egy ideje olvasgatok ezen a fórumon, aztán megtértem én is. 😂 I20/Rio terveket sutba dobva ma rendeltünk egyet. Üröm az örömben, hogy a kiválasztott felszereltségi szint nem elérhető jelenleg, de legyártatják. Cserébe 6 hónap várakozás. De elég határozottak vagyunk, hogy mit akarunk.😂 Bevállaltuk. GLX, 2WD, manuális váltó. Szerintem úttörők voltunk, mivel 1-2 hete jelent meg listában.
Én a nem vagy kell részen hamar átugrottam tavaly, mert nagyon nem tetszik. Kicsit olyan, mint az autók alapfelszereltséggel, mikor nem színre fújtak a lökhárítók...pl.emiatt nem nőtt a szívemhez a citroen cactus sem...szerintem ront az összképen...az Ignisnél legalább eldöntheted, hogy kell-e vagy sem... de ez az én zizim :-)
Én nem éreztem zajosnak és szépen suhan pályán. Meg se kottyant neki pár ezer km, jól viselkedett :-) Büszke voltam rá :-) A tempomat hiányától tartottam, de nem hiányzott abszolute. Férjem Vitara rajongóként, el volt ájulva, hogy milyen jó vezetni az új Ignist hosszú távon is.
Szerintem nagyon kényelmes, így hátproblémásként...húsvétra lekocsikáztunk Görögországba vele és teljesen jól éreztem magam 14-16 órát töltve az anyós ülésen. A férjem kihasználta a lehetőséget, nagyon szerette volna ő vezetni, így fura módon tesztelhettem az anyós ülésemet hosszú távon :-) A ki-be szállás különösen kellemes magas ülésből.
Nagyon jól viselte a hátam is, meg a kocsi is a hosszú utat :-)
Sziasztok. Van itt esetleg olyan, aki derékfájósként vásárolt ilyen autót? Érdekelnének a tapasztalatai. :) A magas üléspozíció miatt gondolkodunk benne, de érdekelne, hogy milyen mondjuk egyhuzamban autózni vele 1,5-2 órát. Sajnos ezt abból nem tudom megállapítani, hogy beleülök a szalonban. Mondjuk úgy nem tűnt rossznak az ülés.
Csak hogy legyen valami mozgás a toplikban: még májusban szép csendben én is Ignis tulaj lettem. :) Pedig őszintén szólva nem volt a terveim között.
Amikor indult a fórum, akkor is igazából azért figyeltem az Ignist, mert mégis csak rokon modellje az új Swiftnek, ami a fő kiszemeltem volt. Eleve azzal a céllal mentem a szalonba, hogy akkor veszek egy Swiftet, de sokat kellett várni az értékesítőre és jobb híján alaposabban megnéztem magamnak az Ignist, aztán valahogy "megtértem". :) Lehet, hogy a Swift szebb, de az Ignis valahogy különlegesebb és nagyon tetszik a magas üléspozíció, úgyhogy 2 napnyi őrlődés után végül Ignist rendeltem. Azon belül is - további tépelődés után - nem GL-t, hanem GL+-t. Szerencsére a Swifttel szembeni árkülönbséget is sikerült lealkudni.
Lehet, hogy csak én figyelem jobban, de mostanában már egész sok márkatársat látok az utakon.
Az új Ignisbe sikerült a képernyőre varázsolnom a Waze / Google maps navigációt, az android auto segítségével. Tökéletesen működik! Ha valakit érdekel szívesen leírom.
Van egy pár Satuna légterelőm eladó. Felszerelve nem volt. Ajándékba kaptam de nekem nem kell. A jobbos alján van egy repedés,de nem nagyon látszik. Ár 7000ft. Ha valakit érdekel írjon a bociespipi77@gmail.com címre
Nálunk nemrég elég drasztikusan emelték az Ignis árát, ezzel "megelőzték" a Swiftét. Gondolom, mert Európában viszonylag jól fogy az Ignis, emiatt nekünk elég kevés jusson.
"Legsikeresebb modelljei a Vitara és az Ignis voltak 72 ezer és 41 ezer eladott példánnyal."
A magyar eladási arányt nézve (Vitara - 8786, Ignis - 920) azért ez eléggé meglepő... Talán az lehet a különbség oka, hogy nálunk nagyon "összecsúszott" az Ignis (és a Swift) árban a Vitara/S-Cross-szal. Például Németországban 5250 euró különbség van az Ignis és a Vitara indulóára között, az pedig jó 1,6 millió forint különbség. Az S-Cross-nál pedig 7000 euróval olcsóbb ott az Ignis...
Náluk pedig van 600 ezer forint az Ignis és a Vitara között. Ha mondjuk a Vitara indulóára 5 millió forint lenne, vagy az Ignis indulna 2,5 millióról, akkor nálunk is jobban fogyna az Ignis.