mert nekem is van egy ilyen gépem és hát nem volt benne blokk
beleraktam egy s 58 ast pöpec minden csak meg akarom csinálni ilyen kipuffogóval
Légyszi (megadod az msn címed?) ja és amikor kész lesz az enyém (festés ilyesmi) úgyis rakok fel képet meg lesz egy jó kis vigyeo hogy milyen volt és milyen lett
Örömmel halljuk, hogy ismét megmenekült egy szovjet csodagép a kohótól! Kezelési utasítást a www.rigaklub.extra.hu oldalról tudsz letölteni, valamint az oldal Fórumán is kapsz bőven segítséget! Ha mégis belekezdesz a motor szerelgetésébe, a legfontosabb: - gumik állapota, esetleg cseréje - karburátor kiganézása és beállítása - bowdenek ellenőrzése, cseréje, olajozása - tank, benzincsap pucolása - fékállítás - kerékcsapágyak, kormánycsapágyak ellenőrzése, kenése - esetleg, ha a kipuff nagyon kormos, annak a szétszerelése és kipucolása.
Ezek mellett még előfordulhat, hogy nincs sok kompresszió, akkor meg kell gyűrűzni a dugattyút, ha reménytelen, fúratni kell. A gyújtás ritkán állítódik el ezeknél a gépeknél, csak ha elrágódik az ék a főtengelyen. Amúgy hány kilométer van a vasban? Írtad, hogy nem nagyon értesz a motorokhoz, szerintem a riga.hu Fórumon, ha megírod, merre van a motor, biztos akad, aki személyesen is segít Neked!
Más téma: fájdalom, Kedves Márkatársak, de 11 napra itt kell hagyjalak Titeket! Rigázzatok sokat és hallgassatok David Bowie-t! ;) Ha ismét gépközelben vagyok, ide is megírom legújabb eszement Rigás ötletem!
Üdv Urak! Én pedig megmentettem egy ilyen mini motort:) Bár a motorokhoz full nem értek, de nagyon sajnáltam volna, ha elviszik a lomosok.. Ugyhogy majd egyszer nekiállok, de addig is legalább jó helyen van:) Hol találok hozzá leírást, szerelési útmutatót, bármit? Előre is köszi!
Jólvan! Szép a gép! Kár, hogy olyan, mintha az ember egyszerre ülne budin és BMX-en XD De szeressük, mert Riga! Főleg, hogy nem az ősmocsok V-501-es blokk van benne, hanem egy szép kis W-58-as! A gyújtást meg tedd zsebre :P Komolyan. Nem kell a tank alatt lennie feltétlen. Tedd egy szolidabb dobozkába az ülés és a váz találkozásához, sőt, tegél rá egy kis csapot és mond, hogy Nitró :D
Itt az én ronda drágasszágom!Ma már mentem is vele csak még lábtartót kell rárakni meg az ülés mögötti részt leflexelni ja és dobtam vele ma egy hátast:D Am mennyi a Verhó?
Nagyon-nagyon keveset... Előbb szedném szét és adnám el alkatrésznek, ha egyben nem kell senkinek, minthogy a MÉH-be jusson. Hidd el, többet kapsz úgy érte. Nekem pölö kéne egy légszűrő :D Meg egy kipuff furulya is.
Fedvény: a rugólap tetejére nem a bowdenvég, hanem a bowdenház kis fém vége támaszkodik. És először befűzöd a karba a bowdent, hogy megakadjon a bütyök benne, koppig, aztán arra rá a ház, végül a végére a csavarozható dolog. Remélem nem voltam nagyon zagyva :)
Kösd be a dekompresszort, aszondom. Kell lennie a hengerfejen egy szelepszerű dolognak, aminek egy U-alakú laprugó van a tetején. Az alsó dologba beakasztod a bowden végére csavarozható bütyköt, a fölsőre támaszkodik a bowdenvég. A bal kormányszektor aljára csavarozva kell lennie egy kis fém karnak, annak a likába pedig belefűzöd a bowden gyárilag bütykös végét. Na azt meghúzva kinyit a szelep a hengerfejen, elveszik a nyomás és leáll a motor. Ennyi :)