Keresés

Részletes keresés

Nohabf Creative Commons License 2007.07.08 0 0 4977
Revenge of the Bz:-)
Előzmény: V63-017 (4969)
V43 1305 Creative Commons License 2007.07.08 0 0 4976
Hát ez durva hát nem csak Start kel, ha nem Stop is. Na de 30 Iker Bz-ből legalább már meg van pár alapanyag.   

Előzmény: V63-017 (4964)
exmv Creative Commons License 2007.07.08 0 0 4975
Ha már törésteszt:
http://www.youtube.com/watch?v=HZWpeU55J3E&mode=related&search=
Előzmény: monor-21 (4973)
V63-017 Creative Commons License 2007.07.08 0 0 4974
Nem rossz koncepció, de nem voltak ezek olyan öreg és lestrapált mellékek :)
Előzmény: monor-21 (4973)
monor-21 Creative Commons License 2007.07.08 0 0 4973

Hát itt meg mi történt?

 

 

A Bz felújítás egy hülye szabály miatt beruházásnak minősül. Erre (idén) nincs pénz. A celliek rájöttek, hogy ha csinálnak egy töréstesztet, akkor viszon baleseti sérüléses javításnak fog minősülni az ismételt forgalomképes állapotba hozás (erre van pénz) és ismét lessz 8 felújított bézéjük.

 

...................................:-))))

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (4965)
Infós Creative Commons License 2007.07.07 0 0 4972
"Annak, aki összeenged két vonatot, Aq-ban mindig van egy hely." :-)))))
Előzmény: V63-017 (4964)
czzf50 Creative Commons License 2007.07.07 0 0 4971
Aha, szóval így akartok 4 db iker-Bz-hez jutni? :-))
Előzmény: V63-017 (4964)
M41-2142 Creative Commons License 2007.07.07 0 0 4970
Vagy "Revolt of the Bz's" :-)
Előzmény: V63-017 (4969)
V63-017 Creative Commons License 2007.07.07 0 0 4969
Vagy "Attack of the Bz" :D
Előzmény: *911* (4968)
*911* Creative Commons License 2007.07.07 0 0 4968
Nahát..... leattackolták egymást a Bzk? A kép címe lehetne: A Bzk háborúja
Előzmény: V63-017 (4964)
V63-017 Creative Commons License 2007.07.07 0 0 4967
Jó kérdés, hogy mi történt...találgatásokba meg nem akarok kezdeni. Amúgy 8 Bz mellék sérült meg, de a képen csak 7 van, mivel a 8. az sínen maradt, de annak is két ablaka betörött.
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.07.07 0 0 4966
Hümmm....

Mi a fene történt?????

Stdenka törésteszt...?
Előzmény: V63-017 (4964)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.07.07 0 0 4965
Hát itt meg mi történt?
Előzmény: V63-017 (4964)
V63-017 Creative Commons License 2007.07.07 0 0 4964
Celldömölk, 2007.07.07. - "Tájkép csata után" ( a 7-es szám ma nem hozott szerencsét):
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.07.06 0 0 4963
Sajnos Ő volt. :(

A riporthoz semmi közöm nem volt, bár mióta először leadták (valamikor tavaly tavasszal) annyit már kinyomoztam, hogy hol volt pontosan a baleset.
Előzmény: Infós (4962)
Infós Creative Commons License 2007.07.06 0 0 4962

Az első vezetéknév ismerős volt, Gazda Bandiról viszont hallottam... Bíztam benne, hogy nem ő az, tévedtem. - sajnos. :-(

 

Volt közöd a riporthoz? :-)

Előzmény: Bárdos Imre (4961)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.07.06 0 0 4961
Még annyit a filmmel kapcsolatban, hogy a 204-en dolgozó is nyilatkozó mozdonyvezető nem Ganz András, hanem Gazda András barátom volt. Sajnos tavaly decemberben Őt is eltemettük. :((
Előzmény: Törölt nick (4960)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.07.06 0 0 4959
M62 228
Előzmény: Törölt nick (4952)
M.VIII Creative Commons License 2007.07.06 0 0 4958
Bocsi, Ubi 52 2.0-nak ment...
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (4951)
M.VIII Creative Commons License 2007.07.06 0 0 4957
Hali!  Már akkor volt szergej? :)) 1907-ben? :)))) (bocsi...biztos elírtad)
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (4951)
RhB Creative Commons License 2007.07.06 0 0 4955
Nyilván a mínusz egyes pályaszámú elő-prototípus volt... :-))))))) Ez még gőzzel működött...
Előzmény: 2761 017 (4953)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.07.06 0 0 4954
Az olyan gyorsan ment, hogy még én sem láttam. Viszont a benne szereplő gőzöst Csongrádon tavaly ősszel fotóztam.
Előzmény: Törölt nick (4952)
2761 017 Creative Commons License 2007.07.06 0 0 4953
"Az 1907 10 11-én történt balesetről mutatott felvételeket."
"A legelején hányas Szergej volt?"
Nocsak, mik ki nem derülnek... :)
Előzmény: Törölt nick (4952)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.07.06 0 0 4951
Látta vki ma délben az RTL klubon a XXI. Század című műsort???
Az 1907 10 11-én történt balesetről mutatott felvételeket.
Spidermans Friend Creative Commons License 2007.07.05 0 0 4950
A wiki azt írja: "two trains passing each other threw sparks", tehát két találkozó vonat vetett szikrát. Pedig ha "gáz van", akkor elég egy vonat is, hogy belobbantsa, nem?

Szerintem ez a technológialopásos dolog túl durva, hogy igaz legyen, de ki tudja...

