Keresés

Részletes keresés

smith Creative Commons License 2019.11.06 0 0 21797

100/103(103)
Ebbű mi lesz? :-)

Előzmény: smith (21795)
twohandedtweener_ Creative Commons License 2019.11.05 0 0 21796

elég precíz területi elosztás. :)

Előzmény: smith (21794)
smith Creative Commons License 2019.11.05 0 0 21795

98 cm 100/100(99) mellett. :-)

Előzmény: smith (21780)
smith Creative Commons License 2019.11.05 0 0 21794

Erre lehet mondani, hogy a tóra optimalizált front. :-)

smith Creative Commons License 2019.11.04 0 0 21793

Reggelre centi borítékolható...

Előzmény: smith (21780)
gigabursch Creative Commons License 2019.11.02 0 1 21792
Bővebben odaát a hajós topicon írtam. Nem ismétlem.

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=152872391&t=9011160
Előzmény: edesviz (21791)
edesviz Creative Commons License 2019.11.01 0 0 21791

Az a kikötő egyszerre 2 uszályt tudott maximum befogadni, de rakodni csak egybe lehetett. Ma is megvan a helye, kis merülésű hajók használják, mapson : 46.750151, 17.333777. A cikkben egy nagyobb lélegzetű dologról van szó.

Előzmény: smith (21790)
smith Creative Commons License 2019.11.01 0 1 21790

Úgy 30 éve számolták fel a kikötőt ott, ahol most újra akarják nyitni. Amikor felszámolták, még létezett Pálköve. Aztán 2008-ban Pálkövéről az önkori egy laza csuklómozdulattal (5t-s súlykorlátozás a település teljes területén) kigolyózta a céget, aki hiába próbált egyezkedni, időszaki felmentést elérni. Ezért ettól a kikötőtől is megváltak.
Kő viszont kő! :-)

Kikötő is kő, mert Siófokon eddig is szoros volt a hely, számtalan hajót kell a fekete flottából a szezon végén kicsapni legelni, hogy a személyhajók elférjenek. Most két évig nyilván még zavarosabb lesz ott a helyzet, ha a hátsó öböl iis csak részben lesz használható.

Előzmény: gigabursch (21789)
gigabursch Creative Commons License 2019.11.01 0 0 21789
Előzmény: gigabursch (21787)
gigabursch Creative Commons License 2019.11.01 0 0 21788

Ez hozzá az elózmény:

 

http://www.terport.hu/teruletrendezes/teruletrendezesi-tervek/tanulmanytervek/balaton-vizpart-rehabilitacios-tanulmanyterv

 

A történeti hűség kedvéért:

Az alapkoncepciót az első Orbán Kormány alatt kezdték el kormányhatározat formájában, majd a Megyó kormány alatt lett belőle kormányrendelet, a kidolgozás már Fletó időszak alatt záródott, ma meg a NER aranyifjai ezek alapján hajtanak végre egy vagon beruházást.

(mindig is mondtam: a narancs és a vörös között árnyalatnyi a különbség)

Előzmény: netuddkivogymuk (21786)
gigabursch Creative Commons License 2019.11.01 0 0 21787

Erről a f@sságról tud valaki valami érdemit?

 

Azon kívül, hogy a HVG és a NER nem épp jóbarátok...

netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.10.31 -1 0 21786
zjakabfi Creative Commons License 2019.10.30 0 0 21785

Lezárták.

Előzmény: smith (21783)
smith Creative Commons License 2019.10.26 0 0 21784

Egyébként a víz még kiváló fürdésre. Tegnap én is csobbantam egy szezonzárót. :-)

smith Creative Commons License 2019.10.26 0 0 21783

Délben kezdtek zárni.

Előzmény: smith (21782)
smith Creative Commons License 2019.10.25 0 0 21782

Csúnya lenn, ha a SZIGETKÖZ fent szorulna...

Előzmény: zjakabfi (21781)
zjakabfi Creative Commons License 2019.10.25 0 0 21781

Zárás indul?

Előzmény: smith (21780)
smith Creative Commons License 2019.10.25 0 0 21780

97 cm 24m3/s mellett.

Előzmény: twohandedtweener_ (21779)
twohandedtweener_ Creative Commons License 2019.10.23 0 0 21779

98cm

Előzmény: smith (21778)
smith Creative Commons License 2019.10.22 0 0 21778

99 cm

Előzmény: twohandedtweener_ (21767)
smith Creative Commons License 2019.10.22 0 0 21777

Kösz. Pont ezt a megfejtést mondtam annak, akitől a teljes zárás infóm származott, bár én a felső kaput mondtam süllyeszthetőre, mint amilyn a hátfői vagy a tassi mű megoldása. :-)

Előzmény: Vezo228 (21776)
Vezo228 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 21776

Először a hajózsilip átépül úgy, hogy az alsófő elzárása már szegmenstáblás lesz, nem pedig támkapu, mint most. A szegmensen lehet ereszteni ~40-60 m3-t.

Amíg ez épül, addig a meglévő zsilippel nem történik semmi, azon keresztül mehet a szabályozás, mint most.

Miután a hajózsilipen keresztül már lehet szabályozni, akkor készül az új szabályozó zsilip és szükség szerint a régi bontása.

 

Kiliti pedig akkor épül, amikor szárazon van a meder....

Előzmény: smith (21775)
smith Creative Commons License 2019.10.21 0 0 21775

Mi lesz a műszaki megfejtés? Szivornya vagy szivattyúk?

Előzmény: Vezo228 (21774)
Vezo228 Creative Commons License 2019.10.21 0 0 21774

Maximum hajómozgás nem lesz, de szabályozható marad.

Előzmény: smith (21772)
Veszpremi Creative Commons License 2019.10.21 0 0 21773

Sorry, write-only voltam :) Érdekes.

Előzmény: smith (21772)
smith Creative Commons License 2019.10.21 0 0 21772

Ld. zjakabfi által betett nagyszabású építkezés hírét. Hírek szerint megvalósul  egy időre az ősi állapot: lefolyástalan lesz a tó az építés egy szakaszában.

Előzmény: Veszpremi (21771)
Veszpremi Creative Commons License 2019.10.21 0 0 21771

Ilyen száraz időben eresztenek?

Előzmény: smith (21770)
smith Creative Commons License 2019.10.21 0 0 21770

sak a jegyzőkönyv kedvéért az eresztés mértéke:

2019.10.20. 07:00 26.700
2019.10.19. 07:00 26.700
2019.10.18. 07:00 17.300
2019.10.17. 07:00 4.670

smith Creative Commons License 2019.10.18 0 0 21769

Azért ez szép mérnöki feladat lesz!

 

A Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság közölte: a műtárgyak átépítésének sorrendjét ütemekre bontották annak érdekében, hogy a Balaton vízállása mindig szabályozható maradjon.

 

 

 

Előzmény: zjakabfi (21768)
zjakabfi Creative Commons License 2019.10.18 0 0 21768
Előzmény: twohandedtweener_ (21767)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!