Vissza kellene hozni a honi közlekedési kultúra miatt (amiben sokszor a piros számít a szabad jelzésnek, zöldnél meg előszeretettel állnak meg egyes emberi fajhoz tartozó biológiai selejtek, hogy kicsesszenek a többi emberrel) a szakállas sorompót (azt is legalább 2 tonna acélból) vagy pedig a sorompókhoz 1,5-2 méter magas, az úttestbe süllyesztett betonfalat kellene alkalmazni.
Amúgy bocsánat, hogy ilyet mondok, de aki hülye, haljon meg.
Gondolom valami régi változatra bukkantál valahol, mert nálam már javítva volt a segesdi baleset gépe 065-re. A másikat is átírtam azóta, de nem tudtam biztosan, hogy a 066-os Bz volt-e az áldozat. Most - hála Neked - ez is tisztázódott! Köszönöm a segítségedet!
Én még azt is hozzátenném hogy egy kapitális f@sz volt aki a ritkapocsék magyar közlekedési morál ellenére félkarú sorompókat telepít a vasúti átjárókba.
Mikor látják be végre hogy hajítófát sem ér az egész.
Csak az a legszomorúbb hogy ezek a bizonyos hülyék veszélybe sodorják mások életét is, és sokszor az a fél hal meg vagy bénul meg örökre aki szabályosan cselekedett, a másik meg éli boldog nyomorult életét. Az alábbi eset meg azon ritka esemény ahol az járt rosszul aki okozta...
Én ebben már nem hiszek. Mindig lesz olyan hülye aki TILOS jelzés ellenére hajt rá az átjáróra vagy megy át a PIROS lámpán nem is törödve azzal, hogy mi történik ha... Mert ő vele ez nem történhet meg legalábbis azt hiszi és mégis. De hülyek mindig is voltak, mindig is lesznek és vannak is. De akinek ennyi esze van. Ja és 2 IFA volt a másik az átért és eltünt miután megtörtént a baleset de a vissza jött és utána megint eltűnt. Ennyit arról hogy számíthatsz mások segítségére ha veled történik valami.
Ennyi maradt az IFA-ból. Az előbbi hsz.-ben a teherautó soffőrjére vonatkozó információ igaz, csak kegyeleti okokból nem akartam itt és így fogalmazni.
Legalább végre talán tanulnak az esetből és nem rohangálnak ott össze-vissza azokkal a nagy dögökkel. Már sokszor előfordult hogy vörös sorompón átmentek (pedig nem véletlenül van ott) csak eddig a szerencséjüknek köszönhették, hogy át is értek... Amúgy a BDt 432 volt.
Sziasztiok! 2007.06.18 08:34-kor Pécel és Rákoscsaba között az M0-ás építésénél egy tragikus balesett történt. A menetrendszerint közlekedő 3217-es számú vonat az átjáróban találkozott egy IFA teherautóval, mely darabokra tört. Az IFA soffőrje szörnyett halt(kirepült a vezető fülkéből a töltés mellé és a feje leszakadt). A mozdony V43 2251 volt a vezérlőkocsi BDt 440 volt ha jól láttam, amely elég rendesen összetört. A vezérlőkocsiért a rákosi tartalék jött ki az M44 439 bobóval. A vezérlőkocsi jelenleg Rákos állomáson áll és várja jobbra fordulását.
Imre! Olvastam a balesetről szóló gyűjteményed. Egy kis korrigálással szeretnék pontosítani két eseményt: Segesdnél a fát szállító teherautó a Bz mot 065-ös elé hajtott és nem a Bz mot 061-es elé. A másik, hogy 1989. 01.11-én a személyvonat nem várta meg a tehervonatot Bonnyán, amely a Bz mot 066-os továbbá a tehervonatot továbító M43-1147-es gépek voltak és az ívben összeütköztek. Tehát nem Ádánd és Tab között, hanem Bonnya és Kisbárapáti között történt az eset. A 066-ost leselejtezték, míg az M43-1147-est felújították.
Tán hihetetlen, de pont a minap gondoltam rá arra jártamban, hogy itt milyen csúnya sóderos balesetek következhetnek be... Erre tessék... :( Legközelebb nem festem az ördögöt a falra.
>Látszik rajtad, hogy a mechanikus és az elekrtonikus berendezésekhez semmit nem értesz.
Ebben csak a járműjavítók vetélkedhetnek vele...
Mielőtt végképp elönti az agyatokat a MÁVos öntudat: nem én találtam ki, ti írtátok, hogy mikor kijön egy mozdony FŐVIZSGÁRÓL, azon imádkoznak, hogy az első útján fekve ne maradjon! Miután mindent megvizsgáltak, ami rossz, kicseréltek, beállítottak, megcsináltak rajta. Ezután jó eséllyel fekve marad.
De ha nem is, rejtett hibája maradhat, ami nem jön elő azonnal, lehet, hogy akár egy év múlva, mint például nem teszik fel a Szilikre a fa, kábellefogó kalodákat, amik minden fokozatkapcsoláskor mozdulnak egy picit. Ami szép lassan kidörzsöli a szigetelést. De ti, szakemberek biztos tudtok más példákat is :-))
Tényleg, nem kéne szakembernek átnézni azokat a gépeket?
Bocs, ha nem voltam egyértelmű... nem a mozdonykigyújtásra, hanem az utaselriasztásra gondoltam. Abban viszont mintha tényleg tervszerűség lenne. De nem leszek OFF.
Bocs, gyerekek. Nem kéne néha szervizelni a gépeket? Valaki szakembernek átnézni? Mert akkor neki mondhatnám, hogy leülhet, elégtelen. A többi OFF lenne, amit leírnék. Ha valaki tudja az okokat, akkor inkább ő válaszoljon!