Véleményeteket szeretném kikérni. Kettős érzelmek vannak bennem, mivel kb. 10. éve van meg az Accordom és nincs igazán kihasználva, évi 5000 km-t ha megyek vele jó esetben. Nagyon imádom és vigyázok rá, viszont sajna már nem fér el benne a család a növekvő létszám miatt. Van egy puruttya autóm is (Swift), a mindennapokon azt használom, illetve vettünk egy böszme Volvo XC 90-et, így most havonta ha megyek az Accorddal, azt is azért, hogy ne álljon túl sokat. Abszolút kihasználatlan, mindig eldöntöm, hogy a Swift helyett őt használom, de aztán valahogy mégis felülkerekedik a berögzött féltés az ajtórányitástól, meghúzástól, naptól, jégtől, sólétől, stb.
Szóval azon agyalok, hogy lehet el kéne adnom...
A kérdés az volna felétek, hogy szerintetek mennyiért lehet eladni egy 2003-as Accord Type-S-t, ami sosem volt törve, gyári fényezésű, valós 140e km van benne, rendesen volt szervízelve. Valóban megkímélt, szalon állapotú, mint amilyenről minden Hondás álmodik, hogy ilyet sikerül kifognia :-) Bár nem vagyok idős swájci nyugdíjas fogorvos, de ez tényleg olyan vas :-)
Igen azt gondoltam, h valaki ismeri annyira a típust, h tudni fogja mi lehetséges vagy, h mi hiányzik vagy hiányozhat belőle. De köszönöm a segítséget akkor elviszem szervízbe nyolcadszorra is. Písz
Ez most megint olyan kérdés, amit nem értek... szerinted az elmondásodból meg tudja valaki állapítani, hogy mi van vagy mi hiányzik az autódról. Látatlanban? Miért nem egyértelmü, hogy szervíz vagy kipufogós nézze meg?!
2002-es Accord 2.3 es tipusú kocsim van és olyan gondom van vele, hogy sokat járok városban, dugóban és a kipufogógáz(nem csak az enyém) olyan szinten bejön a kocsiba, hogy csuhajja. Az alsó motortakaró műanyag hiányzik. A leömlőt megcsináltattam, mert kifújt és még mindig. Pollenfilter mindig cserélve van. Igaz nem gyári. Nem lehet, hogy valami hiányzik a kocsiból? Valami alkatrész ami miatt bejön ez a kipufogószag? Remélem valaki tud segíteni! Köszi előre is!
Így van.Ha belenézek egy szervizkönyvbe, az sehol sem márkát, csak minőséget ír elő.Kivétel a dígó verdák, ott szokott szerepelni a Selenia, ami egyedileg adalékolt a Fiat konszern gusztusa szerint, meg talán házon belüli termék is.
Megkérdeztem a szervizben, mert kiváncsi voltam. Aszonta a zember, hogy gyakorlatilag mindegy, 5W30 legyen. Asszem ők agip olajat használnak. Erősködtem, hogy ...na... mégis? Higyje el uram - jött a válasz - tényleg mindegy. Lehet mobil, shell, castrol, mindegy.
Nekem egy 2004-es 2.2 dízel Accordom van, kb. 325000 km-el. Segítségeteket kérem, hogy ilyen futással milyen olaj használata javasolt? Mi a tapasztalatotok, akinek ilyen accordja van, melyik olaj vált be a legjobban nálatok?
Ha végiggondoljuk, hogy ilyen alap dolgokon spórolnak... aztán mikor eladja pár év múlva, olyan hibákkal... bele sem merek gondolni. Mint amikor megvan a 8-10 milliós fullos verda, pöffeszkedik benne a bunkó, de nevenincs lekoszlott gumikon fut, mer' spórolni kell. Meg csak pár forintért tankol, hogy azért lássák, nem xarral gurigázik, hanem menő.
Naggyon mérges vagyok azokra, akik ilyen xarevők. Ha nincs pénze fenntartani, ne vegyen drága autót, vegyen ladát, azt olcsó fenntartani.
És nem is egy lepukkant 100 éves verda hanem egy 1,5-2 millás autó.Vagy a másik olvtárs itt lejjebb a 2009-essel, miért nem alap, hogy szervizbe viszem?Még ha azt kérdezné, hogy tud-e valaki jó szerviz-szakit ajánlani....
Komolyan mondom, meg vagyok döbbenve, hogy valaki hozzánemértőként hogy mer belepiszkálni a légzsák csatlakozójába! Remélem az arcodba robban egyszer egy váratlan pillanatban! Ennyire nem kell spórolni a szervízzel, nem horror. Lehet, hogy az életeddel játszol...
Sziasztok! Van egy 2009 Accord type s 2.4 benz. 72.000km Hondán fél éve vettem, pár hónapja észrevettem hogy gázadásnál egyre erősödő csörgő zörgő hang jön a váltó vagy motor felől, üresben vagy ha áll az autó nem csinálja. Fogalmam sincs mi lehet... Esetleg van olyan akinek hasonló autója van és tapasztal ilyet??