Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lac GII GTI Creative Commons License 2007.12.17 0 0 960
Szerviztémában mondjuk egyet értünk! Amit csináltam egy '97-es escort kombi, és teljesen ilyen volt.(kép)
Előzmény: narcissus (959)
narcissus Creative Commons License 2007.12.17 0 0 959

 

Szia Lac!

 

Köszönöm a segítséget, Dacian, Samarán csináltam eddig, azon sokkal egyértelműbb volt. Az első féknél gumizáró dugó van, azt lehúztam, láttam a csavart. De hátul az tényleg műanyag és semmi más nincs ott, ami arra utalna. Ma lefotózom, felteszem, aztán abból biztosan többet látsz Te is. Az igazság, hogy a szervízekben még kevésbé bízom,mint magamban, a kisebb javításokat mindig meg szoktam oldani.

Előzmény: Lac GII GTI (958)
Lac GII GTI Creative Commons License 2007.12.16 0 0 958
Igy néz ki egy új, csak nincs rajt a műanyag.
Előzmény: narcissus (956)
Lac GII GTI Creative Commons License 2007.12.16 0 0 957
Azt a műanyag bizgentyűt (ami gumi, ha egyről beszélünk) a fékmunkahenger belső felén találod, lehúzod kézzel, és az a légtelenítő csavarja. Elvileg 7 vagy 8 mm-es kulcsal tudod lazítani, de a méret lehet más is. Múltkor szereltem egy escortot, de már nem emlékszem hányas a kabát. De ha elfogadsz egy jótanácsot, ha ennyire nem vágod a témát inkább ne állj neki! A fék nem játék!
Előzmény: narcissus (956)
narcissus Creative Commons License 2007.12.16 0 0 956

Sziasztok!

 

Tudna valaki segíteni? 94-es Escorton szeretnék fékolajat cserélni, a hátsó kerekeknél meg vagyok lőve. Mit kell megbontani? Van egy műanyag gombszerű, de az csak forog és nem tudom mire való. Vagy a 13-as anyát kell meglazítani a fékcső fölött? De ahhoz meg alig lehet hozzáférni. Bááár, az olajszűrőhöz sem könnyű, úgyhogy elképzelhető, hogy az? Segítsen valaki, ha tud

 

Köszönettel

nero07 Creative Commons License 2007.12.12 0 0 955
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a sebváltóból szivárog az olaj, hol lehet a nivó csavar, és az esetlegesen hiányzó olajat hol tudom a sebváltóba betölteni? Ehhez milyen olajat vásároljak? Ford Escort 1992-es 1.8 i 16v Köszi
Lac GII GTI Creative Commons License 2007.12.12 0 0 954
Srácok Helló! A Golf fórumról írok ide, a sógorom kért meg rá. Tegnap ez történt az escort motorjával.... Eltűnt belőle egy dugattyú... A kérdésem az lenne: nincs-e véletlen valakinek eladó 1,3 injektoros motorja papírokkal? A hf bármilyen érdekes is, de ép maradt, úgyhogy egy alapmotor is elég lenne. Esetleg infó hol, milyen bontóban érdemes próbálkozni. Kösz, Lacimotor
kyo22 Creative Commons License 2007.12.11 0 0 953
Óóó a fene hogy én erre nem gondoltam!!! Nagyon köszi!!
Előzmény: joczy (952)
joczy Creative Commons License 2007.12.11 0 0 952

Csomifedél kinyit, ott látsz majd egy 3.-as erintkező csati bizbaszt.   Annak a felületét fémtisztára felcsiszol mind a csomifedél felől, mind a kaszni felől értelemszerüen. És visszacsuk.  Majd láss csodát minden jobb, mint új korában.  :)  Szerelő nekem már mindent cserélni akart, én meg nem hagytam.  :))

 

