Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Moó Creative Commons License 2016.09.26 0 0 3853

Sziasztok! Szükségem lenne halftime68 email címére, vagy bármilyen elérhetőségre. Köszönöm

Draganovic Creative Commons License 2016.09.25 0 0 3852

Szép

 

Hogy jutottál gyári 18-ashoz ?

 

Mennyi volt?

 

Keresgélek használt az nincsen ,Replika van még ,de még se gyári csak úgy néz ki .......

Előzmény: Dallos Szabolcs (3847)
Gem Geza Creative Commons License 2016.09.25 0 0 3851

Mert megérdemlik a törődést! :)

 

 

Gem Geza Creative Commons License 2016.09.25 0 0 3850

:) köszi

 

Előzmény: Zolysys (3837)
lacika760220 Creative Commons License 2016.09.25 0 0 3849

De az 508-ra vonatkozik, annak a kézikönyvéből van az oldal. Szerintem kevered a FAP-al, annál tényleg jóval hosszabb a csereperiódus, de az AdBlue az más tészta.

Előzmény: Dallos Szabolcs (3848)
Dallos Szabolcs Creative Commons License 2016.09.25 0 0 3848

Ez tuti nem az 508-ra vonatkozik! Nekem több mint 150e van a vasban és még nem reklamált ez miatt, amikor megvettem akkor a szintet megnézettem géppel és mé 50% körül volt.

Előzmény: lacika760220 (3845)
Dallos Szabolcs Creative Commons License 2016.09.25 0 0 3847

Én vettem egy szett gyári 18-ast nagyon tetszik. Nem nagy érzek változást a 17-hez képest. A 17-es szett megmaradt télinek amikor felteszem akkor érzem a változást de nagyon minimális...

 

Most már képpel is!

Előzmény: Draganovic (3844)
Dallos Szabolcs Creative Commons License 2016.09.25 0 0 3846

Én vettem egy szett gyári 18-ast nagyon tetszik. Nem nagy érzek változást a 17-hez képest. A 17-es szett megmaradt télinek amikor felteszem akkor érzem a változást de nagyon minimális...

Előzmény: Draganovic (3844)
lacika760220 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 3845

Előzmény: Draganovic (3843)
Draganovic Creative Commons License 2016.09.24 0 0 3844

Sziasztok

 

valaki tett már 18-coll felniket a nem GT 508-ra?

 

Kiváncsi lennék a tapasztalatokra ,futómű hogy viselkedik stb.....

 

Nagyon kivánja az autó mérete a 18-at  

Draganovic Creative Commons License 2016.09.24 0 0 3843

Adblue-t ilyen sürün kell tölteni??

 

Azt hittem olyan mint a FAP csak adblue-nak hívják :)

Előzmény: lacika760220 (3841)
lacika760220 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 3842

A "beszállást segítő funkció" nincs benne a kocsi menüjében, amiről a kézikönyv (az új, ráncfelvarrté, nekem olyan van) úgy írja és mutatja, hogy benne van (a régi kézikönyv szerint a szervíz közreműködése kell). A szervízben kapcsoltattam be.

 

A kézikönyv azt is írja, hogy az elektromos kéziféket télen kapcsoltassuk ki tuggyukmiér (mondjuk engem nyáron is idegesít). De ez sincs benne a kocsi menüjében.

 

Szintén kimaradt a 8 GB-os belső tárba való másolási lehetőség. Hiába a kézikönyv ismertetője, a menü egyik bugyrában sem találok semmiféle utalást. Az Audio beállítások alatt hangszín, loudness és ilyesmik vannak.

 

 

lacika760220 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 3841

AdBlue adalék tapasztalat.

 

A kézikönyvben nagyon szépen le van írva, hogy az adalék kifogyása (=motor letiltása) előtt mikor és hogyan jelez az autó.

Nekem eddig minden CHECK gomb megnyomáskor 5000 km-en túli hatótávot írt, még az ominózus nap reggelén is (18500 km van benne).

Ominózus napon tehét elindultam, menet közben elkezdett sipákolni, hogy ENGINE FAULT REPAIR NEEDED és EMISSIONS CONTROL FAULT, a számlapon UREA felirat világít, és a motorhibajelző lámpácska. Leállni nem állt le.

Beértem a melóba, leállítottam, de újra lehetett indítani, többször is. Szervízbe bementem. Azt mondták, a motorhiba nem motorhiba, hanem csak az adalékkal kapcsolatos vaklárma, viszont AdBlue adalékjuk pont ma fogyott el, holnap jöjjek vissza. Holnap nekem dolgom volt, azt mondták, akkor jobban járok ha benzinkúton veszek. Vettem 10 litert (5300 Ft, Shell). A tartály 17 liter. beleöntöttem 9,5 litert és túlfolyt.

 

Akkor kérdem én, hogy egy 17 literes tartály miért vinnyog, ha 9,5 liter hiányzik belőle? Egyáltalán, ez az egész AdBlue kommunikáció a motorhibával való ijesztgetéssel együtt nagyon bután adta ki magát.

