Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Le Robuste Creative Commons License 2016.02.04 0 0 34505

Le Robuste Creative Commons License 2016.02.04 0 0 34504

dakaros Creative Commons License 2016.02.04 0 0 34503

Őt láthattam sokáig Pápa-n az Eon telephelyen?

 

Előzmény: dutráslaci (34501)
endrebá Creative Commons License 2016.02.03 0 0 34502

   ..még a régi kékvörös "dutráslaci-színterv" szerint festve...   :-)))

 

  Szép, na.

Előzmény: dutráslaci (34501)
dutráslaci Creative Commons License 2016.02.03 0 1 34501

Ma hazakerült az 50-esem !

dutráslaci Creative Commons License 2016.02.03 0 2 34500

A mi cégünk is csinál műszakit,a főnök a vizsgabiztos. A papírmunkát ő csinálja,de a gépet én nézem át. 

Tükör egy kötelező,lehetőleg bal oldalon. Ablaktörlő legyen,de ha gyárilag nincs mosó akkor nem kell.

Autómata vonófej nagy kérdés ! Az UE-28 hoz gyári autómata fej nincs ,tehát amit utólag rátesz bárki az kérdéses. (méretezés,szabványosság,műbizonylat,ki tervezte ? ,ki hegesztette?) .Ilyen esetekben a főnök simán elfogadja gyári "nem autómata" vonófejet,mondván hogy az legalább gyári.

A gumin "látható" mintának kell lenni. Sárvédő gumi kell,és hátra  2 piros prizma ami nem lehet háromszögletű. A többi az alapvető dolog : világítás,kormány stb.

Előzmény: dbazsi74 (34499)
dbazsi74 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 34499

Fülkés, vagy fülke nélküli? Fülkésnél: Tükrök mindkét oldalon, ablaktörlő, ablakmosó! 25 km-es matrica, sárfogó gumi, minden ablak üvegből legyen, automata vonófej, légfékrendszer, stb...... Ja és a legfontosabb: A vizsgabiztos jóindulata! ( ha ismeri a Dutrát, nyert ügyed van! :-) )  

Előzmény: Törölt nick (34498)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.03 0 0 34498

Ok. Működik a légfékem.Szoktam vontatni légfékes kocsit.Egyébként mire figyeljek!

Abban vagyok tanácstalan, hogy baloldalon van a tartály és átmegy a túloldalra hidraulikacsővel a lefujószelephez.Ez a megoldás megfelelő-e?

Előzmény: dbazsi74 (34497)
dbazsi74 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 34497

Készítsd fel úgy, hogy beírják a vontatást! Ha nem, akkor utána nagyon nehéz lesz beíratni ha egyszer szükség lesz rá. 

Előzmény: Törölt nick (34495)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.02 0 1 34496

A közlőműszekrényen pont látni a számokat.

 

           

 

 

Előzmény: Le Robuste (34488)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.02 0 0 34495

Szia! Ezt a Hod-ost ajánlotta Laci is valakinak.Adásvételivel viszem a Dudut vizsgára.

Köszönöm a tanácsot!

 

Előzmény: dbazsi74 (34494)
dbazsi74 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 34494

Üdv! Szerintem a Hódvulkán kft. által gyártott. Ha műszakira viszed a gépet, figyelj oda mert ha be van írva a vontatás, akkor ellenőrzik a levegőrendszer működő képességét is. Régen elég volt, ha fel volt szerelve, most már ki is próbálják.

Előzmény: Törölt nick (34462)
DutraUe Creative Commons License 2016.02.02 0 0 34493

A vezértömbjét még nem használtam, ezért nem tudom mióta csinálja...de mivel van hozzá egy vátvaforgató eke, ezért tűnt fel...

 

Azt láttam/ miután alaposan megnéztem/, hogy a szívattyúnál, a szívó oldalom a szívattyú felé egy egy csepp olaj megjelenik...

 

Lehet azt tudni hogy a milyen tömítés kell hozzá? Ha a lengőkart nem emelné, akkor biztosan fogaskerék is lehetne..

 

Elképzelhető, hogy emiatt a levegősödés miatt nem tudja a golyó-rugó ellennyomást legyőzni?

 

Előzmény: Törölt nick (34492)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.02 0 0 34492

Mióta csinálja? Az  a lényeg a szívóoldalon levegőt kap. De ez lehet tömítetlen cső is.Nagyon valószínü,nemtömít a tengelynél a szimering, mert az a szívóoldalról kapja a kenést.

