Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Doki50 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9375
Helló!

Jó állapotúak? Mennyit gondolsz a 4 gumiért?

Úgy tudom jó a Ceedre is, 15-ös felnivel. Az én EX-emen 205/60R 15-ös gumik vannak.
Előzmény: scenic(725) (9369)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9374
Hm, hát akkor a fogyi miatt a dizelt nem volt értelme megvennem: Tatabánya-fehérvár között nekem 4,5-4,7l körül van.
Előzmény: Akelacee (9371)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9373
Országúton azért már kapja néha az ivet, autópályán még nem voltam vele, a max. tempó az 150 volt idáig, de ott már zavaróan zajos. Felváltva megyek vele egyszer tempósan, egyszer kimélősen. Városban nem szeretem taposni, ott szinte mindig betartom a sebességhatárokat. Meg lámpás gyorsulásokat a nyomaték ellenére a dizellel nem nagy élmény csinálni, arra inkább a benzines való: a dizelnek odalépve elég ronda traktorhangja van.
Előzmény: scenic(725) (9338)
barpi36 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9372
Igen nekem is az van!LX+ 185/65R15
Előzmény: Akelacee (9370)
Akelacee Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9371

Mielőtt a cee'd-et megvettem volna, nézegettem a Lacetti-ket is mert nagyon tetszettek. Az egyik ok amiért nem azt választottam a fogyasztása volt.

Viszont az 1,4-es cee'd-el nagyon meg vagyok elégedve.

Legutóbb mikor mértem, Tatabánya-Székesfehérvár között a fogyasztása 5,5liter/100km lett, kényelmes tempóban, induláskor nullázva fogyasztásmérőt. Visszafelé nullázás nélkül, kicsit sietősebben 6liter mutatott. Ebben egy kis páralefúvatós klíma is volt.

Autópályán M1-Bp. Hegyalja út-Rákóczi út-Hungária körút-M3 útvonalon 7,4liter/100km, szintén induláskor nullázva, 130-140-es tempóban, a Rákóczi úton lépésben.

Gyakran figyelem a pillanatnyi fogyasztásmérőt is, nagyon lehet vele spólolni. :)

 

Előzmény: cápaFeri (9333)
Akelacee Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9370

Régi felszereltségi listát böngészve, az LX felszereltséghez 185/65 15"-os gumit adtak.

Előzmény: scenic(725) (9369)
scenic(725) Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9369
Autócsere miatt a téli gumijaimat eladnám nektek, csak annyi a gond, hogy a Ceedre kicsik. 185/65R15-ösök, nektek meg 195/65R15 kellene :(
A gumik 5000 km-t futottak, Firestone Winterhawk. Esetleg ismerősötöknek nem kell? 2005-ös (DOT szám) a gumi.
Előzmény: baleri80 (9360)
Akelacee Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9368
Előzmény: Saradas101 (9364)
barpi36 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9367
Más ,de tapasztalatom az ,hogy a chevrolettek nem tudják a gyári értékket!
Lanos Kaposujlakon a gyorsuláson mégis nagyon lemaradtak!63KW lanos 70KW lacsi,igaz a lanosok tunningolva voltak,ami kb 10-12% dobott rajtuk!
Előzmény: cápaFeri (9366)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9366
Majdnem...121 és 150 LE
Előzmény: Andrew31 (9357)
Brian63 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9365

Annyiból mindenképpen, hogy ne az EX hanem csak az EX lim. verziót nézd, ami egyrészt 240000-el olcsóbb, másrészt a felszereltsége még így is nagyobb mint az Elité.

A motor teljesítményt meg már írta más.

 

Előzmény: cápaFeri (9354)
Saradas101 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9364
Köszi a tanácsot, de nincs nekem olyan, mert csak most nézegetem, hogy mit kéne venni. De ha valahol tudsz egyet letölthetőt, akkor légy kedves add meg a cimet
Előzmény: Jaanee (9363)
Jaanee Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9363
Olvasd el a kezikonyvet, ott van a vegeben egy tablazat, vagy 5 oldalon keresztul, hogy mit mikor. Es nem kell kerdezned :)
Előzmény: Saradas101 (9358)
Andrew31 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9362
Az üzemanyagszűrőt most a 20 ezresnél kötelezőnek mondta, hogy a 20 ezrenként kell e nem tudom és most bocsáss meg de lusta vagyok elővenni a könyvet, hogy megnézzem a periodicitást. A levegőszűrőre mondta, hogy szükség szerint, de ezen meg én csodálkoztam, mert ez még lagalább annyira fontos és én nem ezen a 4700 Ft-on spórolnék egy szervíz alkalmával, főleg egy turbós motornál, ahol baromira nem mindegy milyen levegőt szív be a lapátokhoz.

