Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Relsign Creative Commons License 2018.06.29 0 0 231

Sziasztok,

egy ideje olvasgatok ezen a fórumon, aztán megtértem én is. 😂 I20/Rio terveket sutba dobva ma rendeltünk egyet. Üröm az örömben, hogy a kiválasztott felszereltségi szint nem elérhető jelenleg, de legyártatják. Cserébe 6 hónap várakozás. De elég határozottak vagyunk, hogy mit akarunk.😂 Bevállaltuk. GLX, 2WD, manuális váltó. Szerintem úttörők voltunk, mivel 1-2 hete jelent meg listában.

Mexike74 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 230

Én a nem vagy kell részen hamar átugrottam tavaly, mert nagyon nem tetszik. Kicsit olyan, mint az autók alapfelszereltséggel, mikor nem színre fújtak a lökhárítók...pl.emiatt nem nőtt a szívemhez a citroen cactus sem...szerintem ront az összképen...az Ignisnél legalább eldöntheted, hogy kell-e vagy sem... de ez az én zizim :-)

Előzmény: eznemmentseg (229)
eznemmentseg Creative Commons License 2018.06.26 0 1 229

Az oldalvédő díszlécről mi a véleményetek? Kell? Nem kell? Csúnya? Szép?

 

A fotót itt találtam:

http://www.riderauto.hu/

 

A honlapjukon nem írnak árat, de a Vaterán is árulják, ez alapján 16 990 forint.

http://www.vatera.hu/suzuki-ignis-2017-tol-ajtovedo-diszlec-oldalcsik-2641395713.html

Mexike74 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 228

Én nem éreztem zajosnak és szépen suhan pályán. Meg se kottyant neki pár ezer km, jól viselkedett :-) Büszke voltam rá :-) A tempomat hiányától tartottam, de nem hiányzott abszolute. Férjem Vitara rajongóként, el volt ájulva, hogy milyen jó vezetni az új Ignist hosszú távon is.

Előzmény: eznemmentseg (227)
eznemmentseg Creative Commons License 2018.06.26 0 0 227

Köszi! Így legalább nem kell magam kirúgni a fórumból. :)

 

Mexike: a tartós autópályázást hogyan viselte az autó? Nem volt nagyon zajos a nagy tempónál?

Mexike74 Creative Commons License 2018.06.25 0 0 226

Szia,

Szerintem nagyon kényelmes, így hátproblémásként...húsvétra lekocsikáztunk Görögországba vele és teljesen jól éreztem magam 14-16 órát töltve az anyós ülésen. A férjem kihasználta a lehetőséget, nagyon szerette volna ő vezetni, így fura módon tesztelhettem az anyós ülésemet hosszú távon :-) A ki-be szállás különösen kellemes magas ülésből.

Nagyon jól viselte a hátam is, meg a kocsi is a hosszú utat :-)

Szóval hajrá :-)

Előzmény: k.lilla79 (223)
Mexike74 Creative Commons License 2018.06.25 0 0 225

Gratula hozzá, sok boldog balesetmentes km-t Nektek is :-) Át is vehetted már?

Előzmény: eznemmentseg (222)
NagyMarton Creative Commons License 2018.06.25 0 0 224

Gratula az új szerzeményhez! Topikgazdaként igazából nem is lehetett más választásod! :-)

Előzmény: eznemmentseg (222)
k.lilla79 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 223

Sziasztok. Van itt esetleg olyan, aki derékfájósként vásárolt ilyen autót? Érdekelnének a tapasztalatai. :) A magas üléspozíció miatt gondolkodunk benne, de érdekelne, hogy milyen mondjuk egyhuzamban autózni vele 1,5-2 órát. Sajnos ezt abból nem tudom megállapítani, hogy beleülök a szalonban. Mondjuk úgy nem tűnt rossznak az ülés.

eznemmentseg Creative Commons License 2018.06.22 0 0 222

Csak hogy legyen valami mozgás a toplikban: még májusban szép csendben én is Ignis tulaj lettem. :) Pedig őszintén szólva nem volt a terveim között.

Amikor indult a fórum, akkor is igazából azért figyeltem az Ignist, mert mégis csak rokon modellje az új Swiftnek, ami a fő kiszemeltem volt. Eleve azzal a céllal mentem a szalonba, hogy akkor veszek egy Swiftet, de sokat kellett várni az értékesítőre és jobb híján alaposabban megnéztem magamnak az Ignist, aztán valahogy "megtértem". :) Lehet, hogy a Swift szebb, de az Ignis valahogy különlegesebb és nagyon tetszik a magas üléspozíció, úgyhogy 2 napnyi őrlődés után végül Ignist rendeltem. Azon belül is - további tépelődés után - nem GL-t, hanem GL+-t. Szerencsére a Swifttel szembeni árkülönbséget is sikerült lealkudni.

