha nem hordoznak valóságot.

Miután szinte ugyanaz az autó, ezért személyes dolgok döntenek igazán.

Amennyiben nem tudod a helyzetet kezelni, akkor nem kell nyílvános fórumon próbálkozni.

Előzmény: ProgiBee (9027)
ProgiBee Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9029
Az "A2" 2007. szeptemberi számában jelent meg egy cikk, címe, "i a ponton", amelyben az új Hyundai-importőr válaszol a feltett kérdésekre: "- A Hyundai százszázalékos tulajdonosa a Kiának. Sok modelljük közös műszaki alapon áll. Az i30 is a cee'd rokona. Nem veszik át meglepően hosszú garanciáját? - Ügyes marketingfogás, mindenki róluk beszél. A hét év jótállásnak nincs sok köze a minőséghez, mégis bizalmat kelt. De nekünk, akik minden európai piacon, kilométer-korlátozás nélkül, három év garanciát adunk valamennyi modellünkre, nincs szükségünk ilyen eszközökre, a márka annál sokkal jobban bevezetett. Hollandiában 43 márka küzd a vevőkért, a miénk a kilencedik. A Hyundai Európa-szerte a piacot jól ismerő független importőrökkel dolgozik, és sikeres. Magyarországon is így lesz."

A cee'd-re is az első 3 évben teljeskörű, km-korlátozás nélküli gari van. A Kia abban nyújtja a plusszt, hogy ha a cee'd 3 év és 1 napos (nagyon bagatelizálva), akkor is van rá gari, ha még nem érte el a 150 ezer km-t, mondjuk csak 140 ezer van benne. Évi 50 ezres futás, átlagos felhasználónál nagyon ritka szerintem.
Vatomi Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9028
Apropó, megfigyeltétek már, hogy a ceed mennyire hasonlít a Mazda 3-ra?
Ma egymás mellett áltunk a parkolóban és megsasoltam: motorháztető dettó, oldalról a hátulját leszámítva szinte ugyanaz, neki is van hátul kisablak, csak mások az arányok egy kicsit.
ProgiBee Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9027
Menj már aludni az i30-al, senkit nem érdekel hogyan fényezed! Ez a Cee'd fórum!
Előzmény: sternburg (9026)
sternburg Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9026

A töréstesztek is megérnek egy misét :

Egy mondeo tesztje alakult érdekesen, amikor az autó jobb minősítést ért el idősebb korában mint fiatalabb korában elvégzett teszt során. Biztos összeérett:)

sternburg Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9025

plussz:

Hyundai i30-as szereplése viszont váratlanul alakult: a típus rendre egy csillaggal keveset kapott, mint a vele szerkezetileg azonos Kia Cee'd. A két autó külső lemezeinek egy része persze eltérő formájú, de elvben azonosak a gyűrődési zónáik, ugyanaz a hajtásláncuk, és nagyjából ugyanannyiba is kerülnek, az EuroNCAP szerint mégis eggyel több csillagot érdemel a Kia. A magyarázat a pontszámokban található. A két autó eredményei közt csupán egyetlen pont az eltérés, az i30-ast a frontális ütközési teszten ennyivel értékelték gyengébbnek, de épp ez az egy pont kellett volna az ötcsillagos eredményhez.

sternburg Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9024

The i30 did not achieve the minimum points needed in frontal impact for a five star adult occupant rating, despite scoring enough points overall.

i30: 33.34.14   Cee'd: 34.37.11.

 

Ezek a számok a különbözőek.

Tom1939 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9023
Igazad van! Így már jelentősebb a cee'd előnye.
Előzmény: Akelacee (9022)
Akelacee Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9022

Felcserélted a gyerekvédelemre kapott pontokat.

A Cee'd-é a 37 pont, az I30-é a 34 pont.

Előzmény: Tom1939 (9020)
Vatomi Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9021
Ez mind szép és jó, csak a Hyundai nem fogja büszkén reklámozni a töréstesztjét, mert a laikusoknak csak a 4* vagy az 5 * számít, és ami nem 5* manapság, az hátrányban lesz, annak ellenére hogy tulajdonképpen nincs különbség.
Előzmény: Tom1939 (9020)
Tom1939 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 9020

Most néztem meg részletesebben a cee'd és az i30 tesztjét. A cee'd 13 pontot kapott frontálisból az i30 12-öt. Összpontszám 34 és 33. Gyerekvédelemben a cee'd 34-et az i30 37-et. Gyalogosban a cee'd 11 az i30 14.

 

Az érdekes az egészben az hogy mindkettőnek elég pontja van az 5 csillaghoz de a 12 pontos frontális nem kaphat 5 csillagot. Ez magyarul azt jelenti hogy a cee'd és főleg az i30-as frontális ütközéskor nem a legjobb az 5 csillagos kategóriában.

 

Röviden a különbség szerintem nem számottevő (a gyerekvédelem pl. nekem szintén számít) tehát biztos nem ez alapján fog eldőlni. Ha a hyundai kijönne a rebesgetett 5 éves garanciával (főleg ha korlátlan) akkor racionális szempontból kiegyenlítődne nálam a verseny (jelenleg a cee'd racionálisabb de a fene vinné el az i30 jobban tetszik és ez lesz valószínűleg a döntő).

Előzmény: scenic(725) (9018)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!