Lásd Díler hozzászólását a jó múltkorában, amikor a levegőszűrő elhanyagolása miatt egy 406-os Peugeot komplett turbócserére szorult, mert a porszemcsék, a szó szoros értelmében "megették" a lapátokat!
Előzmény: Saradas101 (9358)
vbandit Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9361
Aki még 20e km nél se cseréli le a légszűrőt,az a saját maga ellensége!
Én 10ekM nél biztos lecserélem mert már most 5500nál elég koszos!
A gázolajszűrő szintén saját érdek,mert az ez által tönkrement befecskendezőrendszert simán ráfogják a rossz üzemanyagra és nem garanciális lesz a javítás!!!
Előzmény: Saradas101 (9358)
baleri80 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9360
Sziasztok!

Bocsi az eltűnésért... Igyexem behozni a lemaradásomat... :)

Múlt héten volt egy kellemes meglepim... az autóval kapcsolatosan.
Vettem egy 74 cm-es sima képcsöves tv-t. Az eladó felajánlotta az ingyenes házhozszállítás, mert ha kiviszem az áruházból vissza már nem hozhatom.
Mosolyogtam és visszautasítottam. A csomagtartó elnyelte dobozostól! Nagyon happy voltam.

Tudom, az élet apró örömei! :)

Amúgy a téligumis téma engem is érdekel, majd figyelemmel kísérem a hsz.-okat.

További szép napot nektek!
Andrew31 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9359
Illetve, ha nagyon eröltetjük ezt az összehasonlítást a 2,0-ás CRDI Ceed +20 lóereje és az EX felszereltséghez tartozó plussz elemek ára már 1 milla és 300 ezerrel többet kóstál a Lacettihez képest. Plusz ha hozzáveszed a forgalombahelyezés és a metál árát akkor 1,5 milla!

Azért az már húzós!
Bár titkon elárulom hosszútávon (5-6 év) egy 2,0-ás EX CRDi Ceed az álmom. Az ehhez a motorhoz választható TX felszereltségről, még álmodni sem merek!!! :)

Saradas101 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9358

Köszönöm az infot !

Üzemanyagszűrőt minden szerviznél cserélni kell ?

És a levegőszűrőt is ?

 

Szervizben érdeklődtem (igaz Ford-ban), de ott csak az olajat és az olajszűrőt említették a 20, 40 ezres szervizre.

 

köszi

Előzmény: Andrew31 (9347)
Andrew31 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9357
Nincs "pariban" az 1,6 CEED-el. Bár a különbség elhanyagolható!

A 2.0-ás diesel Lacetti valóban 89 KW tehát cirka 120 Le. A CEED 1,6-osa pedig 115.
A különbség a változó geometriás turbó hiánya a Lacettinél ezért a 2.0-ás diesel "csak" 120 Le szemben a Captivába kerülő dettó ugyan az 2.0-ás de változó geós turbómotorral ami már 140 Le!
Előzmény: barpi36 (9356)
barpi36 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9356

Nem értem, én azt olvastam 2,0 89kw lacsi 1,6 ceed szintén!

Legolcsobb felszereltségü LX+ról beszéltem.szerintem az van pariban.Igaz nincs első ködlámpa,távirányítócserébe fedcomp,6lufi+5*!

Előzmény: cápaFeri (9354)
scenic(725) Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9355
http://www.autogumibolt.hu/ebolt/acelfelni/auto/KIA/index.html
itt 12ezer körül van a vasfelni, de ha az alábbi fórumon felteszed a kérdésed, akkor biztos kapsz jó ajánlatot :-)
Előzmény: vbandit (9352)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9354

Most valamit nem értek. Listaárat néztem a két hivatalos honlapon.

Lacsi 2,0 td Elite 4,5 mill

Ceed 1,6 td EX  4,7 mill

Ceed 2,0 td EX 5,8 mill

Vagy valamit elnéztem?

 

Nyahhh ceed is 2,0 literes!

Előzmény: cápaFeri (9353)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9353

Most valamit nem értek. Listaárat néztem a két hivatalos honlapon.