 

Lehet, hogy csak én figyelem jobban, de mostanában már egész sok márkatársat látok az utakon.

 

Évszakok Creative Commons License 2018.05.28 0 0 221

Nem olvastam, mert nekem így is úgy is 1 év a szervíz ciklus. Vagyis még 15ezernél is kevesebbet megyek.

Előzmény: BOCI-&-PIPI (219)
Mexike74 Creative Commons License 2018.05.28 0 0 220

Az én szervizkönyvemben konkrétan 15/20 ezer km van beírva....de szóban 15 ezret vagy az 1 évet mondták nekem is...a 15 ezer hamarabb eljött...

BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2018.05.28 0 0 219

A szerviz könyvet elolvastad? Abban 20 e/év van 🤔

Előzmény: Évszakok (218)
Évszakok Creative Commons License 2018.05.27 0 0 218

Amikor az autót átvettem, nekem azt mondták, hogy évente vagy 15ezer km az olajcsere ciklus. 

Évente nem megyek 15ezret, így évi ciklus van.

BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2018.05.26 0 0 217

Én is úgy tervezem. De itt bizony akárhogy is nézem 20 ezer a ciklus

Előzmény: Mexike74 (216)
Mexike74 Creative Commons License 2018.05.23 0 0 216

Szia, én 15 ezernél vittem el.

Előzmény: BOCI-&-PIPI (215)
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2018.05.23 0 0 215

Topik társak! Ti milyen szerviz intervallumban cseréltek olajat? Könyv szerint 20 ezer km. De van szerviz aki 15 ezerre mondja. Tapasztalat!?

Mexike74 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 214

Engem is érdekel :-)

Előzmény: Kalapos2 (211)
Lente Creative Commons License 2018.05.11 0 1 213

Annyira nincs összetörve ez a kocsi, hogy meg kelljen benne halni...

Gondolom nem volt bekötve a vezetője.

Előzmény: Évszakok (210)
yeti31 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 212

Jöhet az info! yetike31@gmail.com

Előzmény: Kalapos2 (211)
Kalapos2 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 211

Hello!

Az új Ignisbe sikerült a képernyőre varázsolnom a Waze / Google maps navigációt, az android auto segítségével. Tökéletesen működik! Ha valakit érdekel szívesen leírom.

Üdv.

Évszakok Creative Commons License 2018.05.01 0 1 210
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2018.03.21 0 0 209

T. Fórumozók.

Van egy pár Satuna légterelőm eladó. Felszerelve nem volt. Ajándékba kaptam de nekem nem kell. A jobbos alján van egy repedés,de nem nagyon látszik. Ár 7000ft. Ha valakit érdekel írjon a bociespipi77@gmail.com címre

eznemmentseg Creative Commons License 2018.03.16 0 0 208
Évszakok Creative Commons License 2018.02.25 0 0 207

Nálunk nemrég elég  drasztikusan emelték az Ignis árát, ezzel "megelőzték" a Swiftét. Gondolom, mert Európában viszonylag jól fogy az Ignis, emiatt nekünk elég kevés jusson.

Előzmény: eznemmentseg (206)
eznemmentseg Creative Commons License 2018.02.24 0 0 206

"Legsikeresebb modelljei a Vitara és az Ignis voltak 72 ezer és 41 ezer eladott példánnyal."

 

A magyar eladási arányt nézve (Vitara - 8786, Ignis - 920) azért ez eléggé meglepő... Talán az lehet a különbség oka, hogy nálunk nagyon "összecsúszott" az Ignis (és a Swift) árban a Vitara/S-Cross-szal. Például Németországban 5250 euró különbség van az Ignis és a Vitara indulóára között, az pedig jó 1,6 millió forint különbség. Az S-Cross-nál pedig 7000 euróval olcsóbb ott az Ignis...

 

Náluk pedig van 600 ezer forint az Ignis és a Vitara között. Ha mondjuk a Vitara indulóára 5 millió forint lenne, vagy az Ignis indulna 2,5 millióról, akkor nálunk is jobban fogyna az Ignis.

Előzmény: Évszakok (205)
Évszakok Creative Commons License 2018.02.23 0 0 205
nastydemons Creative Commons License 2018.02.18 0 0 204

Köszönöm a választ!

Előzmény: eznemmentseg (202)
nerinea Creative Commons License 2018.02.10 0 0 203

ADAC EcoTest 2017

 

Az Ignis 1.2 SHVS a nyolcadik helyen végzett (a Swift 1.0 Boosterjet SHVS a 28.) a 105 vizsgált autóból.

eznemmentseg Creative Commons License 2018.02.09 0 0 202

Láncos. Sőt, úgy tudom, hogy még a turbós - Boosterjet - motorjai is láncosat a Suzukinak.

Előzmény: nastydemons (201)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!