Keresés

Részletes keresés

exmv Creative Commons License 2007.05.07 0 0 4603
Ha szeretnéd, bemásolom az összes vonatkozó pontot... Úgy gondolom, alapnak ennyi elég.
Előzmény: m41 2197 (4602)
m41 2197 Creative Commons License 2007.05.07 0 0 4602

De csak nem személyszállito vonat esetén,1 fővel!

Előzmény: exmv (4601)
exmv Creative Commons License 2007.05.07 0 0 4601

Vegyük ketté:

 

Ha az EÉVB pályaoldali probléma miatt nem VB, vagyis nincs jel, attól az éberségellenőzési funkcióját ugyanúgy el tudja látni. Ez esetben csak mozdonyvezetővel közlekedő vonatnál Vmax=80km/h, második (figyelést végző) dolgozóval max 120km/h.

 

Ha az EÉVB-t mozdonyoldali probléma miatt ki kell iktatni, akkor a mozdony nem alkalmas CSM közlekedésre.

 

A záltalad említett tolatóba átkapcsolás csak beállított menetiránnyal szembe történő közlekedés esetén megengedett, illetve előírt.

Előzmény: kod (4598)
Sabee Gigant Creative Commons License 2007.05.07 0 0 4600
Gázolt a vonat az észak-balatoni vasútvonalon

 

május 7. hétfő 13:31

 

[MTI]

 

Halálos baleset miatt ideiglenesen szünetel a forgalom az észak-balatoni vasútvonalon, Alsóőrs és Balatonfüred között nem közlekedhetnek a vonatok, mert a Tapolcáról Budapestre tartó gyorsvonat elgázolt egy férfit. A rendőrségi helyszínelés ideje alatt a vonatoknak várakozniuk kell, ezért négy vonatnál késésére kell számítani. Az eddigi informcációk szerint az ismeretlen öngyilkossági szándékkal feküdt a sínekre.

 

http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/?main:2007.05.07&311174

 

Ismét közlekednek a vonatok az észak-balatoni vonalon

 

május 7. hétfő 14:22

 

[MTI]

 

Újra járnak a vonatok az észak-balatoni vasútvonalon Alsóőrs és Balatonfüred között, tájékoztatott a MÁV szóvivője hétfőn, miután dél és fél kettő között szünetelt a közlekedés ezen a szakaszon egy halálos gyalogosgázolás miatt. Kavalecz Imre közölte, az eddigi adatok szerint egy ismeretlen férfi feküdt a sínekre, őt ütötte el a Tapolcáról Budapestre tartó gyorsvonat. A férfi életét vesztette. A rendőrségi helyszínelés miatt három vonat késett, tartalmazza a közlemény.

 

http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/?main:2007.05.07&311186

orangutan Creative Commons License 2007.05.07 0 0 4599
A gőzmozdonyok idejében a felszálló szikráktól védte a hídon mászkáló gyalogosokat. A funkció változott, de a név rajtamaradt.
Előzmény: varjan01 (4593)
kod Creative Commons License 2007.05.07 0 0 4598
Ezt már évek óta meg lehetett volna tenni. Csakhogy egyesített éberségi és vonatbefolyásoló-berendezés miatt, ha kikapcsolod a vonatbefolyásolást, akkor megszűnik az éberség-ellenőrzés is. Emiatt hiába térnek át állomástávolságú közlekedésre, vmax nem lehet, max. tolatófokozat mellett 40 km/h. Jól sejtem?
Előzmény: exmv (4577)
V63-017 Creative Commons License 2007.05.06 0 0 4597
Az eset után remélem két kézzel jelentkeztél a kábelezésre! Mielőtt mondanád...Sajnos amire odaértem Rajkára, már eloltották, így nem tudtam eleget tenni "Önkéntes tűzoltó" hívatásomnak. :)
Előzmény: V43 1359 (4596)
V43 1359 Creative Commons License 2007.05.06 0 0 4596
Rajkán égett, annyira nem vészes, kábelezni kell...
Előzmény: V46-049 (4584)
Sinpisti Creative Commons License 2007.05.06 0 0 4595

 

 "segédeszköz néllkül elérhető távolságon kívül"

 

 Ezt egy épeszű felnőtt megérti, sajnos a tinik akár brahiból ki is próbálják!

 Mint a minapi eset is igazolja, sajna utoljára tette...

Előzmény: Chapadj (4592)
dulla Creative Commons License 2007.05.06 0 0 4594
Szerintem olyan fontos rácsozat amely megakadályozza a felüljáróról való közvetlen-közvetett hozzáférést a nagyfeszültségű vezetékhez.
Előzmény: varjan01 (4593)
varjan01 Creative Commons License 2007.05.06 0 0 4593
Szikra fogó? Mi célt szolgál? Vagyis miért az a neve?
Előzmény: Chapadj (4592)
Chapadj Creative Commons License 2007.05.06 0 0 4592
Erősáramú végzettségű vagyok és tanulmányaim alapján tudom hogy létezik egy olyan fogalom, hogy "segédeszköz nélkül elérhető távolságon kívül". Mellesleg nem véletlenül van a felüljárókon a villamosított vasutak felett a szikrafogó lemez.
Előzmény: Siemens113 (4588)
Infós Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4591

Tudom.

És Komárom után történt valami?

Most fog valami történni azonkívül, hogy a KBSz leírta, hogy szerinte mi kéne?

