De az 508-ra vonatkozik, annak a kézikönyvéből van az oldal. Szerintem kevered a FAP-al, annál tényleg jóval hosszabb a csereperiódus, de az AdBlue az más tészta.
Ez tuti nem az 508-ra vonatkozik! Nekem több mint 150e van a vasban és még nem reklamált ez miatt, amikor megvettem akkor a szintet megnézettem géppel és mé 50% körül volt.
Én vettem egy szett gyári 18-ast nagyon tetszik. Nem nagy érzek változást a 17-hez képest. A 17-es szett megmaradt télinek amikor felteszem akkor érzem a változást de nagyon minimális...
Én vettem egy szett gyári 18-ast nagyon tetszik. Nem nagy érzek változást a 17-hez képest. A 17-es szett megmaradt télinek amikor felteszem akkor érzem a változást de nagyon minimális...
A "beszállást segítő funkció" nincs benne a kocsi menüjében, amiről a kézikönyv (az új, ráncfelvarrté, nekem olyan van) úgy írja és mutatja, hogy benne van (a régi kézikönyv szerint a szervíz közreműködése kell). A szervízben kapcsoltattam be.
A kézikönyv azt is írja, hogy az elektromos kéziféket télen kapcsoltassuk ki tuggyukmiér (mondjuk engem nyáron is idegesít). De ez sincs benne a kocsi menüjében.
Szintén kimaradt a 8 GB-os belső tárba való másolási lehetőség. Hiába a kézikönyv ismertetője, a menü egyik bugyrában sem találok semmiféle utalást. Az Audio beállítások alatt hangszín, loudness és ilyesmik vannak.
A kézikönyvben nagyon szépen le van írva, hogy az adalék kifogyása (=motor letiltása) előtt mikor és hogyan jelez az autó.
Nekem eddig minden CHECK gomb megnyomáskor 5000 km-en túli hatótávot írt, még az ominózus nap reggelén is (18500 km van benne).
Ominózus napon tehét elindultam, menet közben elkezdett sipákolni, hogy ENGINE FAULT REPAIR NEEDED és EMISSIONS CONTROL FAULT, a számlapon UREA felirat világít, és a motorhibajelző lámpácska. Leállni nem állt le.
Beértem a melóba, leállítottam, de újra lehetett indítani, többször is. Szervízbe bementem. Azt mondták, a motorhiba nem motorhiba, hanem csak az adalékkal kapcsolatos vaklárma, viszont AdBlue adalékjuk pont ma fogyott el, holnap jöjjek vissza. Holnap nekem dolgom volt, azt mondták, akkor jobban járok ha benzinkúton veszek. Vettem 10 litert (5300 Ft, Shell). A tartály 17 liter. beleöntöttem 9,5 litert és túlfolyt.
Akkor kérdem én, hogy egy 17 literes tartály miért vinnyog, ha 9,5 liter hiányzik belőle? Egyáltalán, ez az egész AdBlue kommunikáció a motorhibával való ijesztgetéssel együtt nagyon bután adta ki magát.
Miután feltöltöttem, még 3-4 újraindítás és 200 km kellett, hogy elcsituljon a hibaüzenetekkel.
Nem keresgélek vissza, de szerintem Te írtad le már korábban is ugyanezt, ugye? Ha nem, és az akkor írt választ sem olvastad, akkor önismétlésbe bocsátkozom: a volt 308-asom (2.0hdi 136, de nem S&S) pontosan ugyanezeket produkálta. Kb. 1 évig zsörtiztem ezen, nem volt sűrű jelenség egyébként, 1 hónapban 1-2x, akár egymás után rögtön, de a hiba soha nem lépett túl ezen a szinten, azaz a használatot nem befolyásolta. Egyszer volt érdekes, amikor pont kanyar előtt löktem üresbe (kanyar végén lámpa van), váratlanul leállt, szervó elment, majdnem lepadkáztam. Az autót (nem ezért) azóta eladtam, de a tulaja azóta sem szórt átkokat a fejemre, pedig kapcsolatban vagyok vele, épp megtehetné.
a) (Reggel) Indításkor ha megnyomom a START gombot, a motor azonnal indul, ahogy kell, de rögvest le is áll. Ezt el tudjuk játszani egymás után többször is. Leginkább csak úgy tudom ilyenkor életre kelteni, ha indítás előtt a gázpedált kicsit lenyomom és nyomva is tartom. (Fasza ez a hideg motornak, amikor mondjuk 1500-on kell tartsam kicsit). Ha már egyszer beindult, akkor utána már nem szarakodik ezzel, simán leállíthatom és újra is indíthatom.
b) Ha lassú vagy lassuló haladás közben (mondjuk megállás előtt) üresbe teszem (mert a forgalmi szituáció úgy kívánja), akkor a motor néha leáll. Ezt követően azonnal újra is lehet indítani.
