LSU 105 ex kecskeméti 3 ajtós Credo végzi az 5-ös helyi járatot munkanapokon (hétvégén pihen, akkor helyköziből beugró kocsik csinálják a 2 kanyar 5-öst)
Az SWW-267 ügyében tudtok segíteni, hova valósi, merre jár? Sosem találkoztam vele, pedig megfordultam az elmúlt fél évben jópárszor az Orosháza-Békéscsaba-Mezőberény irányban.
Akkor már inkább a KBJ-810-ét, az van eltűnve, LSA-t láttam mostanában. Nem mellesleg az LTN-045 is hiányzó, de bonyolítja a helyzetet hogy az LMR-623 is Szeghalom környékén jár.
A HDY meg Békésen helyijáratozik, úgyhogy nem tudom, orosházi-e még... ;)
Tomi013: Ha jól tudom, a HSX-202 csak javításon van, szóval remélhetőleg lesz még az utakon...
Volvo576: HDY-516, HSX-071, HXT-671 mind orosházi tartalék, TGN-061 csak a csabai
IVE-630: MXU-952 műszakis, remélhetőleg gyorsan kész lesz. Az SBG nem kaphatta meg az LSA fordáját? Az LSA-t többször is láttam Csabán és környékén mostanában.
Így igaz, és ennek meg is van az eredménye, LTE múlthét óta a 3-as helyin van helyettesíteni, ez idáig oké, biztos kell oda a csuklós, na de, mi van helyette Újkígyóson? A legjobb válasz az az, hogy "amiben benne van a kulcs". Tegnap volt helyette MXU-952, FLX-336, SSM-603, LXN-694, múlthét óta volt a fordán az LTL-981 és még jópár busz, és ez volt a jobbik eset, ugyanis többször is volt, hogy nem ment helyette semmi Kígyósra...
Jelenleg ott tartunk, hogy ha kiesik egy busz, van rá esély, hogy nem megy helyette semmi...
Ahogy néztem, FLX-336, LGA-632 és LGA-633 jó eséllyel maradnak, de a csuklós problémán ez nem segít.
JSG-514 és KEZ-569 hasonlóan jártak mint a JSG-511, nagyon szét vannak rohadva, hallottam olyat, hogy megcsinálják őket, de azt is el tudom képzelni, hogy selejtek. 100%-ra ne vegyétek egyik infót se. HZE-126, HZE-182 és HPR-237 is selejt, akárcsak a HJL-101. EC11 nincs már.
Olyan van még a megyében, hogy JSG-514 és KEZ-569?
Továbbá: jól olvasok a sorok között, hogy a Békés megyei C80 állomány jelenleg HSX-202, HZE-184, HZE-127, LTE-942 (azaz a HPR-237, a HZE-126 és HZE-182 befejezték pályafutásukat)?
1+1 kérdés: HJL-101 él még? Credo EC11 nincs már a megyében?
Úgy néz ki, hogy menetrendváltástól újra csak 4 forda van Mezőhegyesen...
AA JB-567: MXU-947 fordáját járja (most már ez a forda megy Orosházára Mezőhegyesről 7.25-kor és 12.15-kor is). Ha jók a sejtéseim, akkor az MXU-947 a KBK-844 fordájára került Tótkomlósra, de nem tudom így is marad-e...
AE FI-866: az RDB-670 régi fordáján jár, azaz 5189 járatokat csinál
AE FI-867: a KXY-293 régi fordáján jár
AE FI-868: a KXY-673 helyett jár. 7.15-kor Mezőhegyes-Mezőkovácsháza, 7.45-kor Mezőkovácsháza-Battonya, 9.00-kor Battonya-Mezőhegyes vonathelyettesítő, 9.35 Mezőhegyes-Szeged vonathelyettesítő, 11.35 Szeged-Mezőhegyes vonathelyettesítő, az ezutáni járatokat nem tudom...
Ezzel egyidejűleg a KKL-981 megy 8.25-kor Battonyáról Mezőkovácsházára, majd rezsiben vissza Battonyára, onnan 9.20-kor a korábbiak szerint Orosházára
Természetesen a mezőhegyesi kocsik bármelyike cserélhet a másikkal fordát...