Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200261

Ha mar annyira nemzetkozi jaratmegszuntetest szorgalmazunk (pl. Taxxx), akkor kezdhetnenk a napi 6 db szemely kozul nehannyal Hodos fele,

 

Bajánsenyéig vannak utasok, onnan meg már nagyon közel van, és ott van helye félreállni, úgyhogy sokat nem nyernénk vele, mert esetleg vissza kellene küldeni Őriszentpéterre.

 

Előzmény: SuedBahn (200250)
papanatoo Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200259

Az ETCS kapcsolatban érdeklődnék:

-nagy barátunk AG milyen státuszban volt ott az F10 meneten?

-átadva át van a nagy nem működő semmi?

V63 026 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200258
"Kicsit naív kérdés ugyan, de várható, h nagysebességű szerelvények is megjelennek az 1-es vonalon az etcs bevezetése után?"

Ha lenne egy Volvo S80 típ. szgk.-d, kimennél vele a belvizes szántóföldre????
Ugye, nem?

Kicsit sarkítva erről (is) van itt szó. Sajnos. :(

MaZo
Előzmény: track300 (200171)
V63 026 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200257
"Az ETCS rendszer telepítése lehetővé teszi a 140/160 km/h vonalsebesség üzembiztos alkalmazását, tovább javítja a közlekedésbiztonságot, a menetrend pontos betarthatóságát."

Tetszik nekem ez a MÁV-honlap. Egyre jobban. A szomszédos országok ED árai nincsenek fenn, az Elvirán hatalmas Sport szelet-reklám ugrál a lap közepén, és Bp.-Pápa között még véletlenül sem adja meg a Tatabánya-Pápa vonal vonatait lehetőségként.

De nagyívű hazugság, az van.
A menetrend pontos betarthatóságáról csak annyit, hogy egy kezemen meg tudom számolni, 1995 és 2001 között hány pontos gyorsvonaton utaztam Bp.-Győr között. Nagyon kis szám.
És tényleg, akkor MOST nem biztonságos a 140/160? Akkor hogy üljek fel a vonatra?

MaZo
Előzmény: 1047 005-2 (200203)
rm40 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200256

> Ez nem megfelelője véletlenül az ÖBB 2067-nek?

 

Nem egészen; ez egy 23 éves gép. Amúgy a pontos adatai ezek:

 

A gép 1982-ben készülta kieli MaK gyárban 1000800 gyári számmal a Tegernseebahn AG részére, ahol a V 14 pályaszámot kapta. 1999-ben került a Stern & Häfferl-hez és itt kapta a V 20 011 számot.

Típusa: G 1203 BB

Hossza ütközők között: 12500 mm

Forgócsaptáv: 5800 mm

Forgóváz-tengelytáv: 2400 mm

Szélesség: 3100 mm

Magasság: 4220 mm

Kerékátmérő új: 1000 mm

Legkisebb bejárható ívsugár: 60 m

Tömege: 71 t (a típust 70..100 t közötti tömeggel szállították)

Motortípus: MTU 8V 396 TC 13

Motorteljesítmény: 745 kW

Motorfordulatszám: 1800 1/min

Hajtóműtípus: Voith L 4r4 zU2

Legnagyobb sebesség: 70 km/h (a típus 33..70 km/h legnagyobb sebességű kiviteltől függően)

Tüzelőanyagkészlet: 2500 l

Készült:1982-1991 között 19 db-os példányszámban + 6 db 1984-ben Cummins-motorral

 

Előzmény: _nyunyuka (200116)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200255

OFF

Hozzászólásaid számában jubiláltál! :-))

ON

Előzmény: V63 026 (200254)
V63 026 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200254
Csabi!

Kösz, mail megy itt megadott címedre!

MaZo
Előzmény: bodecsabi (200253)
bodecsabi Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200253
Szia MaZo!

Üdv újra itt! Ne nagyon nézz körül, mert rosszul leszel...

A kocsik egy katonai szállításhoz kísérőkocsik.

Csabi
Előzmény: V63 026 (200252)
V63 026 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200252
Üdv Mindenkinek!

Rég nem jártam errefelé, gartulálok a 200000-hez, nem gyenge.