Lacsi 2,0 td Elite 4,5 mill

Ceed 1,6 td EX  4,7 mill

Ceed 1,9 td EX 5,8 mill

Vagy valamit elnéztem?

Előzmény: barpi36 (9349)
vbandit Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9352
Én eléggé utánajártam a téligumi-felni kérdésnek.
Felnit 16eFt alatt nem találtam még bontóba sem.
Ha tudsz valamit oszed meg velünk,hol érdemes keresgélni?
(Nekem már van kia felnim,de hátha érdekel még valakit)
Előzmény: scenic(725) (9341)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9351
Ja...persze..Mivel 1,9 liter felett van, a regadója ugrik 370 ezret. Ergo az államnak fizeti be aki 1,9 felett vesz.
Előzmény: barpi36 (9349)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9350
Szívódízelt kapni? Mármint lacsiból? Neeeeeeeem:-) Fix geometriájú turbós 2,0 literes. A változó geometriájú 2,0 literest a captivába és az epicába rakják. Sajnos lacsi nem kapta meg. 
Előzmény: barpi36 (9349)
barpi36 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9349

Szerintem csak szivó dizelt lehet kapni!Na itt kezdődik,450000 drágább a lacsi!

Előzmény: cápaFeri (9345)
scenic(725) Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9348
hopsz egy elgépelés...
fizelt = dizelt
Előzmény: scenic(725) (9344)
Andrew31 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9347
Szia!

Sziasztok!

Épp most beszéltem az Autó-Óbudával közeleg a 20.000-es szervíz!
Jelenleg 18.500 km van az 1,6 CRDi-ben és mivel lesz még jövőhéten egy vidéki utam úgy saccoltam, hogy kb október második harmadában érem el a 20 ezret. Leegyeztettem a szervízzel az október 18-at.

Mivel ha páran emlékeztek nekem 11 ezernél lett cserélve az olaj - minimumnívón volt és nem akartam rátölteni, valszeg Lágermax elégtelen nullrevízió - ezért marad a 20 ezres rutin+egy pár apróság olajcsere nélkül, mert 9 ezer km futás után nem fogom kifolyatni az autóból a Mobil 1 fully syntetic 0W-40-et! Majd 31 ezernél cserélem.

Íme:

Amit kötelezően cserélek: levegőszűrő: 4700 Ft
üzemanyag szűrő (kicsit húzós) 11440 Ft
(a hazai gázolaj-minőség anomáliák miatt még akkor is megtenném, ha választható lenne)
pollenszűrő: (választható) 6654 Ft

A 20 ezres rutin könyvszerinti munkaórája 1,6 óra ebből az olajcsere 0,6 óra. Ezt levonva a teljes átvizsgálás illetve a fenti alkatrészek beszerelésének költsége, magyarán a munkadíj 10860 Ft.

Ezen kívül van még egy két apróság- amit a szervízvezető ígérete szerint- garanciálisan végeznek:

-Kézifékkar állítás(már nagyon fennt fog)
-A gépháztető jobb oldali zsanérjának állítása, mert nyitásnál egy fél borsszemnyi helyen ledörzsölte az illesztésnél a festéket
-Hűtőfolyadék utántöltés(mert a szint már közelebb van a minimumhoz, mint a középálláshoz)
-Hibakódkiolvasás(nincs semmi baja, de ha már van technika, próbáljuk ki)
-Gépháztető belépőélnél kis-katicabogárnyi, de alapozóig hatoló kavicsfelverődés "kipöttyözése", amire még nem mondta végül is hogy mennyi, de mivel náluk vagyok állandóan a kocsival, ha van valami remélem egy hangyafasznyi festékért nem számolnak túl nagy árat.

Tehát ez összesen - olajcsere nélkül - 33 ezer Ft!
Ami nagyon megdobja - a költség 1/3-a - az az üzemanyagszűrő!

Maga a rutin díja egyébként szerintem korrekt, mert még anno beszéltem az Autó Donnal is ők 2 órát mondtak és 14 ezres munkadíjat!
Előzmény: Saradas101 (9342)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9346
Dehogyis, igazad van.
Piszokul parázok, hogy valahol betankolok valami pancsot.
Manapság erre kicsi az esély, azzal is csökkentem, hogy egy ugyanazon megbízható helyre járok, és gyűjtöm a számlákat.
Azon kívül az adalékokkal is meg lehet előzni a vizesedést, ami a fúvókákat is ápolja.
Előzmény: scenic(725) (9344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!