Előzmény: kyo22 (951)
kyo22 Creative Commons License 2007.12.11 0 0 951
Figyeljetek kicsit légyszi! Fura probléma ütötte fel a fejét, és hátha van köztetek, aki rögtön tudja hova kell nyúlni. Szóval: a hátsó ablaktörlő hol működik, hol nem. A víz minden esetben megy hátra ha a jobb bajúszkapcsolót tökik hátrahúzom, de az ablaktörlő nem mindíg működik. Nem volt idáig vele semmi gáz. Akadozással indult a dolog cca 2 hónapja, most meg ez. Hol működik, hol nem. Mi lehet a hiba?
joczy Creative Commons License 2007.12.10 0 0 950
Alacsonyabb lett bizony.  Korábban a víz direktben keringett, mert folyamatosan nyitva volt a termosztát.. Csere után vízhőfok mutató középen, és a motor üzem meleg állapotban bizony normális alapjáratban békélt meg.    :)
Előzmény: -Almos- (947)
-Almos- Creative Commons License 2007.12.10 0 0 949
ja, jut eszembe. Ha hasonló korú, kategóriájú autóra cseréled le, azt is karban kell tartani, azon is lesznek alkatrészek, amik elromlanak, elkopnak, stb.
Az autók többsége meghálálja a gondos karbantartást, legyen az olasz, francia, német, vagy japán...
Előzmény: arpi1973 (942)
-Almos- Creative Commons License 2007.12.10 0 0 948
Mint az utóbbi néhány hsz-ben többen is írták, ez nagy valószínűség szerint termosztát hiba lesz. Ki kell cserélni a rosszt egy, a tipushoz való megfelelőre. Ha nem vagy nagy házilag szerelő tipus, akkor vedd meg az alkatrészt magad, és szerelő kicseréli fél óra alatt néhány ezer forintért.
Az alacsony motorhőmérséklet nem csak kényelmetlen, mert nincs fűtés, de hosszú távon nagyobb igénybevételnek teszi ki a kocsi motorját, elvégre állandóan hideg motorral megy, és a fogyasztásnak sem túl kedvező...
Előzmény: hoti7681 (941)
-Almos- Creative Commons License 2007.12.10 0 0 947
Termosztát csere után alacsonyabb lett a fordulatszám? Nekem ez kicsit furcsán hangzik, elvileg nem sok köze van a kettőnek egymáshoz ...
Előzmény: joczy (943)
-Almos- Creative Commons License 2007.12.10 0 0 946
Nekem is csinált hasonlót, sőt olyat is, hogy váltáskor megragadt 3000-en a fordulat...
Szerelőnél kipucolták az alapjárati motort/pillangószelepet 3500 ft-ért, és utána tökéletes lett.
Elvileg ez otthon is megoldható, ha van hozzá affinitásod, viszont nekem se garázsom, se ismeretem nem volt (konkrétan ehhez a tipushoz), így inkább a szerelőre bíztam.
Előzmény: arpi1973 (942)
joczy Creative Commons License 2007.12.10 0 0 945

Úgy látom télen veszi mindenki észre a műszerfalon a vízhőfok mérőt.  Én a gyári termosztát beszerelését javaslom és abból is a 92 fokosat.

 

Detto keresd a ford klub vagy egyéb forumokat.. Ott vannak többen nem itt.  :)

Előzmény: hoti7681 (941)
joczy Creative Commons License 2007.12.10 0 0 944
Vagy javaslom új autó vásárlását, bármelyik márkából, hogy az adott ország termékeit is szídhasd kicsit.  :)
Előzmény: arpi1973 (942)
joczy Creative Commons License 2007.12.10 0 0 943

Alapból az autó beidítás után magas fordulatszámon pörög. Késöbb esik a fordulatszám. Nálunk a termosztát csere megoldotta a problémát.

De lehet egy kis karbantartás kell a kocsinak.

 

Nézz körbe a neten.  Ford klub stb...

Előzmény: arpi1973 (942)
arpi1973 Creative Commons License 2007.12.09 0 0 942

Hello

Arra, hogy nem esik vissza a fordulat csak 1200-1300-ig "meleg motornál " valaki mondana vmit miért van?

(Úgy látom a német csoda nem az én autóm lesz ha így folytatja)

Köszi

hoti7681 Creative Commons License 2007.12.08 0 0 941

Üdvözletem!

 

Nekünk is elég sokára indul el a fűtés és nem valami tökéletes.

A hűtővíz hőmérséklet mutatója még nyáron sem nagyon hagyja el a fehér sávot (alsó 1/3 rész). Max. kánikulában.

 

Most viszont idegesít, mert kellene a fűtés. Most mindig maximumon járatom.

Ültem ma egy 3 éves Corsában, a hideg és a meleg között volt félúton a fűtésszabályzó, majdnem beájultam a melegtől.

 

Valaki tud segíteni, vajon mihez kellene nyúlnom a fűtésjavulás érdekében?

