Az enyém mondjuk Laguna I, 400e ft értékben. Öcsémé volt, ő egyetemi tanár, az autók és főleg a presztízs nem izgatja (az M3-as tetszett neki, de az meg nem elég családi :)), a Lagunát Zsoltytól vette, eredetileg Alibimané volt. 1.6, nem megy, nem eszik, nem kanyarodik, zajos, de ilyen ülés még egy autómban sem volt, bármennyi óra után sem fáj a hátam, Bretagne-ba voltunk vele, és semmi. Mivel az öcsém vett egy utolsó szériás Vectrát (családi, csak a lábtér érdekli :)), a Laguna eladó lett, megvettem barátnőmnek tanulóautónak, de annyira kényelmes használni, hogy a másik kettő semennyit nem fut. Részben ezért is ajándékoztam el, keveset megyek a BMW-vel :)
Kívülről egészen ok, úgy tűnik nem signore Lakatosnál kell kezdeni, de a beltérrel van némi fenntartásom, meg ohne klíma, ami nem annyira ok, ellenben jóáras klasszik.:)
Igen, már az F10. Én a saját tulajdonú autóim esetében márka hű vagyok, a Lagunát nem én választottam. Szerintem egyébként komfortra jobb volt az 1993-as E36-om (318i) mint a 20 évvel fiatalabb Laguna GT. Viszont legalább jól lehet bele pakolni, a fogyasztása zseniális, műszaki gond eddig még nem volt vele. Szóval összességében hozza a közepes átlagot, de újonnan 6,5 milláért biztosan nem ezt vettem volna meg. Akkor már inkább egy dízel LCI E92 touring.
A félévente azért túlzás, sok autó kibír egy évet (m3-asok meg 3-at):))) Az is igaz, hogy egy éve még egy kék 23ti-m volt meg egy dízel merci meg wartburg, most egy dzsipp meg egy ezüst 23ti. A Laguna átmenetinek jött, de a barátomnak most nagyobb szüksége van rá, lehet, h egy év múlva újra visszatér:)
A libafossal semmilyen bajom nincs, a dakar ugyan jobban tetszett, de ezekre a modern BMW-kre talán már nem lenne az igazi, piros után egyébként én is azt vennék.
A 28i már a 2010 utáni ötös? Mondjuk ide falura nem való, csak feljelentenének a szomszédok, a dzsipp elmegy, az minden második udvarban áll :)
Nálad Rnie fél évente kicserélődik a teljes autópark. :) Amúgy legyünk őszinték, a dupla erő inkább csak értelmetlen hobbi. :)
Én most rakom össze éppen a libafos M3-at amit jelentősen olcsóbban vettem mint amennyiért az általad belinkelt pirosat hirdetik, pedig annyira nem volt vészes az autó állapota csak az SMG váltó volt csúnya szopóroller, de talán happy end lesz a vége a történetnek. Már 2 hónapja megy a belső és külső felújítás (szigorúan gyári alkatrészekkel), még egy hónap és talán vége aztán használhatom. Azt tervezem, hogy megtartom vagy 10 évig amikor is már ciki lesz ez a szín az életkoromhoz vagy lefóliáztatom. :)) Lagunám amúgy most nekem is van, igaz az céges és 2 éves. Ciki nem ciki, de én teljes mértékben meg vagyok vele elégedve. Főleg az 5,5-6 literes fogyasztásával. :)
A másik bimmer amúgy nemsokára eladó lesz mert se íze, se bűze csak egy igazi technokrata remekmű (lehet, hogy el is tolom Zsoltihoz mert vélhetően nekem nem lesz idegrendszerem a milliókat alkudozni akaró tesókhoz). Számomra az E46, E38, E39 voltak a remekművek, de az E64 650i és a szívem csücske. A van Hooydonk féle 3-as, 5-ös, 6-os, 7-es sorozatok megjelenéséből hiányzik számomra a formabontó vagányság, az X6 értelmetlen, sznob autó nekem, az új X5 ronda, így a jelenlegi termékportfólióból csak az M4 tetszik igazán libafos színben. A 2-es BMW-ről meg ne is beszéljünk. Az új 7-es is ronda, az 5-ös is annak tűnik a képekről, szóval sok jóra nem számítok. Addig volt igazán jó a BMW ameddig nem akart minden fogyasztói szegmensben megjelenni, ránézésre ugyanolyan esztétikummal rendelkező autókkal, de ugyebár ma már csak a profit a lényeg, egy sablonra 10 modellt ráhúzni az az igazán olcsó művelet.
azért az olasz techikában is van isten.Fiorinóban világit az övcsat lámpa.(be vagyok kötve) kissé hátrébb dőlök,már nem világít.Korabeli mozgásérzékelő,de kár belé még a WD40 is.
a nagy dög meg visit ha nem vagy bekötve.remélem annak az érzékelöje jó marad.Mert én visítok.
Lehet regélni,meg hires olasz kocsik.De egy szájbakúrt kilincset nem tudnak tartósra csinálni?
Vagy olasz autót csak kigyúrt rakráros nyithat ki?letörik. kiakad. elfogy. elmúlik.ott se volt.
Megjegyzem a felmenőim olaszok,és szidom a technikát.ez van.
Jó téma lenne az Égéstérben.:) Alkatrész beszerzési forrás : bmwcucc@gmail.com.Ati-t keresd.Mindent tud hozni,gyáriban is.Keresgélésre jó lehet a http://www.realoem.com/ BMW-s oldala is.Itt mindent megtalálsz az autóhoz,robbantott ábrák segítségével.
bmwfans.info => az alvázszám utolsó hét számjegyét beírod, és ott az utolsó csavarig mindent megtalálsz cikkszámokkal, így már tudod rendelni. Bármelyik nagy cég beszerzi (unix, láng, bárdi), vagy wallis, bajorbolt.hu, sok lehetőség van. Vagy bontó.
A motorjával mi a kín? Kíváncsi lennék a bajára és a megoldásra is. Persze csak ha nem tudjuk egyből :).