Keresés

Részletes keresés

yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -4 1 320016

A gömb utcai verziónál van lakosság szívatás nem a béke térinél  (már leírtam, nem figyeltél)

 

A 32-es párhuzamos közlekedtetés külön téma, független a hídtól.

Tőlem akár holnap visszavághatják az M1 ig. Majd átszállnak a NLK.

 

(Amúgy a fonódónál is van párhuzamos buszközlekedés, az se oldotta meg ezt a problémát)

Előzmény: rich.mond (320011)
Közlekedésguru Creative Commons License 2019.09.13 0 6 320015
Mint ahogy a 32-es is...
Előzmény: yohshe (320013)
yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -2 0 320014

Demagógia összehasonlítgatni mert a 103-nak nem biztosítottak védett sávot, viszont a V1-nek igen.

 

Egyenlőtlen feltételek mellett közlekedtek.

 

Ha a 103 is kap buszsávot akkor olcsóbban hozza ugyanazt a sebességet mint a V1.

Előzmény: vrobee (320010)
yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -9 3 320013

Hazudsz.

 

A 86-os ki volt tömve.

Előzmény: vrobee (320012)
vrobee Creative Commons License 2019.09.13 -3 12 320012

Ugyanez a műsor ment a fonódónál, hülyeség az egész, ott a 86-os, alig utaznak azon is, nem lesz utasa. Azóta ki kellett cserélni a lemezt, most az megy, hogy megbízhatatlan...

Előzmény: rich.mond (320011)
rich.mond Creative Commons License 2019.09.13 0 1 320011

Pár dolgot pedig elegánsan átugrottál, pl azt, hogy a 32-es az útvonala kb felét a 3-as villamossal közösen teszi meg, a másik felét meg dugóban állja végig.

És értelemszerűen ha a villamost hosszabbítod meg, akkor kapsz egy integrált hálózatot Angyalföldtől nem csupán Kőbányáig, de egészen Csepelig, így minimum érdemes elgondolkodni azon, hogy a buszt kiváltsuk villamossal.

És még mindig nem tudom, hogy a béke téri hosszabbÍtással melyik társadalmi csoportok lennének alaposan megszívatva.

Előzmény: yohshe (320008)
vrobee Creative Commons License 2019.09.13 0 1 320010

Igen, a 32-es menetideje csökkenne, de ez csak egy tényező. A 103-as is ugyanazon a hídon ment, ahol az 1-es villamos. A 23-as villamos meg konkrétan ugyanazokon a vágányokon.

Előzmény: yohshe (320008)
yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -6 1 320009

A felüljáróval a 32-es menetideje is csökkenne.

Nem áll dugóban a felhajtónál.

Következésképp az effektív kapacitása megnő.  Ez vagy elég a forgalomra vagy nem.

 

Mivel szájkaratéval nehéz eldönteni, ezért tettem javaslatot a 2 lépcsős fejlesztésre az előbbi hsz ban.

Előzmény: JakiHUN (319993)
yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -5 3 320008

rich.mond topiktárs is ezzel jött. Megismétlem a választ:

 

1. fázis:  megépítik a szegedi uti hidat és azon járatják a 32-est. (a 32 kapacitása is megnő ha nem áll dugóban)

   Ez már tiszta nyereség

 

2. fázisban lehet villamost építeni (béke térig)

   a.)  ha fogalom túlnő a 32 kapacitásán (nem azért mert vrobee kinyilatkoztatta, hanem mert tényleg)   és

   b.) ha elkészül a M1 hosszítás

 

Sztem ez egy normális munkamenet.  Nem légvárakra épül és alapos indok nélkül nem szívat különböző társadalmi csoportokat.

Rögtön hozzá lehet fogni, nem kell megvárni a kétes M1 beruházást illetve azok függvényében lehet tovább lépni

 

(Nem értem a vergődésedet, illetve a rosszindulatú hülyeségnek tudom be)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: vrobee (319992)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2019.09.13 -1 1 320007

Meg bármelyik autós, bármelyik kereszteztődésben, bármikor.

Előzmény: rm40 (320005)
rm40 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 320006
rm40 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 320005

Hát, ilyet a Podmaniczkyról a körútra kikanyarodó 9-esek is rendszeresen csinálnak.

Előzmény: jonas65 (319999)
attus germanicus Creative Commons License 2019.09.13 0 0 320004

Egyelőre a tapasztalatok szerint mindenki felfér, de az állóhelyek kihasználtsága száz százalék felett van. 

