Keresés

Részletes keresés

Nydqist Creative Commons License 2007.06.14 0 0 4734
Köszönöm az információkat.
Előzmény: bsasa (4733)
bsasa Creative Commons License 2007.06.14 0 0 4733
M62-319 és a szoknya gyűrődött,de szolgálatképes maradt.Ácsnál jött szembe velem és kitérőbe járt be.Majd este olyan 22 óra körül érkezett vissza Cellbe és ment a fth-ba.
Előzmény: Nydqist (4732)
Nydqist Creative Commons License 2007.06.14 0 0 4732
Tudod esetleg, melyik gép volt? Illetve mennyire sérült?
Előzmény: V63-017 (4731)
V63-017 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 4731
Számot nem tudok hozzá mondani,de a 15:45kor Szombathelyre Cellen keresztül... - 924

...tovább haladt egy személy vonat (Bz) Cell. irányába (??). - 9266

...meg még egy Győrbe tartó gyors :S Az meg valószínüleg a 9223-as személy volt, Csörgő+3 kocsi
Előzmény: myko (4730)
myko Creative Commons License 2007.06.14 0 0 4730
Hello!

Tegnap én Győrből tartottam Cell.be. Számot nem tudok hozzá mondani,de a 15:45kor Szombathelyre Cellen keresztül közlekedő gyorsvonattal jöttem volna,ami a keletiből jön.
10perces késéssel érkezett be az állomásra,miután mindenki felszállt,bemondta a hangos,h az utasok szálljanak le és a távolsági buszpályaudvarról 16:15kor vonatpotól-autóbuszok visznek minket Gyömöre-Tét állomásig.
Nagy nehezen lekeveredett a buszunk Szbadhegyre (Győrben épp a 16órás csúcsforgalom volt) ahol utasokat kellett volna még felvennünk,de nem volt ott senki,mert az állomásról épp tovább haladt egy személy vonat (Bz) Cell. irányába (??).
Ez után leszáguldottunk Gyömörére.
Közben mentek a környékbeleik telefonja,... Halipusztánál történt vmi állítólag...
A Pápai főútról láttuk amint egy tehervonat áll a nyíltpályán,konténereket szállított,meg egy naggy darut is láttak többen.
Gyömöre állomáson ott áltt a vonatunk,meg még egy teher,meg még egy Győrbe tartó gyors :S
Végül megérkeztünk Cell.be 18:15körül...17:47kor indult a csatlakozásunk tovább Zalába,de szerencsére várt ránk még ilyen sok időt is.Így végülis csak 20perce késéssel értünk Zegre.

Mivel teljesen zöldfülü vagyok a vasutas szakszavakohz,bocsi ,ha vmi rosszul írtam :)
Előzmény: Sabee Gigant (4723)
Infós Creative Commons License 2007.06.14 0 0 4729

Jogos. :-)

A tulaj az állam. :)

Előzmény: 1047 005-2 (4728)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4728
"Sztem a pálya használható állapotban tartásáért a pálya tulajdonosa, a MÁV PÜ felel, ha jól tudom."


Sztem a pálya használható állapotban tartásáért a pálya üzemeltetője, a MÁV PÜ felel, ha jól tudom.
Előzmény: Infós (4716)
CreO Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4727
mégsem, VW volt az "áldozat"
Előzmény: CreO (4726)
CreO Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4726
Audi A4es volt, ha ez segít.
Előzmény: tompysoft (4725)
tompysoft Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4725
Köszönöm az infót, nem gondoltam volna, hogy ennyire súlyos... :-(((
Remélem, nem ismertem... :-(
Előzmény: Sabee Gigant (4723)
CreO Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4724
Jah, hiába vártam a 923ast, nem 17:46kor még mindig nem ért be.

Láttam a kocsit, hát hogy túlélési tér nemmaradt, az biztos.
Előzmény: Sabee Gigant (4723)
Sabee Gigant Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4723
Halálos vasúti baleset Győrszemere és Gyömöre között

 

június 13. szerda 17:01

 

[MTI]

 

Meghalt az a gépkocsivezető, aki személyautójával a fénysorompó tilos jelzése ellenére hajtott a sínekre Győrszemere és Gyömöre között szerda délután, közölte a MÁV Zrt. szóvivője. Az autó egy tehervonattal ütközött össze, a helyszínelés és a műszaki mentés ideje alatt késnek a vonatok, tájékoztatott Kavalecz Imre. A vasúttársaság ismeretei szerint a fénysorompó jól működött, a közút felé tilos jelzést mutatott, tette hozzá. A szóvivő közölte, hogy a Győr-Pápa-Celldömölk vasútvonalon áll a forgalom.

