Keresés

Részletes keresés

Infós Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1450

Az csak a végállás-ellenőrzés miatt van ott, maguk a fényjelzők nem indokolják. Inkább a minden vonat előtti próbaállítási kényszer miatt kerültek oda. Hisz' a bakter úgysem csinálja, így ezzel a baleseti lehetőség csökken. :)

Található ilyen Városliget-elágazás egyik váltóján is, a Z jelű vágányok felé.

Előzmény: Chapadj (1449)
Chapadj Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1449
Iparvg. kiágazásoknál láttam olyat, hogy motor nélküli váltóhajtómű van felszerelve a súlykörtés állítókészülék melle. Gondolom a fényjelző miatt.
Előzmény: Füsti-67 (1407)
M41-2142 Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1448
Pontosan :))
Előzmény: mdbz (1447)
mdbz Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1447

"Az egyik mv"

 

Az esetnél csak egy mozdonyvezető volt, a másik csak később lett az (vvk-ként volt jelen )

Előzmény: M41-2142 (1426)
vaskerék Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1446
UL kategória.
Előzmény: tgv28 (1444)
tgv28 Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1445

A balesetért elsősorban hibáztatott váltókezelő több éves börtönt kapott, ahonnan néhány év múltán elnöki kegyelemmel szabadult.

 

Tavaly.

Előzmény: Bárdos Imre (1399)
tgv28 Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1444
Történelem: 1994. 12. 3-4. Europai Együttmüködési és Biztonsági Konferencia. Jelcin+ 28 ország külügyminisztere Magyarországon. A vonat pénteki tipikus kollégista vonat -szegedi csatlakozással ez az un. Hamilton forda miatt is lényeges Szabadka miatt ugyanis oda járt a fél ország konyakért és bele esett a fordába ez a vonat is a Karácsony előtti piacolásokra való tekintettel Ni. KGST piac ha emlékszik még valaki arra a helyre- virágzó és zsufolt  Román és Ukrán kereskedelmi berendezeségű  utasokkal. A mostani tűzijáték szelősebb volt attól a vonatól. A  második kocsi vége bontott a harmadik elejével, bebicskáztak V formába. Azaz akik ott voltak a mentésnél azt mondták, hogy sokkal több volt mint 31 csak nemzeti gyászt kellet volna elrendelni. Az ország meg akkor készült a NATO-ba.
Előzmény: m61019andras (1390)
2241 198-7 Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1443
Igen hallottam.
Előzmény: Törölt nick (1442)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1442
De azt is tudod hogy az mv-k közül csak az tartotta az F2-vonatkozó utasítását aki nem járt arra:-)Jellemző a MÁV-ra hogy mindenáron felelősségre akart vonni ,csak annyira sok volt a "hibáztatható"hogy a végén azok kaptak büntit akik legalább 3-szor nem vették figyelembe a használhatatlan fénysorompóra vonatkozó utasítást.
Előzmény: 2241 198-7 (1440)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1441
96 júliusában vonult be a börtönbe(akkor Bátaszéken melóztam,ezért tudom).
Előzmény: Bárdos Imre (1432)
2241 198-7 Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1440

Ez egy használhatatlan fénysorompó volt.

 

EL KELL OLVASNI AZ F2-ES UTASÍTÁS 15.70. PONTJÁT ÉS MINDEN VILÁGOS LESSZ!

Előzmény: Törölt nick (1434)
Bárdos Imre Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1439
Utátjáróban történt jármű elütést elkövetett mozdonyvezetőt kellett vona írnom? Nem értem, mi a baj?
Előzmény: Törölt nick (1434)
2241 198-7 Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1438
Köszi !
Előzmény: M41-2142 (1435)
2241 198-7 Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1437
Legyünk reálisak a vonatnak viszont 15k/h sebességgel kellett volna mennie!
Előzmény: Törölt nick (1436)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1436

"gépkocsivezető sem volt ártatlan "

 

A gépkocsivezető volt a fő hibás, ugyanis ő hajtott a vonat elé.

Előzmény: 2241 198-7 (1433)
M41-2142 Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1435
Ketten voltak ott. Aki nem ült börtönben ő a legelső az Almanachban, aki meg ült ő a legutolsó de nem vezet. Ha jól tudom lakatos munkákat lát el Bátaszéken. Vezethetne de nem akar. Valahogy megértem őt.
Előzmény: 2241 198-7 (1433)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1434
"buszt gázolt mozdonyvezető "

Nem értek egyet az ilyen, és hasonló véleménnyel!!!!

