Keresés

Részletes keresés

csantaveri13 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1356
Most hogy átmenő vagy fővágány, szerintem mindegy. Nagyon rég jártam Szajolon, de szerintem a balhé idején az állomási 2. vágány volt a bal átmenő fővágány. Ezen érkezett a 613-as, és a 2. kocsi első forgóváza alatt volt az aláváltás (ill. a váltó kitérőbe elmozdulása). Én úgy emlékszem, hogy a gép és az első kocsi a helyes vágányon maradt, és ott is állt meg értelemszerűen az állomás Szolnok felőli oldalán. Ha nem így történt, várom a szíves hozzászólásokat.
Előzmény: dzcsiga (1352)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1355
Persze, hogy észreveszi: a motor által keltett infrahangoktól rezeg alatta a flaszter!
Előzmény: dzcsiga (1353)
1047 005-2 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1354
"Nem maradt a fővágányon!"

Na!Ne keverjük az átmenővel!
Előzmény: dzcsiga (1352)
dzcsiga Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1353
A hallhatóság miatt

Szerinted amikor bömböl a rádióból a tuc-tuc zaj, meg hallják bármilyen mozdony hangját, vagy akár a dudálást?
Ha van fénysorompó és azt nem veszi figyelembe, akkor vessen magára!
Előzmény: Zolcsi67 (1350)
dzcsiga Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1352
- tehát szerintem az első Bo a géppel maradt a fővágányon, nem siklott.

Nem maradt a fővágányon!
Kitérőbe járt be a vonat 115 km/h-val!
Éppen ez volt a baj...
Előzmény: csantaveri13 (1348)
vaskerék Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1351
Pláne egy "Classic" Szergej hangtompító nélkül, rekedt kürttel... :-D
Előzmény: Zolcsi67 (1350)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1350
A hallhatóság miatt inkább a Szergej. A kenesei átjáróban már akkor lehet hallani, amikor Alsóörsről kiindul :-)))
Előzmény: Hentes2 (1347)
csantaveri13 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1349
Kedves branzova és mások!

2006.0314-i 2. képeden nem az 1989 körül tatabányán történt kisiklásos baleset látható??? Nem tudok róla semmi részletet. Nagyon érdekel. Aki ismeri a történetet, kérem, ossza meg velem!
Előzmény: branzova (1023)
csantaveri13 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1348
Akkor most megkeresem a képeket!


Megnéztem a többi képetis. Egyébként a GYSEV Bh-k most is 120-asok.
A minőséget nézzétek el, kutyafuttában repróztam!


- tehát szerintem az első Bo a géppel maradt a fővágányon, nem siklott.
- a második Bo siklott elsőként, letarolta az épületet és a tartóoszlopokat. Teljesen szétszakadt. Nyilván itt volt a halottak zöme. (1 helybéli a peronon állt, 1 pedig az épületben halt meg.)
- utána jöhetett az Ao. Keresztbe torlódott, lerepültek a forgóvázai, de talán nem voltak már rajta végzetes sérülések. Talán csak az az ember, aki az ablakon akart kimászni, és belekapaszkodott a felső vezetékbe. Egy nyíregyházi főiskolás mesélte (vasutas szülők, 1. oszt. szabadjegy), hogy a budin ült, berepült az egyik szolgálati lakásba, és egy öreg bácsival szemben tért magához, aki az Ablakot nézte.
- negyedik lehetett egy tetején sérült Bo
- ötödik a BRy. A helyszíni képen és a rozsdatemetőben készülteken is egymás mellett vannak. Ennyi lehetett a 613-as vonatrész.

A mátészalkai részből az a két Bhv biztos, amelyek a képeimen látszanak. Az egyiknek 20-07 734-6 a száma, a másiknak 20-27 4x2-2 Debrecen honnal. Ennél nyilván több kocsi volt benne, de azok nem kerültek selejtbe. A helyszíni képeken látszik még egy szintén siklott Ap(v) 10-27 vagy 19-05 1. osztályú termes kocsi (szerintem az előbbi).
A vonat 115 km/óra körül haladt a balesetkor. Állítólag Feri nap volt, s siettek a tolatással. 16.45/47 perckor történt, 1994. december 2-án. Móra IC-vel jöttem Szegedről. Reggel Gosa vasútmodellt vettem magamnak karácsonyra. Azzal menőztem a büfékocsiban a többi egyetemista előtt. (Soproni Ászok 110 Ft). Gyors átszállás, és otthon fodrászhoz mentem, mert botrányos volt a külsőm. Anyám nem kívánt így látni. Büszkén bandukoltam haza, de senki nem törődött a frizurrámmal, mert akkor már bemondták a hírt.
Hentes2 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1347
Akkor inkább a Nohabokat...
Előzmény: Zolcsi67 (1346)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1346
Ez az, vissza a Szergejeket a Balatonhoz!!!! :-/
Előzmény: csantaveri13 (1337)
r1232 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1345
Az osztrákoknak még így is túl hangos...
Előzmény: csantaveri13 (1337)
division by zero Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1344
Úgy van!
De 1-2 éve is fotóztam még 120-ast, ha jól emlékszem győriek voltak.
Előzmény: trancegod (1342)
trancegod Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1343

 A remot M41 ténleg halk, kivéve akkor amikor megy a motor hűtés. Akkor hangosabb a régi Pielsticknél is.

