A mi cégünk is csinál műszakit,a főnök a vizsgabiztos. A papírmunkát ő csinálja,de a gépet én nézem át.
Tükör egy kötelező,lehetőleg bal oldalon. Ablaktörlő legyen,de ha gyárilag nincs mosó akkor nem kell.
Autómata vonófej nagy kérdés ! Az UE-28 hoz gyári autómata fej nincs ,tehát amit utólag rátesz bárki az kérdéses. (méretezés,szabványosság,műbizonylat,ki tervezte ? ,ki hegesztette?) .Ilyen esetekben a főnök simán elfogadja gyári "nem autómata" vonófejet,mondván hogy az legalább gyári.
A gumin "látható" mintának kell lenni. Sárvédő gumi kell,és hátra 2 piros prizma ami nem lehet háromszögletű. A többi az alapvető dolog : világítás,kormány stb.
Fülkés, vagy fülke nélküli? Fülkésnél: Tükrök mindkét oldalon, ablaktörlő, ablakmosó! 25 km-es matrica, sárfogó gumi, minden ablak üvegből legyen, automata vonófej, légfékrendszer, stb...... Ja és a legfontosabb: A vizsgabiztos jóindulata! ( ha ismeri a Dutrát, nyert ügyed van! :-) )
Üdv! Szerintem a Hódvulkán kft. által gyártott. Ha műszakira viszed a gépet, figyelj oda mert ha be van írva a vontatás, akkor ellenőrzik a levegőrendszer működő képességét is. Régen elég volt, ha fel volt szerelve, most már ki is próbálják.
Mióta csinálja? Az a lényeg a szívóoldalon levegőt kap. De ez lehet tömítetlen cső is.Nagyon valószínü,nemtömít a tengelynél a szimering, mert az a szívóoldalról kapja a kenést.
Egy kis segítségre lenne szükségem. Természetesen kis duduval kapcsolatban.
Bár tudom, hogy több oka lehet , de kíváncsi lennék kinek mi a tapasztalata a következővel kapcsolatban:
Külső hidraulika szivattyús gépről van szó. A hátsó lengőkarokat szépen emeli, megtartja, nem enged vissza, de habosodik/ apró légbuborékok vannak a nyomó oldalon a nyomó oldalon/.
S mivel a hidraulika vezértömbön /nem dutra/, nem jött az olaj a csatlakozón keresztül, kísérlet képpen, kivettem a golyót s az ellennyomásra használatos rugot a fészkéből.
Ekkor az irányító kar mozgatásakor / szivattyú működik/ az olaj el kezdett áramlani. Ám ekkor is apró buborékokkal teli.
Üdv Endrebá! Erre Kissdavidzon talált rá az ebayen, Joebátyó pedig megvette. Én pedig voltam annyira szerencsés, hogy megkaptam beszkennelve, még premier előtt. :)
80 mm-es danomit kell a perselyhez. A laza illesztés azért kell,mert a zsírtól valamennyire "megdagad a műanyag. " Ha már perselyt is cserélsz,akkor a támcsapágy szélességét úgy csald el ,hogy a csapágy vastagságának a csapszeg vállából kb. 65%-át a persely vállából 35%-át,de nagyjából 2/3-1/3-ad arányban.
Csapágy amit én használok ide : NSK F46Z-8A Ez viszonylag vékony,nem kell sokat elvenni a vállakból.