Meg arra, hogy ha már EX , akkor ne limited, nekem már hiányoznának azok amiket az a szint nem tartalmaz. De tudom, hogy ez ízlés és egyéni megfontolás tárgya.
Húzd be a kéziféket a Ceed-en. Nem mehet rosszul a 90LE de a +25LE az majdnem 30%. Én mentem Peugeotben a 110LE-s 1.6HDI után 90LE-s el. Állandóan a kéziféket néztem mert az volt az érzésem, hogy nem engedtem ki.
Egy gyártósoron készül? Szép hosszú gyártósor, az eleje szlovákiában a vége koreában. A hét év gari az hét év gari. Ezt úgy beállítani mint hátrány abszurd. "év garanciával a ***m tele volt,alig vártam,hogy vége legyen" Ha nem kell kihagysz egy szervizt és máris ugrott és boldog lehetsz mert megszabadultál tőle.
1.4-ben EX-től felfele sok minden nincsen. Max különféle csomagok, ha erre gondoltál. :) De amúgy a többiben igazad van, csak januártól rendelhető az 1.4 SW.
Mert a belső tere egy kicsivel igényesebb, és csendesebb. Én mindkettőt tszteltem egymás után. De beláttom hogy a cee'd racionálisabb döntés. Ha valaki az i30-ast veszi azért teszi mert jobban tetszik neki:) Nagyon megracionálni nem lehet:)
Bocs, ha helyette megszólalok, de azt hiszem tényleg törölte a topikot, úgyhogy még olvasni sem olvas szerintem.
És azt kell mondjam igaza is van. De én még olvasgatok, de annak sincs semmi értelme. Újra kijött a múltkori viták jellemzője: személyeskedés, piti érvek, satöbbi. Pontosan az megy itt kicsiben, ami otthon és máshol nagyban. Nem tudunk összefogni, normálisan beszélgetni csak irígykedni, marakodni és egy kocsi alapján ítélünk meg (vagy el) egy embert.
Nevetséges és szánalmas.
Öljétek meg egymást egy szaros pénzzabáló használati tárgy miatt, azt csókolom....
Jól döntesz!, bármelyiket is választod, tanácsként annyit, hogy szerintem mindenképpen megéri az EX felszereltségben(vagy attól felfele) gondolkozni.
Ha néha több és vagy nagyobb dolgot is szálítanál, érdemes az sw-t választani, kivéve, ha várhatóan hátul nem ül senki, mert lehajtott üléstámlákkal az 5 ajtósba is sokminden befér, nagy lesz a raktér.
Persze 1.4 -es sw-t tudtommal csak jövőre lehet rendelni.
Szeretnék venni a köv. hetekben egy cee'd -t 1.4 -t. Van pár kérdésem, de nem találtam meg: - Ez a motor KIA gyártmány? - Nem tudom eldönteni, hogy SW, vagy 5 ajtós...
De most bátor leszek, és kimondom, az i30 segge bejön, az orra meg nagyon nem, ahogy oldalról meg szebb a Cee'd... beltérről nem nyilatkozom, mert nem ültem i30-ban, így az is kitalálható, hogy fenti vélemény képek alapján született... jah igen, beltérben puritánpárti vagyok, innentől lehet találgatni... :)))
Na bájez... :)
Ps.: Ha telepakoljátok a kocsi seggét üléslehajtással, vigyázzatok a hátsó ajtók belső, felül lévő puha műanyag borítására, mert éles tárgyakkal szemben bizony igen sérülékenynek tűnik... rendszeresítettem pár burkoló rongyot hát a rekeszsorba a csomi padlója alá... :)
Mi volt itt az elmúlt napon???? Talán a hidegfront lehet az oka.....:-) Azért ez még is csak egy Cee'd fórum nem? Mindent meg lehet beszélni, csak megfelelő hangnemben!
Rátapintottál a lényegre, a legtöbb kompakt tulajdonosa vélt biztonságtudattal autózik, hogy neki 5 csillagos autója van. A cee'dek mindegyikre rendelkezik viszont a töréstesztben szereplő felszerelésekkel. 6 lufi, aktív fejtámla, stb.
És isteni, mikor 1 gép pl 4 vagy 5 csillagos 6 légzsákkal, övfeszítő-szorító-erőhatárolóval, aktív fejtámasszal, amikor meg megveszem, ugye 2 légzsák oszt jónapot-így hány csillag lenne?
Annyira van 1forma, hogy kár veszeKEDni, testvérek.
Nekem az i30 műszere, a 2 1forma nagy műszer stb tetszik jobbak, kivül kb azonos, kombi Cee'd + király, ha ennyire összeszedem magam, a kombi is összejön 1*.
Nem kell más rugózás, jó az a keményebb (felénk is ócska utak).
És a gari annyi év, ahányat akarok, bármikor abbahagyhatom a 7 éven belül. Más meg az 1-3 éven belül. Ne monjuk már hátránynak a többet, más ezért még fizet is.
(A Nissant senki nem szidta 5 évéért).
Inkább jó autózást.
Ja, meg ha néhány hónapot kell várni, hát anno milyen autókra hány év is volt?-pl a Lada a király, nem volt ABS, fékrásegítő, szervokormány,fejtámasz, aut öv, zabált is, 20000-nél vagy azonnal a diagonál ledob, 10000-ig 3 olajcsere, stb. még is az volt a csúcs...van itt olyan akinek Ladája volt?
Aki akarta az úgy is levonta a következtetéseket a kevés és tartalmatlan hozzászólásaimból, aki nem az nem. Én értem, hogy miről beszéltek, de: ahogy írtam már 2007 februárja óta figyelem a társak hozzászólásait és egyszer sem szóltam hozzá a témához pont ezért. Amikor pedig a kedves sternburg kolléga tom1939 kollégéjával előjött az ötközési teszt, pontok szerinti elemzésével na az, az már igen, ezt nem hagyhatom szó nélkül.
"csak ne így" => rendben így sem meg úgy sem
Csak egy dolgot ne feledj és olvass vissza ha nekem nem hiszel, ő kezdte a két modell kiélezését.
Én vállalkozó volnék, a konkurencia pedig számomra a piacgazdaság természetes szereplőjét, a gazdasági feljlődés egyik mozgatórugóját jelenti. :) De értelek. :)
Azt kívánom neked, hogy továbbra is legyen erőd vitázni ezekről a dolgokról, csak ne így. "Kia Cee'd 1.6 Crdi mindörökké!" Egy Hyundai - KIA fejlesztést "Istenítesz" Igen, KIA volt az első aki piacra dobta. Mitsem veszít az érdemeiből. Ahogy az 1.5 négyhengeres U motort is hamarabb bemutatta a KIA mint a Hyundai. Most a kombi a sztár, tavassszal jön az i30 kombi. Nemértem előrébb vagytok egy fél évvel, és mégis kisebbségi komplexus van.
De én és a többi fórumozó vásárló könyörgöm! :) A konkurencia szó hallatán sokaknak az ellenség szó jelenik meg a fejükben, nem az ellenfél. Ezért gondoltam hogy az alternativa jobb kifejezés, az olyan "valami más, de mégis hasonló" szituáció. Remélem érted mire gondolok, mert én igen, hogy Te mire! :D