Előzmény: DutraUe (34491)
DutraUe Creative Commons License 2016.02.02 0 0 34491

Szia!

 

Friss hidraulika olaj van benne / a márkájára fejből nem emlékszem/....Gondolod hogy a szimerig lehet?

Előzmény: Törölt nick (34490)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.02 0 0 34490

Szia! Sűrü az olaj.Tegyél bele hígabbat. Mert szivattyu meghajtótengely mellett levegőt szív. Tehát lehet szimeriges is a szivattyud. Sztem.

Előzmény: DutraUe (34489)
DutraUe Creative Commons License 2016.02.02 0 0 34489

Üdvözletem mindenkinek!

 

Egy kis segítségre lenne szükségem. Természetesen kis duduval kapcsolatban.

Bár tudom, hogy több oka lehet , de kíváncsi lennék kinek mi a tapasztalata a következővel kapcsolatban:

Külső hidraulika szivattyús gépről van szó. A hátsó lengőkarokat szépen emeli, megtartja, nem enged vissza, de habosodik/ apró légbuborékok vannak a nyomó oldalon a nyomó oldalon/.

 

S mivel a hidraulika vezértömbön /nem dutra/, nem jött az olaj a csatlakozón keresztül, kísérlet képpen, kivettem a golyót s az ellennyomásra használatos rugot a fészkéből.

Ekkor az irányító kar mozgatásakor / szivattyú működik/ az olaj el kezdett áramlani. Ám ekkor is apró buborékokkal teli.

 

Ha valaki tudna jó ötlettel szolgálni...

Köszönöm előre is.

Le Robuste Creative Commons License 2016.02.01 0 0 34488
Kolomna Creative Commons License 2016.02.01 -1 0 34487

Üdvözlet!

Van egy eladó UE-28 kuplungszerkezetem tárcsával. A tárcsán van egy kis repedés , de így is

használható! 10000 Ft

Továbbá találtam egy adagolóelemet , gyári új 6,50mm , 2000 Ft.

endrebá Creative Commons License 2016.02.01 0 0 34486

...pedig de boldog voltam hogy egy prospektus képe alapján kapásból beazonosítottam joe másodnickjét...  

                          :-)))

Előzmény: Le Robuste (34485)
Le Robuste Creative Commons License 2016.02.01 0 0 34485

Üdv Endrebá! Erre Kissdavidzon talált rá az ebayen, Joebátyó pedig megvette. Én pedig voltam annyira szerencsés, hogy megkaptam beszkennelve, még premier előtt. :)

Előzmény: endrebá (34484)
endrebá Creative Commons License 2016.02.01 0 0 34484

Hukk...  a kép alapján feltételezem : neked tartozom egy euróval?

Előzmény: Le Robuste (34483)
Le Robuste Creative Commons License 2016.02.01 0 0 34483

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.31 0 0 34482

Promotion fim of HSCS Hot Bulb Tractor in Hungary

 

 

 

 

 

by Guido Ubaghs

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.31 0 0 34481

A támcsapággyal kapcsolatban.Már van alatta.KB-így is csináltam, hogy tartsa középen a kerékagyat

Mégegyszer Köszönöm szépen Laci!

Előzmény: dutráslaci (34478)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.31 0 0 34480

Köszönöm szépen a tanácsot!! Erre volta  kiváncsi hogy milyen méretü nyersanyagot vegyek.

Előzmény: dutráslaci (34478)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.31 0 0 34479

Egy darabig "másolóművészek" voltunk. Nem csak a Steyr motort látták a szakértők.

 

Előzmény: dutrancs (34475)
dutráslaci Creative Commons License 2016.01.30 0 2 34478

80 mm-es danomit kell a perselyhez. A laza illesztés azért kell,mert a zsírtól valamennyire "megdagad a műanyag. " Ha már perselyt is cserélsz,akkor a támcsapágy szélességét úgy csald el ,hogy a csapágy vastagságának a csapszeg vállából kb. 65%-át a persely vállából 35%-át,de nagyjából 2/3-1/3-ad arányban.

Csapágy amit én használok ide : NSK    F46Z-8A Ez viszonylag vékony,nem kell sokat elvenni a vállakból.

 

Előzmény: Törölt nick (34454)
Kristof95 Creative Commons License 2016.01.30 0 0 34477

A kép lemaradt az előbb...

Kristof95 Creative Commons License 2016.01.30 -2 0 34476

Mostanság nem valami nagy a mozgás itt...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!