Ez így igaz, de azért turbólyuk és turbólyuk között nagy a különbség! A Bravonál valóban alig érezhető. De! Ez alapvetően - tudtommal - annak köszönhető, hogy kicsi a turbó. Ha nagy lenne, nagyobbat fújna, nőne a teljesítmény/nyomaték, de lenne késedelem a felpörgésnél. Tudtommal a turbós rally-autók azért csattognak/durrognak gázelvételnél, mert motorféknél a turbó leállását a kipuffba juttatott benzin nem engedi leállni, ezzel próbálják a késedelmet csökkenteni a felpörgésnél.
Azért, hogy ne lenne semmi értelme, az erős túlzás.Maximum a mi kategóriánkban alig érezhető a jótékony hatása.Tudom, hisz nekem már minden sufnituning volt/van a kocsimban, most veszek lexuslámpát is.
Eszembe jutott egy kérdés. Lehet ugyebár venni turbo lefújót a t-jetes motorra, amitől nagy fordulatról visszafelé sziszeg ugyebár a kocsi. (Nem akarok venni, csak simán érdeklődöm, mielőtt még belém kötne valaki)
a nepitelet.hu-n a t-jetes motort ugyebár mindenki imádja, de csomóan óriás pozitívumnak írták, hogy "nincs turbólyuk", de tényleg 5-ből 4 nagy örömmel írja, hogy nincs turbólyuk. Miért jó az, hogyha nincs turbólyuk, és mire jó, hogyha az ember megveszi rá a sziszegős cuccot?
Úgy látszik ezeknél az M6osoknál valami nem sikerült :D a magyar is odavihetné, (igaz tréleren )és szétverhetné az övét is, már ami még maradt belőle :D