 

Miután feltöltöttem, még 3-4 újraindítás és 200 km kellett, hogy elcsituljon a hibaüzenetekkel.

lacika760220 Creative Commons License 2016.09.24 0 0 3840

Nem keresgélek vissza, de szerintem Te írtad le már korábban is ugyanezt, ugye? Ha nem, és az akkor írt választ sem olvastad, akkor önismétlésbe bocsátkozom: a volt 308-asom (2.0hdi 136, de nem S&S) pontosan ugyanezeket produkálta. Kb. 1 évig zsörtiztem ezen, nem volt sűrű jelenség egyébként, 1 hónapban 1-2x, akár egymás után rögtön, de a hiba soha nem lépett túl ezen a szinten, azaz a használatot nem befolyásolta. Egyszer volt érdekes, amikor pont kanyar előtt löktem üresbe (kanyar végén lámpa van), váratlanul leállt, szervó elment, majdnem lepadkáztam. Az autót (nem ezért) azóta eladtam, de a tulaja azóta sem szórt átkokat a fejemre, pedig kapcsolatban vagyok vele, épp megtehetné.

Szervízbe sose vittem ezzel.

Előzmény: Lux Kapitány (3838)
Draganovic Creative Commons License 2016.09.23 0 0 3839

Hívd fel őt:

 

http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=1117677

 

Vagy őt:

 

http://jena307.hu/index/elerhetoseg/0-7

 

Hibát kell megtalálni nem találgatni,,szerintem ők ebben nagyon jók!

 

 

Előzmény: Lux Kapitány (3838)
Lux Kapitány Creative Commons License 2016.09.23 0 0 3838

2-3 hónapja van egy hülye problémája az autónak:

 

a) (Reggel) Indításkor ha megnyomom a START gombot, a motor azonnal indul, ahogy kell, de rögvest le is áll. Ezt el tudjuk játszani egymás után többször is. Leginkább csak úgy tudom ilyenkor életre kelteni, ha indítás előtt a gázpedált kicsit lenyomom és nyomva is tartom. (Fasza ez a hideg motornak, amikor mondjuk 1500-on kell tartsam kicsit). Ha már egyszer beindult, akkor utána már nem szarakodik ezzel, simán leállíthatom és újra is indíthatom.

 

b) Ha lassú vagy lassuló haladás közben (mondjuk megállás előtt) üresbe teszem (mert a forgalmi szituáció úgy kívánja), akkor a motor néha leáll. Ezt követően azonnal újra is lehet indítani.

 

Sajnos egyik hiba sem állandósult, rendszerint a szervizben nem sikerül produkálni.

 

Voltam diagnosztikán, lótúró sem volt eltárolva (ehhez).

 

"Lehetséges" megoldásként gyári adalékanyaggal kitisztították az üzemanyag ellátó rendszert és a szelepeket, befecskendezőket. 1 órán keresztül járatták a motort. Nem oldotta meg, de kikönnyített majdnem 25.000 Ft-tal.

 

A PUG vezető szerelője most azt javasolja, hogy cseréljük ki üzemanyag hőmérséklet jeladót. (Bizonyára valami gyári ajánlás írhatja ezt). Az alkatrészre 10.500 Ft-ot mondtak. (Nem tudom hol és hány ilyen érzékelő lehet, de én csak egyet találtam a Service Boxban, az fele annyiba kerül!!!) Most ez a műtét is kb, 25.000 Ft lenne.

 

Találkoztatok már ilyen hibával? Félek, hogy csak a pénzem szórom a lehetséges javításokkal, mert a szerviz is csak kísérletezik. (Nyilván az ő dolguk is egyszerűbb lenne, ha állandósult hiba lenne, vagy tárolt hibakód).

 

2.0HDI, 136LE, kulcs nélküli indítás.

 

Köszi,

Balázs

 

Zolysys Creative Commons License 2016.09.23 0 0 3837

CA-RCA

aga-agya :D

Előzmény: Gem Geza (3835)
Gem Geza Creative Commons License 2016.09.23 0 0 3836

Köszi!

Előzmény: Zolysys (3829)
Gem Geza Creative Commons License 2016.09.23 0 0 3835

Hali!

 

Két kérdésem lehet ezel kapcsolatban?

Mik ezeke:

CA?

AGA?

 

Köszi GG

Előzmény: Zolysys (3828)
Dallos Szabolcs Creative Commons License 2016.09.22 0 0 3834

Már írtam a kilincs problémát egy aksisaru levétel megoldja!

Előzmény: akosoma (3830)
Lux Kapitány Creative Commons License 2016.09.22 0 0 3833

A kilincsről jut eszembe egy triviális dolog.

Nekem is elkezdett vacakolni a kulcs nélküli nyitás. Hol működött, hol nem.

Elemet cseréltem a távirányítóban és ezzel megoldódott a dolog.

Egy filléres dolog, érdemes erre is rápróbálni akkor, ha előjön a zavar.