 

http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/?main:2007.06.13&316382

Előzmény: tompysoft (4719)
Mr. Frog Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4722
Hát igen itt sok minden van még, ami máshol már, vagy esetleg még nincs(mert olyan vasutat is találnánk messzeföldön, ahol ezután vezetik be a tükör használatát). A javaslatok nem rosszak, de én nem várnám meg míg mindenkinek kihull a haja :) , mert az annyira nem egészséges. Csak az a baj, hogy nem gondolkoznak eleget és nem elegen, illetve, ahogy azt korábban beszélgettük, nem mindenki azokat a szempontokat veszi figyelembe, amiket valójában kéne. Az bíztató, hogy itt a fórumon vannak jó ötletek, de ettől még sajnos nem fog a magyar vasútügy előbbre jutni, mert mások nem akarják... Szóval lesz itt még előbb-utóbb Taurus bikázás is.
GyöBzs Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4721
Vígan járnak tükör nélkül szlovák mozdonyok az Mo-nak nevezett területen rendszeresen... és?
Előzmény: peti 19 (4718)
m41 2197 Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4720
Nincs vele nagy gond,mert megfelelő pályasebesség esetén a mozd.ill szerelvény "csinál" magának ürszelvényt
Előzmény: Infós (4714)
tompysoft Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4719
Sziasztok!

Családon belüli információáramlásnak köszönhetően tudtam meg, hogy ma volt valami baleset a 10-esen Gyömöre térségében valamelyik vasúti átjáróban. Gázolás...
Tudtok valami részletesebbet mondani?
peti 19 Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4718
Csak ez itt Mo.-n nem a DB.
Előzmény: cs1014 (4717)
cs1014 Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4717
a vp tükör szvsz biztonsági elem a vontató járművön

Nem feltétlenül. Pl. a Deutsche Bahn remekül megvan nélküle.
Előzmény: Törölt nick (4715)
Infós Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4716

Sztem a pálya használható állapotban tartásáért a pálya tulajdonosa, a MÁV PÜ felel, ha jól tudom.

:-)  /  :-(

Előzmény: Törölt nick (4715)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4715
Most már csak azt kéne tudni,hogy a vasúti pályán való biztonságos közlekedésért ki a felelős(a vp tükör szvsz biztonsági elem a vontató járművön)és ez csak a pályára vonatkozik,vagy az űrszelvénybe belógó egyéb dolgokra is?
Előzmény: Infós (4714)
Infós Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4714

A belógó faágakat metszeni szokás, ha a munkát megrendelik. A belógó faágakat újra metszeni szokás, ha az előző munkát kifizetik.

Ingyen senki nem szeret dolgozni.

Előzmény: Törölt nick (4711)
r1232 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4713
"A szék(grammer) rossz konstrukció,mert pédául nem M8-as menettel kellett volna megoldani a rugózás beállítási lehetőségét."

A székkel semmi baj nincs, egyes használóival viszont annál inkább! Ez, kérem már nem a "stoki" kategória... Bár egyesek akként használják. ( És TEHERMENTES állapotban kell állítani a rugózást, és akkor nem lesz semmi baja!)
Előzmény: Törölt nick (4711)
D F T Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4712
Miért dicséred a fenntartást? Az nem egy nagy nulla, hanem legalább kettő!
Előzmény: Norbert1156 (4708)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4711

Nem kevés, hanem sok. Arra kellene fordítani amire való

 

 

Hogy mennyi pénz van,azt én nem tudom,de amíg a mozdonyokba,motorkocsikba számolatlanul lehet önteni az olajat,hűtővizet(mert az üzemeltetéshez kell),ellenben a karbantartásra nincs gempa nem tudom mi változhat.

 

Oké. Vegyük ki a felét. Attól még lesz izzó a gépen, jó lesz a szék, a tükör, nem fog szitálni 10 km/h-kat a sebességmérő? Nem lesz olajfolyásos a motor?

 

A szertár csak akkor kezdi el az adott izzó beszerzését ha már a raktáron levő elfogyott(a beszerzési határidő kb 2 hét)és addig?

Az adott tételszámon nem a keresett alkatrész van(pl:balos kipufogó helyett jobbos,de a tételszám szent és sérthetetlen köbö mint a szentírás)de akkor is ki kell vételezni (isten véled negyed milla!)mert különben a büdös életbe nem rendelnek másikat és persze lehet reménykedni,hogy most jó alkatrész jön.

Ja és nem a diszkont áraikról ismertek a szertárak:-)

A szék(grammer) rossz konstrukció,mert  pédául nem M8-as menettel kellett volna megoldani a rugózás beállítási lehetőségét.

Nem kéne annyi tükör sem ha a belógó faágak nem vernék ki,vagy ezt a műhelyeknek kellene saját hatáskörben levágni?

