A BYD-k az 5 db szóló Conecto-t váltják, a 6. elektromos pedig tartalék lesz a jelen állás szerint, mivel a szóló fregoli állományt csak a KZR fogja adni. Leginkább semmit nem terveznek selejtezni a súlyos kocsihiány miatt, inkább a helyköziből helyivé avanzsált buszokat próbálják leépíteni. (JIN-721, GXD-256, NWX-341, 342) Arról nem is beszélve, hogy az elmúlt időszakban több helyi gépet is selejteztek, és semmi nem került a helyükre.
Nekem szemèlyesen semmi bajom a fehèrrel, egy jó matricázással tud jól kinèzni ,de tèny ,hogy a dinnyeszínnel se rosszak pár mostanában beszerzett szèria.
Nem. Ez nem így van. Valóban így szerepel a szerződésben, viszont minden üzem azt vált le, amit akar. Ez esetben Eger is csuklóst kellene, hogy váltson, de mivel így is kevés van, így nyilván nem azok közül fog kikerülni a selejt. Még Zalaegerszegen működik is a dolog, mivel ott van tizenx éves szóló. Van,aki nem fog semmit leváltani velük, vagy csak idővel.
Ha a KXG-re céloztál az lenna csak csapás ha kukák lennének még ,az NNN más tészta volt nem részletezem, ha a 6 debrecenire abból csak 3 maradt . A rekuperatív fékezés szükségessége és a paraméterei a miatt sík fővonal a bydekkel baromság,max a 914 bagoly járatra .
Csuklósból így is hiány van és a flotta gyenge lácszemei a maradék KVV-KSF trió ,és a hatótáv miatt csak a RIRek válthatják,így logikus ,hogy az a 4 fővonali kocsi lesz , a 6 kazetta beáll a helyükre 2es 7es vonalra ,máris megvan a matek ,ha kiakar hullani valami megteheti ,de akár a 2 bc11 tervszerinti selejt is lehet (eleget lehúztak már elég tisztességesen ) .
Ezt nem gondoltam volna. :O Régi képeket elnézve egyforma buszokról van kép az ország különböző pontjairól, pl ilyen kék-ezüst csíkos busza a Gemencnek is volt, viszont amit mondasz az megmagyarázza, hogy egy pár kivételtől eltekintve akárhány 256-os annyi szín és minta.
Köszönöm szépen mindenkinek az eddigi válaszokat. Kíváncsi lennék egyébként félinfós topictárs emlékeire főleg ha meg is osztaná velünk. :)
Visszatérve: Ez a színadás az orosz exportból vissza maradt buszok jellemzője volt. Az Agriánál egy ilyen orosz piacra szánt busz volt a 90-es évektől az AVE-995, ez a Finomszerelvénygyár, a későbbi Berva Rt. busza volt eredetileg, de! ez nem zárja ki, hogy volt másik ilyen vagy hasonló.
És bár csak félig témába vágó, Gyöngyösön is volt ilyen 250-ben, csak Mátrás felirattal, a BOS-581, úgy látom, pont Egergben (http://busztipusok.hu/250/250-14.jpg nem tudom kié a kép, de remélem nem gond berakni). Szerkeszteném a hozzászólást, de ugye nem lehet.
Ilyen volt a piros fényezés, amiről én beszélek, csak a busz 256-os és Agria Volán felirattal. Kettő volt belőle, és nem voltak teljesen egyformák. Legalább az egyiken belülről is látszott a piros fényezés az ablakok felett, ha jól emlékszem.
Az Uzsgik és Desirók a beksztédzsből nézve nagyon nem szeplőtlenek. Bár tény, hogy a beüzemelésnél a Metrovagonmas és a Siemens hozzállása a problémákhoz ég és föld volt. Nem a Siemens viselkedett kulturált járműgyárként...