Előzmény: névtelen (320003)
névtelen Creative Commons License 2019.09.13 0 0 320003

És ez annyit jelent, hogy ez után csak állóhely lesz, vagy azt, hogy nem férnek majd fel az emberek a vonatra?

Előzmény: attus germanicus (320001)
gmarc Creative Commons License 2019.09.13 0 1 320002

Lám, az NSZK-ban sem minden fenékig tejfel! :) 

Előzmény: attus germanicus (320001)
attus germanicus Creative Commons License 2019.09.13 0 2 320001

Münchenben a DB bejelentette, hogy az S3 és S8 járatokat decemberig kiritkítja: egész nap 20 percenként közlekednek. Eddig napközben 20, csúcsidőben 10 perc volt a követés, tehát a csúcsidei sűrítőket törlik. Ezzel ezen a két viszonylaton csúcsidőben feleződik a kapacitás.

Az okok tipikusak: nincs elég üzemképes motorkocsi, az infrastruktúra pedig a folyamatos alulfinanszírozás miatt annyira leromlott, hogy a tízperces követést biztonsággal nem tudták már eddig se teljesíteni. 

Általában az elemzők abból indulnak ki, hogy a tízperces követés januárban se lesz visszaállítva, csak kommunikációs okokból hirdették meg három hónapra a ritkítást. 

A miniszterelnök tajtékzik és kötbérrel fenyegeti a Deutsche Bahnt, az ellenzék szerint meg a kormány felelős mindenért, mert nem biztosítja a szükséges finanszírozást. 

L45H Creative Commons License 2019.09.12 -1 4 320000

Én azt fűzném hozzá, hogy ha megtehetem, én sem állok be csuklós busszal a kereszteződésbe, de van az a szituáció, amikor muszáj. Párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten, ha megállsz a kereszteződés előtt, akkor a szomszéd sávból átvágnak oda, ahol te várod, hogy legyen helyed. Így soha nem lesz helyed, főleg, ha a Rónáról még vannak, akik eléd balra odakanyarodnak. Pláne, hogy a mögötted állók, amikor észreveszik, hogy a második zöldre sem mozdulsz, átfurakodnak a másik sávba és beállnak eléd.

 

Igen, ilyen mélyen van a közlekedési morál. 

Előzmény: jonas65 (319999)
jonas65 Creative Commons License 2019.09.12 -2 1 319999

Én azt füzném hozzá hogy az már a tahóság teteje amikor a Róna sarkon a  csuklós busz beáll keresztbe a zebrára,

és szívatja pecekig a népet meg a 82-es trolit.

Előzmény: rm40 (319987)
DAttis Creative Commons License 2019.09.12 0 0 319998

Mivel vagy 30 éve nem bicajoztam és nem is lesz jellemző a jövőben sem azt hiszem felesleges ezen gondolkodnom
 

Előzmény: trizs77 (319997)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.12 -1 1 319997

Azt eldöntheted Te magad, hogy neked mi a nehezebb ?

 - a Döbrentei térről feltekerni a Citadellához ?.....................................kb. 2 km

 - a Döbrentei térről el/fel tekerni Árpádföldre a Muzsika utcához............kb. 18 km

 

A két hely kb. egyforma magasan fekszik.

Előzmény: DAttis (319996)
DAttis Creative Commons License 2019.09.12 0 2 319996

De ugyanolyan hegymenetben kell feltekerni mondjuk az Őrsről Cinkotára mint mondjuk a Széll K   térről a Rózsadombra?

Az igaz már kisiskolás korunkban "tanították" Ferihegy (a reptér környéke) olyan magasságban van mint a Gellért hegy. Kicsit nehezen hihető de így van.

Előzmény: -Smiley- (319989)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.12 -2 0 319995

Nem.

 

Nem írnám be, mert a Veszprém városi közlekedése topikban írták be nekem, de két napon át nem tudtam megnyitni.

Béna vagyok.

 

Mire egyik olvtársunk elküldte.

Köszönöm neki.

 

Pedig nagyon tanulságos, minden olyan  a városi közlekedésért érdeklődő számára aki kíváncsi rá, milyen szintű emberek vannak döntési pozícióban megyei jogú városainkban.

 

Mellesleg nem annyira rossz az eredmény mint az előző években.

