"Egy erősebb embernek sztem nem telik sokba kihúzni azt az ajtót és máris ki lehet lökni mondjuk egy fehérnépet."
Miközben az egyik kezével tartja az ajtót, hogy vissza ne csukódjon? Mert a Bz ajtaját a munkahenger levegőnyomása tartja zárva. Persze ha elzárják a levegőt, az más.
Tegyük hozzá, hógy jól reteszelt ajtón. Nem reteszelten vagy nem jól reteszeltem ki lehet zúgni. Egy erősebb embernek sztem nem telik sokba kihúzni azt az ajtót és máris ki lehet lökni mondjuk egy fehérnépet.
Megszeretném kérdezni az Urakat, hogy engem érdekel a balesetvizsgáló munkakör és kérdezném, hogy hol lehet, vagy milyen irányba kell tanulni ehez a munkakörhöz.
Az átszelési váltó egyenes irányba történő lezárásakor köralaku táblával és a váltó számával ellátott kulcsot kell a lezárási táblázatnak megfelelően a kulcsszekrénybe illetve annak hiányában a váltóellenőrzést végző személynek magánál tartani. Mellék irányu állásnál négyszögletes táblával és a váltószámán felűl E és K betün kivül a F=főirány,illetve M=mellékirány megjelölést kell alkalmazni./pl.Fk23 vagy Mk.23./ F.21.utasítás 2.11.1. pontjában foglaltak szerint.
Ma van/volt/ az Európai Mozdonyvezetők Napja.Ezuton kivánok minden aktiv és nyg. kollégának jó egészséget és balesetmentes munkavégzést!Néma főhajtással emlékezzünk azon kollágáinkra is akik már nem lehetnek közöttünk!
És ha a teljes átszelési ... (kitérő/váltó, szemlélet kérdése) váltózárjának váltózárkulcsát magadhoz veszed, az kör alakú vagy szögletes kulcstáblát fog mutatni?
Az átszelési és félátszelési váltók állása: Főirányból-főirányba,főirányból mellékirányba,mellékirányból-főirányba és mellékirányból-mellékirányba. Legalábbis Én még igy tanultam annó.
Arra gondolsz, hogy átszelési váltónak nincs kitérő iránya?:) Ezt az új F-ek sem teszik helyre... (Így legalább van egy kibvási lehetőségük a lehetséges terhelteknek.)
RES ezt írja: 2007.09.07. 12:02 - 2007.09.07. 15:44 IG.KóD : BP
Tolatás közben a V43-2277psz. mozdony egyik áram - szedője a 246sz.váltó felett beakadt a felsőveze tékbe és letört. A mozdony üzemképes maradt. *2007.09.07 15:00 AI Alállomás értesítve lett. 13:00'-töl 15:44'-ig áll bal1; 14:55'-töl 15:27'-ig áll.bal, feszmentesítve és földelve. 15:44'-kor a felsővezeték helyreállítva és vissza adva a forgalomnak. ---------------------------------------------------------------------------------------------- A II. vg-ról kijáró 3434szv. -bol 4 kocsi kisik- lott a 4 sz.váltón. Személyi sérülés nem történt. Elzárva: Fc:érk. Ind. Kő. induló vg-ok. *2007.09.07 14:28 AI A siklott kocsik pályaszáma: -5055 2005 663-9 -5055 2005 691-0 -5055 2005 700-9 -5055 2005 665-4 Valamennyi kocsi 4 tengellyel siklott. A vonatot a V43-2345psz.mozdony továbbította. Segély értesítve lett. 14:05'-től: a Fc-induló vg. a baleset helyszíne mellett lépésben járható .
Az esemény következtében az 50 55 20-05 797-5 psz. kocsi is siklott egy forgóvázzal. Az 50 55 20-05 700-9 és az 50 55 20-05 665-4 psz. kocsik között a vonókészülék kiszakadt. A kocsik beemelve:20h03'-kor. A kocsik a siklás helyszínéről lehúzva:21h00'-kor 2007.09.07 21:57 AJ
Helyreállítva:08-án 03h20'-kor. Az "Fc" érkező és a "Kő" induló vágányok a forgalomnak visszaadva. Az "Fc" ind. vág.ra korábban bev. sebesség korl.lemondva. A 4. és 6.számú kitérők 20km/h sebességgel járhatók. (egyenes/kitérő)