Előzmény: GyöBzs (1339)
trancegod Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1342
Úgy lehetett, hogy voltak-vannak- 120-as Bhv kocsik. De erről bővebben a Személykocsis topic-ban lehet olvasni.
Előzmény: GyöBzs (1340)
dzcsiga Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1341
Sőt, kolompoljon minden villanymozdony, a Taurus meg pláne

Minek?
Ha van fénysorompó...

Az osztrákoknál ez úgy van, ha van fénysorompó nem kell (hangoskodni) dudálni, mert a fénysorompóval már fedezve van a vasuti átjáró.
Ha valaki átmegy a piroson az a dudálásra sem fog megállni.
Előzmény: GyöBzs (1339)
GyöBzs Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1340
Ha Bhv volt benne, akkor hogyan mehetett 120-szal a vonat?
Előzmény: csantaveri13 (1338)
GyöBzs Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1339
Akkor kirándulós időszakban beszélgess Eger büszke népével, ahol a dolgos polgárok tiltakozta, mert a Bz helyett járó M41-nek nagy volt a hangja. Szerintem szívesen átadnák őket, ha rajtuk múlna.

Sőt, kolompoljon minden villanymozdony, a Taurus meg pláne :)
Előzmény: csantaveri13 (1337)
csantaveri13 Creative Commons License 2006.07.31 0 0 1338
A 613-as vitt mátészalkai kocsikat. Szolnokon lefényképeztem a balhés kocsikat a következő tavaszon. Kb. 4 lengyel fülkés kocsi volt az elején. 1 a géppel továbbment, 1 be az épületbe, 1 az oldalára fordult, a negyedik (emlékeim szerint az volt az 1. osztály) kisiklott. Ez a nyíregyi rész volt. Utána jöttek a mátészalkai kocsik. Legalább 3 dunakeszi kocsi. Bhv biztos volt benne, By-ban nem vagyok biztos. Szerintem még utána is voltak besorozva kocsik, de azok nem sérültek.
Előzmény: István22 (1190)
csantaveri13 Creative Commons License 2006.07.31 0 0 1337
A kenesei balhéhoz: tényleg túl halkak a remot Csörgők! Egy napra rá a fűzfői Balaton-parton vártunk egy tampont lefotózásra, közben horgászok jöttek-mentek az átjáróban. A szél Almádi-Fűzfő felől erősen fújt. A csávó a töltés felől jött, a késett ellenvonat Pestről. Fent volt a vágányközben, amikor szóltunk neki, hogy vigyázzon. Aztán ugrott. A barátnője teljesen begyulladt. Sermmi hangja nem volt a vonatnak.

A herendi megemlékezés tényleg nagyon érdekes.
Don Simon Creative Commons License 2006.07.30 0 0 1336
Kb. 1 hete jártam ott autóval és ez most is így van.
Előzmény: sínbohóc (1335)
sínbohóc Creative Commons License 2006.07.30 0 0 1335
Csak éppen a parkoló felől nem készítettél képet! :-)) Kb 6 éve jártam arra, akkor ezen az átjárón csak bemenni lehetett a parkolóba, kijönni viszont a parkoló másik végén.
Előzmény: Hentes2 (1333)
kladvig Creative Commons License 2006.07.29 0 0 1334

75.07.30 Tokaj exp. Nyék.  , 43-1199 ,  M40-213,  Bz-382

Köszönöm!

Előzmény: Bárdos Imre (1332)
Hentes2 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 1333

Adósságtörlesztés még az akarattyai balesethez...

 

Balra nem lehet fordulni?! 5 évig laktam kenesén, de ezt a táblát még nem vettem észre. Biztos van, csak elkerülte a figyelmem (nekem is...). Holnap megnézem.

Ma úgy voltam arra, hogy volt nálam fényképezőgép és készítettem képet az átjáróról.

 

 

 

 

Üdv: Hentes

Előzmény: easa (1295)
Bárdos Imre Creative Commons License 2006.07.29 0 0 1332
Ha megmondod milyen képeket tettem fel elküldöm őket, de hadd ne böngésszem végig a topikot.
Előzmény: kladvig (1329)
gumidani Creative Commons License 2006.07.29 0 0 1331

Nem érdemes rá szót pazarolni. Olvasd el a hozzászólásai közül azokat, amelyeket a vasúrmániás topikba írt!

A stílus maga az ember. 

Előzmény: M40-109 (1330)
M40-109 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 1330
Nem élvezkedésről van szó. Mindössze eddig biztonságban éreztem magam egy-egy jelfeladásra kiépített vonalon. Most pedig nem tudom, hány ilyen vak vezér van még, aki átmegy a vörösön, felvágja a váltót, és ezt még észre sem veszi. Ennyi. Ha ismerősöd a vezér, akkor is csak ezt tudom mondani.
Előzmény: CJZero (1325)
kladvig Creative Commons License 2006.07.29 0 0 1329

Sziasztok! 

 

V43-1078, István 22 , branzova, Bárdos Imre, gumidani:az általatok feltett képeket eltudnátok küldeni nagyobb méretben?

kladvig@freemail.hu

Előre is köszi!

Vendégsín Creative Commons License 2006.07.28 0 0 1328
Mindenki nem lehet születésétől bölcs.
Előzmény: CJZero (1326)
sínbohóc Creative Commons License 2006.07.28 0 0 1327
Legalább lehet rágni tovább a gumicsontot...
Előzmény: Vendégsín (1324)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!