 

Köszi

 

HoTi

Előzmény: -Almos- (938)
Chramp Creative Commons License 2007.12.07 0 0 940
Tiszteletem!96-os 1.8 td klímás escortom van és párásodnak az ablakaim,a fűtés jól működik és mégis.Hallottam olyanról,hogy a pollenszűrő lehet,hogy koszos és azért van a pára.A kérdésem a következő:ebben a tipusban létezik-e ilyen szűrő,ha igen akkor merre található és hogy lehet cserélni?
narcissus Creative Commons License 2007.12.07 0 0 939
Nekem is hasonló gondom volt az üzemi hőfokkal, 25 km után se ment a normálba a mutató. Termosztátcsere 2100Ft-ért és kb fél óra egy 10-es villáskulccsal megoldotta a problémát. Azóta tökéletes. Ja, és a fogyasztásom is sokat romlott a rossz termo miatt...
-Almos- Creative Commons License 2007.12.07 0 0 938
Ma reggel is nézegettem, az 1,6-osnak kb 3-4 km kellett reggel 9kor pesten, hogy láthatóan megmozduljon a hőfokmérő, majd olyan 5-6 km után már a normál sávban volt, igaz még nem középen. Meleget már akkor is fúj, amikor még nincs a normál sávban. A hűtő _természetesen_ nincs takargatva. Ezek az autók véleményem szerint már régóta úgy vannak tervezve, hogy hűtő takargatás nélkül is el kell érniük az üzemi hőmérsékletet. Ha mégsem, akkor valamelyik alkatrész hibás.
Előzmény: kyo22 (935)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2007.12.07 0 0 937
Ha értesz angolul és benzines verdád van, akkor nem éri meg. Nekem van, neked adom.
Előzmény: narcissus (931)
kyo22 Creative Commons License 2007.12.07 0 0 936
...ja, és az enyémnek sose volt berakva az eleje, annyit hozzátennék még.
kyo22 Creative Commons License 2007.12.07 0 0 935
10 km után jött meg a fűtés?? Pff. Az rohadt sok. Az én kocsim cca. 2 km után üzemmeleg, és amíg jár a motor (fordulattól függetlenül) úgy is marad, egy hőmérsékleten. Annyit azért hozzátennék: az enyém se melegszik fel nagyon, a hőfokmérő intervallumának 1/3 án stagnál, de az télen-nyáron annyi. Azért nem foglalkoztat különösebben, mert ha meleg kell, akkor ennek ellenére elég meleget fúj, viszont a hengerfejet sem főzzük meg így nyáron. (sajnos az előző kocsimon megfőtt a hfej:-( )
Előzmény: arpi1973 (933)
-Almos- Creative Commons License 2007.12.06 0 0 934
Ez általában termosztát hibára utal, nem?
Előzmény: arpi1973 (933)
arpi1973 Creative Commons License 2007.12.06 0 0 933

Hi

 

Ma sikerült "hosszabb" úton is kipróbálni a fűtés gondokkal küszködő lovamat.

Az eleje fullra betakarva, kinti hőmérséklet 0 fok körül.

10km után megjött a fűtés de a víz a mutató szerint nem érte el az üzemi hőfokot.

Városban a sok lámpa miatt majdnem beállt középre , de 90-es tempónál visszaesett.

Ezek mire utalhatnak?

Ötlete valakinek?

Még valami. A fordulatom 1200-től nem esik lejebb csak ha megállok.

X akta

zulu74 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 932
Sziasztok!

33 éves mozgássérült fiatalember vagyok, az Escortom a lábam és a munkaeszközöm is egyben. Sajnos a fentiek miatta automata váltós 1,6-osom van, aminek az automatája felmondta a szolgálatot a múlt héten. Azóta nagyon nehezen tudom megoldani a közlekedésemet, és a munkábajárásom, ezzel az állásom is veszélyben van.
Szeretném kérni, hogy ha valakinek tudomása van 1.6 Zetec motorhoz bontott, de jó állapotú (CTX/CVT) automata váltóról, az küldjön nekem egy emailt, vagy írjon ide minél hamarabb..

Köszönöm a segítségeteket előre is!
Egy szerencsétlenül járt Escort tulajdonos
narcissus Creative Commons License 2007.12.03 0 0 931

Sziasztok!

 

Épp venni készülök egy Így csináld Ford Escort/Orion szerelési útmutató könyvet. Nincs véletlenül valakinak eladó? Vagy akinek van, mit tud róla mondani, megéri megvenni?

 

Tamás

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!