Draganovic Creative Commons License 2016.09.21 0 0 3832

Valakinek kontakt hiba volt,valakinek antennát kellett cserélni ( ami ugye veszi a jelet a kulcstól asszem 433 Mhz )valakinek BSI frissítés oldotta meg,vagy akku pozitív saru le 5 perc azt vissza is sok mindent megold :)

 

Pl anyám 206 cc elektromos tető nem nyílt le csak erőlködött ,levettem az akku sarut 5 percre vissza majd vártam 3 percet míg ujraindul a BSI azt láss csodát megint működött...azóta is működik ...PUG-nál elektromos motor cserét javasoltak ,drága pínzért :)

 

Elösször próba pozitív saru le ( gyors csatis nem tart semeddig ) 5 perc vár azt vissza vár 2-3 perc azt próba!

Előzmény: akosoma (3830)
Zolysys Creative Commons License 2016.09.21 0 0 3831

Kilincs hibára keress vissza. BSI soft frissítés és vagy jó lesz vagy BSI csere ha jól rémlik. Magyart beállítani alapból nem lehet mive a kis kijelződ a km órában nem tud magyarul és nem tudja magával vinni a navis rendszert ezt másképp kell megoldani.  ha gondolod elhozod és megcsinálom

Előzmény: akosoma (3830)
akosoma Creative Commons License 2016.09.21 0 0 3830

Sziasztok! 508 sw van. A kilinccsel működtethető opció közül, csak a bal első kilinccsel működik a nyitás zárás....hogy lehet ezt a problémát megoldani, azt tudja valaki...? És a lefrissített RT6 2,86-on hogy lehet magyar nyelvet beállítani???köszi

Zolysys Creative Commons License 2016.09.21 0 0 3829

Előzmény: Gem Geza (3826)
Zolysys Creative Commons License 2016.09.21 0 0 3828

Quadlock csati kiosztás szabványos kivéve a tápokat. Kb ugyan ugy van bekötve mint az ISO. Rákeresel meglátod.


Igen nincs CA kimenet mert a gyári erősítő is a hangvégfokra van kötve és az aga átprogramozva hogy kisebb jelet adjon ki.

Előzmény: Gem Geza (3826)
birobandi Creative Commons License 2016.09.21 0 0 3827

Mindkét kérdésedre van bőven iromány, javaslom olvass vissza.

Előzmény: Braveman (3825)
Gem Geza Creative Commons License 2016.09.21 0 0 3826

Köszi! :)

 

Már csak az nem hagy békén, hogy ki volt az a kapitális-vadb*rom aki kihúzta, illetve, hogy mi a f..zé kellett kihúzni???? Mért lett neki jobb, hogy nem volt bedugva??? stb.. Cifrázhatnám tovább, de a lényeg: MIÉRT???????,  

 

De erre tuti nem tudtok olyan választ, amit el is tudnák fogadni :D Tudjátok mit? Lepjetek meg! Aki tud olyan választ, amit végigvezetve egyértelműen az jön ki a végére, hogy az USB-t kellett kihúzni, annak intézek egy családi tárlatvezetéssel egybekötött hétvégi belépési lehetőséget a Gödöllői Királyi Kastélyba! :) (Már csak az Asszonnnyal kell ezt legyeztetnem, de majd az utolsó pillanatban szólok neki? ;-) )

 

Azért még maradt egy kérdés az USB-AUX csatival kapcsolatban! Az AUX mért nem működik???? azt is be kell dugni valahova? A fotón látszik, hogy nem maradt másik üres csatihely, szóval tanácstalan maradtam.

 

Másik kérdés, amit fiam vetett fel és válasz hiányában úgy érzem beégtem előtte :( Ha mélyládát szeretnénk rákötni a fejegységre és nem látni rajta RCA-t kimenet, akkor hova lehet/érdemes azt kötni? RNEG2 a fejegység és a nagy csatinak az esetleges kimeneteit még nem sikerült meglesnem, esetleg valaki meg tudná velem osztani?

 

Üdv GG

Előzmény: futee79 (3820)
Braveman Creative Commons License 2016.09.21 0 0 3825

Tisztelt fórumozók!

 

Egy hete vásároltam egy 508 allure-t, automata váltóval. Az autó 2,5 éves, 140.000 km-t futott. Mivel ez az első automata váltós járgányom, nagyon tetszik, viszont legalább annyira félek is tőle. Próbálok minél több információt begyűjteni a helyes használatáról, karbantartásáról, hogy minél hosszabb életű legyen. Ami a leginkább érdekelne az az, hogy kell-e, szabad-e olajat cseréltetnem a váltóban. Mindenki véleménye érdekelne, akinek van tapasztalata a témával kapcsolatban. A másik kérdésem a navigációval kapcsolatos. Van esetleg valakinek valami kedvező megoldása a magyarításra-frissítésre? A válaszokat előre is köszönöm.

 

Üdv: T

 

 

 

futee79 Creative Commons License 2016.09.20 0 0 3824

Ne ezen múljon, ha jó az autó. Az Active-ok75%át Allure-nek hirdetik. Ez számodra legyen jó alkualap. Az enyém is Allure-nek volt hirdetve.

Előzmény: Hobbi-Fotós (3822)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!