McFart: Az anyósülést birtokló hölgy a feleségem, tehát extra tartozék, amit külön kellett beszerezni!
Musty: Majd mesélj mennyibe volt vámolás meg minden sarc után! Ez idáig ugye durván 600E. Automatákat én is láttam ócsón, de elv volt, hogy kézi váltós kell. Milyen hibája van? Ugye nem piros szinű? :)
Találkozó! Akkor kéne egy konk rét! Szóval ki szavaz Budaörs mellett? Ki ellene, ha igy szavaz, akkor milyen ésszerű javaslata van?
nem erdekel valakit egy BONTEX sport-hatsodob? Egy '88-as 626GT-n van most rajt, de en a csondes autokat szeretem, tehat gyorsan meg szeretnek tole valni :) Syl, teged nem erdekel? A tiedre egybol felmegy. De ha valaki visszafoghatatlan vagyat erez arra, hogy a Mazdajan sportdob legyen, ne kimeljen :)
haverom most hozott egy 1.8 as 323f es 95 os full os kocsit nemetbol 4500DM ert csak automata.es van meg egy....
igaz van rajta kb 20eft os hiba
alig varom hogy lassam a kocsit csak most pont Pesten vagyok baratnomnel.
Netpostman: nem akarok hulyeseget mondani de ugy tudom hogy 4 kerek hajtasu,de majd utanna nezek.
Musty,
Akkor az nem 4wd? Vagy Soltvadkerten tudnak már 4wd-t mérni? Úgy tudtam, hogy itthon csak rövid ideje lehetne összkerékhajtásos autót méretni, persze lehet, hogy pont Soltvadkerten...
Az enyémben is más a légszűrő, a kipufogó (a gyári N-es sportrendszer) és nagyobb a turbónyomás, de fixen (mechanikusan állítva). Amit én kapcsolni tudok az a computernek egy másik adatsor. + ~40LE.
Az tény, hogy ezekben a motorokban rengeteg lehetőség van még, de hosszútávon, mindennapos utcai használat mellett kicsit költséges lenne a szakértők szerint nagyobb trükk nélkül elérhető 300 LE. (Van egy francia pasas, aki Imprezákat és evo6-okat reggelizik gyorsulási versenyeken. De örül, ha a mindenhol megerősített autója nem ugrik szét a második fotocelláig... Persze az 300 LE felett van, de nem is a gyári kupplunggal és váltóval próbálkozik.)
Ez nem az "első színhely",csak hasonló.Úgy gondolám ez közel van Sirk kollegának+ a többieknek is,de ha persze van jobb és szebb ötlet :)) akkor hajrá!A lényeg hogy legyen vhol,nem????
Gangsta:csak hujultem tudom hogy mas katagoriaba tartozik a ket kocsi.
Pigmy:az eleg sok.most hoztam be egy 405 os peugeotot 95 os sri 18 i es a vam Bt kersztul 330e
amugy 500e
erre a kocsira is ugy 350-400e.
1.1m korul en is odaadom kb 250 e erteku extraval egyutt az enyemet.
skacok:azert pontositsatok a talit mert azert nekem 2 ora meg fol botorkalok.
Netpostman: itt szegeden is van egy 323 turbo.
mentem is a kocsival de a srace 220 le.soltvatkerten lett merve fekpadon.de azert jo erzes az bizti amikor elkapja a kicsike.Igaz neki is legszuro,kipufogo,meg vmi kis kutyu van benne ami nagyobb turbonyomast ad.
Igaz, hogy a 2200-ból ez az egyik, de azért van még belőle 10-20 darab itthon. És a korábbi GT-X modellből is vannak, amik nagyon hasonlók (kívülről is, technikailag is).
Caris,
Bár ezzel a "homologizációs"-sal úgy érzem, hogy engem itt szivatnak, azért elmondom ;-)
Bizonyos autós szakágakban nem lehet prototípusokat nevezni, csak sorozatgyártású autókat. Ilyen pl. a rally is. Ha egy gyár nevezni akar a VB-re egy típust, akkor dokumentálnia kell x db legyártott példányt az autója homologizációjához. (Részletes paramétereit leadni az FIA-nak, ez a dokumentum az alapja a későbbi gépátvételeknek. Ami rajta van a homologizációs lapon az OK, a többi szabálytalan, "nem homológ".)
'90 körül, miután N-csoportos rally világbajnok lett a Mazda a 323-mal, kitalálták, hogy A-csoportban is szeretnének indulni a VB-n. Ehhez nyilván össze kellett rakniuk pár gyári versenyautót, de ez még kevés lett volna. 2500 azonos paraméterekkel rendelkező autót kellett ehhez gyártani. Nna ezeket hívják homologizációs modelleknek, amik nem feltétlenül praktikusak utcára, de szükségesek a nevezéshez. Így esett, hogy a Mazda csinált 300 db "323 GT-Ae" nevű kárpit nélküli bukókeretes versenyautót, és 2200 db "323 GT-R" -t kárpittal, cső nélkül (utcára).
//nagyon offtopic, de ezért kellett pl. a Peugeot 206 GTI mellett csinálni pár GT-t, amin rajta vannak azok a nagy lökhárítók, amik a WRC-re kellettek, hogy elérje a szabályok adta minimális hosszt.//
Musty: Tenyleg nem altalanositas volt a cel! A 626 nem veletlenul 2x annyi, mint a 323! :-) Ha azonos parameterekkel rendelkezo tipusokat hasonlitasz ossze, akkor azert a 626-ra jobb ertekek jonnek ki! Ez teny! Tapasztalat! A 626 2.0i GT-m sokkal jobban huzott, mint a mostani! De nem ez szamitot, amikor megvettem az ujat - gondolom egyertelmu! :-)
Termeszetesen kivetelek mindig akadnak!
Tali: Teszko/Osan - vissza az "elso tett" szinhelyere? Visszaesok leszunk! ;-) Nezelodok helyszin utan, hatha sikerul talalni valami franko helyet!
GangstaBoy:ez fajt hogy altalanositasz a 323f esek kozot.en azert tudok par f es modelt mondani ami a 626 os elott cammog gyorsasagba.
1.6 turbo,1.8 dohc,1.8 turbo,(igaz Mo.-on meg csak 1 turbost lattam.)
SzaboZe:Gratula szep kocsi.en is nagyon gondolkodom a cseren szerintem jovo honapba meg is lesz.Ha vkit erdekel szoljon.:-)
Nem lehetne a talakozo a szegedi plaza parkoloban?:-)))
na jo megprobalok elmenni.sima ugy.
No hát GRATULA kedves ZÉ az új Mazdihoz!!Csinos!:).Szóval fiatalodik a klub állománya...
Tali:dél-pesten van nálunk Teszkó meg Osán is,lehet választani,aki meg romantikázni akar,az lemegy a Duna partra.Autópiac is itt van ugyebár,ha vki nézelődni akarna...
Pigmy: Hey, ez olyan mint az auto!! Ha ugy erzed a mostani nem olyan, amilyenrol almodtal, akkor lecsereled... Ezaltal a "kaszni" is valtozik! Nemde?! :o)
SzaboZE: Ne is almodj rola, hogy egy alapos mosas utan ket nap elteltevel meg mindig tiszta lesz az autod! Tapasztalat - sajnos! Nagyon szep ez az arnyalat, de minden apro porszem meglatszik rajta! De azert igy is nagyon szep! Kisse poros, de legalabb latszik, hogy hasznaljak! :-)
Meg1szer sok sikert az uj autotokkal! Majd a talin jol megnezem!!!!