2 öngyilkosságról tudok, az egyik 2007 áprilisában történt Gödöllőnél, a bejáratnál, gy ember öngyi lett a mozdony teljesen maga alá gyűrte
A másikról részletesebb infóm van, mivel a házunk előtt történt... 2005. 12.16án az egyik falusi már a busz előtt is ténfergett... aztán mikor bevásárlásból jötünk haza kaptuk a hírt hogy vki öngyilkoss lett más úton jöjjünk... az ember bemászott a félkaró sorompó sínek felöli részéhez. A vonat rádudált, de vagy az ijedsétgől, vagy direkt a sínekre ugrott. A kaller mesélte utána, hogy 10-15 éve ugyanezzel a vonattal, ugyanitt, mikor ő volt a kaller valaki öngyilkos volt. Pff.
Ja meg még egy.. olyan 2000 környékén egy sportkocsi Balatonszepezd környékén besodródott a 2 sín közé.
Egyszer Máthé Krisztina ezt a dolgot feldolgozta a TV2 Forró nyomon című műsorában. A filmből tömören az derült ki, hogy nem bizonyított az, hogy még éltek-e a katonák, amikor a sinekre kerültek. A nyomozás vezetője szerint nem önszántukból feküdtek a sinekre. Az is kiderült, hogy nem kényelmes a sinekre feküdni, főleg úgy, hogy a szerencsétlennek nyakát az egyik sínszálon volt /te sem feküdnél úgy le a sinnre, hogy a nyakad van az egyik sínszálon/. Amúgyis szolgálatszegés lett volna nekik ez az elalvósdi. Nem bizonyított, de arra gyanakodnak most is, hogy akkoriban a Magyar-Jugoszláv határon csempészet folyt, és a csempészek így tették el a láb alól a hatőröket.
Átfutottam nagyjából a topikot, de nem találtam ehez kapcsolódó dolgot. Nem sokat tudok az esetről, újságban olvastam. Azthiszem a 80-as években történt Kelebiánál.
2 határőr éjjeli szolgálatra volt beosztva, hideg volt.(pontos dátumra nem emlékszem) A lényeg az, hogy állítólag a kövek melegét akarták kihasználni, ezért ráfeküdtek a töltésre. A vonat pont jött, valamelyik M62 volt a gázoló gép.
Valószínű nagy vízhiány lehetet és közel tudott menni a tűztoltó vonat ilyenkor veszi igénybe a Katasztrófavédelem. Mivel látszik mozgás még időben értek oda.
A Bz felújítás egy hülye szabály miatt beruházásnak minősül. Erre (idén) nincs pénz. A celliek rájöttek, hogy ha csinálnak egy töréstesztet, akkor viszon baleseti sérüléses javításnak fog minősülni az ismételt forgalomképes állapotba hozás (erre van pénz) és ismét lessz 8 felújított bézéjük.
Jó kérdés, hogy mi történt...találgatásokba meg nem akarok kezdeni. Amúgy 8 Bz mellék sérült meg, de a képen csak 7 van, mivel a 8. az sínen maradt, de annak is két ablaka betörött.