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=152409138&t=9239294

 

 

Előzmény: FOMA (319986)
v_peti Creative Commons License 2019.09.12 0 2 319994

Annó egy vasút építése ellen a tiltakozók azt az érvet hozták fel, hogy a postakocsi is csak félig van kihasználva, minek építsünk oda vasutat?

 

JakiHUN Creative Commons License 2019.09.11 0 15 319993

Csak egyáltalán nem releváns tény. Ma a 32-es busz sokkal kevésbé színvonalasan adja meg azt a kapcsolatot, amit a meghosszabbított 3-as megadna. Az új felüljáróval alapból sokkal kisebb lenne a menetidő, mint a Róbert Károly körút felé kerüléssel, és a villamos be sem dugulna rajta, óriásit dobva a megbízhatóságon. Örsön túlról indulókat is bevonzhat az új közvetlen kapcsolat.

 

Hogy ez tényleg mennyit számít, és mennyire meg tudja dobni az utasszámot, a gyakorlatban nem olyan rég végignézhettük, az 1-es meghosszabbításakor, kétszer is. Ma már a régi 103-as utasainak töbsszörösét viszi át a hídon a villamos, de a pár évet élt csonka 103-as sem bírná már el azt az utasmennyiséget, ami Kelenföld és az Etele út között a villamoson van.

Előzmény: yohshe (319991)
vrobee Creative Commons License 2019.09.11 -1 16 319992

Az én tényszerű válaszom pontosan ugyanaz, mint máskor, és pontosan ugyanúgy nem fogod felérni ésszel.

Ahogy a fonódón se a 86-os mai utasszáma van jelen, vagy az 1-es villamoson sem az egykori 23-as villamos utasszáma van jelen, úgy ezen a vonalon se a 32-es mai forgalma fog utazni.

Egy hiányzó hálózati elem leendő forgalmát egy meglévő gyenge minőségű összeköttetés alapján megítélni nagyjából annyira szakszerű, mintha az M0 keleti szektor leendő forgalmát annak idején a Csömör-Kistarcsa földút forgalma alapján becsülte volna valaki.

Előzmény: yohshe (319991)
yohshe Creative Commons License 2019.09.11 -13 1 319991

Számok.

Írtam hogy a 32 -es 7-8 perces követése nem éppen villamosra kalibrált utas mennyiség.

Ez egy tény.

 

Nem találom a te tényszerű válaszodat. Elvesztek a frusztrált a személyeskedéseid között?

 

Előzmény: vrobee (319970)
tranvía Creative Commons License 2019.09.11 0 3 319990

A villamossal kapcsolatban egyetértek, szerintem is a 3-as egy része északnak fordítandó. Emellett - ha az M1 eléri a Kassai teret - a 69-est is áthoznám Angyalföldre, de a Béke téren délnek fordítva. Számos hiányzó vagy ma rossz kapcsolatot adna meg Zugló-Pestújhely térségének, főleg ha később tovább megy a Nyugati felé. Az 1-esre Óbuda fele meglenne az átszállás a Lehel/Róbert keresztnél, Stadionok fele pedig úgyis inkább az 5-ös nyerő a Thökölynél.

 

Lépések egy pesti fonódó hálózat felé.

Előzmény: vrobee (319974)
-Smiley- Creative Commons License 2019.09.11 0 0 319989

Cinkota Ilonatelepi környéke olyan magas mint a rozsadomb. 

Előzmény: rezignált (319972)
Közlekedésguru Creative Commons License 2019.09.11 0 0 319988
Igen, a Szentendrei út adná magát, de amíg nem lesz ott nagy átépítés (rakparti HÉV helyett M5 a Szentendrei út alatt) addig esélytelen.

A Bécsi út is csak akkor jöhetne szóba, ha az aranyvölgyi hosszabbítás megvalósul (jelenleg esélytelen).

Hát, a rákosszentmihályi megállás a kapcsolatokon sokat nem segít, kvázi átmegy a városon megállás nélkül. Nem értem miért nem lehetett erre előre megállóhelyeket építtetni. A 150-essel összevonás tervben volt, nem tudom miért lett elvetve, de addig, amíg szintén nincs metrókapcsolat (az Üllői útnál) addig szintén értelmetlen. Pár hónapja a kalauzok még Piliscsaba-Gödöllő járatokról beszéltek (a vágányzári Piliscsaba-Pécel után). Eldönthetnék már...
Előzmény: Il Leone (319982)
rm40 Creative Commons License 2019.09.11 0 2 319987

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!