Keresés

Részletes keresés

exmv Creative Commons License 2007.04.22 0 0 4552
Ha jól gyanítom a paksi meneteket tárgyalók tűntek el.
Előzmény: Infós (4551)
Infós Creative Commons License 2007.04.22 0 0 4551
És hová tűnt egy marék hozzászólás? :(((
dulla Creative Commons License 2007.04.22 0 0 4550
Hasonló eset történt a 80-as években Szabadszállás Sr-1 sorompójánál az állomásra bejáró tehervonatnak hajtott a megbokrosdott fiatal ló. A ló és gazdája súlyos sérüléseket szenvedtek, a gazda felgyógyult hosszú betegeskedés után.
A pacit sajnos nem lehetett megmenteni pedig a honvégség daruja segítette kiemelni az árokból így helyszinen "elaltatták".

Előzmény: V43 1024 (4548)
V63-017 Creative Commons License 2007.04.22 0 0 4549
Volt szó nálunk oktatáson a dologról. De a körülmények tisztázatlanok a dologgal kapcsolatban. Csak találgatások vannak, de annak közlése meg értelmetlen.
Előzmény: Törölt nick (4531)
V43 1024 Creative Commons License 2007.04.22 0 0 4548
zmagix Creative Commons License 2007.04.22 0 0 4547
Arra gondolsz ami 2006 őszén a parancskönyben is benne volt? Leintették a kollegát szabályos megállj jelzéssel és megverték.
Előzmény: Törölt nick (4531)
KrB91 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 4546
Bocs, én feszegettem a témát.
rg7 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 4545
"tanovmota" serü
Előzmény: Bárdos Imre (4544)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.21 0 0 4544
Milyen téma, mert az nem derült ki számomra a hozzászólásodból?
Előzmény: Irgalmatlan nővérke (4543)
Irgalmatlan nővérke Creative Commons License 2007.04.21 0 0 4543
A téma mélyebb boncolgatását kéretik mellőzni. Értsd ez alatt fényképek, adatok, stb. Erre így ebben a formában háklisak szoktunk lenni.

Köszönöm az együttműködést.
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 4531

Üdv!

 

Valaki tud arról valamit, hogy kb. 3-4 hóünapja megvertek mv.-t a nyílt pályán Fradi és Kelenföld között? Elég siralmas, hogy ilyen megtörténhet.

Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.20 0 0 4530
De, az és ez nem csak a mostani eseményekre igaz. Régi (30-40 éves) baleseti iratokban is szerepel hibás kocsiszám (pl: Herend, 1983), téves dátum (pl: Kaba 1963, bár itt a mozdony selejtezési javaslatában írtak egy héttel későbbbi dátumot a balesetre) és hasonlók. Szerencsére általában sikerül tisztázni a helyes adatokat is.
Előzmény: Infós (4529)
Infós Creative Commons License 2007.04.20 0 0 4529
Ha jól tudom, gyakran vétenek ilyen hibákat: pályaszám, vasútállomás neve, szelvényszám, bal vagy jobb vágány... Vagy nem jellemző?
Előzmény: Bárdos Imre (4526)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.19 0 0 4528
Én meg annak (V43 1002) mozdonyvezetőjével mentem szombaton egy közös ismerősünkhöz, ahova Iván csak pár óra késéssel futott be. Akkor mesélte mi történt és, hogy a gyorsteherrel körbe jött Fonyód felé.
Előzmény: 1047 005-2 (4527)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 4527
Az zavart meg,hogy előtte péntek du. a V43-1002-t láttam Kelenföldön vonatra várni és már azóta összekapcsolódott a fejemben a balesettel.
Előzmény: Bárdos Imre (4526)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.19 0 0 4526
Nem csodálkozom, hogy rosszul emlékeztél. Az akkori napijelentésben V43 1101-t írtak 1001 helyett. Pedig az egy hivatalos papír, mégis tévedtek. Persze sok minden másból kiderült, hogy 1001 a helyes psz.
Előzmény: 1047 005-2 (4520)
Bazsi75 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4525
OFF
Elég mocsok egy történet. Bár szerintem a betegségre való hajlam már benne volt ahogy a toxikologus mondta. Egyébként a betegség neve Crohn.
On
Előzmény: V43 1024 (4511)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4524
Manapság az Atomvonatok a bajai Duna-hidat használják, M41 szokta őket cibálni.
Előzmény: Bárdos Imre (4515)
dulla Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4523
Ez az útvonal rendszeres Rk küldemények továbbítási utvonala volt. Az alföldről a Dunántúlra tartó katonai küldemények nagy számban kerültek ezen az útvonalon továbbításra.
Az atomvonatok erre jártak, de nem a méreteik miatt.
A balesetet szenvedett tartálykocsik magassági okok miatt került ezen az útvonalon továbbításra és az engedélyük is erre az útvonalra szólt.
Előzmény: Bárdos Imre (4515)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4522
Danke!
Előzmény: Bárdos Imre (4521)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4521
Biztos.