Kösz az infót, és én is bocs az OFFért, de nem tudtam, hol kérdezzem.
Előzmény: manhattani (4949)
manhattani Creative Commons License 2007.07.04 0 0 4949

Kering erről a balesetről néhány szóbeszéd.

 

A gázvezeték nem csak szivárgott, hanem az eltört csővezetékbe gázt töltő szivattyú próbálta növelni a nyomást, és a gáz ömlött. Ennek pedig az volt az oka, hogy a amik megúnták, hogy az elvtársak lopják a technológiájukat, beépítettek egy-több folyamatirányítási hibát és a technológiát lophatóvá tették. Ezért próbálta meg a szivattyúállomás növelni a nyomást a törött csőbe.

 

A levegőnél nehezebb gáz megtöltött egy medencét, és abba futott bele a vonat. Ekkor már el sem lehetett volna kerülni a szerencsétlenséget. A tűz alatt nagy távolságra is majdnem nappali világosság támadt.

 

Na, én meg OFFolok itt jól, mert nem igazán vasúti baleset, és igazán nem magyar...

Előzmény: m65 (4948)
m65 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 4948
Az ufa-i balesettel kapcsolatban azt olvastam, hogy a vonat egy szivárgó gázvezeték mellett ment, és talán fékezéskor a szikrák meggyújtották a szivárgó elegyet és gyors tüz ütött ki a vonaton.A sors végzete, hogy szemben érkezett egy másik személky, ennek tudható be asok áldozat-..
Sabee Gigant Creative Commons License 2007.07.04 0 0 4947
Szamarát tosszantott a vonat

 

Abaújszántó - Az abaúji városon keresztülhaladó, Szerencs – Hidasnémeti vasútvonalon történt baleset kedd délelőtt.

<!-- var ord=Math.round(Math.random()*100000000); document.write(''); //-->

A helyszínen megtudtuk, a településen Kis Állomásként ismert megálló közelében egy zsákutca választja el a vasúti pályától a lakóházakat. Ezek egyikének udvaráról tolatott ki Lada Szamarájával egy hölgy. A manőver során az autó farrésze megközelítette a töltést, és a Hidasnémeti irányából érkező vonat ezt eltalálta. Szerencse a balesetben, hogy személyi sérülés nem történt, és az autóban sem keletkezett jelentős kár. A helyszínelést a Tállyai Rendőrőrs munkatársai végezték, ebben az időszakban állt a vonalon a vasúti közlekedés.

 

http://www.boon.hu/hirek/BORSOD-ABAUJ-ZEMPLEN/cikk/szamarat-tosszantott-a-vonat/cn/news-20070703-11300211

gbor128 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 4946
Sziasztok!
Bárdos Imre "Sajnos megtörtént" c. könyvéhez hogyan lehet hozzájutni? Egy jó régi hozzászólásban olvastam róla itt.
Infós Creative Commons License 2007.07.03 0 0 4945

"A nagy könyv szerint (...)"

Lesz még tél, jó lesz az a könyv. :)

De pontosan milyen könyv is ez?

 

"Veled ilyen kérdésben nem fogadok, mert tuti vesztenék."

Köszönöm a bizalmat.

 

Szóval D55/D70 biztosítóberendezésnél:

Váltóállítás szigetelés kikapcsolással

Két gombos, két ütemű kezelés

A SZIGETELÉS KIKAPCSOLÁS véletlen benyomást gátló szerkezettel és számlálóval ellátott nyomógombbal, mint közös nyomógombbal és a váltó egyéni nyomógombjával, mint egyéni nyomógombbal történik. A közös nyomógomb lenyomásakor az ahhoz tartozó számlálószerkezet egyet előre lép, majd egy munkaérintkezőn keresztül zárja az áramkör további útját.

Ezzel a kezeléssel van lehetőség a ténylegesen nem, csak a berendezés által foglaltnak látott kitérő állítására, lett lényen akár a ráfutási szakasz, akár a váltó foglalt. A kezelés előtt a váltó állításával és ellenőrzésével megbízott dolgozó mindig köteles a helyszínen ellenőrizni, hogy a váltó ténylegesen nem foglalt, és felé nem is közeledik jármű*.

A nyomógombok lenyomására majd felengedésére a váltó állítási vezérlést kap. Egyedüli feltétel (a nyomógombok lenyomott helyzetén kívül), hogy a váltó ne legyen lezárva, ugyanis lezárt váltót nem lehet így állítani.

D70-nél mindig, D55-nél pedig az újabb építésű berendezéseknél egy számlálóálláshoz csak egy váltóállítási parancs használható fel, a közös nyomógombot fel kell engedni.

 

Egyedül, ami gondot okozhat, az a számlálóállással való elszámolás. Megakasztani nem lehet (mert egyrészt látszik utólag, másrészről ha nem lép, nem fogja működtetni az áramkör többi részét), visszaléptetni pedig erősen ellenjavallt (régebbi pultokon műszakilag megoldható, az újabbakon azonban (asszem) kilincsmű van beépítve).

 

*: volt valahol egy D55-tel bíró Balaton-parti állomáson egy rendelkező forgalmi szolgálattevő, akinek szórakozása, hobbija volt, hogy a bejáró vonat alatt elkényszerezte a vágányutat, majd a berendezés által foglaltnak érzékelt, azonban a valóságban már nem foglalt kitérőt a SzKi-vel állította. Egyszer mellényúlt, valami siklott vagy borult és visszanézték a számláló-felhasználásokat a Hibaelőjegyzési könyvben. Az ő szolgálataiban feltűen sok volt a KO és a SzKi, ezzel bukott meg.

Előzmény: CKD Kombinát (4944)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!