Előzmény: m41 2197 (4586)
Siemens113 Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4590
Ezt talán az előbb nem említettem de minden szempontből nagyon korrekt hozzáállás. A+.
Előzmény: dulla (4589)
dulla Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4589
Mint felnött gyermekek apja egyet értek a véleményeddel nevelni kell a gyermeket, hogy ne kerüljön ilyen helyzetbe, mint vasutas borzong a hátam, hogy megtettünk-e mindent, illetve intézkedéseink során gondolunk e olyan következményekre, amelyek most tanulságul szolgálnak (távolság, eltelt idő,).
Előzmény: Siemens113 (4588)
Siemens113 Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4588
Amiket leírtál azzal egyetértek csak kérdéseket teszek fel egy másik nézőpont megvilágítása miatt:

"Könnyen hozzáfértek a gyerekek a felővezetékhez."

Bottal mindenhol könnyen hozzá lehet félrni a vezetékhez.

Ésszerűséghez:

Mennyire ésszerű bottal bXXXXogatni a vezetéket? Miért kell?

Műszaki szakközépben egy első/másodikos gyerek (életkor alapján) miért nem tudja, hogy ez nem túl egészséges dolog?

Sajnos már mind1 is. Mindennek ellenére természetesen azt gondolom megérdemelt volna még egy esélyt, nagyon sajnálatos dolog. A társai számára talán intő példa lesz. :((
Előzmény: dulla (4587)
dulla Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4587
A Pesterzsébeten bekövetkezett halálos áramütéses balesettel kapcsolatban,
Könnyen hozzáfértek a gyerekek a felővezetékhez.
Ha Soroksáron nem szűnik meg VVF kirendeltség talán nem kell annyit várni a mentésre?... vagy mentesítésre. Ilyenkor minden perc számít! Órák pedig nehezen magyarázhatók.
Az ésszerűség csődje, hogy a nagyburmát, mint mentő útvonalat a felsővezeték szempontjából nem tartják karban, Pestlőrinc így nagyon messze esik a 150-es től, konkrétan Pesterzsébettől is.
Elgondolkodtató az eset, hiszen valamennyi EU-s útvonalon 50-60 km-ként segélynyujtó helyet létesítenek a gyors reagálás lehetőségére, ezért sem volt ésszerű a soroksári kirendeltség felszámolása, Pestlőrinccel való összevonása.
m41 2197 Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4586
Pörbölynek is van!Kérdésem:miért kullog a "szakma" az esetek után,miért kell mindig halállal végződnie/v. kezdődnie/ a leendő modositásoknak?
Előzmény: Infós (4581)
Infós Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4585

Aztat itt nem találtam, de ezt igen:

http://www.langlovagok.hu/html/hirek/7380.shtml

Előzmény: V46-049 (4584)
V46-049 Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4584
Álitólag kigyuladt a V43-1333-as szili Hegyeshalmon. Tud erről valaki valamit? ha találvalaki képet azt is megköszönném
Infós Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4583

Ezért írtam, amit írtam...

De legalább javallat van.... :PP

Előzmény: 1347 (4582)
1347 Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4582
....... aztán megint jön egy Zebegény és vissza az egész ?
Előzmény: exmv (4577)
Infós Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4581
És Komáromnak?
Előzmény: m41 2197 (4579)
m41 2197 Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4580
Ugye Kutasnak is meg volt: jelzővel szerkezeti függésben nem lévő teljes sorompó esetén...."
m41 2197 Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4579
Bebizonyosodik,hogy az utasitás "vérrel" iródok!Lám már Szőnynek is van"hozadéka"
Előzmény: exmv (4577)
Infós Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4578
Feltáltuk a kanálba a mélyedést... :PP
Előzmény: exmv (4577)
exmv Creative Commons License 2007.05.05 0 0 4577
"A KBSZ Vizsgálóbizottsága azonnali intézkedést javasolva a következő, megelőző célú biztonsági ajánlást teszi a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak:

BA2007-0047-5-01 Javasolja az F.2. sz. Forgalmi Utasítás arra irányuló kiegészítését, hogy az önműködő térközjelzőkkel felszerelt pályaszakaszokon, amennyiben a teljes állomásközben lévő forgalmi helyzetről a visszajelentő fények kiértékelésével nem lehet meggyőződni, állomástávolságú közlekedésre kelljen áttérni. Az új forgalmi utasításban pedig olyan szabályozást javasol, amely indokolt esetben lehetővé teszi a forgalmi személyzet részére az állomástávolságú közlekedés bevezetését a műszaki személyzet kiérkezése előtt."

Nocsak, nocsak...
Infós Creative Commons License 2007.05.01 0 0 4576

"Én a csapórudról beszéltem végig. Nem az optikáról! Egyébként az sem CSAK azért olyan drága, mert jó cuccok vannak benne, hanem mert a Műszerautomatika, a szabadalmak birtokosaként ezt így akarja."

 

Izé.. A csapórúdban levó optika áráról nincs tippem, ezért próbáltam közelíteni a nagy optika felől. És gondolom ott is előírás, hogy a sárga az sárga legyen, ne valami átmenet. :-)

Szabadalmak: nem vagyok benne biztos, hogy más nem csinálhatná. És tényleg drága ledek vannak benne... :-))

Előzmény: L45H (4571)
Infós Creative Commons License 2007.05.01 0 0 4575

Ööö... Meg nem mondom, hogy hol volt, okosabbak biztos fejből vágják. Azt tudom, hogy egy gyorsot rendezett meg az átmenőben, lebontva a fél állomást (két jelzőt etc.)... :-(

De talán Miskolc felé volt, ha jól rémlik... :SS

Előzmény: GyöBzs (4574)
GyöBzs Creative Commons License 2007.05.01 0 0 4574
Úgy-úgy... talán a nyékládházi baleset óta?
Előzmény: Infós (4570)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!