Ma Debrecen a hajdani mosó mellett a tárolóvágányon a következő trióra bukkantam:
51 83 95-90 132-6 D (FS)
61 83 50-70 535-5 Bc (FS)
51-79 20-80 065-6 Bl (SZ)

Nem gyakori látvány rezedaszagú kis falumban egy ilyen sorozat, tudtok arról valamit, hogy kerültek oda?

"Pedig a neonfény rákkeltő."

OFF
Ez az információ honnan származik? Nem "urban legend" véletlenül? Az UV rákkeltő, az biztos, de a neon nem UV...
már ON

MaZo
Előzmény: she who (200233)
RhB Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200251

>...hasonló mint a GM-nek anno az M63 volt.

 

Nem is tudtam, hogy a General Motors tervezte az M63-ast... :-)))

Előzmény: vaskerék (200245)
SuedBahn Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200250

1.: Amicus es Sosiforda:

Kosz a terkepeket es az infokat DSB EuroDomino ugyben (slovakul meg nem tudok, de majd kihamozom, meg ugyis leirtad, ami a lenyeg)!

 

Ami meg nyitott kerdes nekem, hogy Koppenhagabol akar Padborg (nemet hatar)  vagy akar Frederikshavn (eszaki dan csucsok) menve Roskilde utan joval, de meg Frederica elott szigetvaltas van. Na most ott hajoba megy a vonat es kompol vagy van mar hid, joval az Oersund-i elott megepitve? Ez csak ugy szimplan erdekelne.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Innet mar mindenkinek:

 

2.:

Kvarner IC-n TOBB utas volt, mint a 20-25-on meno Drava IC-n! Ennek ellenere szerintem sem kellett volna megszuntetni egyiket sem! Csak 2005-ben a Drava Ic-nek nem Venezia Sl.-ba kellett volna mennie (mert van mar Goldoni), hanem Mariborba, Kennedyvel Pragersko allomason eszakra fordulva, Pragerskoban meg sem allva (ott van delta, nem ugy mint Boba-n, es mar osidok ota!).

 

 

3.:

Miert kellett a Polonia EC-nek megszunie? Nem volt kihasznalva, vagy? Na es Austria miert tartotta meg maganak megis? (Ugy tudom Breclav utan Hochenau-n at Wien SuedBf.-ra megy most majd, nem?)

 

 

4.:

Ha mar annyira nemzetkozi jaratmegszuntetest szorgalmazunk (pl. Taxxx), akkor kezdhetnenk a napi 6 db szemely kozul nehannyal Hodos fele, ill. a napi tan 20 db-al is Hegyeshalom es ugyanugy tan napi 20 db-al Sopron fele! Ha ott megtortentek a redukciok, akkor majd esetleg johet a tobbi is! De addig ne szuntessunk mar meg kerem 3. vonatot Kelebian, amikor igy mar csak ketto maradt sajnos, azok is neha 2 orat kesve jonnek-mennek.

maczko Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200249

Hali!

A Révfülöpön készült - és oldalamról letölthető - klippek tanúsága szerint a remotcsörgőknek szinte mindegyiknek más hangja van.

 Ez miből ered?  Tényleg érdekel...

Maczko

Előzmény: Arthur Dent (200177)
Operator Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200248
OFF kérdés: az is politizálás, ha az ember az összes politikust szidja, akármelyik oldalon van?

Igen, az is politizálás. Van MÁV politizálós topik a PoliDiliben is, tessenek ott anyázni a politikusokat.

Csak tájékoztatásképp: http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9126303&la=46286318 itt lelhetők fel a főbb irányvonalak, no meg a Modusban.
Előzmény: P_Oli (200241)
vaskerék Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200245
A Porsche iroda tervezte a mozdonyszekrényt. Amúgy a Skoda preztis terve ez, hasonló mint a GM-nek anno az M63 volt. Okosabb lenne, Siemens mozdonyt venni ebben a kategóriában, mert a relatíve nagy sorozatban készülő mozdozdony megbizhatóbb, és olcsóbb is lenne. Persze ez a Csehek dolga...
Előzmény: P_Oli (200243)
P_Oli Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200243

Hűűűű, ez az új skoda mozdony nagyon ott van a szeren... remélem megépül, és ilyen szép ezüstszínű lesz!