És még órákig lehetne folytatni....

Előzmény: rg7 (4710)
rg7 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4710
De ők nem a fenntartás,hanem üzemeltetés(de ezt te is tudod)és plusz pénz nélkül semmit nem érnének el,legfeljebb a diszpécserek tépnék a hajukat.

Éppen ezért írtam, hogy csak alulról lehet ezt megreformálni. Ha a diszpécsernek kihullt a haja, akkor már a reszortos is erősen kopaszodik, eközben pedig ráncok jelennek meg azok homlokán akik az elosztócsatornák zsilipeit tudják kezelni.
Van pénz a fenntartásban. Nem kevés, hanem sok. Arra kellene fordítani amire való, nem légvárakat építeni belőle. (Tudom, hogy mdbz zsebét már szétszabdalta a bicskája, de azt is tudom, illetve remélem, hogy tudja, hogy miről írok.)
Kell pl. a remot gépekre olyan komplett diagnosztikai rendszer amit lényegében senki nem használ semmire? Változott ettől a fenntartási filozófia, ciklusrend? Ugye nem? De legalább sokba került... És még sorolhatnám azokkal a törekvésekkel együtt amik szerencsésen elvéreztek...


Ez az idézett szabályozás is ráncfelvarrásra szorulna,nem pedig takarózni vele.

Oké. Vegyük ki a felét. Attól még lesz izzó a gépen, jó lesz a szék, a tükör, nem fog szitálni 10 km/h-kat a sebességmérő? Nem lesz olajfolyásos a motor?
Előzmény: Törölt nick (4709)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4709

csak a mv-k tudnák jobb munkára, jobb feltételek kialakítására

 

 

De ők nem a fenntartás,hanem üzemeltetés(de ezt te is tudod)és plusz pénz nélkül semmit nem érnének el,legfeljebb a diszpécserek tépnék a hajukat.

Ez az idézett szabályozás is ráncfelvarrásra szorulna,nem pedig takarózni vele.

Előzmény: rg7 (4705)
Norbert1156 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4708
Ez minden Fth-ra igaz! Te miért nem viszed ki? A többiek kiviszik! Általánositva a fenntartás egyenlő egy nagy nullával!
Előzmény: rg7 (4706)
V63-017 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4707
Egy kis fedvény a dologhoz...akkor már én végeztem, tehát utána már nem én mentem vele...
Előzmény: rg7 (4702)
rg7 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4706
Feloldani? Fentről? Sehogy...
Ha nincs megfelelő gép, akkor nem megy el a vonat. Ennyi. Nem szabadna minden áron minden vonatot leközlekedtetni. De mivel ez a "megszokott", csak kevesek vállalják a konfrontációt, így ez a "természetes" hozzáállás.
Ígértek fűt-fát nekem is, meg volt pár üvöltüzés pont ilyen műhelyes dolgokból fakadóan, de nem igazán érdekelt. És ami a lényeg, hogy úgy tűnt, a főnök is kiállt mellettem.

Egy dolgot szeretnék megérni: azt, hogy mindenki elvégzi a dolgát, a kötelességét. Nem többet, nem kevesebbet, kifogások nélkül. Ellenkező esetben mindig a végfelhasználó szív. Itt az utas, a fuvaroztató és ahogy írtam a mozdonyvezető, akinek a végén úgyis el kell vinni a balhét.
Előzmény: Infós (4703)
rg7 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4705
100 %-a.
A sokszor a friss főműhelyes gépek sem alkalmasak a jelenlegi szabályok alapján munkavégzésre, üzembehelyezésre.

A kommentárban azt próbáltam kicsit sugallni, hogy a műhelyt (tudom, Te is ott dolgozol) csak a mv-k tudnák jobb munkára, jobb feltételek kialakítására (a saját részükre is!) sarkallni. Ismerem a "nincs pénz" és egyéb előadók lemezeit is, de a rendszerben én csak ezt az egy kényszerítő pontot látom (persze az NKH-n kívül, de az más tészta).
Nincs már lehetőség tökörészni a jelenlegi viszonyok között. Ha szinte máról-holnapra nem teremtődnek meg a versenyképesség zálogát hosszabb időtartamra (és nem csak a helyzeti előnyből származó) jelentő feltételek, akkor nagyon sürgősen le lehet húzni a rolót mind a fenntartásnál, mind a vontatás jelentős részén. Ez szerintem nem lehet érdeke a végrehajtásban dolgozóknak.
Áltathatjuk magunkat a csilli-villi minőségi tanúsítványokkal, meg 5S, 8D és a többi hókuszpókusszal, ha a napi munka nem igazolja ezeket...
Előzmény: Törölt nick (4704)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!