Sajnos egyik hiba sem állandósult, rendszerint a szervizben nem sikerül produkálni.
Voltam diagnosztikán, lótúró sem volt eltárolva (ehhez).
"Lehetséges" megoldásként gyári adalékanyaggal kitisztították az üzemanyag ellátó rendszert és a szelepeket, befecskendezőket. 1 órán keresztül járatták a motort. Nem oldotta meg, de kikönnyített majdnem 25.000 Ft-tal.
A PUG vezető szerelője most azt javasolja, hogy cseréljük ki üzemanyag hőmérséklet jeladót. (Bizonyára valami gyári ajánlás írhatja ezt). Az alkatrészre 10.500 Ft-ot mondtak. (Nem tudom hol és hány ilyen érzékelő lehet, de én csak egyet találtam a Service Boxban, az fele annyiba kerül!!!) Most ez a műtét is kb, 25.000 Ft lenne.
Találkoztatok már ilyen hibával? Félek, hogy csak a pénzem szórom a lehetséges javításokkal, mert a szerviz is csak kísérletezik. (Nyilván az ő dolguk is egyszerűbb lenne, ha állandósult hiba lenne, vagy tárolt hibakód).
Valakinek kontakt hiba volt,valakinek antennát kellett cserélni ( ami ugye veszi a jelet a kulcstól asszem 433 Mhz )valakinek BSI frissítés oldotta meg,vagy akku pozitív saru le 5 perc azt vissza is sok mindent megold :)
Pl anyám 206 cc elektromos tető nem nyílt le csak erőlködött ,levettem az akku sarut 5 percre vissza majd vártam 3 percet míg ujraindul a BSI azt láss csodát megint működött...azóta is működik ...PUG-nál elektromos motor cserét javasoltak ,drága pínzért :)
Elösször próba pozitív saru le ( gyors csatis nem tart semeddig ) 5 perc vár azt vissza vár 2-3 perc azt próba!
Kilincs hibára keress vissza. BSI soft frissítés és vagy jó lesz vagy BSI csere ha jól rémlik. Magyart beállítani alapból nem lehet mive a kis kijelződ a km órában nem tud magyarul és nem tudja magával vinni a navis rendszert ezt másképp kell megoldani. ha gondolod elhozod és megcsinálom
Sziasztok! 508 sw van. A kilinccsel működtethető opció közül, csak a bal első kilinccsel működik a nyitás zárás....hogy lehet ezt a problémát megoldani, azt tudja valaki...? És a lefrissített RT6 2,86-on hogy lehet magyar nyelvet beállítani???köszi
Már csak az nem hagy békén, hogy ki volt az a kapitális-vadb*rom aki kihúzta, illetve, hogy mi a f..zé kellett kihúzni???? Mért lett neki jobb, hogy nem volt bedugva??? stb.. Cifrázhatnám tovább, de a lényeg: MIÉRT???????,
De erre tuti nem tudtok olyan választ, amit el is tudnák fogadni :D Tudjátok mit? Lepjetek meg! Aki tud olyan választ, amit végigvezetve egyértelműen az jön ki a végére, hogy az USB-t kellett kihúzni, annak intézek egy családi tárlatvezetéssel egybekötött hétvégi belépési lehetőséget a Gödöllői Királyi Kastélyba! :) (Már csak az Asszonnnyal kell ezt legyeztetnem, de majd az utolsó pillanatban szólok neki? ;-) )
Azért még maradt egy kérdés az USB-AUX csatival kapcsolatban! Az AUX mért nem működik???? azt is be kell dugni valahova? A fotón látszik, hogy nem maradt másik üres csatihely, szóval tanácstalan maradtam.
Másik kérdés, amit fiam vetett fel és válasz hiányában úgy érzem beégtem előtte :( Ha mélyládát szeretnénk rákötni a fejegységre és nem látni rajta RCA-t kimenet, akkor hova lehet/érdemes azt kötni? RNEG2 a fejegység és a nagy csatinak az esetleges kimeneteit még nem sikerült meglesnem, esetleg valaki meg tudná velem osztani?
Egy hete vásároltam egy 508 allure-t, automata váltóval. Az autó 2,5 éves, 140.000 km-t futott. Mivel ez az első automata váltós járgányom, nagyon tetszik, viszont legalább annyira félek is tőle. Próbálok minél több információt begyűjteni a helyes használatáról, karbantartásáról, hogy minél hosszabb életű legyen. Ami a leginkább érdekelne az az, hogy kell-e, szabad-e olajat cseréltetnem a váltóban. Mindenki véleménye érdekelne, akinek van tapasztalata a témával kapcsolatban. A másik kérdésem a navigációval kapcsolatos. Van esetleg valakinek valami kedvező megoldása a magyarításra-frissítésre? A válaszokat előre is köszönöm.