 

Egyébként meg elszomorító hogy a skoda működik, a ganzot meg szétverték... szokás szerint...

Előzmény: Vasutas_ng (200240)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200242
2003. július1. óta nincsenek Gépészeti Főnökségek a MÁV GÜ-nél.
Előzmény: Vasutas_ng (200240)
P_Oli Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200241
OFF kérdés: az is politizálás, ha az ember az összes politikust szidja, akármelyik oldalon van?
Előzmény: Operator (200238)
Vasutas_ng Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200240

Frissült weboldalam! Sok új képet raktam fel! Hamarosan tovább frissül!

 

http://vasutas.uw.hu

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200239

Valaki azt mondta, hogy nem jár ez a vonat!

 

Akkor mi az igazság?

Előzmény: Fakopi (200221)
Operator Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200238
Géééézaaaa!

Ne politizáááálj!!!
Előzmény: HLP (200228)
she who Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200237

gmarc!

 

"Nem sok 200.000 feletti topik van."

 

És ha nem lennénk "szétaprózódva", akkor már hol járnánk...

Előzmény: gmarc (200117)
mavesz Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200236

Köszönöm.

 

Ez az összeállítás végleges, vagy lehet hogy netán a bx eket, kényelmesebb bhv-kra cserélik? A csörgőket dombóvár adja a vonatokhoz?

Előzmény: V43 1173 (200226)
she who Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200235
A képek lemaradtak... :(
she who Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200234
Ma délelőtt Nyugati: (10. vágány. Névleges indulás 8.50.)
she who Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200233

v_peti!

 

Tegnap este 8-kor a Nyugatiból Debrecenbe induló gyorson oylan fülkésben utaztam (2. osztály), ahol nem volt meg a villanykapcsoló. Égett, ha akartuk, ha nem. Pedig a neonfény rákkeltő.

Volt olyan kocsi is, amelyik tök setéten közlekedett. Kökin vettem észre, hogy a generátor tengelye nincs meg...

Előzmény: v_peti (200098)
Infós Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200232

Darwin-díjjat neki!!!!

 

 

 

Előzmény: HLP (200225)
she who Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200231

benbe!

 

"Többször utaztam ezzel a szolgáltatással MALÉV-on, de a szolgáltatást sose kaptam meg..."

 

Visszakérted a díját?

Előzmény: benbe (200042)
she who Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200230

András!

 

"Akkoriban még volt TT-s terepasztalom, de hogy jön ez ide?"

 

Úgy, hogy amit írtál, az rám is igaz. Kíváncsi voltam a továbbiak egyeznek-e. Akkoriban nekem is TT-m volt, de csak a szőnyegen...

Előzmény: m61019andras (200038)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200229

Mikor volt ez kb és mikor szűnt meg? Ez nagyon érdekes lehetett. Kép nincs róla véletlenül?

Amikor én kezdtem Alsóörsre járkálni a hetvenes évek közepe felé, akkor már szerintem nem volt, hanem akkor is már vitorláskikötő volt ott,  illetve emlékszem egy toronyra a víz mellett, amin volt egy mérce és mutatta a vízmélységet.

Nem beszélve a fordítókorongon gyakra álló Bbmot-ra. :-))))))))

Előzmény: M61-013 (200222)
HLP Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200228

Még ebből nagyon akarnak nyúlni a választások előtt.

 

 

Nem mindig az állam a legjobb gazda, amit bizonyít az államvasutak példája is - jelentette ki Horn Gábor, az SZDSZ ügyvivője a Nyugati pályaudvaron tartott tájékoztatóján.

A MÁV helyzetén csakis a privatizáció segíthet, mert a magántőke bevonása hatékonyabb szolgáltatást eredményezne - közölte az SZDSZ-es politikus. Jelenleg a szocialisták és az ellenzék sem támogatja a MÁV magánosítását, amelyre azonban az SZDSZ szerint még ebben a kormányzati ciklusban szükség lenne.

A kisebbik kormánypárt azt kéri a gazdasági minisztertől, hogy készítse elő a privatizációs tervet - jelentette ki Horn Gábor.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!