Buszt csak akkor tud gázolni mozdonyvezető, ha a busz a mozdony elé hajt!!
SZVSZ a busz ne hajtson a vonat elé. Nem szeretném az ide vonatkozó utasításokat forszírozni.


Előzmény: Bárdos Imre (1432)
2241 198-7 Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1433

    Sziastok!

 

Bárdos Imrének:köszönöm én is a megértésed.

 

Pörbölynél sem az kapta az igazi büntetést aki megérdemelte volna,hol vannak az akkumulátor tolvajok? a tény viszont tény,hogy a mot.vez is HIBÁZOTT! Az élet fintora,hogy baracskán a végzettségénél fogva AUTÓBUSZOKAT javított.

Még egy dolog ha ő az aki a MOZDONYVEZETŐK ALMANACHJÁBAN benne van akkor ma is mot.vez.

Utoljára annyit a családban van VOLÁNOS és ott is terjednek a hírek a gépkocsivezető sem volt ártatlan mive nemegészen kipihenten ment dolgozni ill. ilyenkor nemszokott vonat és jönni megállás nélkül hajtott a sinekre!

Bárdos Imre Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1432
Sajnos erre nem tudok válaszolni.

A Pörbölynél buszt gázolt mozdonyvezető 2 és fél évet kapott, amit tudtommal le is ült. Pár éve volt egy riport vele a TV-ben és abban ezt mondták, én meg nem jártam utána.

A kutasi sorompókezelő ügyében nem tudom milyen ítélet született, nem kutattam még utána komolyabban az ott történteknek.

A szajoli váltókezelőről egy HVG-ben olvastam pár évvel ezelőtt. A cikk a köztársasági elnök kegyelmi jogkörével foglakozott és abban említették meg, hogy a balesetért hibáztatott váltókezelő néhány börtönben tölltött év után elnöki kegyelemmel szabadult.
Előzmény: Törölt nick (1423)
Infós Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1431

Azért ez megy neki is, szerintem csak szúrkálódni szeretne. :)

Előzmény: pista88 (1429)
Infós Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1430

Ha egy szál vezeték elég, akkor az már nem elég.

Én ráfújnék egy porral oltót, hátha elég. :)

Előzmény: Vendégsín (1428)
pista88 Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1429
Megszakad az áramkör és felvágásjelzést ad
Előzmény: Vendégsín (1428)
Vendégsín Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1428
Elég egy szál vezeték

És ha elégett, mi lesz?
Előzmény: Infós (1427)
Infós Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1427

"(...) 2 szál vezetékkel és 2 mikrokapcsolóval váltónként (...)"

Elég egy szál vezeték, mikrokapcsoló nélkül.

Előzmény: GyöBzs (1424)
M41-2142 Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1426
Az egyik mv 3 évet kapot úgy tudom, aki leülte, a másik meg felfüggesztett kapott.
Előzmény: vaskerék (1425)
vaskerék Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1425
"Tudtommal a pörbölyi mv sem ülte le."

Leülte.
Kegyelmi kérvényét Gönc Árpád elutasította.

Előzmény: Törölt nick (1423)
GyöBzs Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1424
A 80-nal szerintem nem sokat érhetünk el, következhet a 40... csak nehogy valaki komolyan vegye.

Valahol olvastam, hogy volt ennek a bizbtbernek a felvágásjelzővel kiegészített változata, ahol felvágáskor megszólalt egy csengő. Ha már nincsen pénz ezeket a berendezéseket kicserélni, akkor legalább egy ilyen, 2 szál vezetékkel és 2 mikrokapcsolóval váltónként, valamint egy csengővel állítóközpontonként megvalósítható kiegészítés jobban szolgálná a biztonságot. Tudom, hogy a szakma álláspontja valami olyasmi, hogy ezekre már ne költsünk, mert akkor konzerváljuk a régit... de hát ugye Szabadkígyóson és Kétegyházán elvileg ETCS-illesztése is lesz...
Előzmény: Füsti-67 (1407)
2241 198-7 Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1422
Elment az E-mail.
Előzmény: Bárdos Imre (1417)
2241 198-7 Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1421
Annyi válltozott, hogy újjra 2 válltókezelő van azóta is.
Előzmény: Vendégsín (1420)
Vendégsín Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1420
Szajolnál az volt a sötét, hogy tolatás közben miért volt lereteszelve az az ominózus váltó, illetve a felvágása, a retesz összetörésével kinn és az állítóközpontban is jár némi zajjal, ez miért nem tűnt fel senkinek.
Az is tény, hogy 1974 húsvét vasárnap után már kellett volna lépni, ez után a baleset után mindenki ígért mindent, ennek ellenére a technika ma is ugyanaz ott.
Előzmény: Füsti-67 (1407)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!