Előzmény: 1047 005-2 (4520)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4520
" A V43 1001 rakmintás"

Ez biztos?A V43-1002 letört áramszedőire emlékszem.
Előzmény: Bárdos Imre (4512)
Infós Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4519
Nagyon elvetemült ötlet tőle (rajta?) követelni a gyógyszer etc.(s) árát?
Előzmény: Bárdos Imre (4518)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4518
Úgy tudom Őt hibáztatták.
Előzmény: Infós (4517)
Infós Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4517
És kié merült még fel? Szabolcsi fszt?
Előzmény: Bárdos Imre (4512)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4516
Köszönöm a választ.
Igen, arról hallottam.
De az mondjuk kézenfekvő volt, nem kellett kerülnie ezért.
Előzmény: Bárdos Imre (4515)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4515
Az atomvonatok is a dunafőldvári hidat használták, amíg volt rajra vasút. A többit nem tudom.
Előzmény: CKD Kombinát (4513)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4514
"futásengedélyük A Záhony – Szolnok – Kecskemét – Fülöpszállás – Kunszentmikloss-Tass – Solt – Dunaföldvár – Mezőfalva – Pusztaszabolcs – Börgönd – Székesfehérvár – Pétfűrdő útvonalra szólt"

Igen érdekes ez az útvonal.
Gondolom azért erre jöttek, hogy Budapestet elkerüljék.

Volt még esetleg több ilyen hasonló menet?
(Már ami a daunföldvári híd felé volt terelve)
Előzmény: Bárdos Imre (4512)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4513
"futásengedélyük A Záhony – Szolnok – Kecskemét – Fülöpszállás – Kunszentmikloss-Tass – Solt – Dunaföldvár – Mezőfalva – Pusztaszabolcs – Börgönd – Székesfehérvár – Pétfűrdő útvonalra szólt"

Igen érdekes ez az útvonal.
Gondolom azért erre jöttek, hogy Budapestet elkerüljék.

Volt még esetleg több ilyen hasonló menet?
(Már ami a daunföldvári híd felé volt terelve)
Előzmény: Bárdos Imre (4512)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.04.18 0 0 4512
1992.06.13. Dunai Finomító : V43 1001

A V43 1001 rakmintás, tengelyátszerelt szovjet tartályvonattal indult Dufi-ról a hajnali órákban. A 7 db magas tartálykocsi nem fért el a bejárati jelzőnél lévő régi építésű felüljáró alatt. Ez összetörte a tartálykocsik dómfedelét és az ammónia rakomány kiszabadult. A felsővezeték leszakadt, a mozdonyvezető a felsővezeték-feszültség megszűnéséről vette észre az eseményt. A kiszabadult ammónia miatt a 40-es vonalak forgalmát elterelték. A Dombóvár – Budapest-Ferencváros között közlekedő gyorsteher pl: Dombóvárról Szergej előfogattal közlekedett Fonyódig, ahonnan már saját gépével (V43 1002) a Balaton déli partján jött fel Fradiba.
A kocsik Záhonynál léptek be az országba és futásengedélyük A Záhony – Szolnok – Kecskemét – Fülöpszállás – Kunszentmikloss-Tass – Solt – Dunaföldvár – Mezőfalva – Pusztaszabolcs – Börgönd – Székesfehérvár – Pétfűrdő útvonalra szólt, de Pusztaszabolcson tévesen Kelenföld felé irányították őket. A vizsgálat során felmerült a menetirányító felelőssége is, de végül is ez utóbbi nem bizonyosodott be.
Előzmény: V43 1024 (4511)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!