Aki betér, betér, aki nem, nem! :P Ez egy kocsma egymás szórakoztatására. Kötelező fogyasztás nincs, de napi 2db Irónia tabletta formájában erősen javallott. ;) Ja, és önkiszolgáló! Nem tudok egész nap itt lógni, de, ha vagyok, akkor örömmel szaladgálok az asztalok között. Továbbá vigyázat, egyes sarkokban, függönyökön, polcokon macskákba botolhattok, kiknek etetésük és emelgetésük tilos, de szabadon simizhetőek. :) Érezzétek jól magatokat! :)
Ha a sivatagban is járják, akkor onnan származik a tevepata kifejezés is... :-p
Egyébként dícséretes küldetése volt a hölgynek, nyugodjon békében! Mint ahogy az is, aki a míuszokat osztogatja... @#&°˘ kábé azzal együtt, aki kitalálta őket.
Ez most kivételesen nem csak azért ilyen macerás, mert náluk muszáj mindennek bonyolultabbnak lennie, mint logikusnak, hanem a fékrendszer sajátosságai miatt is.
A (régi, szovjet) metrón végálláskapcsolók voltak a fékrudazaton, azok jelezték, ha féken volt valamelyik.
A HÉV fékén viszont - az önműködő utánállító miatt - nincs abszolút, fixen kimutatható és mindig állandó fékezett és oldott helyzet. Ezért kell minden egyes rendszernek a nyomását mérni.
Az konkrétan életveszélyes! De még mindig "tanítják". Pedig nemhogy a mai autók tudják, már vagy harminc éve működik, hogy motorféken ("tolóüzem") nem fogyaszt az autó - üzemanyagot sem, nemhogy féket.
Az enyémen annyi nehezítés van, hogy mivel hibás az alapjárati vezérlés, kissé bizonytalan ezáltal a motorfék is. De leértem valahogy.
Naszóvalkéremszépen a kérdés, hogy mit jelent pontosan ez a karácsonyfa? Azt sejtem, hogy fék és az ajtónyitás meg ilyesmik, na de a részletek...! És ugye ott van az A, 1, 2, R felirat mellette.